Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!
Kako dodati klepet v živo v trgovino CoreCommerce
Integracija LiveAgent klepet v živo na spletno stran CoreCommerce izboljša podporo strankam in zagotavlja hitro reševanje vprašanj. Možnost prilagajanja olajša uporabo.
Kako nastaviti in ustvariti stike v LiveAgent
Shranjevanje podatkov o strankah na enem mestu pomaga zagotavljati prilagojene storitve in bolje služiti strankam. S funkcijo upravljanja stikov LiveAgent lahko preprosto iščete, filtrirate in razvrščate stike. Ustvarjanje stikov je preprosto z LiveAgentom.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih