Iščete alternativo Qonvo?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Qonvo na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Ali iščete zmogljivo alternativo Qonvu, ki vam ponuja več možnosti za komunikacijo s strankami? LiveAgent je prava izbira za vaše podjetje.

Odličen sistem vstopnic, pokritost najpomembnejših komunikacijskih kanalov in enostavna uporaba naredijo LiveAgent vrhunsko rešitev službe za pomoč uporabnikom.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgent

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij, s katerimi bo vaše delo lažje in prijetnejše.

Ugodne cene

LiveAgent je odličen za razumno ceno. Izberite enega izmed naših treh plačljivih načrtov ali izberite ločene funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč

Qonvo proti LiveAgent na kratko

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Qonvo
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Qonvo ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Qonvo ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Qonvo ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Qonvo ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Qonvo ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Qonvo ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Qonvo ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Qonvo ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Qonvo ne ponuja integracije WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Qonvo ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Qonvo ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Qonvo ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Qonvo ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Qonvo ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Qonvo ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Qonvo ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Qonvo ne ponuja neomejenega števila spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Qonvo ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Qonvo ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Qonvo ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Qonvo ponuja neomejeno podporo 24/7.
app installation - illustration

Zmogljiva Qonvo alternativa

LiveAgent vam ponuja vse, da lahko zagotovite boljšo podporo in se osredotočite na pomembno.

Zagotovite podporo z zmogljivimi orodji, ki so vam na voljo. To pomeni e-pošto, klepet v živo, družbena omrežja (Facebook, Instagram in Twitter), klicni center in bazo znanja. Vse se upravlja prek zanesljivega sistema vstopnic, tako da vam ni treba skrbeti za neurejeno komunikacijo.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je bistveno in eno najbolj uporabnih orodij za komunikacijo z vašimi strankami. Gre za takojšnjo komunikacijo in zato mora biti hitra.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu s hitrostjo prikaza klepeta v 2,5 sekunde. S tem lahko resnično zagotovite hitro podporo.

Watch the website loading time
Savings illustration

Pridobite več, plačajte manj

Ne plačujte za programsko opremo, ki ne naredi vsega. Preklopite na programsko opremo, ki vam ponuja različna orodja za odlično ceno.

LiveAgent ima tri odlične plačljive načrte, ki so polni orodij, funkcij in integracij, ki olajšajo vaš potek dela. Vse kar morate storiti je, da izberete tisto, ki vam najbolj ustreza. Oglejte si naše plačljive pakete in izvedite več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni dobiti več in narediti več?

LiveAgent je najbolj pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Primerjajte nas z ostalimi rešitvami

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zQonvo alternativa
    Obvestila po e-mailu lahko pošiljajo e-mail agentom, ko je zahtevek dodeljena agentu ali ko stranka odgovori na dodeljen zahtevek. Preberite o tej funkciji.

    Email obvestila

    LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Ponuja cenik, lastnosti, alternative, integracije, podporo, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, zahtevke za predlog in partnerski program. Poleg tega ima tudi portal za podporo, lahko se naročite na novice in obstaja akademija ter spletni seminarji. LiveAgent je last Quality Unit, LLC, ki ima v lasti tudi nadzor nad pogoji poslovanja, varnostno politiko zasebnosti, politiko zasebnosti GDPR in sitemap-om. Namenjen je pomoči pri izgradnji podjetja in izboljšanju odnosov s strankami.

    Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

    Rezervirajte si predstavitev

    LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    WebSupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem. Oglejte si njihovo zgodbo o uspehu.

    LiveAgent ponuja dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodb o ravni storitev za določeno časovno obdobje in oddelek. Posamezne vnose lahko razvrstite po različnih filtrih.

    Poročilo SLA dnevnik

    SLA je pogodba med ponudnikom storitev in stranko glede ravni storitev, ki jih je treba zagotoviti. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih SLA pogodbah ter dnevnik zahtevkov. Pravila SLA se lahko kombinirajo s pravili za eskalacijo zahtevkov in se lahko uporabljajo za več oddelkov. LiveAgent ponuja tudi orodje za upravljanje SLA na več ravneh, da se preprečijo nezadovoljstvo strank in škoduje poslovanju.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x