Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 3 illu

Donosnost naložbe odlična storitev

Zadovoljne stranke so angažirane in zveste. Mnogi od njih delujejo kot zagovorniki blagovnih znamk in z veseljem promovirajo podjetja brez denarnega ali spodbujevalnega nadomestila. Statistika storitev za stranke skupine Temkin kaže, da jo 77% strank po pozitivni izkušnji s podjetjem priporoči prijatelju. Poleg tega 72 % strank svoje pozitivne izkušnje deli s šestimi ali več osebami, kar kaže, kako vplivna je lahko pozitivna uporabniška izkušnja.

Ampak to še ni vse. Priporočila prijateljev in družine so ena najmočnejših oblik oglaševanja. Skoraj 83% spletnih anketirancev v 60 državah pravi, da zaupajo priporočilom prijateljev in družine ter kupujejo pri podjetjih, ki jih priporočajo.

Kot lahko vidite, lahko angažirane obstoječe stranke privabijo nove stranke, vam pomagajo povečati zvestobo blagovni znamki in na koncu ustvarijo več prihodkov. V podporo tej izjavi Rosetta navaja, da angažirane stranke v enem letu porabijo 300 % več kot neaktivne stranke. Poleg tega lahko povečanje stopnje zadrževanja strank za samo 5 % poveča dobičkonosnost med 25 % in 95 %. Za primerjavo, 2-odstotno povečanje zadrževanja strank je enako dobičku kot znižanje stroškov za 10%.

Toda vključevanje strank ni dovolj. Vključeni morajo biti tudi vaši zaposleni, da lahko ustvarijo nepozabne izkušnje in povečajo prodajo. S povečanjem angažiranosti zaposlenih za samo 10 % lahko organizacije povečajo dobiček za 2400 $ na predstavnika službe za stranke na leto.

Če želite še pokazati moč sodelovanja in pozitivne izkušnje, razmislite o tem primeru; podjetje z 1 milijardo dolarjev letnega prihodka lahko v 3 letih z zmernim povečanjem uporabniške izkušnje poveča prihodke za 823 milijonov dolarjev. Če pa želite izkoristiti prednosti odlične storitve, morate najprej postati najboljši v NPS, tako da izpolnite merila uspešnosti storitev za stranke in povečate svoj NPS na 41 % ali več.

#PozitivneIzkušnje
#DeliPizitivnoIzkušnjo

72%

strank deli pozitivno izkušnjo s 6 ali več osebami. Kolsky

#PorabaStrank

Ameriška podjetja izgubijo več kot

300%

več

v enem letu.

Rosetta

research 3 spendmore

#ZavzetostZaposlenih

Organizacije lahko povečajo dobiček za

$2,400

na zaposlenega na leto s povečanjem zavzetosti zaposlenih za samo 10 %.

IES

research 3 increaseprofits

#IzkušnjaPotrošnika

Podjetje z 1 milijardo dolarjev letnega prihodka lahko poveča prihodke za

$823

milijonov v 3 letih z zmernim povečanjem CX.

Skupina Temkin

research 3 increaserevenue

#ZadrževanjeStrank
#ZmanjšanjeStroškov

2%

povečanje zadrževanja strank je enako dobičku kot zmanjšanje stroškov za 10%.

Forbes

#PovečanjeStopnjeZadrževanjaStrank

Povečanje stopnje zadrževanja strank

5%

s povečanjem dobička za 25% do 95%.

Harvard poslovni pregled

research 3 increase retention

#PozitivnaBeseda

Po pozitivni izkušnji s podjetjem

77%

bi ga stranke priporočile prijatelju.

Skupina Temkin

research 3 positive experience

#NPS

Najbolj uspešne blagovne znamke imajo povprečno oceno NPS

41%

Rosetta

#ZadrževanjeStrank
#Dobiček

5%

povečanje zadrževanja strank lahko prinese 25 % več dobička.

Forbes

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico