Družbena omrežja pričakovana

Družbena omrežja pričakovana

Kljub temu, da so družbeni mediji eden najmanj zaželenih kanalov za storitve za stranke, je po njih še vedno veliko povpraševanje. Več kot 63% strank pričakuje, da bodo podjetja ponujala storitve za stranke prek svojih družabnih medijev – 90% uporabnikov družbenih medijev pa se je prek izbrane platforme že povezalo z blagovno znamko ali podjetjem.

Ob stiku z blagovnimi znamkami na družbenih omrežjih 40 % potrošnikov pričakuje odgovor v prvi uri, medtem ko jih 79 % pričakuje odgovor v prvih 24 urah. Če so njihova pričakovanja izpolnjena in imajo pozitivno izkušnjo, je 71 % večja verjetnost, da bodo blagovno znamko priporočili drugim na družbenih omrežjih.

#DružbeniMediji

63%

strank dejansko pričakujejo, da bodo podjetja ponudila storitve strankam prek svojih družbenih medijev – in

90%

uporabniki družbenih medijev so se že povezali z blagovno znamko ali podjetjem prek svoje izbrane platforme

Super pisarna

#OdličneIzkušnje

Verjetnost, da

potrošnik bo blagovno znamko na družbenih omrežjih priporočil drugim, potem ko bo imel pozitivno izkušnjo

71%

Statista

71%

#DružbeniMediji

40%

potrošniki pričakujejo, da se bodo blagovne znamke odzvale v prvi uri po dosegu na družbenih omrežjih, medtem ko

79%

pričakujejo odziv v prvih 24 urah.

Ambasador

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico