Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 21 illu

Družbeni mediji pregled

Kljub vse večji priljubljenosti družbeni mediji za večino potrošnikov niso najprimernejša metoda podpore strankam. V anketi jih je le 16 % odgovorilo, da jim je to bolj všeč kot e-pošta ali klepet v živo.

Vendar pa podjetja priznavajo, da jim zagotavljanje podpore družbenih medijev lahko pomaga pri rasti, saj je razmerje med odgovori na sporočila in stopnjo zagovorništva na družbenih medijih 9:1. Poleg tega 10 % vsega prometa na spletnem mestu prihaja od obiskovalcev družbenih medijev. Tako 84 % Američanov poroča, da so prejeli odziv družbenih medijev od njihovega podjetja, s katerim so bili v stiku.

V nasprotju s splošnim prepričanjem so odzivni časi družbenih medijev precej počasni. To je lahko zato, ker večina agentov nima dostopa do sistemov za pomoč uporabnikom, vgrajenih v družbene medije, zato niso obveščeni, ko prejmejo sporočila strank. Paraturejeva raziskava podpira to idejo in navaja, da 42% agentov ne more rešiti poizvedb strank zaradi zastarelih ali odklopljenih sistemov. Tako stranke v povprečju čakajo devet ur, da prejmejo odgovor na družbenih omrežjih.

Tako kot vsak drug komunikacijski kanal imajo tudi družabni mediji največjo delovno uro. Večina vstopnic je na primer na voljo med 15. in 18. uro, kar kaže, da se uporaba družabnih medijev po službi in v šolskih urah poveča.

Kar zadeva količino zahtevkov za družabne medije, naša raziskava kaže, da povprečno podjetje dnevno prejme približno 20 zahtevkov za družabne medije; 10 s Facebooka, pet s Twitterja, štiri z Instagrama in enega iz Viberja. Približno 20 % teh zahtevkov je prezrtih, saj veljajo za neželeno pošto, za samopromocijo ali za nepomembne.

#MediaOdzivniČas
#DružbeniMediji

Povprečna čakalna doba na družbenih omrežjih je

9 ur.

Objava uporabniške izkušnje za leto 2015

#DružbeniMediji

Povprečno podjetje prejme

na dan.

LiveAgent

#DružbeniMediji

Okoli

20%

poizvedb družbenih omrežij so prezrte.

LiveAgent

research 21 20percent

#DružbeniMediji

84%

Američanov poročajo, da so prejeli odgovor družbenih medijev od podjetja, s katerim so stopili v stik.

Microsoft

research 21 84percent

#DružbeniMediji
#PodporaVčasuKonice

Konice za podporo družbenih medijev so od

3-6pm

LiveAgent

#DružbeniMediji

Razmerje podpore družbenih medijev za odgovarjanje na sporočila v primerjavi s stopnjo zagovarjanja je

9:1

LiveAgent

research 21 9 to 1

#DružbeniMediji

42%

kupcev raje uporablja klepet v živo v primerjavi s samo 23% za e -pošto in 16% za družabne medije ali forume.

Super Office

research 21 42percent

#PoizvedbeStrank

42%

agentov ne more rešiti poizvedb strank zaradi zastarelih ali odklopljenih sistemov.

Paratura

#Obiskovalci DružbenihMedijev
#WebsiteTraffic

Povprečje

10%

vsega prometa na spletnem mestu prihaja od obiskovalcev družbenih medijev.

LiveAgent

#DnevnoŠteviloZahtevkov

Povprečno podjetje na dan prejme

prejme 20 zahtevkov

za družbena omrežja.

LiveAgent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico