Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 22 illu

Facebook

Skozi leta se je Facebook razvil v osnovni kanal za storitve za stranke. Facebook poroča, da se vsak mesec prek Facebook Messengerja pošlje več kot 20 milijard sporočil med ljudmi in podjetji.

Glede na industrijske raziskave 59 % strank uporablja Facebook za stik s podjetji, 33 % strank pa je stopilo v stik s podjetjem prek Facebooka in podobnih družabnih kanalov.

Ker potrošniki že komunicirajo s svojo družino in prijatelji na Facebooku, je to privlačen kanal za storitve za stranke. Poleg tega stranke menijo, da so podjetja, ki ponujajo podporo za Facebook, bolj ugledna in vredna zaupanja, saj je skoraj 69 % potrošnikov v ZDA izjavilo, da se zaradi tega počutijo bolj samozavestne glede blagovne znamke.

#Facebook

33%

strank je kontaktiralo podjetje prek Facebooka in podobnih družabnih kanalov.

Forrester

#Facebook

59%

kupcev uporablja Facebook za stik s podjetji.

Khoros

research 22 59percent

#Facebook

20milijard

sporočila se pošiljajo med ljudmi in podjetji vsak mesec v Facebook Messengerju.

Mixpanel

#Facebook

69%

uporabnikov Facebooka v ZDA, ki pošiljajo sporočila podjetjem, pravijo, da se zaradi tega počutijo bolj samozavestne glede blagovne znamke. HootSuite

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico