Brezplačen preizkus
research_22_illu

Facebook

Skozi leta se je Facebook razvil v osnovni kanal za storitve za stranke. Facebook poroča, da se vsak mesec prek Facebook Messengerja pošlje več kot 20 milijard sporočil med ljudmi in podjetji.

Glede na industrijske raziskave 59 % strank uporablja Facebook za stik s podjetji, 33 % strank pa je stopilo v stik s podjetjem prek Facebooka in podobnih družabnih kanalov.

Ker potrošniki že komunicirajo s svojo družino in prijatelji na Facebooku, je to privlačen kanal za storitve za stranke. Poleg tega stranke menijo, da so podjetja, ki ponujajo podporo za Facebook, bolj ugledna in vredna zaupanja, saj je skoraj 69 % potrošnikov v ZDA izjavilo, da se zaradi tega počutijo bolj samozavestne glede blagovne znamke.

#Facebook

33%

strank je kontaktiralo podjetje prek Facebooka in podobnih družabnih kanalov.

Forrester

#Facebook

59%

kupcev uporablja Facebook za stik s podjetji.

Khoros

research_22_59percent

#Facebook

20milijard

sporočila se pošiljajo med ljudmi in podjetji vsak mesec v Facebook Messengerju.

Mixpanel

#Facebook

69%

uporabnikov Facebooka v ZDA, ki pošiljajo sporočila podjetjem, pravijo, da se zaradi tega počutijo bolj samozavestne glede blagovne znamke. HootSuite

Meditator graf man

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico