Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 4 illu

Kaj kupci menijo

Po podatkih Bain & Company 80 % izvršnih direktorjev verjame, da njihovo podjetje zagotavlja odlične storitve za stranke; le 8 % njihovih strank se strinja. Kako je mogoče, da obstaja taka razlika med zaznanim in resničnim? Skratka, večina podjetij nima povratnih informacij od strank ali pa nima zaprtih povratnih zank. Pomanjkanje povratnih informacij jim preprečuje, da bi izboljšali svoje storitve, ker niso izpostavljeni kritikam ali predlogom za izboljšanje.

Kaj torej odvrača kupce od nakupa in kaj bi lahko izboljšalo uporabniško izkušnjo? Statistični podatki kažejo, da so procesi postali preveč avtomatizirani, primanjkuje pa personalizacije. Na primer, Harris Interactive je ugotovil, da je 75 % anketirancev izjavilo, da traja predolgo, da pridejo do živega agenta. To kaže, da se podjetja zanašajo izključno na klepetalne robote in avtomatizirane sisteme, ki jih poganja umetna inteligenca.

Zanašanje na avtomatizacijo ne bi bilo nujno slabo, če bi vzpostavljeni sistemi nudili ustrezno pomoč. Ampak, na žalost, ni tako. Več kot 29 % potrošnikov pravi, da se jim zdijo skriptni odgovori najbolj frustrirajoči, ker niso v pomoč.

Nato statistika uporabniške izkušnje kaže, da so avtomatizirani sistemi, kot so meniji IVR, pretirano dolgi in nepomembni, medtem ko so integrirani kontaktni obrazci preveč zapleteni za izpolnjevanje. To je pomembna težava, saj stranke sovražijo izgubljati svoj čas, še posebej, ko je zadevna težava nujna. Ta občutek je obojestranski v vseh skupinah potrošnikov. Na primer, nosilci odločanja B2B pravijo, da je pomanjkanje hitrosti pri interakciji z dobavitelji njihova bolečina številka ena, dvakrat pogosteje kot cena.

Stranke želijo poslovati s podjetji, ki so zlahka dostopna na kanalih, ki jih imajo radi. Na primer, 57 % strank raje stopi v stik s podjetji prek digitalnih kanalov, namesto da bi uporabljalo glasovno podporo strankam. Zato je zagotavljanje podpore na družabnih medijih, e-pošti, klepetu v živo in aplikacijah za sporočila ključnega pomena. Poleg tega stranke želijo vedeti, da bodo podjetja, od katerih kupujejo, zlahka dosegljiva in jim bodo pripravljena pomagati, če naletijo na težavo. Pravzaprav je podpora strankam tako ključnega pomena, da je 86 % strank pripravljenih plačati več, če je zagotovljena boljša storitev. Poleg tega 80 % potrošnikov verjame, da boljša storitev vključuje hitrost, udobje, strokovno pomoč in prijazno storitev.

Kot lahko vidite, na odločitve o nakupu močno vpliva storitev. Več kot 96 % strank po vsem svetu pravi, da je storitev za stranke pomemben dejavnik pri njihovi izbiri zvestobe blagovni znamki. Poleg tega 73 % vseh ljudi poudarja izkušnje kot bistven dejavnik pri nakupnih odločitvah. Zato je nujno izpopolniti izkušnjo strank s povratnimi informacijami in spremeniti v skladu z vašimi ugotovitvami.

#PodporaStrankam
#StikzŽivimiAgenti

75%

strank meni, da traja predolgo, da dosežejo agenta v živo. Harris Interactive

#StoritevZaStranke

96%

potrošniki pravijo, da je storitev za stranke pomemben dejavnik pri njihovi izbiri zvestobe blagovni znamki.

Microsoft

research 4 customers loyalty

#IzkušnjeStrank

86%

strank je pripravljenih plačati več za odlično uporabniško izkušnjo.

PWC

research 4 customers paymore

#PodporaStrankam

57%

strank raje stopijo v stik s podjetji prek digitalnih medijev, namesto da uporabljajo glasovno podporo strankam.

Ameyo

research 4 customers contact

#SkriptniOdgovori
#FrustrirajočiOdzivi

29%

potrošnikov pravi, da se jim pisni odgovori zdijo najbolj frustrirajoči, in 38 % podjetij se strinja. Kayako

#NakupneNavade

73%

vseh ljudi poudarjajo izkušnje kot pomemben dejavnik pri svojih nakupnih odločitvah.

PWC

research 4 experience important

#BolečaTočkaZaB2B

B2B

odločevalci pravijo, da je pomanjkanje hitrosti pri interakciji z dobavitelji glavna bolečina, dvakrat bolj pogosta kot cena.

Skupina The Temkin

research 4 b2b

#UporabniškeIzkušnje

80%

potrošniki pravijo, da so hitrost, udobje, strokovno pomoč in prijazna storitev najpomembnejši elementi pozitivne uporabniške izkušnje.

PWC

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico