Brezplačen preizkus
research_16_illu

Klepet v živo uporaba

Klepet v živo je priljubljeno orodje za podporo, ker je lahko dostopen. Od uporabnikov ne zahteva, da se prijavijo na različne platforme ali prenesejo katero koli zunanjo programsko opremo ali vtičnike. Namesto tega lahko stranke preprosto kliknejo gumb za klepet na spletnem mestu prodajalca in dobijo pomoč od agentov v realnem času. Zaradi tega je več kot 42 % strank raje kot e-pošta, 23 % za družbena omrežja in 16 % za forume. Klepet v živo je priljubljena funkcija med vsemi starostnimi skupinami, pri čemer stranke, stare od 18 do 34 let, poročajo, da ga uporabljajo “večkrat”, tiste, stare 35+, pa “nekajkrat”.
Podjetja B2B in B2C uporabljajo tudi klepet v živo, predvsem za prodajo in podporo strankam. Poročajo, da skoraj 85 % podjetij v B2B sektorju in 74 % v B2C sektorju uporablja klepet v živo za prodajo.
Na enak način, kot imajo vsi podporni kanali najbolj zasedene ure, agenti za podporo za klepet v živo prejmejo največ klepetov med 11. in 15. uro.
#KlepetvŽivoZaProdajo

85%

podjetij v B2B sektorju in 74 % v B2C sektorju ga uporablja za prodajo. Zoho
Meditator graf man
#UporabaKlepetaVŽivo
Stranke v starosti

18-34

so uporabljali klepet v živo »večkrat«, stranke pa so stare

35+

poročali, da so “nekajkrat” uporabili klepet v živo za podporo.
Help Scout
#PoslovniKlepet

B2B&B2C

podjetja uporabljajo klepet v živo predvsem za prodajo in podporo strankam.
Zoho
research_16_b2b
#KonicaKlepetavŽivo
Konica klepeta v živo je od

11am

-

3pm

Zendesk
research_16_11 3
#PreferenceKlepeta

42%

strank ima raje klepet v živo v primerjavi s samo 23 % za e-pošto in 16 % za družbene medije ali forume. Super pisarna
Meditator graf standing woman

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico