Brezplačen preizkus
research_6_illu

Najbolj zaželeni kanali

Vsaka skupina potrošnikov ima različne preference, ko gre za stik s podjetji. Nekateri imajo na primer raje klepet v živo, drugi pa telefonsko podporo. Vendar pa je ena skupna značilnost, ki jo delijo skoraj vse skupine potrošnikov, da imajo raje možnosti samopostrežbe kot dejanske interakcije s podporo. Glede na študijo American Expressa 60 % ameriških potrošnikov pravi, da je njihov kanal za preproste poizvedbe digitalno samopostrežno orodje. Samopostrežba je zelo povpraševana, ker je hitrejša od tradicionalne podpore in zahteva manj truda. Posledično povprečno podjetje vsako leto prejme več kot 325.000 ogledov svojih podpornih strani. Torej, kako priljubljeni so drugi kanali? Po podatkih SuperOffice 42 % strank raje spletne klepetalnice, 23 % e-pošto in 16 % družbene medije ali forume.
Kljub željam potrošnikov pa naše ugotovitve kažejo, da je e-pošta najpogosteje uporabljen kanal podpore, saj povprečno podjetje prejme približno 10.500 e-poštnih sporočil na mesec. Klepet v živo je drugi najbolj priljubljen, saj povprečno podjetje prejme več kot 6000 klepetov na mesec, sledi 672 telefonskih klicev in 394 oddanih podatkov v bazi znanja. Najmanj uporabljen komunikacijski kanal so družbeni mediji z več kot 60 sporočili na Facebooku, 60 tviti in 2 komentarji na Instagramu na mesec.
Upoštevajte, da naša statistika o storitvah za stranke temelji izključno na podatkih, zbranih od naših strank, ki segajo v več panog. Zato so lahko podatki za podjetja, ki so izključno osredotočena na e-trgovino, ali za podjetja v drugem sektorju povsem drugačni.
#SamopostrežnaStoritev #PreprostaPovpraševanja

60%

ameriških potrošnikov pravijo, da je njihov kanal za preproste poizvedbe digitalno samopostrežno orodje.
American Express
Meditator graf man
#ObsegZahtevkov
Obseg zahtevkov po podpornem kanalu
LiveAgent
#SpletniPromet
Povprečna baza poslovnega znanja ima

325,000

LiveAgent
research_6_325000
#PreferenceKanala

42%

strank ima raje klepet v živo v primerjavi s samo 23 % za e-pošto in 16 % za družbene medije ali forume.
Super pisarna
research_6_42
#InternalMessages
Konec

60%

izmenjave sporočil, povezanih z naročili, se pošiljajo prek internih sporočil in ne e-pošte v delovnih prostorih strank.
Po podatkih spp.co
Meditator graf standing woman

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico