Brezplačen preizkus

Pomen zahtevkov

Vstopnični sistemi lahko izboljšajo izkušnjo podpore strankam za agente in stranke.

Sistemi se integrirajo z aplikacijami tretjih oseb in vsebujejo vgrajene sisteme za upravljanje odnosov s strankami, kar olajša zbiranje, ogled in urejanje kontekstualnih informacij o strankah. V bistvu vstopnični sistemi zagotavljajo agentom dobro osnovo za podporo strankam in jih vzpostavljajo za uspeh.

Sistem jim omogoča, da nudijo strokovno prilagojene storitve, izboljšajo uporabniško izkušnjo in prihodke podjetja. Korelacija je nesporna. Po podatkih Forbesa 84 % podjetij, ki si prizadevajo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo, poroča o povečanem prihodku. Poleg tega zadovoljstvo strank poveča prihodke, deloma zaradi pozitivnega sporočila od ust do ust. Po podatkih Salesforce kar 72 % zadovoljnih strank želi svoje izkušnje deliti s prijatelji, družino, vrstniki in na spletu.

Vendar pa mnoga podjetja menijo, da vlaganje v programsko opremo vstopničnega sistema ni potrebno. Posledica tega je, da trpi njihovo celotno poslovanje – od predstavnikov službe za stranke do toka prihodkov. Glede na raziskavo, ki jo je izvedel Parature, 42 % agentov ne more rešiti poizvedb o storitvah za stranke zaradi zastarelih ali odklopljenih sistemov. Zaradi tega so kupci razočarani, 22 % jih opusti nakupovalne košarice in 97 % jih zavrže, ne da bi pustili povratne informacije ali namige, zakaj so to storili.

Nepovezani sistemi in slabe interakcije s strankami prav tako prispevajo k prometu predstavnikov storitev za stranke, ki v povprečju znaša 29 % letno.

#RazrešitevZahtevkov

42%

agentov ne more rešiti poizvedb strank zaradi zastarelih ali odklopljenih sistemov.

Parature

#StopnjaFluktuacijeDružbeneOdgovornostiPodjetij

Povprečna letna stopnja prometa za predstavnika službe za stranke je

29%

LinkedIn

research_13_29percent

#Odlivstrank

97%

strank, ki odhajajo, to storijo, ne da bi pustili povratne informacije ali namige, zakaj.

Mixpanel

research_13_97percent

#PovečanjePrihodka

84%

podjetij, ki si prizadevajo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo, poročajo o povečanju svojih prihodkov.

Forbes

research_13_84percent

#PozitivnIzkušnjaOdUstDoUst

72%

strank bodo svoje dobre izkušnje s podporo delile z drugimi.

Salesforce

research_13_72percent

#StrankaOpustiKošarico

22%

kupcev, ki so zaradi pomanjkanja informacij zapustili nakupovalno košarico.

Programska oprema Tyche

research_13_22percent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico