Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pomen zahtevkov

Vstopnični sistemi lahko izboljšajo izkušnjo podpore strankam za agente in stranke.

Sistemi se integrirajo z aplikacijami tretjih oseb in vsebujejo vgrajene sisteme za upravljanje odnosov s strankami, kar olajša zbiranje, ogled in urejanje kontekstualnih informacij o strankah. V bistvu vstopnični sistemi zagotavljajo agentom dobro osnovo za podporo strankam in jih vzpostavljajo za uspeh.

Sistem jim omogoča, da nudijo strokovno prilagojene storitve, izboljšajo uporabniško izkušnjo in prihodke podjetja. Korelacija je nesporna. Po podatkih Forbesa 84 % podjetij, ki si prizadevajo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo, poroča o povečanem prihodku. Poleg tega zadovoljstvo strank poveča prihodke, deloma zaradi pozitivnega sporočila od ust do ust. Po podatkih Salesforce kar 72 % zadovoljnih strank želi svoje izkušnje deliti s prijatelji, družino, vrstniki in na spletu.

Vendar pa mnoga podjetja menijo, da vlaganje v programsko opremo vstopničnega sistema ni potrebno. Posledica tega je, da trpi njihovo celotno poslovanje – od predstavnikov službe za stranke do toka prihodkov. Glede na raziskavo, ki jo je izvedel Parature, 42 % agentov ne more rešiti poizvedb o storitvah za stranke zaradi zastarelih ali odklopljenih sistemov. Zaradi tega so kupci razočarani, 22 % jih opusti nakupovalne košarice in 97 % jih zavrže, ne da bi pustili povratne informacije ali namige, zakaj so to storili.

Nepovezani sistemi in slabe interakcije s strankami prav tako prispevajo k prometu predstavnikov storitev za stranke, ki v povprečju znaša 29 % letno.

#RazrešitevZahtevkov

42%

agentov ne more rešiti poizvedb strank zaradi zastarelih ali odklopljenih sistemov.

Parature

#StopnjaFluktuacijeDružbeneOdgovornostiPodjetij

Povprečna letna stopnja prometa za predstavnika službe za stranke je

29%

LinkedIn

research 13 29percent

#Odlivstrank

97%

strank, ki odhajajo, to storijo, ne da bi pustili povratne informacije ali namige, zakaj.

Mixpanel

research 13 97percent

#PovečanjePrihodka

84%

podjetij, ki si prizadevajo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo, poročajo o povečanju svojih prihodkov.

Forbes

research 13 84percent

#PozitivnIzkušnjaOdUstDoUst

72%

strank bodo svoje dobre izkušnje s podporo delile z drugimi.

Salesforce

research 13 72percent

#StrankaOpustiKošarico

22%

kupcev, ki so zaradi pomanjkanja informacij zapustili nakupovalno košarico.

Programska oprema Tyche

research 13 22percent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico