Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 20 illu

Portal za stranke merila uspešnosti

Ko gre za portale za stranke, obstaja očitna neskladnost med pričakovanji in realnostjo. Večina strank raje probleme rešuje samostojno in pričakujejo, da bodo na poslovnih spletnih mestih našli namenske razdelke za samopomoč. Naša raziskava kaže, da je več kot 77 % strank poročalo o uporabi samopostrežnega portala v preteklosti, pri čemer jih je 60 % iskalo pomoč na namiznih računalnikih, 38 % na mobilnih napravah in 2 % na tablicah.

Vendar pa je resničnost, da zelo malo podjetij (10 %) ponuja orodja za samopomoč, kot so portali za stranke. Poleg tega le 2 % uporablja forume za izgradnjo spletnih skupnosti in le 1 % uporablja baze z več znanji za storitve strank v različnih jezikih.

Poleg tega, da zelo malo podjetij ponuja storitve portala za stranke, so odzivni časi počasni. Naše primerjalno poročilo kaže, da 10 % poizvedb strank, poslanih prek portala za stranke, dobi odgovor v prvi uri. Na 60 % vprašanj je odgovorjeno v prvih 24 urah, na 90 % pa v prvih 48. Povprečni čas do prvega odgovora je 6 ur, povprečni čas obdelave zahtevka za portal za stranke pa je 2 do 3 dni. Ko je prijava rešena, traja v povprečju 10 minut, da zaključimo vsa povezana opravila.

Portali za stranke se kljub počasnim odzivnim časom ponašajo s 95-odstotno stopnjo ločljivosti in 95-odstotno stopnjo odgovora. Imajo tudi visoko oceno CSAT (92 %), oceno +45 NPS in oceno CES 10, kar kaže, da so stranke na splošno zadovoljne s storitvijo, ki jo prejmejo.

Glede na količino vstopnic naša raziskava kaže, da portal za stranke v povprečju prejme pet zahtevkov na dan in ima deset vstopnic v zaostanku. Poleg tega se 0,25 zahtevkov prenese, preden so rešene, 80 % zahtevkov portala za stranke pa je oddanih med delovnim časom.

Kar zadeva ceno na zahtevek, so poizvedbe na portalu za stranke razmeroma poceni, pri čemer je povprečna cena na kontakt 5 $.

#SamopostrežniPortali
#PoročiloPotrošnikov

77%

potrošnikov poroča, da so uporabljali samopostrežni portal.

Microsoft

#PortalZaStranke

60%

strank išče pomoč na namiznih računalnikih,

38%

na mobilnih napravah,

2%

na tablicah.

LiveAgent

#BazaZnanja

Samo 1%

podjetij uporablja več vrst baze znanja za storitve strank v različnih jezikih.

LiveAgent

research 20 only 1

#Forumi

2%

podjetij uporablja forume za izgradnjo spletne skupnosti.

LiveAgent

research 20 2percent

#PortalZaStranke

10%

podjetij uporablja portale za stranke.

LiveAgent

research 20 10percent

#StopnjeRazreševanja

Stopnja ločljivosti za portal strank je

95%

LiveAgent

research 20 95percent

#ČasObdelaveZahtevka

Povprečni čas obdelave

zahtevkov na portalu za stranke

je med

2-3dni.

LiveAgent

#DelovniČasPortala
#PortalZaStranke

Povprečni delovni čas obdelave zahtevka po stiku portala za stranke je

10 min

Programska oprema Tyche

#PrenosiZahtevkov

Zahtevek iz portala za stranke gre skozi povprečno

0.25

prenosov, preden je razrešen.

LiveAgent

#CenaNaStik

Povprečna cena portala za stranke na stik je

$5

LiveAgent

research 20 5usd

#OdzivniČas

Za portale za stranke je povprečni čas do prvega odziva

6 ur

LiveAgent

research 20 6hours

#CSAT

Portal za stranke ima

92%

oceno zadovoljstva (CSAT).

LiveAgent

research 20 92percent

#OdzivniČasovniPasovi

10%

poizvedb strank

oddano prek

portala za stranke dobi odgovor v prvi uri, 60 % v prvih 24 urah,

in 90 % v prvih 48 urah.

LiveAgent

#NPS

Povprečni Net Promoter

Ocena (NPS) za stranko

portali je

+45

LiveAgent

research 20 +45

#CES
#PortalZaStranke

Povprečna ocena truda strank (CES) za portale strank je

deset.

LiveAgent

#PredvideniZaostanek

Število prijav za podporo v zaostanku na portalu za stranke je običajno

štiri.

LiveAgent

#NetoZahtevkiPortala

Povprečno število neto zahtevkov s portala za stranke je

5 na dan

LiveAgent

research 20 5perday

#PortalZaStranke

80%

zahtevkov preko portalov za stranke je oddanih med delovnim časom in okoli 20 % po delovnem času.

LiveAgent

research 20 80percent

#ObsegOdgovorov

Povprečna količina odgovorov za portale strank je

95%

LiveAgent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico