Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 19 illu

Potreba po samopostrežbi

Baze znanja in portali za stranke so zelo iskane oblike storitev za stranke. Privabijo od 2 do 4-krat več obiskovalcev kot klepet v živo, telefonska podpora ali podpora družbenih medijev. Glede na našo raziskavo 66 % strank poskuša svoje težave rešiti samostojno, preden se obrnejo na podporo strankam, 67 % pa kot svojo prednostno metodo podpore navaja samopostrežno storitev. Nasprotno pa le 1 % strank poskusi samopostrežno storitev, potem ko pomoč poišče drugje.

Vendar pa stranke niso vedno uspešne pri reševanju svojih težav, saj vsa podjetja ne ponujajo orodij za samopomoč. Pravzaprav več kot polovica vseh potrošnikov pravi, da težave ne morejo rešiti sami, ker je na spletu premalo informacij.

Kljub temu več kot 90 % strank pričakuje, da bodo podjetja zagotovila spletni samopostrežni portal. Ko ne najdejo potrebnih informacij na spletu, se njihovo nezadovoljstvo pokaže v odlivu strank, saj 22 % strank zapusti košarico, ko ne najde informacij, ki jih potrebujejo.

Po drugi strani lahko dostopni portali za podporo povečajo prodajo. Po podatkih Microsofta je 79 % milenijcev bolj nagnjenih k nakupu pri blagovnih znamkah s portalom za podporo strankam, ki se odziva na mobilne naprave.

Portali za stranke so običajno sestavljeni iz baz znanja, napolnjenih z dragocenim gradivom, kot so pogosta vprašanja, vodniki z navodili, forumi ter polja za povratne informacije in predloge. Stranke lahko uporabljajo te portale za iskanje informacij, interakcijo z drugimi strankami, oddajo zahtevkov in sledenje statusom zahtevka. Vendar kljub povpraševanju po samopostrežnih storitvah le okoli 10 % strank uporablja portale za stranke v največji možni meri. Poleg tega je samo 1 % zahtevkov oddanih prek portalov za stranke. Namesto tega večina strank uporablja portale za stranke za iskanje informacij, ki jim lahko pomagajo pri reševanju njihovih poizvedb. Tako več kot 90 % prometa v bazi znanja prihaja iz člankov z navodili in podobnih virov.

#SamopostrežniPortal
#StoritevZaStranke

90%

potrošniki pričakujejo spletni portal za storitve za stranke.

Microsoft

#PortaliZaPodporo

79%

milenijcev so bolj nagnjeni k nakupu pri blagovnih znamkah, ki imajo portal za podporo strankam, ki se odziva na mobilne naprave.

Microsoft

#KajImajoRajeStranke

67%

anketirancev daje prednost samopostrežbi kot pogovoru s predstavnikom podjetja.

Zendesk

research 19 67percent

#PoiščiteSamopomoč

66%

strank poskuša samostojno rešiti svoje težave, preden se obrnejo na podporo za stranke.

Microsoft

research 19 66percent

#OpustitevKošarice

22%

kupcev, ki so zaradi pomanjkanja informacij zapustili nakupovalno košarico. Programska oprema Tyche

#BazaZnanja

90%

vsega prometa na portalu strank prihaja iz člankov iz baze znanja.

LiveAgent

research customerPortal

#PrometNaPortaluStrank

Ljudje uporabljajo samopostrežne portale za podporo

2-4 krat

več kot podpora za klepet, socialne medije ali telefonsko podporo, vendar trikrat manj kot podpora po e-pošti.

Microsoft

research 19 2 4times

#PortalZaStranke

1%

zahtevki se oddajo prek portala za stranke.

LiveAgent

#UporabaForuma

Približno

10%

strank v celoti izkoristijo portal za stranke.

LiveAgent

research 19 10percent

#PomanjkanjeInformacij

Več kot polovica potrošnikov pravi, da je glavni razlog, da težave ne morejo rešiti sami, ker je na spletu premalo informacij.

Microsoft

research 19 overhalf consumers

#PreklopNaSamopomoč

Majhen delež strank

1%

po neuspešnem stiku s podporo prek drugih kanalov preklopite na samopostrežno storitev.

LiveAgent

research 19 1percent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico