Brezplačen preizkus
research_17_illu

Prednosti klepeta v živo

Znano je, da krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo prinaša številne prednosti. Prvič, zaradi tega so podjetja videti bolj ugledna in vredna zaupanja. Na primer, poroča se, da se bo 63 % strank verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja klepet v živo. Poleg tega je 79 % podjetij dejalo, da je uvedba klepeta v živo povečala zvestobo strank, prodajo in prihodke.
Drugič, klepet v živo podjetjem omogoča proaktivno podporo. Po podatkih Statista ima 70 % kupcev ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke. Poleg tega 60 % blagovnih znamk, ki zagotavljajo proaktivno podporo strankam, poroča o povečanju prodaje. Povečanje prodaje je neposredna posledica podpore v realnem času. Odgovarjanje na vprašanja strank tik pred odjavo lahko odpravi vsak dvom ali strah, ki ga imajo, in jih potisne naravnost skozi prodajni lijak. Kot tak klepet v živo vodi do 48-odstotnega povečanja prihodka na uro klepeta in 40-odstotnega povečanja stopnje konverzije.
#PodporaPovečujeProdajo #ProaktivnaPodporaStrankam

60%

blagovnih znamk so poročali o povečanju prodaje s proaktivno podporo strankam.
Super pisarna
Meditator graf woman
#KlepetPovečaKonverzije
Klepet v živo vodi do

48%

povečanje prihodka na uro klepeta in 40-odstotno povečanje stopnje konverzije.
Super pisarna
research_17_48percent
#ProaktivnaStoritevZaStranke

70%

strank ima ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke.
Statista
Call center agent on phone with customer
#KlepetSeIzboljša

79%

podjetij je dejalo, da je izvajanje klepeta v živo povzročilo večjo zvestobo strank, prodajo in prihodke.
Super pisarna
research_17_79percent
#ZvestobaBlagovniZnamki

63%

večja verjetnost, da se bodo stranke vrnile na spletno mesto, ki ponuja klepet v živo.
Emarketer
Meditator graf man

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico