Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 17 illu

Prednosti klepeta v živo

Znano je, da krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo prinaša številne prednosti. Prvič, zaradi tega so podjetja videti bolj ugledna in vredna zaupanja. Na primer, poroča se, da se bo 63 % strank verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja klepet v živo. Poleg tega je 79 % podjetij dejalo, da je uvedba klepeta v živo povečala zvestobo strank, prodajo in prihodke.

Drugič, klepet v živo podjetjem omogoča proaktivno podporo. Po podatkih Statista ima 70 % kupcev ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke. Poleg tega 60 % blagovnih znamk, ki zagotavljajo proaktivno podporo strankam, poroča o povečanju prodaje. Povečanje prodaje je neposredna posledica podpore v realnem času. Odgovarjanje na vprašanja strank tik pred odjavo lahko odpravi vsak dvom ali strah, ki ga imajo, in jih potisne naravnost skozi prodajni lijak. Kot tak klepet v živo vodi do 48-odstotnega povečanja prihodka na uro klepeta in 40-odstotnega povečanja stopnje konverzije.

#PodporaPovečujeProdajo
#ProaktivnaPodporaStrankam

60%

blagovnih znamk so poročali o povečanju prodaje s proaktivno podporo strankam.

Super pisarna

#KlepetPovečaKonverzije

Klepet v živo vodi do

48%

povečanje prihodka na uro klepeta in 40-odstotno povečanje stopnje konverzije.

Super pisarna

research 17 48percent

#ProaktivnaStoritevZaStranke

70%

strank ima ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke.

Statista

research 17 70percent

#KlepetSeIzboljša

79%

podjetij je dejalo, da je izvajanje klepeta v živo povzročilo večjo zvestobo strank, prodajo in prihodke.

Super pisarna

research 17 79percent

#ZvestobaBlagovniZnamki

63%

večja verjetnost, da se bodo stranke vrnile na spletno mesto, ki ponuja klepet v živo.

Emarketer

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico