Brezplačen preizkus
research_12_illu

Preference strank

Čeprav so samopostrežna orodja prednostna, je občasno še vedno potrebno obrniti se na podporo strankam. Ko gre za nastavitve podpornih kanalov, Svet CMO navaja, da 86 % strank raje podpira e-pošto, 65 % telefonsko podporo, 53 % podporo za spletna mesta, kot je klepet v živo, 52 % podpora po besedilu in 48 % raje osebno podporo.
70 % strank ceni tudi proaktivno podporo in pogosto pozitivno gleda na blagovne znamke, ki jo ponujajo. Kar zadeva odzivni čas, stranke trdno verjamejo, da je hitreje bolje. Pričakujejo, da bodo podjetja odgovorila na njihova e-poštna sporočila v eni uri, skoraj polovica (46 %) vseh strank pa pričakuje, da bodo podjetja odgovorila na njihova poizvedba v manj kot 4 urah.
#NastavitveOdziva #HitriOdziv

46%

strank pričakujejo, da se bodo podjetja odzvala hitreje kot 4 ure.
Super Pisarna
Meditator graf woman
#KomunikacijasStrankami
Prednostni komunikacijski kanali za storitve za stranke:
Svet CMO
#NastavitveE-pošte
Stranke pričakujejo, da bodo podjetja odgovorila na njihova e-poštna sporočila

uro

Toister izvedbene rešitve
research_12_an_hour
#PercepcijaBlagovneZnamke

70%

kupcev imajo ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke.
Statista
research_12_70%

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico