Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 18 illu

Pričakovanja in preference

Stranke imajo različna pričakovanja za vsak kanal podpore, vključno s klepetom v živo. Ker klepet v živo vključuje podporo v realnem času, večina strank pričakuje, da bodo prejeli odgovor na svojo poizvedbo skoraj takoj po pošiljanju začetnega sporočila prek klepeta v živo. Glede na primerjalno poročilo o klepetu v živo so pričakovanja strank glede odzivnega časa klepeta višja kot pri e-pošti. Običajno stranke pričakujejo odziv klepeta v živo v 6 do 15 sekundah. Vendar pa je realnost povprečna čakalna doba za odgovor na klepet 45 sekund.

Zanimivo pa je, da 95 % strank ceni temeljito, visokokakovostno podporo bolj kot hitrost, ko gre za klepet v živo. Zaradi tega ima večina strank (86 %) tudi raje človeško interakcijo kot klepetalnice, saj so lahko precej omejeni v svojih odzivih in pogosto ne nudijo podpore, ki jo stranke potrebujejo. Posledično 44 % spletnih potrošnikov kot eno najpomembnejših funkcij, ki jih lahko ponudi spletno mesto, ocenjuje, da na njihova vprašanja odgovarja živa oseba med nakupom.

#PričakovanjaGledeOdziva

Pričakovanja strank glede odzivnega časa klepeta so višja kot pri e-pošti – povprečna čakalna doba za klepet je

45 sek

Primerjalna ocena za klepet v živo

Poročilo 2017

#PričakovanjaGledeOdziva

Povprečni pričakovani prvi odzivni čas za klepet v živo se giblje med

6 - 15sekundami.

Freshworks

research 18 6 15sec

#VisokokakovostnaPodpora

95%

strank cenijo temeljito, visokokakovostno podporo bolj kot hitrost, ko gre za klepet v živo.

Smallbiztrends

Research call center with stars

#Klepetalnice

86%

strank ima raje ljudi kot klepetalnice.

Forbes

#PomočVrealnemČasu

44%

spletnih potrošnikov kot eno najpomembnejših funkcij, ki jih lahko ponudi spletno mesto, ocenjujejo, da na njihova vprašanja odgovarja živa oseba, medtem ko so sredi nakupa. Super pisarna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico