Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 2 illu

Strošek slabe storitve za stranke

Ste že slišali za rek srečna žena, srečno življenje? Storitve za stranke (zadovoljne stranke, srečno življenje) niso nič drugačne. Stranke so temelj vsakega podjetja. Oni so tisto, kar ga ohranja na površini, zato je v vašem interesu, da jih obdržite čim dlje. Če želite to narediti, morate izpolniti ali celo preseči njihova pričakovanja. Če tega ne storite, tvegate, da ogrozite svoj ugled in izgubite prihodke in dolgoročne stranke.

Ena tretjina potrošnikov pravi, da bi po samo eni slabi izkušnji s storitvami za stranke razmislili o zamenjavi podjetja. Poleg tega se je večina ameriških potrošnikov odločila, da ne bo dokončala nakupa zaradi slabih izkušenj s storitvami za stranke. Posledično ameriška podjetja vsako leto utrpijo več kot 62 milijard dolarjev izgube.

Najhuje je, da 91 % strank preprosto odide, ne da bi se pritoževali – podjetjem oropajo možnost, da se izboljšajo in odkupijo z drugimi pozitivnimi izkušnjami. Ne samo to – 4 od 10 nezadovoljnih strank bodo drugim svetovali, naj ne obiskujejo podjetja, če imajo slabe storitve za stranke.

Kaj pravzaprav je slaba uporabniška izkušnja? Obstaja nekaj scenarijev, ki spadajo v to kategorijo:

  • Počasni odzivi
  • Pomanjkanje odgovorov (65 % e-poštnih sporočil strank je prezrtih.)
  • Ignoriranje povratnih informacij/sporočil nezadovoljnih strank (79 % potrošnikov, ki so delili pritožbe glede slabe uporabniške izkušnje na spletu, je bilo njihove pritožbe prezrto).
  • Pomanjkanje informacij (22 % kupcev je zaradi pomanjkanja informacij opustilo nakupovalni voziček.)
  • Več agentov, ki zahtevajo iste informacije
  • Nesramen predstavnik službe za stranke
  • Interakcije s storitvijo za stranke, ki zahtevajo veliko truda strank

Brez pravih orodij je lahko preprečevanje slabe izkušnje s storitvami za stranke izjemno težko. Skoraj nemogoče je ročno spremljati vse komunikacijske kanale in nuditi pomoč v realnem času. Tu pride prav programska oprema za podporo strankam. Z vlaganjem v robustno, a preprosto programsko opremo lahko ohranite zadovoljstvo strank na vrhunskem nivoju. Ne pozabite, da je ohranjanje zadovoljstva vaših zvestih strank cenejše in zamudno kot pridobivanje novih.

#OdpovedStrank

91%

kupcev, ki niso zadovoljni z blagovno znamko, bodo preprosto odšli brez pritoževanja. Kolsky

#StoritveZaStranke

Ameriška podjetja izgubijo več kot

$62

milijard

letno zaradi slabe storitve za stranke.

NewVoiceMedia

#StoritveZaStranke

Večina Američanov se je odločila, da ne bo opravila nakupa zaradi slabe izkušnje s storitvami za stranke.

Americanexpress

research 2 badexperience

#NegativnoOdUstDoUst

4/10

potrošniki bodo drugim svetovali, naj ne obiskujejo podjetja, če imajo slabe storitve za stranke.

Dimenzionalne raziskave

research userstalking

#PritožbeStrank

65%

e-poštnih sporočil strank je spregledanih.

Forbes

research emailsignored

#UporabniškaIzkušnja

Ena tretjina

potrošnikov pravijo, da bi po samo enem primeru slabe storitve za stranke razmislili o zamenjavi podjetja.

Americanexpress

#PrezrtePritožbe

79%

potrošnikov, ki so se pritožili na spletu, so bile njihove pritožbe prezrte.

Harris Interactive

#PomanjkanjaInformacij
#OpustitevNakupovalneKošarice

22%

kupcev, ki so zaradi pomanjkanja informacij opustili nakupovalno košarico.

Programska oprema Tyche

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico