Brezplačen preizkus
research_23_illu

Twitter

Storitve za stranke na Twitterju lahko naredijo podjetja videti bolj zaupanja vredna, tako kot na Facebooku. Po podatkih Twitterja se je 83% uporabnikov Twitterja, ki so na družbenem družbenem omrežju Twitter objavili – in prejeli odgovor -, bolje počutili v podjetju in so z njimi bolj verjetno poslovali.

Čeprav Twitter ni najbolj priljubljen kanal v družabnih medijih, se še vedno pogosto uporablja za storitve za stranke. Po podatkih Forresterja 31 % strank poroča, da so dosegli podjetje prek Twitterja.

Vendar pa je presenetljivo, da le 3% tvitov o vprašanjih storitev za stranke kliče uporabniško ime podjetja s simbolom @, zaradi česar je neverjetno težko izpolniti pričakovanja odzivnega časa strank. Glede na Lithium 78 % strank, ki se pritožijo blagovni znamki na Twitterju, pričakuje odgovor v eni uri.

#Twitter

31%

kupcev poroča, da se obrnejo na podjetje prek Twitterja. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

strank, ki se pritožijo blagovni znamki na Twitterju, pričakujejo odgovor v eni uri.

Litij

#TežaveSstoritvamiZaStranke

3%

tvitov o težavah s storitvami za stranke pokličite uporabniško ime podjetja s simbolom @.

MarketingLand

research_23_3percent

#Twitter

83%

uporabnikov Twitterja, ki so podjetju poslali tvit – in prejeli odgovor –, so se v podjetju počutili bolje in so bolj verjetno poslovali z njimi.

Twitter

research_23_83percent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico