Brezplačen preizkus
research_11_illu

Uporaba službe za pomoč uporabnikom

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom se uporablja predvsem za racionalizacijo vseh komunikacij v enoten poenoten nabiralnik. Vendar pa se lahko uporablja tudi za upravljanje in spremljanje SLA (77 % podpornih služb ima uradne pogodbe o ravni storitev), shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. Portali za stranke so samopostrežna središča, ki vsebujejo baze znanja, polne člankov, forumov in pogostih vprašanj, ki odgovarjajo na pogosta vprašanja strank. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom, saj podjetjem omogočajo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Glede na Harvard Business Review več kot 81 % strank poskuša težave rešiti samostojno, preden se obrnejo na predstavnike za podporo strankam, ker to zahteva manj truda in časa. Tako več kot 91 % anketirancev pravi, da bi uporabljali spletno bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam.
Če stranke v bazi znanja ne najdejo odgovorov, ki jih potrebujejo, se obrnejo na druge kanale. Glede na raziskavo se 40 % strank obrne na klicni center, potem ko ne najde odgovorov s samopostrežno storitvijo.
#RazširjenostSLA #SporazumoRavniStoritev

77%

podpornih služb imajo uradne sporazume o ravni storitev (SLA). SDI
Meditator graf standing woman
#BazaZnanja

91%

anketirancev pravijo, da bi uporabljali spletno bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam.
ZenDesk
#StrankeImajoRaje

81%

vseh strank poskušajo samostojno rešiti težave, preden se obrnejo na predstavnike podpore.
Harvard poslovni pregled
research_11_81percent
#KlicniCenter

40%

strank se obrne na klicni center, potem ko so najprej prek samopostrežne storitve poiskale odgovore na svoja vprašanja.
ZenDesk
research_11_40percent

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico