Brezplačen preizkus
research_27_illu

Uporabniki in navade

Oglejmo si podrobneje uporabnike družbenih medijev in njihovo vedenje, da dobimo popolno sliko o tem, zakaj je storitev za stranke družbenih medijev tako pomembna. Obstaja več kot 2,85 milijarde uporabnikov Facebooka, 1 milijarda uporabnikov Instagrama in 330 milijonov uporabnikov Twitterja.

Večina potrošnikov uporablja družabne medije, 90,4% milenijcev, 77,5% generacije X in 48,2% baby boomerjev v določeni obliki uporablja družabne medije. Naša statistika podpore strankam kaže, da imajo milenijci in generacije Z v povprečju 8,8 računov družbenih medijev na osebo po vsem svetu. Poleg tega povprečen uporabnik družbenih medijev preživi 145 minut (2 uri in 25 minut) na dan na družbenih medijih.

Poleg interakcije s prijatelji in družino jih 55 % uporablja družbene medije za iskanje informacij o podjetjih. Poleg tega 18 % uporabnikov uporablja socialne medije kot platforme za nakupovanje in opravi nakupe, ne da bi se zamaknili stran od ustrezne družbene aplikacije.

Družbena omrežja se za storitve za stranke uporabljajo tudi v B2B in B2C industriji. Vendar pa podjetja B2B doživljajo večjo angažiranost na LinkedInu in manj na drugih kanalih, kot so Instagram, Facebook in Twitter.

#Uporabniki družbenih medijev

Uporabniki družbenih medijev:

Statista

Research 27 social

#DružbeniMediji

55%

videz strank

za informacije o vašem podjetju na družbenih omrežjih.

Biznologija

Choose the right domain name graphic

#UporabnikiDružbenihMedijevStarost

research_27_person1
90.4%

milenijcev

research_27_person2
77.5%

Generacije Z

research_27_person3
48.2%

Baby Boomerjev v neki obliki uporabljajo družbene medije.

eMarketer

#DružbeniMediji

18.7%

kupcev družbenih omrežij v ZDA so dokončali svoj zadnji nakup, ne da bi zapustili družabno aplikacijo.

HootSuite

Meditator graf standing woman

#ŠteviloRačunovDružbenihMedijev

Povprečno število računov družbenih medijev, ki jih ima milenijec ali generacija Z, je po

8.8

vsem svetu.

Globalni spletni indeks

Research inbox

#UporabaDružbenihMedijev

Povprečen človek vsak dan preživi

145 min

2 uri in 25 minut na družbenih omrežjih.

Statista

Woman on social media statistic

#UporabnikiDružbenihMedijev

Večina sporočil o storitvah za stranke na družbenih omrežjih je usmerjena v B2C industrije.

B2B

podjetja doživljajo večjo angažiranost na LinkedInu.

Facelift

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico