Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 8 illu

Vlaganje v programsko opremo klicnega centra

Vsako podjetje si mora prizadevati ustvariti izjemno izkušnjo klicnega centra. Bolj pozitivna kot je izkušnja stranke, večja je verjetnost, da bo stranka ostala angažirana in zvesta. Zavzeti potrošniki kupujejo 90 % pogosteje, porabijo 60 % več na transakcijo in imajo petkrat večjo verjetnost, da bodo navedli, da je blagovna znamka, ki so ji zvesti, edina, pri kateri bodo kupovali v prihodnosti. Poleg tega stranke z dobro uporabniško izkušnjo porabijo 140 % več kot tiste, ki imajo slabo uporabniško izkušnjo.

Po podatkih skupine Temkin je pri promotorjih 4,2-krat večja verjetnost, da bodo ponovno kupili, 5,6-krat večja verjetnost, da bodo podjetju oprostili napako, in 7,2-krat večja verjetnost, da bodo poskusili novo ponudbo, kot nasprotniki. Za angažirane stranke je tudi večja verjetnost, da bodo postali promotorji in predstavili nove stranke vašemu podjetju. Prav tako so bolj prizanesljivi, ko gre za slabe izkušnje strank.

Kot lahko vidite, so angažirane stranke dragocene. Zato je v vašem interesu, da zanje ustvarite pozitivne izkušnje in jih ohranite zvesti vaši blagovni znamki. Ne pozabite, da lahko samo 5 -odstotno povečanje zadrževanja strank dolgoročno poveča dobiček do 95%.

#Zadrževanje strank
#Dobiček

5%

povečanje zadrževanja strank lahko dolgoročno poveča dobiček do 95%.

HBS

#Statistika strank

Kupci sodelujejo pri nakupu

90%

pogosteje porabijo 60 % več na transakcijo in imajo petkrat večjo verjetnost, da bodo navedli, da je to edina blagovna znamka, ki bi jo kupili v prihodnosti.

Rosetta

#PomočStrankam

Stranke, ki imajo dobro uporabniško izkušnjo, porabijo

140%

več kot tiste, ki imajo slabo izkušnjo.

Harvard poslovni pregled

research 8 140percent

#NPSPromoter

Za promotorje

4.2

je bolj verjetno, da bodo ponovno kupili,

5.6

večja je verjetnost, da bodo podjetju oprostili po napaki

7.2

večja je verjetnost, da bodo poskusili novo ponudbo v primerjavi z nasprotniki

Skupina Temkin

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico