Kategorije mnenj

Ugotovite, katera programska oprema v kateri koli kategoriji je najboljša možnost za vaše podjetje. Če šele začenjate uporabljati programsko opremo službe za pomoč ali storitve za stranke na splošno, boste morda imeli težave z vsemi temi novimi besedami. Sestavili smo popoln seznam terminologije storitev za stranke.
Kategorije mnenj

Kako pregledujemo

Naš postopek pregleda

Raziskujemo, pregledujemo, testiramo in postavljamo najpomembnejše vidike vsake funkcije programske opreme. Vsaka ocena programske opreme je sestavljena iz treh glavnih delov. Najprej presodimo, kako težko je programsko rešitev namestiti in implementirati v običajni potek dela. Pregledamo uporabniško izkušnjo, preizkusimo posamezne funkcije in določimo celotno zmogljivost programske opreme v standardnem scenariju uporabe. Tretji del zadeva ceno v primerjavi z naborom funkcij programske opreme in primerjavo z drugimi alternativami. Končna ocena je povprečje teh treh posameznih delov.

  • Obsežni pregledi najbolj priljubljene programske opreme
  • Testi funkcij in ocena cen
  • Testi integracije s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent

Vsak pregled se začne z uvodom v programsko opremo, njeno uporabo in njen namen. Naslednji del vključuje raziskave in prakse namestitve in implementacije s komentarjem o težavnosti tega procesa. Vsak pregled opisuje programsko opremo ali posebno funkcijo in kako jo lahko uporabljate pri vsakodnevnem delu. Če pregledovalec naleti na težave, napake ali druge težave, bodo omenjeni v tem delu pregleda. Ocenjujemo tudi, kako se neka programska oprema integrira s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent. Nazadnje je tu še ocena cen in opis razpoložljivih načrtov, čemur sledi zaključek ter prednosti in slabosti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x