Pregled klepetalnega robota Amazon Lex

Pregled klepetalnega robota Amazon Lex
Compare Pregled klepetalnega robota Amazon Lex with other in: How Pregled klepetalnega robota Amazon Lex is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
39 reviews

Klepetalni roboti, ki jih ponujajo spletne storitve Amazon, so dragoceno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati komunikacijo in sodelovanje. Aplikacija je intuitivna, enostavna za uporabo in ponuja različne funkcije, ki poenostavijo več procesov.

Pricing
Starting from:
$ brezplačno   na mesec
Free trial: Yes
Free version: Yes

Santiago Montaldo

Editor's rating

Santiago Montaldo
Overall rating
4
Uporabniška izkušnja
4
Cena
3
Izvedba
5

Key takeaways

Pros

  • Enostaven za razumevanje postopka prijave
  • Znotraj AWS so na voljo različne dopolnilne storitve
  • Bogata baza znanja in vaj
  • Uporabniku prijazen vmesnik

Cons

  • Potreba po dodajanju podatkov za obračun, čeprav je chatbot brezplačen
  • Kompleksna spletna integracija
  • Zmedeno in težko razumljivo oblikovanje cen

Začetek uporabe funkcije klepetalnega robota Amazon Lex

Storitev Amazon Lex je orodje Amazon Web Services (AWS), ki vam olajša ustvarjanje chatbotov in drugih pogovornih vmesnikov z uporabo razumevanja naravnega jezika in samodejnega prepoznavanja govora. Z njim lahko zgradite klepetalne robote, ki razumejo besedilne in glasovne vnose ter se ustrezno odzovejo.

Če želite začeti postopek namestitve za AWS Chatbot, morate najprej imeti nastavljen račun AWS. Zato sem se odpravil na njihovo spletno stran, da bi začel postopek prijave. Najprej so me prosili, da navedem korenski e-poštni naslov in ime računa AWS.

Na tej stopnji, po kliku gumba »preveri e-poštni naslov«, boste morali potrditi svoj e-poštni naslov z vnosom kode, ki je bila poslana na ta naslov. Bil sem pozitivno presenečen, da sem kodo prejel skoraj v trenutku. Ko je bilo to storjeno, je bil čas za nastavitev gesla root uporabnika.

AWS Prijavi se

Če grem naprej, sem bil usmerjen na drugega od 5 korakov v postopku prijave. V tem delu sem moral navesti več osebnih podatkov, kot so polno ime, telefonska številka, država ali regija in drugo.

Prav tako sem se moral strinjati s pogoji in določili pogodbe s stranko AWS.

Prijava na AWS - kontaktni podatki

Korak številka 3 je bil povezan z zagotavljanjem podatkov za obračun, kar sem tudi storil. Nisem navdušen nad tem, da podjetjem dajem svoje podatke za obračun, še posebej, če želim samo preizkusiti orodje. Vendar mislim, da se temu ne bi mogel izogniti, zato sem nadaljeval s postopkom registracije, potem ko sem preveril podatke o kartici.

Prijava na AWS - informacije za obračun

V koraku številka 4 sem bil pozvan, da potrdim svojo identiteto z vnosom svoje telefonske številke za preverjanje, bodisi prek glasovnega klica ali besedilnega sporočila. Izbrala sem možnost besedilnega sporočila in skoraj takoj prejela SMS, kar je bilo olajšanje.

Prijava na AWS – preverjanje

Končno, zadnji, 5. korak v procesu registracije me je pozval, da izberem želeni načrt podpore. Skupno lahko izbirate med 4 vrstami podpore:

  • osnovna podpora (brezplačno),
  • podpora razvijalcem (od 29 USD na mesec),
  • poslovna podpora (od 100 USD na mesec),
  • podpora na ravni podjetja (od 15 000 USD na mesec).

Ne da bi preveč razmišljal o tem, sem izbral brezplačno vrsto podpore in nadaljeval s postopkom prijave.

Prijava na AWS - izbira podpornega načrta

Celoten postopek registracije v 5 korakih mi je skupaj vzel približno 15 minut, kar je bilo znosno. AWS me je prosil, naj navedem nekaj podrobnosti, za katere menim, da niso potrebne, vendar je bil to edini način za ustvarjanje računa. Zato sem moral upoštevati zahteve.

Kar zadeva sam postopek registracije, ni bil problematičen, kot na primer pri orodju chatbot IBM Watson Assistant. Rekel bi, da je bilo vse jasno in preprosto, tako da ste lahko prepričani, da vam bo uspelo.

Upravljalna konzola AWS

Funkcije in izvedba klepetalnega robota Amazon Lex

Potem ko sem nekaj minut porabil za seznanjanje s precej privlačno (a tudi tehnično) vizualno zasnovo programske opreme, sem se končno lahko poglobil v funkcije chatbota.

Moji prvi vtisi o uporabniškem vmesniku po prijavi v konzolo za upravljanje AWS so bili precej pozitivni. Takoj sem se pomaknil na zavihek storitev, da bi našel klepetalni robot Amazon Lex in začel raziskovati njegove funkcije.

Najprej sem se odločil preveriti nekaj povezanih virov, ki so na voljo na levi strani spletnega mesta. To so bili: dokumentacija, spletni dnevniki in zavihek »Kaj je novega«. Bil sem pozitivno presenečen nad količino razpoložljivih koristnih informacij.

Spletni dnevnik AWS

Razdelek spletnega dnevnika na primer vsebuje različne članke o različnih temah, ki se bodo novim uporabnikom chatbota, kot sem jaz, morda zdele zelo pronicljive.

Dokumentacija je tudi zelo bogata z informacijami, ki jih bo cenil vsak uporabnik Amazon Lex.

Dokumentacija Amazon Lex

Kar zadeva razpoložljive funkcije, moram priznati, da sem bil vesel, ko sem videl vadnice in navodila za večino razpoložljivih funkcij. Spodaj si lahko ogledate primer funkcije »konfiguriraj nastavitve bota« in besedilo »info« poleg nje. Ikona besedila nadaljuje s prikazovanjem koristnih vodnikov na desni strani, ko jo kliknete.

Nekatere funkcije, ki sem jih zelo rad raziskoval, so časovna omejitev nedejavne seje, boti za primere predloge in napake botov pri preprostem testiranju v živo.

Primeri AWS Chatbot

Ko smo že pri napakah, sem na žalost naletel na eno, za katero nisem vedel, kako jo odpraviti. Natančneje, imel sem težave pri nastavitvi več jezikov za enega chatbota. Zaradi zapletenosti različnih možnosti, med katerimi lahko izbiram, sem se počutil preobremenjenega, zaradi česar sem bil rahlo razdražen zaradi napake. Sčasoma sem šel prebrati nekaj razpoložljivih virov o tem, saj nisem mogel govoriti z nobenim agentom v živo kot del svoje naročnine na brezplačno podporo strankam.

AWS Večjezični odgovor chatbota

Na splošno je bil Amazon Lex razmeroma enostaven za uporabo, z nekaj zmedenimi vidiki, ki so poslabšali izkušnjo.

Zmogljivost in uporabnost

Odločil sem se, da bom ocenil delovanje in uporabnost Amazon Lex na 3 načine: njegovo natančnost, moje zadovoljstvo kot uporabnika in njegovo sposobnost uspešnega opravljanja nalog. Z vidika natančnosti je Amazon Lex lahko razumel in interpretiral širok nabor vnosov ter se odzval na ustrezen način. To je vključevalo razumevanje konteksta, prepoznavanje namere in zagotavljanje točnih informacij. Za naprej ocenjujem svoje zadovoljstvo kot uporabnika s približno 7 od 10 točk. Na splošno je bilo pozitivno, z nekaj motečimi vidiki, kot je težava z nastavitvijo več jezikov. Končno je Amazon Lex lahko uspešno opravil naloge, kar je bil cilj. Zato sem zmerno zadovoljen s chatbotom.

Cene klepetalnega robota Amazon Lex

Cenovna struktura Amazon Lex je nekoliko zapletena in potreboval sem nekaj časa, da sem jo pregledal. Bilo je težko razumeti, še posebej, ker sem prebral, da je brezplačno orodje.

Nisem mogel ugotoviti, koliko bom plačal in za kaj. Vendar sem našel informacijo, da je Amazon Lex brezplačen za do 10.000 besedilnih in 5.000 govornih zahtev, do 12 mesecev.

Spodaj so informacije o cenah za 3 različne vrste storitev.

Cene pretočnih pogovorov

Vsi uporabniški vnosi so obdelani v enem pretočnem klicu API-ja, kar pomeni, da bot aktivno posluša in se lahko odzove proaktivno.

Cena: 0,0065 USD na 1 interval govora (15 sekund)

Cena: 0,0020 USD na 1 besedilno zahtevo

Cene interakcije med zahtevami in odgovori

S tem načrtom se vsak uporabniški vnos obdela kot ločen klic API-ja. Zaračunali vam bomo glede na to, koliko zahtev bo vaš bot naredil prek govornega ali besedilnega API-ja.

Cena: 0,004 USD na 1 govorni interval

Cena: 0,00075 USD na 1 besedilno zahtevo

Cene avtomatiziranega oblikovalca chatbotov

Klepetalne robote lahko samodejno ustvarite z uporabo prepisov pogovorov z uporabo Amazon Lex Automated Chatbot Designer.

Cena: 0,50 USD na minuto

Zaključek

Na splošno imam mešane izkušnje z Amazon Lex, vendar bolj pozitivne. Užival sem v uporabi chatbota in preizkušanju njegovih funkcij, vendar se mi je tudi zdelo, da je precej tehničen. Še več, res mi ni bilo všeč vnašanje podatkov za obračun. Pozitivno pa je, da vsekakor cenim razpoložljivost vadnic in virov, zaradi katerih se mi je zdel chatbot preprost za učenje in uporabo. Na splošno sem zelo užival v razpoložljivosti jasnih in intuitivnih vmesnikov ter obsežni podpori in dokumentaciji, ki uporabnikom pomaga pri krmarjenju po funkcijah chatbota. Če iščete razmeroma poceni, a stabilno rešitev, jo vsekakor poskusite.

Pogoste napake in težave

Kako začeti uporabljati Amazon Lex?

Do Amazon Lex lahko dostopate prek upravljalne konzole AWS tako, da se pomaknete do kategorije »Umetna inteligenca«. Če želite uporabljati Amazon Lex, morate imeti račun Amazon Web Services. Če ga še nimate, ga boste morali ustvariti med postopkom prijave. Za več informacij si lahko ogledate vodnik za začetek Amazon Lex V2.

Kako ustvariti bote Amazon Lex za mobilne naprave?

SDK-ji so na voljo za naprave iOS in Android, zagotavlja pa jih Amazon Lex. S temi kompleti za razvoj programske opreme lahko razvijete bote za primere mobilne uporabe. Poleg tega lahko Amazon Cognito uporabite za omogočanje preverjanja pristnosti uporabnikov.

Kateri so najpogostejši primeri uporabe za Amazon Lex?

Najpogostejši primeri uporabe Amazon Lex vključujejo informacijske robote, samopostrežne robote za glasovni klepet in pomočnike, robote za nadzor naprav, robote za produktivnost podjetij, transakcijske robote in drugo.

Product reviews

Želite izvedeti več o Gurujevi bazi znanja? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja Guru

Programska oprema Guru nudi odlično funkcionalnost baze znanja z urejevalnikom člankov, enostavnim uporabniškim vmesnikom in poceni cenovno politiko. Na voljo so trije načrti, od katerih je eden brezplačen/starter, drugi pa Builder. Za Enterprise načrt se morate obrniti na prodajo. Med težavami se lahko pojavijo napake pri prikazu slik in težave z dostavo povabil. Začetek z Guru je enostaven, saj ponuja brezplačno preskusno različico in preprosto registracijo.

Želite izvedeti več o Deskerovi bazi znanja? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja Deskero

Deskero je rešitev za upravljanje storitev za stranke v oblaku, ki vključuje bazo znanja, večkanalno podporo, storitve za stranke družbenih medijev in storitve za stranke v klepetu v živo. Ponuja tri načrte, ki si razlikujejo po funkcijah in ceni. Vmesnik je dobro zasnovan in enostaven za navigacijo. Kljub temu, da manjka nekaj bistvenih funkcij, kot je prilagajanje člankov. Cena pa je sorazmerna s funkcijami, ki jih ponuja.

Kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom Amazon prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in samopostrežne podpore.

Stiki službe za pomoč Amazon

LiveAgent je programska oprema za upravljanje pritožb, odjemalskega portala in e-pošte. Ponujajo demo različico in so na voljo v več terminih. Naročite se na novice, da dobite najnovejše novice o posodobitvah in popustih. Registracija na platformi LiveAgent bo omogočila neposreden dostop do vašega računa. Piškotke uporabljajo na svoji spletni strani. Rezervirajte si klic ena na ena in ugotovite, kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Ali menite, da je že skrajni čas, da začnete uporabljati chatbote v svojem podjetju za podporo strankam? Razmislite o uporabi orodja Manychat.

Pregled bota Manychat

Programska oprema za izdelavo zahtevkov je sistem, ki omogoča lažje reševanje težav strank kot elektronska pošta. V članku najdete statistiko o pričakovanjih in preferencah strank. Izvedite več o avtomatizaciji klicnih centrov z razlago strokovnjakov. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Kontaktirajte nas za demo različico in se naročite na naše novice z najnovejšimi posodobitvami in popusti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico