Dialogflow pregled chatbota

Dialogflow pregled chatbota
Compare Dialogflow pregled chatbota with other in: How Dialogflow pregled chatbota is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
64 reviews

Z Dialogflowom lahko upravljate več pogovorov hkrati z uporabo uporabniku prijaznega orodja chatbot, ki ga ponuja Google. Čeprav lahko izbirate med številnimi funkcijami in možnostmi, je lahko besedilo funkcij nekoliko zmedeno.

Pricing
Starting from:
$ individual   na mesec
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Uporabniška izkušnja
4
Cena
3
Izvedba
3

Key takeaways

Pros

  • Obsežna dokumentacija za lažji začetek
  • Uporabne integracije
  • Privlačne integracije

Cons

  • Zmedeno oblikovanje cen
  • Zahtevki za podporo in stik s človekom so na voljo samo s plačljivimi paketi
  • Nejasni opisi, na trenutke preveč "tehnični".

Začetek uporabe funkcije klepetalnega robota Dialogflow

Dialogflow je virtualni agent, ki ga zagotavlja Google in skrbi za sočasne pogovore z vašimi strankami. Človeški jezik razume njegov modul za razumevanje naravnega jezika. Uporabniki Dialogflowa lahko izkoristijo funkcije, kot so graditelj vizualnega toka, večkanalna implementacija, napredna umetna inteligenca in upravljanje od konca do konca.

Ugotovil sem, da lahko za začetek uporabe klepetalnega robota Dialogflow izberete enega od dveh možnih načinov. Prvi način je, da opravite obsežen postopek registracije, ki vključuje zagotavljanje številnih podrobnosti, kot so:

  • država prebivališča
  • opis vaše organizacije ali njenih potreb
  • želena vrsta računa
  • ime podjetja
  • podatki o plačilu
  • Naslov za pošiljanje računa

Prav tako se morate strinjati s kopico različnih politik in dogovorov. Ta postopek si lahko ogledate spodaj.

Dialogflow - informacije o računu
Dialogflow - informacije o plačilu

Bom iskren – to je bolj naporen način. Iz tega razloga sem se odločil za manj zamudno metodo. Ko ste izbrali lažji način prijave, je celoten postopek trajal dobesedno nekaj sekund. Vse, kar je bilo potrebno, je bilo, da sem obiskal njihovo spletno stran, sprejel pogoje storitve, nato pa sem bil pripravljen preiti na vznemirljiv del – uporabo chatbota.

Dialogflow – pogoji storitve

Kar zadeva sam postopek prijave, nisem naletel na nobene težave. Vse je bilo precej preprosto. Vse, kar sem moral storiti, je bilo samo prijaviti se s svojim Google Računom (prepričajte se, da ga imate) in končal sem. Če se sprašujete, ali je postopek enostaven za začetnike, bi rekel, da zagotovo je, vsaj druga metoda, ki sem jo uporabil jaz.

Funkcije in izvedba chatbota Dialogflow

Če želite ustvariti svoje prve chatbote, morate najprej ustvariti vsaj enega agenta za dostop do preskusne konzole. Podrobnosti, ki jih morate navesti, vključujejo:

  • ime agenta
  • privzeti jezik
  • privzeti časovni pas
  • ime google projekta
  • vrsta agenta
Dialogflow - ustvarjanje agenta
Dialogflow - ustvarjanje namena

Na splošno je vizualna zasnova konzole res prijetna za oči. Užival sem v navigaciji po njem in se z vsem seznanjal. Mislim, da so razpoložljive funkcije precej uporabne in raznolike, kar je pomembno za chatbota. Izbirate lahko med široko paleto različnih funkcij, kot so:

  • konteksti (za zapomnitev parametrov)
  • dogajanje na neverbalnih signalih
  • fraze za usposabljanje
  • baza znanja
  • zgodovina klepeta

Opisi različnih funkcij so se mi na začetku zdeli nekoliko zmedeni. Dali so mi zelo »tehničen« občutek, na katerega sem si moral vzeti nekaj časa, da sem se ga navadil. Po drugi strani pa sem bil zelo zadovoljen z razpoložljivostjo obsežne dokumentacije v obliki podpornih virov in razdelkov s pogostimi vprašanji. Na voljo so vam, če boste kdaj potrebovali pomoč. Če pa želite odpreti vstopnico za podporo, je ta možnost na voljo samo tistim, ki so naročeni na plačljivi načrt podpore in plačljivi načrt chatbota.

Dialogflow - dokumentacija

Zmogljivost in uporabnost

Če pogledamo celotno zmogljivost in uporabnost klepetalnega robota Dialogflow, bi rekel, da izpolnjuje zahteve tako novincev kot posameznikov z zmernimi izkušnjami pri uporabi klepetalnih robotov. To orodje ima osnovne funkcije, ki jih imajo drugi klepetalni roboti, in vključuje tudi široko paleto dodatnih zmožnosti, ki jih morda potrebujejo bolj izpopolnjeni uporabniki. Klepetalni robot sem osebno preizkusil v mobilni aplikaciji in spletni aplikaciji in se je lahko odzval na različne uporabniške vnose.

Cenik Dialogflow chatbot

Cene Googlovega klepetalnega robota Dialogflow temeljijo na številu zahtev, poslanih storitvi, z brezplačno stopnjo, ki vključuje do 100.000 zahtev na mesec in različnimi plačljivimi načrti, ki so na voljo za večjo uporabo. Poleg tega lahko nastanejo dodatni stroški za nekatere funkcije, kot je telefonski klic ali podpora SMS ali uporaba virov Google Cloud. Priporočamo, da na spletnem mestu Google Cloud preverite najnovejše informacije o cenah.

CX Agent (2021-09)

Dialogflow ponuja besedilne zahteve za 0,007 USD na zahtevo. Ponuja tudi zvočni vhod/izhod za doplačilo 0,06 USD na minuto. Zahteve za čas oblikovanja in druge zahteve za seje so na voljo brezplačno, kar vam daje prilagodljivost brez povečanja vašega proračuna.

CX Agent (2020-09)

Za besedilo Dialogflow zaračuna 20 USD za vsakih 100 sej klepeta. Za zvočni vhod/izhod zaračunajo 45 USD za vsakih 100 govornih sej. Brezplačno ponujajo tudi zahteve za čas oblikovanja in druge zahteve za seje, tako da se lahko osredotočite na uporabo storitve brez dodatnih stroškov.

Zaključek

Skratka, klepetalni robot Dialogflow je razmeroma zanesljiva rešitev. Ljudje, ki iščejo orodja, ki omogočajo razvoj interakcij med človekom in računalnikom, bi jih morali vsekakor preizkusiti. Še več, ponuja brezplačno preskusno različico, tako da jo lahko preverite brez kakršnih koli naložb ali obveznosti. Treba je omeniti, da se lahko chatbot za vas izkaže za nekoliko preveč tehničnega, če niste preveč vešči tehnologije. Če iščete bolj dostopno rešitev, bi bilo morda vredno preveriti druga orodja, kot je LiveAgent.

Pogoste napake in težave

Kako dolgo traja seja Dialogflow?

Seje Dialogflow so pogovori med uporabnikom in agentom. Za sledenje pogovorom in vzdrževanje konteksta je vsaki seji dodeljen edinstven ID seje. Vsakič, ko uporabnik začne pogovor z agentom, se ustvari nova seja z novim ID-jem seje. V Dialogflow seje trajajo 15 minut, nato potečejo in za naslednji pogovor se dodeli nov ID seje. Vendar pa lahko vašega agenta konfigurirate tako, da ima krajšo ali daljšo časovno omejitev seje.

Ali lahko Dialogflow deluje brez povezave?

Ne. Dialogflow zaradi svoje narave, ki temelji na oblaku, za delovanje potrebuje internetno povezavo. Podatki in modeli za agenta so shranjeni na Googlovih strežnikih in do njih je mogoče dostopati samo prek spleta. Ker se mora Dialogflow za dostop do modelov in podatkov povezati z Googlovimi strežniki, ne more delovati brez povezave. Potrebuje tudi internetno povezavo za obdelavo uporabnikove zahteve in ustrezen odziv.

Product reviews

Ali razmišljate o Dialfireju za podporo strankam v svojem klicnem centru? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel med našim splošnim testom.

Pregled programske opreme klicnega centra Dialfire

Dialfire je programsko orodje za klicne centre, ki omogoča nastavitev skupin klicev, analitiko klicnega centra in poročila. Dialfire ponuja pet različnih paketov, pri čemer je cena odvisna od funkcionalnosti. Dialfire ima prilagodljive funkcije in zanesljivo sledenje klicem, vendar obstajajo težave pri upravljanju, občasni zastoji pri izbiranju in lahko postane drago. Za ustvarjanje brezplačnega računa Dialfire morate vnesti zahtevane podatke na spletni strani in označiti polje s pogoji.

LiveAgent je vsestranska programska oprema za pomoč strankam, ki izboljšuje podporo podjetjem. Oglejte si ta pregled o tem, kako vam lahko njegove funkcije klicnega centra koristijo.

Pregled programske opreme klicnega centra LiveAgent

LiveAgent je klicni center s čistim in preglednim vmesnikom. Omogoča organizacijo oddelkov ter samodejno snemanje klicev. Ponuja tudi možnost prilagajanja funkcij in brezhibno uporabniško izkušnjo. Cene so konkurenčne.

Ali razmišljate o LiveAgentu kot podpori strankam v družabnih medijih? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel med našim splošnim testom.

Pregled programske opreme za storitve za stranke družbenih medijev LiveAgent

Tidio je programska oprema za družabne medije, ki ima 4,7 oceno na 151 pregledov. LiveAgent, Zendesk, Sprout Social, Freshdesk, Zoho Desk, Statusbrew, Gorgias in NapoleonCat so druge možnosti za programske opreme za storitve za stranke. Alexander Šípka je pisec v LiveAgentu. Podjetje ponuja številne funkcije in integracije ter ima brezplačni preizkus. LiveAgent ima tudi predloge za programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, sistem upravljanja pritožb in druge.

Razmišljate o podjetju Statusbrew za podporo strankam v družabnih medijih? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel na našem splošnem testu.

Statusbrew pregled programske opreme za storitve za stranke v družabnih medijih

Istem je orodje za organiziranje in distribucijo zahtev za podporo strankam. Obstajajo brezplačne programske opreme za klepet v živo za spletno stran podjetja. LiveAgent in Tidio sta softwareska programa za storitve za stranke v družabnih medijih, ki ju je vredno pregledati. LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij in več kot 40 integracij, medtem ko je Tidio preprostejši in bolj primeren za manjša podjetja. Programska oprema za klepetanje v živo LiveAgent omogoča odlično izkušnjo strankam in ima brezplačno preskusno različico.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico