Pregled klepetalnega robota Intercom

Pregled klepetalnega robota Intercom
Compare Pregled klepetalnega robota Intercom with other in: How Pregled klepetalnega robota Intercom is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
3470 reviews

Intercomov klepetalni robot je zelo priznano in pogosto uporabljeno orodje za zagotavljanje podpore strankam in storitev klepetalnega robota. Pridobil si je ugled zaradi učinkovitega in zanesljivega delovanja, znan pa je tudi po tem, da lahko deluje gladko in brez večjih napak.

Pricing
Starting from:
$ 74   na mesec
Free trial: Yes
Free version: No

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4
Uporabniška izkušnja
5
Cena
3
Izvedba
4

Key takeaways

Pros

  • Hitra nastavitev
  • Na voljo so različni vodniki in navodila
  • Izbirate lahko med več možnostmi prilagajanja

Cons

  • Drago za majhna podjetja
  • Zaradi številnih orodij in funkcij je lahko preveliko breme
  • Nujnost zagotavljanja službene e-pošte
  • Vprašljiva kakovost podpore za notranje uporabnike

Začetek uporabe funkcije klepetalnega robota Intercom

Intercom chatbot je programska rešitev, ki je zasnovana za podporo uporabnikom in storitve chatbota. Podjetjem in organizacijam omogoča interakcijo s svojimi strankami v realnem času prek avtomatiziranih klepetalnic. Klepetalni robot lahko obravnava vrsto poizvedb strank, od odgovarjanja na preprosta vprašanja do usmerjanja strank do ustreznih virov in podpore.

Intercom - začetek uporabe

Da bi začel uporabljati ta chatbot, sem obiskal njegovo spletno stran in našel pot do strani za prijavo. S klikom na gumb »začni« sem lahko pričel s postopkom registracije. Skupaj mi je prijava na klepetalni robot Intercom vzela manj kot 10 minut. Obrazec za registracijo ni zahteval nobenih izrednih podrobnosti.

Intercom - zagotavljanje službene e-pošte

Vse, kar sem moral zagotoviti, je bilo posredovanje podatkov:

  • ime in priimek
  • naziv in velikost podjetja
  • službena e-pošta
  • geslo
  • telefonska številka (izbirno)

Čeprav je bil postopek precej enostaven, je bilo nekaj stvari, ki so mi bile zelo všeč, in nekaj takih, ki mi niso bile všeč.

Najprej mi ni bilo všeč, da sem moral posebej navesti svoj službeni e-poštni naslov. Obrazec za prijavo me ni pustil naprej, če nisem uporabil službenega e-poštnega naslova. Po drugi strani pa sem bil zelo vesel, ko sem videl, da se je bilo mogoče prijaviti prek Googla in da ni bilo zahteve po kreditni kartici. Ko sem izpolnil vse podatke, sem bil pozvan, naj preverim elektronsko pošto, prek katere naj bi prejel povezavo za preverjanje. Elektronsko sporočilo je prispelo skoraj takoj in s tem sem lahko hitro nadaljeval.

Intercom - ustvarjanje računa

Na splošno je celoten postopek zelo prijazen do novincev. Nič ga ne zmoti in mislim, da z njim ne boste imeli težav.

Funkcije in izvajanje klepetalnega robota Intercom

Po končani registraciji sem se odpravil na spletno stran orodja. Tam me je čakalo prijetno presenečenje: niz vprašanj, katerih namen je bil prilagoditi mojo izkušnjo z uporabo programske opreme:

  • Kakšne so vaše izkušnje z vzpostavitvijo rešitve za podporo strankam?
  • Za kaj predvsem uporabljate storitev Intercom?
  • Na katerem oddelku ste?
  • Kaj najbolje opisuje vašo trenutno vlogo?
Intercom - personalizacija izkušnje

Dobro je bilo odgovoriti na ta vprašanja in tako že na začetku izboljšati uporabniško izkušnjo.

Če pogledam celotno vizualno zasnovo orodja, moram priznati, da mi je bila všeč od prve sekunde. Enostavno je za branje in uporabo. Navigacija po aplikaciji ni bila niti malo zahtevna.

Poleg tega sem od podjetja Intercom prejel celo e-poštno sporočilo z nekaj koristnimi nasveti, kot so:

  • demo način
  • namestitev programa Intercom Messenger
  • povabilo soigralcem v program Intercom
  • združevanje pogovorov o podpori,
  • zagotavljanje podpore za hitro uporabo makrov.
Intercom - e-pošta s koristnimi nasveti

Na voljo je veliko funkcij, o katerih si lahko preberete več na Intercomovem spletnem mestu. Seznam je precej dolg, vendar se ni treba bati. Intercom namreč ponuja uporabne vodnike, ki vam bodo pomagali pri vseh postopkih. Še več, lahko si celo ogledate, koliko časa boste potrebovali za izvedbo posamezne funkcije. Torej pri vsem tem niste sami in vas zapletenost ne sme odvrniti od dela!

Intercom - hitri začetni priročnik

Moje najljubše funkcije so vsekakor prilagodljivi pogovorni roboti, ki se uporabljajo za kvalifikacijo potencialnih strank, reševanje poizvedb za podporo in drugo. Zaradi tega sem se najprej prijavil na programsko opremo. Zato bom v naslednjem razdelku več govoril o zmogljivosti in uporabnosti klepetalnega robota.

Interkom - nastavitve messengerja

Zmogljivost in uporabnost

Ko sem se seznanil z večino funkcij Interkoma, sem se odločil, da klepetalnega robota temeljito preizkusim. To sem storil tako, da sem ga zagnal na svoji testni spletni strani. Po mojem mnenju je ena ključnih prednosti uporabe klepetalnega robota Intercom njegova zmožnost pogovornega komuniciranja z uporabniki ter vrsta razpoložljivih možnosti prilagajanja. Zelo sem užival v tem, da sem lahko prilagodil skoraj vse. Od vizualne strani klepetalnega robota, pa vse do nastavitev, kot je, kdo lahko prvi začne pogovor, in drugih. Poleg tega mi je visoka raven prilagajanja klepetalnega robota Intercom omogočila, da sem vedenje in odzive robota prilagodil posebnim potrebam potencialnih uporabnikov/strank moje spletne strani.

Intercom - prilagajanje sporočil

Cene klepetalnega robota Intercom

Intercom ponuja več različnih cenovnih načrtov z naročniškimi načrti in dodatnimi plačljivimi dodatki. Nadaljujte z branjem in poiščite več podrobnosti o načrtih v nadaljevanju.

Za zelo majhna podjetja

Če ste majhno podjetje z majhnimi potrebami, ima Intercom za vas načrt Starter. Ta načrt stane 74 USD na mesec. V njem lahko pričakujete dostop do funkcij, kot so: podpora v klepetu in e-pošti, ciljno usmerjena izhodna e-pošta, sporočila v izdelku, skupni predal prejetih sporočil, center za pomoč in še več.

Za večino podjetij

Ta kategorija naročniških načrtov vključuje 3 različne možnosti: načrte Support, Engage in Convert. Če želite izvedeti cene teh načrtov, morate zahtevati predstavitev.

Za podjetja v zgodnji fazi razvoja

Če menite, da nobena od rešitev ne bi zadovoljila vaših potreb, lahko Intercom uporabite tudi kot podjetje v zgodnji fazi razvoja. Uporabljate ga lahko od 65 USD na mesec. Če želite biti upravičeni, se morate pri Intercomu prijaviti in biti sprejeti. Za zagonska podjetja, ki so upravičena do naprednih funkcij programa Intercom in akademije za zgodnje faze, je na voljo 95-odstotni popust.

Zaključek

Intercomov klepetalni robot je zanesljiva rešitev. Če pogledamo njegove prednosti, jih ima ta programska oprema zagotovo veliko. Primeri vključujejo enostaven postopek prijave in izvajanja, veliko funkcij, med katerimi lahko izbirate, in uporabniku prijazen vmesnik. Če bi moral omeniti kakšno pomanjkljivost, bi bila to visoka cena, saj obstajajo tudi cenejše rešitve. Poleg tega imam občutek, da bi se to orodje lahko izkazalo za nekoliko preobremenjujoče za neizkušene uporabnike. Na splošno je orodje Intercom chatbot brez napak, odzivno in enostavno za navigacijo. Vsekakor bi morali razmisliti o tem, da ga preizkusite, če menite, da bi koristilo vašemu podjetju.

Pogoste napake in težave

Katere podatke zbira Intercom?

Intercom shranjuje in spremlja različne podatke o svojih uporabnikih. Primeri vključujejo: ime in priimek, e-pošto, telefonsko številko, spletne seje, zadnji in prvi ogled, zadnje oglede strani, mesto in državo, jezik in različico brskalnika ter število sledilcev v Twitterju in sporočil, poslanih v programu Intercom. Celoten seznam si lahko ogledate na Intercomovi spletni strani.

Ali je mogoče Intercom uporabljati brezplačno?

Da, vendar le za obdobje brezplačnega 14-dnevnega preizkusnega obdobja. Po tem času boste morali za nadaljnjo uporabo programske opreme plačati. Cene se začnejo pri 74 dolarjih na mesec, na voljo pa so različni načrti za velika in majhna podjetja.

Katere so funkcije Intercomovega klepetalnega robota?

Intercom je platforma za komunikacijo s strankami, ki ponuja različne funkcije, vključno s chatbotom. Nekatere ključne funkcije klepetalnega robota Intercom vključujejo:

Obdelava naravnega jezika (NLP): Intercomov klepetalni robot uporablja NLP za razumevanje in učinkovito odgovarjanje na vprašanja strank.
Prilagajanje: podjetja lahko preprosto prilagodijo Intercomov chatbot za izpolnjevanje njihovih posebnih potreb, vključno z nastavitvijo avtomatiziranih delovnih tokov in odzivov po meri.
Integracija z drugimi funkcijami Intercoma: Klepetalni robot Intercoma lahko integrirate z drugimi funkcijami, kot so sprožilci in obrazci za zajem potencialnih strank.
Poročanje in analitika: Intercom zagotavlja robustno poročanje , tako da boste lahko na tekočem z zmogljivostjo svojih chatbotov.

Kako izdelati bota Intercom po meri?

Tukaj je vodnik po korakih za ustvarjanje Intercom robota po meri:

  • Prijavite se za Intercom.
  • Ustvarite novega bota.
  • Določite namen bota.
  • Izberite sprožilec.
  • Oblikujte tok pogovora.
  • Dodajte funkcionalnost.
  • Preizkusite svojega bota.
  • In nenazadnje: zaženite svojega bota.

Če sledite tem korakom enega za drugim, boste zagotovili, da bo vse potekalo gladko.

Product reviews

Želite izvedeti več o Gurujevi bazi znanja? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja Guru

Programska oprema Guru nudi odlično funkcionalnost baze znanja z urejevalnikom člankov, enostavnim uporabniškim vmesnikom in poceni cenovno politiko. Na voljo so trije načrti, od katerih je eden brezplačen/starter, drugi pa Builder. Za Enterprise načrt se morate obrniti na prodajo. Med težavami se lahko pojavijo napake pri prikazu slik in težave z dostavo povabil. Začetek z Guru je enostaven, saj ponuja brezplačno preskusno različico in preprosto registracijo.

Želite izvedeti več o Deskerovi bazi znanja? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja Deskero

Deskero je rešitev za upravljanje storitev za stranke v oblaku, ki vključuje bazo znanja, večkanalno podporo, storitve za stranke družbenih medijev in storitve za stranke v klepetu v živo. Ponuja tri načrte, ki si razlikujejo po funkcijah in ceni. Vmesnik je dobro zasnovan in enostaven za navigacijo. Kljub temu, da manjka nekaj bistvenih funkcij, kot je prilagajanje člankov. Cena pa je sorazmerna s funkcijami, ki jih ponuja.

Ali menite, da je že skrajni čas, da začnete uporabljati chatbote v svojem podjetju za podporo strankam? Razmislite o uporabi orodja Manychat.

Pregled bota Manychat

Programska oprema za izdelavo zahtevkov je sistem, ki omogoča lažje reševanje težav strank kot elektronska pošta. V članku najdete statistiko o pričakovanjih in preferencah strank. Izvedite več o avtomatizaciji klicnih centrov z razlago strokovnjakov. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Kontaktirajte nas za demo različico in se naročite na naše novice z najnovejšimi posodobitvami in popusti.

Kako deluje funkcija Twilio IVR in kako enostavno jo je implementirati? O tem lahko izveste v našem pregledu Twilio.

Pregled Twilio IVR

Twilio's IVR feature works well and is easy to implement, although some users may find navigating the menus difficult. The pricing for Twilio Voice varies depending on the country, but it is pay-per-use. Twilio Studio makes it easy to create custom IVRs and work flows but can be overwhelming for some users. The system works well with understanding voice commands and button commands. Using your own recordings can make the experience more natural. Overall, Twilio's IVR is a reliable solution for businesses.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico