Ali iščete alternativo storitvi HelpCrunch?

HelpCrunch je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. LiveAgent je več kot le klepet v živo. Povežite svojo e-pošto, družbena omrežja, bazo znanja in klicno opremo za zagotovitev popolne storitve svojim strankam.

LiveAgent ima več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in odlično ceno, ki vam omogoča najboljši način komunikacije s strankami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zmogljiva alternativa storitvi HelpCrunch

Podpora strankam bi morala biti namenjena zagotavljanju strankam več načinov, kako se povezati z vami. Povečajte angažiranost svojih strank in jim pomagajte prek katerega koli kanala, bodisi prek klepeta v živo, Instagrama ali prek telefona.

LiveAgent ima tri plačljive načrte, ki vam ponujajo točno tisto, kar potrebujete, da pokrijete vse. Zanesljiv sistem zahtevkov bo poskrbel za organizacijo celotne komunikacije, vi pa se lahko osredotočite na pomembno – pomoč svojim strankam.

Bi radi imeli hitrejši klepet v živo?

Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Ker gre za takojšnjo komunikacijo, bi morala biti prednostna naloga hitrost.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2.5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Ne pustite gledalcev strani čakati in jih spremenite v plačljive stranke.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega sistema

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funckij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Podpora klicnega centra

Tako je. Poleg e-pošte, družbenih medijev, baze znanja in klepeta v živo lahko podporo zagotovite tudi s telefonskimi klici. To je enostavno.

Postopek nastavitve je končan v le nekaj minutah in za njegovo izvedbo sploh ne potrebujete posebne opreme. Kličite prek brskalnika, pametnega telefona ali druge opreme po vaši izbiri. Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse to.

Pridobite več in prihranite več

LiveAgent ima tri plačljive načrte, opremljene s funkcijami, ki vam nudijo najboljša orodja za podporo strankam. Če potrebujete kaj dodatnega, lahko kupite ločene funkcije, ki bodo vašemu načrtu dodale vrednost.

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več!

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za klepet v živo

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami za klepet v živo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zAlternativa HelpCrunch
LiveAgent je rešitev za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča nadaljnje napredovanje v službi za stranke. E-pošta, klepet v živo, družabni mediji (Facebook, Instagram in drugi).

Iščete alternativo Front?

Iščete alternativo Front? LiveAgent je zanesljiva rešitev za podporo strankam z večkanalno komunikacijo, hitrim klepetom v živo in bogatim naborom funkcij. Preizkusite brezplačno 14 ali 30-dnevno različico in odkrijte, zakaj vodilna podjetja zaupajo LiveAgent. Kreditna kartica ni potrebna!

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Liveagent je najboljša rešitev za pomoč uporabnikom v vašem podjetju. Liveagent nudi podporo po e-pošti, klepetu v živo, družabnih omrežjih, bazi znanja in klicnem centru za enotno ugodno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

Iščete alternativo ZenDesk Talk?

Iščete alternativo ZenDesk Talk? Preizkusite LiveAgent – zmogljivo, cenovno dostopno rešitev za klicni center in podporo strankam. 30-dnevni brezplačni preizkus!"

Ne izgubljajte časa z iskanjem alternative za Channels. Poglejte si LiveAgent in njegovo večkanalno podporo, orodja in funkcije.

Iščete alternativo za Channels?

Iščete alternativo za Channels? LiveAgent ponuja več kot klicni center: klepet v živo, družbena omrežja, bazo znanja. Preizkusite brezplačno!

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start a Free Trial x