Izboljšajte svoj odzivni čas s hitrim pripomočkom LiveAgent za klepet v živo in večkanalnim sistemom vstopnic. Preklopite na našo službo za pomoč in pridobite dostop do našega sistema za prodajo vstopnic, ki obravnava e-pošto, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, Viber, WhatsApp indružbeni mediji – Facebook, Twitter in Instagram.
Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o funkcijah LiveAgent, ali se prijavite za našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico.
Funkcije | LiveAgent Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | Rocket.chat |
---|---|---|
Prodaja vstopnic Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke. | LiveAgent ponuja prodajo vstopnic. | Rocket.chat ponuja prodajo vstopnic. |
Klepet v živo Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | Rocket.chat ponuja klepet v živo. |
Klicni center Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | Rocket.chat ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežba Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal. | Rocket.chat ne ponuja samopostrežnega portala. |
Facebook Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom. | Rocket.chat ne ponuja integracije s Facebookom. |
Twitter Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo Twitterja. | Rocket.chat ponuja integracijo s Twitterjem. |
Instagram Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo Instagrama. | Rocket.chat ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Viber. | Rocket.chat ne ponuja integracije Viber. |
App Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam. | LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp. | Rocket.chat ponuja integracijo WhatsApp. |
Baza znanja Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | Rocket.chat ne ponuja baze znanja. |
Forum strank Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | Rocket.chat ne ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila. | Rocket.chat ponuja avtomatiin pravila. |
API Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij. | LiveAgent ponuja funkcije API-ja. | Rocket.chat ponuja funkcije API-ja. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR) Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR. | Rocket.chat ne ponuja funkcij IVR. |
Video klici Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice. | Rocket.chat ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino. | Rocket.chat ponuja neomejeno zgodovino. |
Neomejeno število spletnih mest Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | Rocket.chat ne ponuja neomejenega števila spletnih mest. |
Neomejeno število gumbov za klepet Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | Rocket.chat ne ponuja neomejenih gumbov za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. | Rocket.chat ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | Rocket.chat ne ponuja neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena podpora 24/7 Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7. | Rocket.chat ponuja neomejeno podporo 24/7. |
Zagotovite si dostop do najhitrejše aplikacije za klepet v živo s funkcijami, zaradi katerih so pogovori s strankami preprosti. Na svoje spletno mesto preprosto dodajte gumb za klepet in omogočite strankam, da stopijo v stik z vami, kadar koli to potrebujejo.
Vaši agenti lahko vidijo, kaj vnašajo vaše stranke, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Proaktivna povabila na klepet povečajo sodelovanje strank. Sledite svojim spletnim obiskovalcem, distribuirajte klepete in pridobite dostop do svoje celotne zgodovine klepetov.
Izboljšajte komunikacijo med strankami in ekipo z dostopom do vseh potrebnih komunikacijskih kanalov. Začnite skrbeti za svoje stranke prek e-pošte ticketing, klepeta v živo, portala za stranke, klicnega centra, Viber, WhatsApp in družbeni mediji – Facebook, Twitter in Instagram.
Vse je lepo organizirano v enem sistemu izdajanja vstopnic, tako da lahko zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo kjer koli in kadarkoli.
Odkrijte funkcije zahtevkov in integracije z orodji, ki jih imate radi.
Osnovne komunikacijske funkcije so šele začetek, vsako orodje in komunikacijski kanal je podprt z naprednimi funkcijami, ki vam pomagajo rešiti težave strank.
LiveAgent podpira tudi več kot 70 integracij s priljubljeno programsko opremo, ki jo lahko uporabite za poenotenje vašega poteka dela na enem mestu. Oglejte si celoten seznam funkcij za vsako orodje, ki ga ponuja LiveAgent, in ugotovite, kako lahko naredijo vaše delovne tokove pametnejše.
Pionirska programska oprema
LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bil prva rešitev na trgu, ki je ponujala klepet v živo in zmogljivosti službe za pomoč uporabnikom. Od leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena in najbolj pregledana rešitev službe za pomoč uporabnikom na trgu, ki služi več kot 150 milijonom uporabnikov in 40.000 podjetjem po vsem svetu.
Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodke.
Razveselite svoje stranke z bliskovito hitrimi odzivi.
Povečajte prodajo tako, da ohranite svoje stranke zveste vaši blagovni znamki.
Vsem vašim strankam želimo zagotoviti enako odlično izkušnjo kot vi. Zato vam je naša ekipa za podporo strankam na voljo 24/7. Pišite nam prek e-pošte, klepeta, telefona ali si oglejte naš portal za stranke, kadar koli želite rešiti težavo ali pridobiti nekaj informacij.
Poleg tega ohranjamo poštene cene, tako da vam ne bo treba uničiti proračuna z drago rešitvijo za podporo strankam. Preizkusite in ugotovite, zakaj so naše stranke preklopile z različnih platform na LiveAgent.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, prodajo vozovnic in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Oglejte si naš videoposnetek in ugotovite, kako lahko LiveAgent izboljša vašo službo za pomoč uporabnikom. Ogledate si lahko tudi enega od naših ugodnih cenovnih načrtov ali začnete brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje, da pridobite izkušnjo LiveAgent. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in brez obveznosti.
Predloge za pridobitev e-pošte
Pridobivanje e-pošte je ključnega pomena za ohranjanje aktivnih naročnikov. Priporočljivo je čiščenje baze podatkov in promocija vsebine za pridobivanje novih naslovov. Pomembno je tudi, da pošiljate vsebino, ki jo prejemniki želijo prejemati.
Predloge za lansiranje izdelkov
E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka je ključno za promocijo novega izdelka ali storitve. Pomaga ustvariti pričakovanje in navdušenje ter povečati prodajo ob lansiranju. Izbira med e-pošto v navadnem besedilu ali HTML-ju je odvisna od strategije e-poštnega trženja. Priporočljivo je uporabljati e-pošto HTML za izdelke B2C, saj ponuja več možnosti za vizualno predstavitev.
Skrb za stranke je ključnega pomena za izgradnjo dobrega imena podjetja in zadovoljstvo strank. To vključuje aktivno skrb za potrebe in pričakovanja strank ter individualni pristop do vsakega posameznega primera. LiveAgent je primer odlične skrbi za stranke, ki vključuje osebno obravnavo in visoko zadovoljstvo strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.