Iščete alternativo Rocket.Chat?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Rocket.Chat na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Izboljšajte svoj odzivni čas s hitrim pripomočkom LiveAgent za klepet v živo in večkanalnim sistemom vstopnic. Preklopite na našo službo za pomoč in pridobite dostop do našega sistema za prodajo vstopnic, ki obravnava e-pošto, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, Viber, WhatsApp indružbeni mediji – Facebook, Twitter in Instagram.

Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti več o funkcijah LiveAgent, ali se prijavite za našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Rocket.chat proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije LiveAgent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Rocket.chat
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Rocket.chat ponuja prodajo vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Rocket.chat ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Rocket.chat ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Rocket.chat ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Rocket.chat ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Rocket.chat ponuja integracijo s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Rocket.chat ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
Rocket.chat ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Rocket.chat ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Rocket.chat ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Rocket.chat ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Rocket.chat ponuja avtomatiin pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Rocket.chat ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Rocket.chat ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Rocket.chat ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Rocket.chat ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Rocket.chat ne ponuja neomejenega števila spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Rocket.chat ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Rocket.chat ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Rocket.chat ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Rocket.chat ponuja neomejeno podporo 24/7.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Najhitrejša storitev klepeta v živo z naprednimi funkcijami

Zagotovite si dostop do najhitrejše aplikacije za klepet v živo s funkcijami, zaradi katerih so pogovori s strankami preprosti. Na svoje spletno mesto preprosto dodajte gumb za klepet in omogočite strankam, da stopijo v stik z vami, kadar koli to potrebujejo.

Vaši agenti lahko vidijo, kaj vnašajo vaše stranke, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Proaktivna povabila na klepet povečajo sodelovanje strank. Sledite svojim spletnim obiskovalcem, distribuirajte klepete in pridobite dostop do svoje celotne zgodovine klepetov.

Ustvarite pozitivno izkušnjo z našim klepetom v živo

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komunicirajte preko vseh priljubljenih javnih kanalov

Izboljšajte komunikacijo med strankami in ekipo z dostopom do vseh potrebnih komunikacijskih kanalov. Začnite skrbeti za svoje stranke prek e-pošte ticketing, klepeta v živo, portala za stranke, klicnega centra, Viber, WhatsApp in družbeni mediji – Facebook, Twitter in Instagram.

Vse je lepo organizirano v enem sistemu izdajanja vstopnic, tako da lahko zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo kjer koli in kadarkoli.

Večkanalna orodja v enem uporabniškem vmesniku

Odkrijte funkcije zahtevkov in integracije z orodji, ki jih imate radi.

Odlična izkušnja strank, ki je dosežena enostavno

Osnovne komunikacijske funkcije so šele začetek, vsako orodje in komunikacijski kanal je podprt z naprednimi funkcijami, ki vam pomagajo rešiti težave strank.

LiveAgent podpira tudi več kot 70 integracij s priljubljeno programsko opremo, ki jo lahko uporabite za poenotenje vašega poteka dela na enem mestu. Oglejte si celoten seznam funkcij za vsako orodje, ki ga ponuja LiveAgent, in ugotovite, kako lahko naredijo vaše delovne tokove pametnejše.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Pionirska programska oprema

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bil prva rešitev na trgu, ki je ponujala klepet v živo in zmogljivosti službe za pomoč uporabnikom. Od leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena in najbolj pregledana rešitev službe za pomoč uporabnikom na trgu, ki služi več kot 150 milijonom uporabnikov in 40.000 podjetjem po vsem svetu.

30 %

Ustvarite več prihodkov

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodke.

97 %

Izboljšajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z bliskovito hitrimi odzivi.

16×

Povečajte vrednost za stranke

Povečajte prodajo tako, da ohranite svoje stranke zveste vaši blagovni znamki.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Pozitivna izkušnja za vse naše stranke

Vsem vašim strankam želimo zagotoviti enako odlično izkušnjo kot vi. Zato vam je naša ekipa za podporo strankam na voljo 24/7. Pišite nam prek e-pošte, klepeta, telefona ali si oglejte naš portal za stranke, kadar koli želite rešiti težavo ali pridobiti nekaj informacij.

Poleg tega ohranjamo poštene cene, tako da vam ne bo treba uničiti proračuna z drago rešitvijo za podporo strankam. Preizkusite in ugotovite, zakaj so naše stranke preklopile z različnih platform na LiveAgent.

Izjave

Spoznajte, zakaj naše stranke rade delajo z LiveAgentom

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, prodajo vozovnic in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Ste pripravljeni na preizkus?

Oglejte si naš videoposnetek in ugotovite, kako lahko LiveAgent izboljša vašo službo za pomoč uporabnikom. Ogledate si lahko tudi enega od naših ugodnih cenovnih načrtov ali začnete brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje, da pridobite izkušnjo LiveAgent. Podatki o kreditni kartici niso potrebni in brez obveznosti.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Primerjajte nas z ostalimi

    Povezani članki zAlternativa za Rocket.Chat
    Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Ti ljudje so lahko družbeni vplivniki.

    Zagovornik znamke

    Zagovornik blagovne znamke je oseba ali stranka, ki promovira in govori pozitivno o izdelku ter ga priporoča drugim. To je odličen način za ustvarjanje boljših odnosov s strankami.

    Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!

    Predloge za pridobitev e-pošte

    Pridobivanje e-pošte je ključnega pomena za ohranjanje aktivnih naročnikov. Priporočljivo je čiščenje baze podatkov in promocija vsebine za pridobivanje novih naslovov. Pomembno je tudi, da pošiljate vsebino, ki jo prejemniki želijo prejemati.

    Pripravite se, da izboljšate svojo izkušnjo podpore strankam s pomočjo brezhibne integracije LiveAgenta z LadiTech. Ne čakajte več, začnite sprostiti potencial LiveAgent in Laditech še danes.

    LadiTech

    LadiTech je specializiran za IT svetovalne storitve, vzpostavlja učinkovite digitalne strategije in skrbi za programske rešitve. LiveAgent omogoča enostavno integracijo številk LadiTech v vaš klicni center brez dodatnih stroškov.

    Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka/storitve, je očitno, da ga lansirate. Storite to pravilno z našimi predlogami za lansiranje izdelkov.

    Predloge za lansiranje izdelkov

    E-poštno sporočilo o predstavitvi izdelka je ključno za promocijo novega izdelka ali storitve. Pomaga ustvariti pričakovanje in navdušenje ter povečati prodajo ob lansiranju. Izbira med e-pošto v navadnem besedilu ali HTML-ju je odvisna od strategije e-poštnega trženja. Priporočljivo je uporabljati e-pošto HTML za izdelke B2C, saj ponuja več možnosti za vizualno predstavitev.

    Če nimate strank, ne boste prodali ničesar. Če imate zadovoljne in srečne stranke, se bodo vrnile in kupile znova.

    Skrb za stranke

    Skrb za stranke je ključnega pomena za izgradnjo dobrega imena podjetja in zadovoljstvo strank. To vključuje aktivno skrb za potrebe in pričakovanja strank ter individualni pristop do vsakega posameznega primera. LiveAgent je primer odlične skrbi za stranke, ki vključuje osebno obravnavo in visoko zadovoljstvo strank.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x