Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljšta alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Samanage alternativo?

Iščete lažjo in bolj učinkovito rešitev za vašo podporo strankam? LiveAgent vam ponuja zanesljiv vstopnični sistem, integracijo več kanalov, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij.

Z LiveAgent dvignite vašo podporo strankam na višji nivo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečano zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzije.

Bolj ugodno

Prihranite! LiveAgent je v primerjavi z ostalimi rešitvami najbolj stroškovno učinkovit.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Samanage proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno!Kreditna kartica ni potrebna.
Samanage
Ticketing
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Samanage ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Samanage ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
Samanage ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja samopostrežni portal v paketu za $123 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Samanage ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Samanage ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Samanage ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Samanage ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja bazo znanja v paketu za $23 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 agenta/mesec.
Samanage ponuja forum za stranke v paketu za $23 agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $48 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja API funkcije v paketu za $84 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent offers IVR.
Samanage ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Samanage ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
Samanage ne ponuja neomejenega števila strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Samanage ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
Samanage ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Samanage ponuja 24/7 podporo v paketu za $23 na agenta/mesec.
report on tablet-illustration

Zmogljiva Samanage alternativa

Če iščete popolno programsko opremo za vašo podporno službo, ste jo morda že našli. LiveAgent ima vse, kar potrebujete za nudenje najboljše podpore vašim strankam.

Zanesljiv vstopnični sistem, ki pokriva vse pomembne komunikacijske kanale – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja (tudi Instagram), klicni cente in bazo znanja. Z LiveAgent boste resnično pripravljeni na vse.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je osnovno orodje za nudenje podpore strankam. Vašim strankam omogoča, da se skoraj takoj povežejo z vami preko vaše spletne strani.

LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Počasnost z LiveAgent ne bo več težava.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobite več za manj

Bolj uporabna orodja niso nujno tudi draga. LiveAgent vam ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo uporabna orodja , funkcije in integracije. Vse kar morate storiti je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza.

Če bi želeli še kaj dodatnega, vam LiveAgent omogoča nakup posameznih funkcij. Poglejte si naše pakete in spoznajte več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim z LiveAgent ponudite hitrejšo podporo.

Primerjajte nas z drugimi možnostmi

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z drugimi rešitvami za klepet v živo? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

Povezani članki zSamange alternativa
Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x