Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljšta alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete Samanage alternativo?

Iščete lažjo in bolj učinkovito rešitev za vašo podporo strankam? LiveAgent vam ponuja zanesljiv vstopnični sistem, integracijo več kanalov, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij.

Z LiveAgent dvignite vašo podporo strankam na višji nivo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečano zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzije.

Bolj ugodno

Prihranite! LiveAgent je v primerjavi z ostalimi rešitvami najbolj stroškovno učinkovit.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Samanage proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent Samanage
Ticketing
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Samanage ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Samanage ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
Samanage ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja samopostrežni portal v paketu za $123 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
Samanage ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
Samanage ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
Samanage ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
Samanage ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja bazo znanja v paketu za $23 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 agenta/mesec.
Samanage ponuja forum za stranke v paketu za $23 agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $48 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja API funkcije v paketu za $84 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent offers IVR.
Samanage ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Samanage ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
Samanage ne ponuja neomejenega števila strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Samanage ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
Samanage ponuja neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
Samanage ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
Samanage ponuja 24/7 podporo v paketu za $23 na agenta/mesec.
report on tablet-illustration

Zmogljiva Samanage alternativa

Če iščete popolno programsko opremo za vašo podporno službo, ste jo morda že našli. LiveAgent ima vse, kar potrebujete za nudenje najboljše podpore vašim strankam.

Zanesljiv vstopnični sistem, ki pokriva vse pomembne komunikacijske kanale – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja (tudi Instagram), klicni cente in bazo znanja. Z LiveAgent boste resnično pripravljeni na vse.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je osnovno orodje za nudenje podpore strankam. Vašim strankam omogoča, da se skoraj takoj povežejo z vami preko vaše spletne strani.

LiveAgent ima najhitreši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde. Počasnost z LiveAgent ne bo več težava.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobite več za manj

Bolj uporabna orodja niso nujno tudi draga. LiveAgent vam ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo uporabna orodja , funkcije in integracije. Vse kar morate storiti je, da izberete tistega, ki vam najbolj ustreza.

Če bi želeli še kaj dodatnega, vam LiveAgent omogoča nakup posameznih funkcij. Poglejte si naše pakete in spoznajte več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

man and woman winners-illustration

Pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite blizu vašim strankam in jim z LiveAgent ponudite hitrejšo podporo.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zSamange alternativa
Najboljše alternative klepeta v živo vsebujejo določen nabor funkcij, ki vam bodo zagotovile uspet. Še danes ugotovite, katere so!

Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo uporabniki v različnih panogah. Podjetja opažajo boljšo podporo strankam, povečane prodaje in zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgenta. LiveAgent omogoča klepet z strankami in statističen pregled kategorij vstopnic. Izboljša produktivnost, odzivni čas in učinkovitost storitve za stranke. Cena LiveAgenta je cenovno ugodna in strokovno podprta.

Oglejte si najboljšo primerjavo klicnih centrov za leto 2022 na podlagi cene, funkcij, funkcionalnosti in mnenj strank iz Captterra, G2 in drugih!

Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo

Poiščite najboljše alternative za klepet v živo in službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev ter izdelavo zahtevkov na Capterre. Primerjajte LiveAgent z drugimi platformami.

LiveAgent vam pomaga izboljšati vaše poslovanje s SaaS in zmanjšati odpovedi strank. LiveAgent za izjemno ceno združi vse kanale v eno rešitev.

Programska oprema za pomoč uporabnikom za SaaS

LiveAgent programska oprema zagotavlja večjezično podporo in veliko število funkcij za pomoč uporabnikom ter integracij. Namenjena je izboljšanju poslovanja različnih podjetij, vključno z bančno industrijo in malimi/srednjimi podjetji. LiveAgent je primeren za organiziranje storitve za stranke, saj omogoča spremljanje vstopnic, sledenje delovnega časa agentov in hitre klepete v živo, med drugim. Programska oprema prav tako ponuja podroben vpogled v podatke vstopnice/stranke in je primerna za povečanje zadovoljstva in vrednosti strank ter dobičkov podjetja.

Liveagent ponuja več možnosti, ko gre za zagotavljanje podpore strankam. To je najboljša rešitev za vaše podjetje. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite ločene funkcije.

Iščete alternativo Vision?

CRM sistem omogoča konkurenčno prednost podjetjem pri upravljanju odnosov s strankami. Odlična brezplačna programska oprema za upravljanje strank vključuje e-pošto, klice, portal za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. LiveAgent je platforma, ki lahko koristi vašemu podjetju, lahko si rezervirate klic ali uporabite klepet v živo. Spletna stran uporablja piškotke, ki jih morate sprejeti, preden nadaljujete s klepetom.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.

Poglejte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za Desk.com. Spoznajte prednosti in se prijavite za brezplačni 14-dnevni preizkus že danes.

Iščete boljši program za podporo strankam?

Podjetje ponuja različne rešitve za pomoč strankam, vključno s klepetom v živo, klicnim centrom in samopostrežno pomočjo ter vstopničnim sistemom. Poleg tega nudijo tudi brezplačno migracijo storitev iz večine platform za pomoč strankam, vključno z Desk.com na LiveAgent. Storitev selitve je popolnoma brezplačna in avtomatizirana, pripravijo pa tudi predstavitev za vaše zaposlene v podporni službi.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico