Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo uporabniki v različnih panogah. Podjetja opažajo boljšo podporo strankam, povečane prodaje in zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgenta. LiveAgent omogoča klepet z strankami in statističen pregled kategorij vstopnic. Izboljša produktivnost, odzivni čas in učinkovitost storitve za stranke. Cena LiveAgenta je cenovno ugodna in strokovno podprta.
Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo
Poiščite najboljše alternative za klepet v živo in službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev ter izdelavo zahtevkov na Capterre. Primerjajte LiveAgent z drugimi platformami.
Programska oprema za pomoč uporabnikom za SaaS
LiveAgent programska oprema zagotavlja večjezično podporo in veliko število funkcij za pomoč uporabnikom ter integracij. Namenjena je izboljšanju poslovanja različnih podjetij, vključno z bančno industrijo in malimi/srednjimi podjetji. LiveAgent je primeren za organiziranje storitve za stranke, saj omogoča spremljanje vstopnic, sledenje delovnega časa agentov in hitre klepete v živo, med drugim. Programska oprema prav tako ponuja podroben vpogled v podatke vstopnice/stranke in je primerna za povečanje zadovoljstva in vrednosti strank ter dobičkov podjetja.
CRM sistem omogoča konkurenčno prednost podjetjem pri upravljanju odnosov s strankami. Odlična brezplačna programska oprema za upravljanje strank vključuje e-pošto, klice, portal za stranke in komunikacijo v klepetu v živo. LiveAgent je platforma, ki lahko koristi vašemu podjetju, lahko si rezervirate klic ali uporabite klepet v živo. Spletna stran uporablja piškotke, ki jih morate sprejeti, preden nadaljujete s klepetom.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetje ponuja različne rešitve za pomoč strankam, vključno s klepetom v živo, klicnim centrom in samopostrežno pomočjo ter vstopničnim sistemom. Poleg tega nudijo tudi brezplačno migracijo storitev iz večine platform za pomoč strankam, vključno z Desk.com na LiveAgent. Storitev selitve je popolnoma brezplačna in avtomatizirana, pripravijo pa tudi predstavitev za vaše zaposlene v podporni službi.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih