Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Enostaven, a zmogljiv sistem za upravljanje zahtevkov.

Odkrijte več kot 140 funkcij službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Sistem za upravljanje zahtevkov za podporno službo

Ste se naveličali dolgočasne programske opreme za upravljanje zahtevkov za podporno službo? Tudi mi smo. Z LiveAgentom bodo vaša e-poštna sporočila, pogovori, klici, omembe v družabnih omrežjih in drugi kanali končali v enem univerzalnem predalu, s pomočjo napredne avtomatizacije, pravil in integracij pa se bo vaša nočna mora za storitve za stranke končala s preprostim klikom na gumb “Registrirajte se”.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Poglejte si LiveAgentovo programsko opremo za upravljanje zahtevkov za podporno službo

Sistem za upravljanje zahtevkov za podporno službo je del veliko bolj kompleksne rešitve.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Združite vse svoje komunikacijske kanale v univerzalni predal, ki je pametnejša različica običajne e-pošte. Elektronska sporočila, pogovori, klici, objave na družabnih omrežjih in ostali kanali, so dostopni z enega mesta.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Ne glede na to, kje se komunikacija začne, so zahtevki vedno videti enako. Začnite klepet s stranko v klepetu v živo, nadaljujte po e-pošti in končajte s klicem. Vse iz istega vmesnika in zahtevka.

How does call routing work

Pospešite postopek odgovarjanja strankam, tako da v naprej pripravite odgovore na pogoste zahteve in vprašanja. Shranite kratek odgovor in presenetite svoje stranke.

Macros, Attachments and Notes

Ustvarite zahtevke, ki so vidni samo vašim sodelavcem, in jih dodelite določeni osebi. Uporabite jih kot opomnike, za ustvarjanje nalog ali za zapiske za vas in vaše sodelavce.

Zakaj programska oprema za upravljanje zahtevkov za podporno službo?

S pametno programsko opremo s sistemom za upravljanje zahtevkov zlahka pokrijete vse kar potrebujete za podporno službo. Z lahkoto sprejemajte, obdelujte in odgovarjajte na zahteve ter izboljšujete odnose s strankami.

Business pages

Poslovne prednosti

Poenostavljeni kanali

Avtomatizirana skupna opravila

Jasno razdeljene odgovornosti

Organiziranost

The fastest live chat software on the market

Pozitiven vpliv

Strokovni pristop

18-odstotno povečana stopnja konverzije

Podrobni vpogledi in poročila

Nižji stroški

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, upravljanje zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogoča, da zagotovimo izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Programska oprema za upravljanje zahtevkov za podporno službo z intuitivnim uporabniškim vmesnikom

LiveAgentov sistem za upravljanje zahtevkov za podporno službo samodejno spremlja in pretvori vse težave vaših strank v zahtevke. Za boljšo priročnost in lažje upravljanje, se vsaka dohodna oblika komunikacije pretvori v zahtevek. Uporabniški vmesnik je prilagodljiv, intuitiven, uporabniki ga preprosto obožujejo.

Baza znanja kot del upravljanja zahtevkov

70 % strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Poleg funkcionalnosti programske opreme za zahtevke, LiveAgent v istem paketu ponuja popolnoma prilagodljiv portal za stranke z bazo znanja, pogosto zastavljenimi vprašanji in forumom. Strankam omogočite, da si same pomagajo, tako da jim zagotovite odgovore tudi takrat, ko so vaši agenti brez povezave.

Powerful knowledge base builder

Vse-v-enem sistemu za upravljanje zahtevkov za podporno službo

icon lightbulb

Pametno preusmerjanje zahtevkov

LiveAgent samodejno izbere najbolj primernega agenta, glede na SLA prioritete.

Lovely customer icon

Močno sodelovanje

S funkcijami za sodelovanje omogočite agentom, da si med seboj pomagajo in hitreje odgovarjajo na zahtevke.

Union icon

Povečano zadovoljstvo

Glede na marketinške raziskave so zadovoljne stranke večji potrošniki.

Benefits of attended call transfers

Nemotena distribucija zahtevkov

Poskrbite, da bodo vaši predstavniki za storitve za stranke vedno optimalno obremenjeni. Določite, koliko zahtevkov, klepetov in telefonskih klicev lahko obravnavajo. Samodejno menjajte telefonske dolžnosti, določite čas premora in jim omogočite počitek, ko ga potrebujejo. Posameznim agentom ali celotnim oddelkom dodelite zahtevke v kateri koli fazi njihovega življenja. Nastavite svoja pravila in merila za distribucijo zahtevkov na podlagi njihovih parametrov, dogodkov ali časovnih pogojev.

Razporejanje odgovornosti

S programsko opremo LiveAgent je zelo preprosto razporejati odgovornosti za zahtevke. Odgovornost za zahtevek lahko prenesete na drug oddelek ali celo na posameznega agenta. Vedno boste vedeli, kdo je odgovoren za reševanje določenega zahtevka. Nikoli več ne boste slišali stavka “nisem vedel, da je to moja odgovornost”.

Priority assignment

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pregledne in poštene cene

Brez pogodb, brez skritih stroškov, mesečno plačilo. Popolnoma pregledna cena, ki se vsak mesec zaračuna le za dejansko porabo. Izberite pravi paket in zagotovite najboljšo podporo strankam.

Zahtevek

Zahtevek

Za mala podjetja in podjetnike

15 $/mesec
Zahtevek

Zahtevekt + Klepet

Ustrezno za mala in srednje velika podjetja

29 $/mesec

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako se uporablja sistem za upravljanje zahtevkov za podporno službo?

Sistem za upravljanje zahtevkov za podporno službo omogoča ekipam za pomoč uporabnikom, da upravljajo s prejetimi poizvedbami strank. Programska oprema s sistemom za upravljanje zahtevkov iz vsake interakcije s stranko ustvari zahtevek in zbere ustrezne informacije, ki pomagajo rešiti to poizvedbo.

Kateri je najboljši sistem za upravljanje zahtevkov?

Če iščete najboljši sistem za upravljanje zahtevkov za podporno službo, upoštevajte ocene uporabnikov, funkcionalnost in ceno. Najboljši IT sistem za upravljanje zahtevkov mora imeti funkcije, kot so večkanalna komunikacija, dodeljevanje zahtevkov, avtomatizacija delovnega procesa, poročanje in analiza, baze znanja in funkcije gamifikacije.

Kaj je tisto kar naredi dober sistem za upravljanje zahtevkov?

Dober sistem za upravljanje zahtevkov ponuja večkanalno rešitev z bazo znanja, orodja za poročanje, integracije in avtomatizacijo delovnega procesa.

Kaj so zahtevki podporne službe?

Zahtevki podporne službe so v bistvu poizvedbe strank, zbrane z različnih platform v enem univerzalnem predalu v vaši programski opremi za pomoč uporabnikom.

Kakšen je postopek upravljanja zahtevkov za podporno službo?

Kadar koli stranka stopi v stik iz katerega koli integriranega kanala, bodo vaši predstavniki za pomoč uporabnikom prejeli nov zahtevek v univerzalni predal v sistemu za upravljanje zahtevkov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico