Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Smartsupp na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Potrebujete več kot le orodje za klepet za svojo podporo strankam? Preizkusite LiveAgent!

LiveAgent je ultimativna večkanalna rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom. Z več kot 180 naprednimi funkcijami in več kot 40 integracijami tretjih oseb je LiveAgent idealno podporno orodje za ekipe za pomoč strankam vseh velikosti. Preklopite danes in spoznajte prednosti uporabe LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Množica uporabnih funkcij

Več kot 180 funkcij za lažji in prijetnejši potek dela.

Ugodne cene

LiveAgent je odličen za razumno ceno. Izberite enega od naših treh plačljivih načrtov ali izberite ločene funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Povečana produktivnost

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.

SmarsUpp proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
SmartsUpp
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
SmartsUpp ponuja nakup vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
SmartsUpp ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
SmartsUpp ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev.
SmartsUpp ne ponuja samopostrežnih storitev.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
SmartsUpp ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
SmartsUpp ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
SmartsUpp ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent oponuja integracijo Viber.
SmartsUpp ne ponuja integracije Viber.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
SmartsUpp ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
SmartsUpp ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
SmartsUpp ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
SmartsUpp ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
SmartsUpp ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
SmartsUpp ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
SmartsUpp ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
SmartsUpp ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SmartsUpp ponuja neomejene gumbe za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
SmartsUpp ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
SmartsUpp ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
SmartsUpp ponuja neomejeno podporo 24/7.
feeling proud - illustration

Zmogljiva Smartsupp alternativa

Če iščete aplikacijo za pomoč za Android, polno orodij in funkcij, ste na pravem mestu. LiveAgent vas povezuje z vašimi strankami prek več komunikacijskih kanalov. Govorimo o e-pošti, klepetu v živo, družbenih medijih, klicnem centru in bazi znanja v eni zmogljivi rešitvi za vaše podjetje. Če želite biti vedno del pogovorov vaših strank, je najboljša programska oprema za družabne storitve za stranke, ki jo lahko izberete, LiveAgent.

Vse poizvedbe upravlja sistem vstopnic, da boste organizirani in učinkoviti.

Najhitrejši klepet v živo

Za večino podjetij je klepet v živo glavno orodje za povezovanje s strankami. Klepet v živo mora biti hiter, zanesljiv in vedno na voljo na vašem spletnem mestu, da lahko obiskovalce spletnega mesta učinkovito pretvorite v plačljive stranke.

LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu. Prikaže se v samo 2,5 sekundah.

LiveAgent - live chat agent feedback - gif
connected world map

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih (nekateri delni) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. Poskrbeli smo za vas.

Primerjava med LiveAgent in Smartsupp

Preverite našo primerjavo s Smartsuppom na podlagi mnenj strank na Capterra

Smartsupp vs LiveAgent Capterra comparison
Savings illustration

Pridobite več za dobro ceno

Dobivanje več orodij za podporo strankam za vaše podjetje ni nujno tako drago. Pravzaprav je lahko zelo veliko.

LiveAgent ne bo izpraznil vašega proračuna. Imamo tri odlične plačljive načrte, ki so polni množice naprednih orodij, funkcij in integracij, ki vam pomagajo zagotoviti najboljšo možno podporo. Oglejte si naše cenovne načrte, če želite izvedeti več!

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Iščete drugačno programsko opremo za pomoč strankam?

LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Primerjajte nas z ostalimi rešitvami

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zSmartsupp alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x