Potrebujete več kot le orodje za klepet za svojo podporo strankam? Preizkusite LiveAgent!
LiveAgent je ultimativna večkanalna rešitev za vašo službo za pomoč uporabnikom. Z več kot 180 naprednimi funkcijami in več kot 40 integracijami tretjih oseb je LiveAgent idealno podporno orodje za ekipe za pomoč strankam vseh velikosti. Preklopite danes in spoznajte prednosti uporabe LiveAgent.
Več kot 180 funkcij za lažji in prijetnejši potek dela.
LiveAgent je odličen za razumno ceno. Izberite enega od naših treh plačljivih načrtov ali izberite ločene funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.
Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.
Funkcije | Liveagent Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | SmartsUpp |
---|---|---|
Prodaja vstopnic Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke. | LiveAgent ponuja prodajo vstopnic. | SmartsUpp ponuja nakup vstopnic. |
Klepet v živo Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | SmartsUpp ponuja klepet v živo. |
Klicni center Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | SmartsUpp ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežba Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežno storitev. | SmartsUpp ne ponuja samopostrežnih storitev. |
Facebook Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom. | SmartsUpp ne ponuja integracije s Facebookom. |
Twitter Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo Twitterja. | SmartsUpp ne ponuja integracije Twitterja. |
Instagram Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo Instagrama. | SmartsUpp ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent oponuja integracijo Viber. | SmartsUpp ne ponuja integracije Viber. |
Baza znanja Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | SmartsUpp ne ponuja baze znanja. |
Forum strank Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | SmartsUpp ne ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila. | SmartsUpp ne ponuja avtomatizacije in pravil. |
API Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij. | LiveAgent ponuja funkcije API-ja. | SmartsUpp ponuja funkcije API-ja. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR) Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR. | SmartsUpp ne ponuja funkcij IVR. |
Video klici Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice. | SmartsUpp ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino. | SmartsUpp ne ponuja neomejene zgodovine. |
Neomejeno število spletnih mest Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | SmartsUpp ponuja neomejeno število spletnih mest. |
Neomejeno število gumbov za klepet Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | SmartsUpp ponuja neomejene gumbe za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. | SmartsUpp ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | SmartsUpp ne ponuja neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena podpora 24/7 Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7. | SmartsUpp ponuja neomejeno podporo 24/7. |
Če iščete aplikacijo za pomoč za Android, polno orodij in funkcij, ste na pravem mestu. LiveAgent vas povezuje z vašimi strankami prek več komunikacijskih kanalov. Govorimo o e-pošti, klepetu v živo, družbenih medijih, klicnem centru in bazi znanja v eni zmogljivi rešitvi za vaše podjetje. Če želite biti vedno del pogovorov vaših strank, je najboljša programska oprema za družabne storitve za stranke, ki jo lahko izberete, LiveAgent.
Vse poizvedbe upravlja sistem vstopnic, da boste organizirani in učinkoviti.
Za večino podjetij je klepet v živo glavno orodje za povezovanje s strankami. Klepet v živo mora biti hiter, zanesljiv in vedno na voljo na vašem spletnem mestu, da lahko obiskovalce spletnega mesta učinkovito pretvorite v plačljive stranke.
LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu. Prikaže se v samo 2,5 sekundah.
Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih (nekateri delni) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. Poskrbeli smo za vas.
Preverite našo primerjavo s Smartsuppom na podlagi mnenj strank na Capterra
Dobivanje več orodij za podporo strankam za vaše podjetje ni nujno tako drago. Pravzaprav je lahko zelo veliko.
LiveAgent ne bo izpraznil vašega proračuna. Imamo tri odlične plačljive načrte, ki so polni množice naprednih orodij, funkcij in integracij, ki vam pomagajo zagotoviti najboljšo možno podporo. Oglejte si naše cenovne načrte, če želite izvedeti več!
LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.
Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.