Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Spoznajte zakaj je LiveAgent najboljša SolarWinds alternativa na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete SolarWinds alternativo?

Iščete lažjo in bolj učinkovito rešitev za vašo podporno službo? LiveAgent vam ponuja zanesljiv vstopnični sistem, integracijo več komunikacijskih kanalov, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij.

Dvignite vašo podporo strankam na višji nivo – z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Povečano zadovoljstvo

LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzije.

Bolj ugodno

Prihranite! LiveAgent je stroškovno bolj učinkovit v primerjavi z ostalimi rešitvami.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo lažje in bolj prijetno.

SolarWinds proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent SolarWinds
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnice.
SolarWinds ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
SolarWinds ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
SolarWinds ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja portal za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja portal za stranke v paketu za $23 na agenta/mesec.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
SolarWinds ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
SolarWinds ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
SolarWinds ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
SolarWinds ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja bazo znanja v paketu za $23 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja forum za stranke v paketu za $23 na agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $48 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja API funkcije v paketu za $84 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR.
SolarWinds ne ponuja IVR.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
SolarWinds ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja neomejeno zgodovino vstopnic v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
SolarWinds ne ponuja neomejenega števila spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SolarWinds ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev v All-inclusive paketu za $39 na agenta/mesec.
SolarWinds ponuja neomejeno snemanje klicev v paketu za $23 na agenta/mesec.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo.
SolarWinds ponuja 24/7 podporo v paketu za $23 na agenta/mesec.
report on tablet-illustration

Zmogljiva alternativa SolarWinds

Če iščete popolno rešitev za vašo podporno službo, ste morda že našli pravo stvar. LiveAgent ima vse, kar potrebujete za vrhunsko podporo strankam.

Zanesljiv vstopnični sistem, ki pokriva vse pomembne komunikacijske kanale – elektronsko pošto, klepet v živo, družbena omrežja (tudi Instagram, klicni center in bazo znanja.

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je osnovno orodje podporne službe. Omogoča vam takojšnjo komunikacijo s strankami preko vaše spletne strani. To je odličen dodatek k vaši službi za podporo strankam.

LiveAgent ima najhitejši pripomoček za klepet v živo na tržišču. Prikazni čas klepeta v živo je le 2.5 sekunde. Odgovarjajte vašim strankam s svetlobno hitrostjo!

Watch the website loading time
Savings illustration

Dobite več za manj

Pridobite uporabna orodja, ki niso draga. LiveAgent vaqm ponuja tri plačljive pakete, ki vsebujejo zelo uporabna orodja, funkcije in integracije. Vse, kar morate narediti je izbrati tistega, ki vam najbolj ustreza.

LiveAgent vam omogoča tudi nakup posameznih funkcij, če bi vaši podporni službi želeli ponuditi še kakšen dodatek. Poglejte si naš cenik in spoznajte več.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

man and woman winners-illustration

Pripravljeni na zamenjavo?

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite blizu svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zSolarWinds alternativa
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema

Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom

Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

LiveAgent ponuja funkcijo Multi-Knowledge Base za enostavno upravljanje različnih baz znanja. Webinarji nudijo podrobne informacije in najboljše prakse za uporabo te funkcije.

Webinar LiveAgent 4: Multi Knowledgebase

LiveAgent ponuja funkcijo Multi-Knowledge Base za enostavno upravljanje različnih baz znanja. Webinarji nudijo podrobne informacije in najboljše prakse za uporabo te funkcije.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico