Preberite vse o
LiveAgentovih spletnih seminarjih

Spoznajte, kako lahko vsako funkcijo uporabite v svojo korist.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Učite se s spletnimi seminarji LiveAgent

Dobrodošli na LiveAgentovem spletnem seminarju za storitve za stranke! Naši strokovnjaki vas bodo vodili skozi našo večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje programsko opremo za izdelavo zahtevkov, klepet v živo, vgrajeni klicni center in še veliko več. Pomagali vam bomo, da pravilno nastavite in konfigurirate svoj račun ter odgovorimo na vaša vprašanja. Spoznajte LiveAgent z nami in izboljšajte svoje storitve za stranke kot številna podjetja po svetu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

V tem spletnem seminarju si bomo ogledali osnove LiveAgentove nadzorne plošče, katere so najpomembnejše funkcije in nastavitve, ki jih morate najprej pogledati.

Poenostavljena komunikacija spremenjena v zahtevke, je ključna značilnost LiveAgenta. S prehodom na LiveAgent povečajte svojo produktivnost.

Uporaba programske opreme za klepet v živo ali proaktivnih vabil na klepet je odličen način, kako neposredno stopiti v stik s strankami, potencialnimi kupci ali splošno publiko, da se ne bodo izgubili na vašem spletnem mestu.

Deljene baze znanja so zadnji dodatek ekosistemu portala za stranke. Z različnimi bazami znanja lahko znanje ločite glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.

Povezani članki zSpletni seminarji
Page - 8

Zagotovite odlične storitve za stranke

Sorry, I am unable to provide a summary in a specific language without the original text. If you provide the text, I can help summarize it for you.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Povečajte prihodek s klepetom v živo. Naša programska oprema vam omogoča povečanje zaslužka za 48 %. Prilagodljiva in enostavna za uporabo.

Page - 4

Zagotovite odlične storitve za stranke

Sorry, I am unable to fulfill your request as it is unclear what the given TEXT is. Can you please provide the TEXT for me to summarize?

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Povečajte prihodek s klepetom v živo in klicnim centrom. LiveAgent ponuja najhitrejši klepet v živo na trgu in zanesljivo rešitev za klice. Oglejte si večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom z robustnimi funkcijami.

Oglejte si naš pregled funkcij LiveAgent gamification, ki so zasnovane tako, da vam pomagajo motivirati vašo ekipo in izboljšati zadovoljstvo strank.

Pregled funkcij LiveAgent gamification

LiveAgent ponuja različne funkcije, vključno z igrifikacijo, ki agentom omogoča, da se dvigujejo na višje ravni in prejemajo značke za dosežke. Sistem tudi omogoča primerjavo uspešnosti agentov in ustvarja zdravo konkurenco. Nastavitev in implementacija sistema sta preprosti, z enostavnimi možnostmi prilagajanja. Overall, LiveAgent gamification je pozitivna izkušnja, ki omogoča agentom, da postanejo bolj ustvarjalni in motivirani.

Ali stranke, ki uporabljajo vaše gostovanje, potrebujejo bolj kvalitetno pomoč? Dajte jo jim s pravo programsko opremo. Preizkusite LiveAgent, 14 dni brezplačno, brez pripetih nizov.

Programska oprema za pomoč uporabnikom za spletno gostovanje

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam za mala in srednja podjetja, ki ponuja večkanalni pristop za zagotavljanje odličnih storitev za stranke, vključno s funkcijami klepetanja v živo, podporo na družbenih omrežjih in e-poštnim sistemom. Podpira 43 različnih prevodov, ponuja več možnosti plačila, vključno z brezplačno preizkusno različico, in je enostaven za uporabo. LiveAgent je najbolj cenjena in najbolje ocenjena programska oprema, ki jo lahko uporabljajo mala in srednja podjetja ter nekatera velika podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x