Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Imate težave z zagotavljanjem dobrih storitev v času koronavirusa?

Nastavite programsko opremo za delo na daljavo in opazite rezultate.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Storitve za stranke v času korona virusa

Nudenje odlične storitve za stranke in hkrati skrb za varnost zaposlenih v času pandemije je lahko zelo zahtevno. Najpomembnejše je, da ostanete mirni, se organizirate in razmišljate izven okvirjev. Če želite nekaj nasvetov, kako voditi podjetje v teh težkih časih, berite dalje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
COVID-19 definition

Kaj je koronavirus?

COVID-19 je novi koronavirus, ki se je, decembra 2019, pojavil na Kitajskem. Virus se širi s človeka na človeka po zraku. Simptomi vključujejo kašelj, povišano telesno temperaturo in oteženo dihanje. V nekaterih primerih je virus tudi smrtno nevaren, najbolj pa so ogroženi starejši ljudje in ljudje s kardiovaskularnimi in respiratornimi boleznimi.

Najboljši način, da se izognete virusu, je izogibanje fizičnim kontaktom, pogosto umivanje rok, pokrivanje ust ob kašljanju in kihanju z robčkom in izogibanje dotikanju oči, nosu in ust.

Kakšen vpliv ima to na podjetja?

Koronavirus je že vplival na svetovno gospodarstvo. Delniški trgi so potonili, potovanja so bila prepovedana in uvedene so bile karantene. Ponekod so, zaradi panike, ljudje popolnoma izpraznili trgovine.

Številne evropske vlade so v preventivne namene odredile začasno zaprtje vseh nenujnih podjetij in organizacij (z izjemo lekarn, živilskih trgovin, pošt, zdravstvenih ustanov).

affect on business

Kako pripraviti vaše podjetje na koronavirus

Razumemo, da se vseh dejavnosti ne da opravljati na daljavo. V primeru, da je vaše podjetje spletna trgovina ali pa se ukvarja s prodajo programske opreme, pa lahko veliko dela zaposleni opravijo od doma. Vaši agenti za storitve za stranke, razvijalci, prodajalci in tržniki lahko svoje računalnike odnesejo domov in delajo na daljavo. V bistvu ni potrebe po nobenih spremembah — dokler imajo vaši zaposleni visoko delovno etiko in ostajajo motivirani.

offer compensations

Ponudite kompenzacijo in kompromise

Če ne morete pošiljati svojih izdelkov ali izvajati storitev (na primer letalska družba, na katero je vplivala prepoved potovanj), ponudite svojim strankam kompromisno nadomestilo. Če ne morete povrniti sredstev, lahko stranki ponudite bon v vrednosti njihovega nakupa, ki ga lahko v prihodnosti vnovčijo.

V primeru, da se boste lotili poravnav na ta način, bodo vaše stranke bolj razumevajoče in bodo v prihodnje zopet kupovale pri vas.

mitigate losses

Ublažite izgube

V teh časih je pomembno, da se ublažite izgube. Osredotočite se na tiste stvari, ki delujejo. Ponudite neplačan dopust, pustite ljudem, da razmišljajo o dobičkonosnih projektih. Odpovejte se dobičku podjetja v dobro ljudi in njihove finančne varnosti. Ponujajte pakete, ki bodo na dolgi rok prinesli manj prihodkov, bodo pa rešili denarne težave že danes. Razmišljajte pametno in umirjeno.

work

Naredite tisto, za kar nikoli niste imeli časa

Osredotočite se na stvari, za katere nikoli niste imeli časa. Mogoče je čas za preoblikovanje spletne strani, s katero ste odlašali. Lahko bi se spet posvetili blogu. Bodite ustvarjalni, ker vedno obstaja priložnost za izboljšave.

Vpliv na panoge storitev za stranke

dollar in zoom

Povračila vsepovsod

Ko imate opravka s povračili sredstev in odpovedmi, je zelo pomembno, da upoštevate človeški faktor in ostanete fleksibilni ter razumevajoči do vaših strank.

Phone icon

Poplava klepetov/klicev

Krmarite med dolgimi čakalnimi vrstami za klice in klepet s pametnim usmerjanjem klicev, IVR-jem ali pred-klepetnimi obrazci. Svojim agentom omogočite čas in prostor, da se organizirajo in učinkovito odgovorijo na vsa vprašanja strank.

Smiley face icon

Zmanjšano zadovoljstvo strank

Ostanite motivirani in poskušajte razumeti, da je upad zadovoljstva strank le začasen. Poskušajte najti nov način pristopanja do strank, ki bo spremenil negativno izkušnjo v pozitivno.

get inspired

Poiščite navdih

Za inspiracijo vzemite primer podjetja Martinus. Slovaška prodajalna knjig nadaljuje s spletno podporo strankam. Agenti za storitve za stranke so pripravljeni svetovati kupcem o njihovi izbiri knjig preko video klepeta in tako pričarajo nepozabno izkušnjo, ki je tudi zelo učinkovita.

Prilagodite sredstva

Ker je količina zahtevkov velika in se le povečuje, je pomembno, da po potrebi razdelite zaposlene v ekipo za podporo strankam. Tudi, če ti zaposleni niso najbolj tehnično podkovani glede izdelka in vprašanj na to temo, jim lahko dodelite “začetniške” zahtevke, kot so “Kako ponastavim geslo?” ali “Kako nadgradim svojo naročnino?”.

Tako se bodo lahko bolj podkovani agenti posvetili kompleksnejšim in pomembnejšim vprašanjem. To je koristno za vse, saj svojih strank ne boste pustili čakati, poleg tega pa lahko izkoristite razpoložljivo delovno silo brez odpuščanja ali novih zaposlitev.

adjust resources
adjust shifts

Prilagodite izmene agentov

Ko je količina zahtevkov izjemno visoka, je pomembno, da prilagodite delovne izmene agentov in omogočite 24/7 podporo. Če delovnih izmen ne morete spreminjati, razmislite o načinih nudenja podpore, ko niste razpoložljivi. Razmislite o bazah znanja, forumu, člankih z navodili za uporabo, Youtube vsebino — o vsem, kar lahko stranka izkoristi za samopomoč.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki nam omogoča zagotavljanje izjemne podpore strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Povečajte število agentov

Če imate možnost začasne zaposlitve dodatnih agentov na daljavo za pomoč strankam, potem to tudi storite. Kar nekaj ljudi je ostalo brez dela in so v težki finančni situaciji, zato bi to predstavljalo lepo priložnost za marsikoga.

increase availability
canned messages

Prednastavljena sporočila

Pošiljanje prednastavljenih sporočil in avtomatizacija določenih odgovorov sta odličen način za hitro reševanje zahtevkov. Na primer, prednastavljena sporočila so lahko samodejno poslana vsem, ki zahtevajo povračilo sredstev. Sporočilo mora vsebovati navodilo, ki pelje stranko skozi postopek in odgovore na vsa pogosto zastavljena vprašanja glede povračila sredstev.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitev brezplačnega prenosa z večine priljubljenih platform za nudenje podpore strankam.

badges

Prednosti vpogleda v tipkanje sporočila v realnem času

Vse, kar vam prihrani čas v obdobju, ko je število zahtevkov visoko, je prednost. Uporabite napredna orodja za podporo strankam, kot je vpogled v tipkanje sporočila v realnem času. Ta vam omogoča, da imate vpogled v strankino sporočilo še preden pritisne tipko za pošiljanje. Tako dobite dodaten čas za brskanje po preteklih naročilih, stopnicah in ostalih pomembnih informacijah, ki jih boste morda potrebovali.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Ostanite mirni

Ključnega pomena je, da ostanete pozitivni in motivirani. Razmišljajte o rešitvah izven okvirjev, ki bodo pomagale vašim strankam in agentom. Vedite, da je to začasna situacija in da se bo kmalu vse vrnilo v normalno stanje.

Če potrebujete rešitev za podporo strankam, ki bo izpolnila vse vaše zahteve za delo na daljavo, preizkusite programsko opremo LiveAgent. Ponujamo vgrajen klicni center, sistem za upravljanje zahtevkov in lasten klepet v živo.

Razlogi, zakaj so podjetja prešla na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Uganili ste… LiveAgent!

Preizkusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni potrebna

FAQ

Kako lahko zagotovite odlične storitve za stranke med koronavirusom?

Za zagotavljanje odličnih storitev za stranke v času koronavirusa lahko uporabite orodje za podporo strankam, kot je LiveAgent. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki povezuje vse platforme skupaj. Tako lahko hitro zagotovite odgovore iz enega vmesnika, ne da bi vam bilo treba preklapljati med vmesniki. Prvi odzivni čas močno vpliva na zadovoljstvo strank. Zato je bistvenega pomena, da imate orodje/programsko opremo za pomoč strankam, ki vam omogoča, da ste čim bolj učinkoviti in uspešni.

Katere funkcije programa LiveAgent vam lahko pomagajo pri zagotavljanju vrhunske pomoči strankam v času koronavirusa?

Če želite zagotoviti vrhunsko pomoč strankam v času izbruha koronavirusa, lahko uporabite LiveAgentov pripomoček za klepet na poti, ki zagotavlja priročen vmesnik za klepet s strankami. Poleg tega funkcije, kot so prednastavljena sporočila, e-poštne predloge ali vnaprej pripravljeni odgovori, vašim agentom omogočajo, da se takoj profesionalno odzovejo na ponavljajoče se naloge.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico