Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa SupportBee na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve
  • ✓ Podpora strankam 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za SupportBee?

Pridobite pravo programsko opremo za podporo strankam za vaše podjetje. LiveAgent je večkanalna rešitev, ki vsebuje odlična orodja za nudenje najboljše podpore strankam.

LiveAgent zmore več, kot le elektronsko pošto. Pokrivajte vse pomembne komunikacijske kanale.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg veliko ostalih funkcij, podpira LiveAgent tudi integracijo klicnega centra. Namestitev je hitra in enostavna.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko po razumnih cenah. Izberite enega naših treh plačljivih paketov, ali pa izberite posamezne funkcije in z njimi oblikujte svojo podporno službo.

SupportBee proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
SupportBee
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja vstopnični sistem za $15 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo
SupportBee ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
SupportBee ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
SupportBee ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
SupportBee ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
SupportBee ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
SupportBee ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
SupportBee ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja bazo znanja v paketu za $15 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja forum za stranke v paketu za $20 na agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $15 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja API funkcije v paketu za $15 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR funkcijo.
SupportBee ne ponuja IVR funkcije.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
SupportBee ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic.
SupportBee ne ponuja neomejene zgodovine vstopnic.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani.
SupportBee ne ponuja uporabe na neomejenemu številu spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SupportBee ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $15 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
SupportBee ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $15 na agenta/mesec.
social notifications - illustration

Več komunikacijskih kanalov, boljša podpora

Vašim strankam ponudite več možnosti komunikacije z vami. Ne ostanite le pri elektronski pošti ampak jim ponudite tudi možnost, da vas kontaktirajo preko družbenih omrežij, kot sta Instagram ali Facebook. Stranke vas lahko tudi pokličejo po telefonu, klepetajo z vami preko klepeta v živo na vaši strani, ali pa same najdejo odgovore na vprašanja preko baze znanja.

Vsa komunikacija se ureja preko zanesljivega vstopničnega sistema, zato vas ne sme skrbeti, da bo prišlo do zmede. Vse je tako, kot mora biti.

Želite hiter klepet v živo?

Klepet v živo je odličen način za hitro komunikacijo s strankami neposredno z vaše spletne strani. Zato mora biti to orodje zelo hitro.

LiveAgent ima najhitejši vmesnik za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde, lahko pa tudi v realnem času opazujete, kaj stranke pišejo še preden oddajo sporočilo. Tako lahko hitreje pripravite vaše odgovore.

Watch the website loading time
Savings illustration

Iščete drugačno programsko opremo za podporo strankam?

Več orodij, funkcij in komunikacijskih kanalov za vašo podporno službo ne pomeni nujno velikih stroškov. LiveAgent paketi so na voljo po razumnih cenah in vsebujejo vse, da boste lahko svojim strankam ponudili vrhunsko podporo.

Poglejte si naše pakete in se prepričajte.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni na preizkus?

Preidite na LiveAgent že danes in s pravimi orodji ponudite boljšo podporo svojim strankam

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Želite primerjavo z ostalimi alternativami?

Vas zanima kako se odrežemo v primerjavi z ostalimi rešitvami? Preverite naše primerjalne strani in si poglejte, kaj ponujamo.

    Povezani članki zSupportBee alternativa
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x