Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte zakaj je LiveAgent najboljša alternativa SupportBee na tržišču.

  • ✓ Brez stroškov postavitve    
  • ✓ Podpora strankam 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Odpoved kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za SupportBee?

Pridobite pravo programsko opremo za podporo strankam za vaše podjetje. LiveAgent je večkanalna rešitev, ki vsebuje odlična orodja za nudenje najboljše podpore strankam.

LiveAgent zmore več, kot le elektronsko pošto. Pokrivajte vse pomembne komunikacijske kanale.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega centra

Poleg veliko ostalih funkcij, podpira LiveAgent tudi integracijo klicnega centra. Namestitev je hitra in enostavna.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175 funkcij, da bo vaše delo enostavnejše in bolj prijetno.

Dostopne cene

LiveAgent ponuja veliko po razumnih cenah. Izberite enega naših treh plačljivih paketov, ali pa izberite posamezne funkcije in z njimi oblikujte svojo podporno službo.

SupportBee proti LiveAgent primerjava

Funkcije Liveagent SupportBee
Vstopnice
Vsebuje orodje, ki obdeluje in beleži zahtevke, ki prihajajo skozi vse kanale podpore strank.
LiveAgent ponuja vstopnični sistem v paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja vstopnični sistem za $15 na agenta/mesec.
Klepet v živo
Realnočasovni vmesnik za klepet v živo, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno stran.
LiveAgent ponuja klepet v živo
SupportBee ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se ga uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z avtomatskim dodeljevanjem klica.
LiveAgent ponuja klicni center.
SupportBee ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna podpora
Funkcija, ki omogoča postavitev portala za stranke, v katerega se stranke lahko registrirajo in vidijo pretekle vstopnice, ali pa dostopajo do vsebin baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno podporo.
SupportBee ne ponuja samopostrežne podpore.
Facebook
Facebook integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija omogoča tudi, da uporabniki odgovarjajo na vse komentarje in omembe kar iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Facebook integracijo.
SupportBee ne ponuja Facebook integracije.
Twitter
Twitter integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na tvite neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Twitter integracijo.
SupportBee ne ponuja Twitter integracije.
Instagram
Instagram integracija zajema vse komentarje in omembe in jih spremeni v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na sporočila in omembe neposredno iz aplikacije za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Instagram integracijo.
SupportBee ne ponuja Instagram integracije.
Viber
Viber integracija zajema in spreminja vsa sporočila v vstopnice. Integracija tudi omogoča uporabnikom odgovarjati na Viber sporočila neposredno iz programske opreme za podporo strankam.
LiveAgent ponuja Viber integracijo.
SupportBee ne ponuja Viber integracije.
Baza znanja
Baza znanja vsebuje vse pomembne informacije, tudi vodiče, odgovore na pogosta vprašanja in članke z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja bazo znanja v paketu za $15 na agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletna deska za pogovore strank, ki je vključena neposredno v bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja forum za stranke v paketu za $20 na agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Avtomatizacija nalog, ki omogoča odpravo ponavljajočih se opravil.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu za $15 na agenta/mesec.
API
Skupek funkcij, ki omogoča, da različne aplikacije delujejo skupaj.
LiveAgent ponuja API funkcije v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja API funkcije v paketu za $15 na agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odzivnik (IVR)
Tehnologija, ki omogoča klicočim izbirati možnosti v telefonskem sistemu, preden govorijo z operaterjem.
LiveAgent ponuja IVR funkcijo.
SupportBee ne ponuja IVR funkcije.
Video klici
Klici, ki omogočajo prenos slike, podobno kot Skype, Zoom in Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
SupportBee ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice se ne izbrišejo in ne potečejo-- lahko jih pogledate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino vstopnic.
SupportBee ne ponuja neomejene zgodovine vstopnic.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate za neomejeno število spletnih strani.
LiveAgent ponuja uporabo na neomejenemu številu spletnih strani.
SupportBee ne ponuja uporabe na neomejenemu številu spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na vaše spletne strani lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SupportBee ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/elektronskih sporočil
Sprejemanje neomejenega števila elektronskih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja neomejeno število vstopnic in elektronskih sporočil v paketu za $15 na agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Snemajte vsak dohodni in odhodni klic in si ga predvajajte kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
SupportBee ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve zahtevkov, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno 24/7 podporo v vstopničnem paketu za $15 na agenta/mesec.
SupportBee ponuja neomejeno 24/7 podporo v paketu za $15 na agenta/mesec.
social notifications - illustration

Več komunikacijskih kanalov, boljša podpora

Vašim strankam ponudite več možnosti komunikacije z vami. Ne ostanite le pri elektronski pošti ampak jim ponudite tudi možnost, da vas kontaktirajo preko družbenih omrežij, kot sta Instagram ali Facebook. Stranke vas lahko tudi pokličejo po telefonu, klepetajo z vami preko klepeta v živo na vaši strani, ali pa same najdejo odgovore na vprašanja preko baze znanja.

Vsa komunikacija se ureja preko zanesljivega vstopničnega sistema, zato vas ne sme skrbeti, da bo prišlo do zmede. Vse je tako, kot mora biti.

Želite hiter klepet v živo?

Klepet v živo je odličen način za hitro komunikacijo s strankami neposredno z vaše spletne strani. Zato mora biti to orodje zelo hitro.

LiveAgent ima najhitejši vmesnik za klepet v živo na tržišču. Čas prikaza je samo 2.5 sekunde, lahko pa tudi v realnem času opazujete, kaj stranke pišejo še preden oddajo sporočilo. Tako lahko hitreje pripravite vaše odgovore.

Watch the website loading time
Savings illustration

Iščete drugačno programsko opremo za podporo strankam?

Več orodij, funkcij in komunikacijskih kanalov za vašo podporno službo ne pomeni nujno velikih stroškov. LiveAgent paketi so na voljo po razumnih cenah in vsebujejo vse, da boste lahko svojim strankam ponudili vrhunsko podporo.

Poglejte si naše pakete in se prepričajte.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

man and woman winners-illustration

Ste pripravljeni na preizkus?

Preidite na LiveAgent že danes in s pravimi orodji ponudite boljšo podporo svojim strankam

LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednja podjetja v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zSupportBee alternativa
Integracija Instagrama z LiveAgentom pomaga podjetjem pri podpori strankam s spremljanjem in odgovarjanjem na sporočila, komentarje in omembe. To izboljšuje odzivne čase in raven podpore.

Kako uporabiti vtičnik za Instagram v storitvi LiveAgent

LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte in pomoč strankam ter omogoča integracije in alternative. Obstaja brezplačna preskusna različica.

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

"LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo in več komunikacijskih kanalov."

Kako aktivirati svoj vtičnik Instagram v LiveAgent

Učinkovito upravljanje operacij podpore strankam in izboljšanje zadovoljstva strank s spletnimi seminarji. Najnovejše novice o posodobitvah in popustih LiveAgent.

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android

LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.

Klep v živo je ključen za podjetja, željna izboljšanja sodelovanja strank. Spletni seminarji LiveAgent ponujajo obsežno razlago in navodila za optimalno uporabo klepeta v živo.

LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet

Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.

Agenti za podporo strankam lahko uporabijo IVR funkcijo za skrajšanje čakalnih dob in izboljšanje zadovoljstva strank. Video vadnica LiveAgent ponuja vodnik po korakih za uporabo teh funkcij.

IVR & DEMO FUNKCIJE POVRATNEGA KLICA

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema LiveAgent je zanesljivo in uporabno orodje za upravljanje poizvedb strank prek različnih komunikacijskih kanalov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico