Iščete pravo alternativo SysAid?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa SysAid na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent ponuja intuitiven uporabniški vmesnik, poln uporabnih orodij, ki vam bodo pomagala hitreje reševati težave vaših strank. Preidite na našo platformo in izboljšajte urejanje vstopnic z našim večkanalnim vstopničnim sistemom, ki združuje vso komunikacijo s strankami. Izkoristite prednosti avtomatizacije in integracij za izboljšanje vaših delovnih procesov. Spoznajte več o LiveAgent ali pa začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom že danes in doživite LiveAgent izkušnjo.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

SysAid proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent SysAid
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
SysAid ponuja vstopnice.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
SysAid ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
SysAid ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
SysAid ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
SysAid ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
SysAid ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
SysAid ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja. postavite neomejeno število gumbov za klepet na svoja spletna mesta.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SysAid ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
SysAid ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
SysAid ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
SysAid ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Izboljšajte svojo službo za pomoč strankam

LiveAgent ponuja podporo za vrsto komunikacijskih kanalov in z njo tudi dodatne funkcije. Dosegli boste več strank in hitreje reševali njihove težave. Izkoristite prednosti email vstopnic, klepeta v živo, klicnega centra, portala strank ali družbenih omrežij – Facebook, Twitter in Instagram. Zahvaljujoč poenoteni platformi bodite prisotni povsod in ponudite najboljšo možno podporo svojim strankam.

Efektivna rešitev za produktivnost agentov

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najhitrejši klepet v živo na tržišču

Postavite vašo službo za višji nivo z najhitrejšim vmesnikom za klepet v živo na tržišču. S prikazom klepeta v samo 2.5 sekundah, lahko hitreje rešujete težave vaših strank in v zameno dobite boljšo oceno vašega dela. Prijazen uporabniški vmesnik vsakomur olajša, da vas kontaktira, dodatne funkcije pa vam omogočijo popoln pregled nad obiskovalci vaše strani.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Ponudite najboljšo uporabniško izkušnjo s klepetom v živo

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Napredni delovni tok in pregled dela

Upravljanje s službo za pomoč strankam postane lažje, če imate podporo analitike, spremljave stanja, gladkega poteka dela in integracij. LiveAgent vam omogoča, da izboljšate potek dela, uvedete avtomatizacijo, spremljate svoje uspehe in integrirate aplikacije, ki jih dnevno uporabljate in jih združite. Poglejte si naše strani o funkcijah in integracijah.

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bila prva platforma na tržišči, ki je ponudila klepet v živo in funkcije za podporo strankam. Leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam na tržišču. Uporablja jo 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu.
30%

Ustvarite več prihodkov

Ponudite nepozabno izkušnjo, ki bo spodbudila rast prihodkov.

97%

Povečajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z izjemno hitrim odzivom.

16×

Povečajte "vrednost" strank

Povečajte prodajo z ohranjanjem zvestobe strank vaši znamki.

Prihranite več z LiveAgentom

Postanite zadovoljna stranka

Zahvaljujoč naši 24/7 podpori strankam, nas lahko vprašate karkoli kadarkoli. Tukaj smo za vas, če boste naleteli na kakršnokoli težavo, potrebovali informacije ali pa se želeli naučiti česa novega. Kontaktirajte nas preko klepeta v živo, elektronske pošte ali pa nas pokličite in storili bomo vse, da vam pomagamo.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi našim strankam izjemno podporo.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na preizkus?

Pridružite se LiveAgent že danes in postanite naša srečna stranka. Poglejte si naše cenovno ugodne pakete, ki so primerni za podjetja vseh velikosti in za vse panoge. Ali pa začnite z brezplačnim, 14-dnevnim preizkusom. Nobenih pasti in nobenega vnosa podatkov kreditne kartice.
Povezani članki zSysAid alternativa
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it

Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

Areto System

Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

How to automatically assign a ticket to agent after reply

Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x