Iščete pravo alternativo SysAid?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa SysAid na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

LiveAgent ponuja intuitiven vmesnik, poln uporabnih orodij, ki vam pomagajo hitreje rešiti težave strank. Preklopite na našo službo za pomoč strankam in izboljšajte svoje upravljanje vstopnic z našim večkanalnim sistemom izdajanja vstopnic, ki združuje vso vašo komunikacijo.

Izkoristite avtomatizacije in integracije za izboljšanje delovnih tokov. Izvedite več o LiveAgent ali začnite z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom še danes, da dobite izkušnjo LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

SysAid proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
SysAid
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
SysAid ponuja prodajo vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
SysAid ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
SysAid ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
SysAid ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
SysAid ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
SysAid ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
SysAid ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
SysAid ne ponuja integracije Viber.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
SysAid ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
SysAid ponuja forum za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
SysAid ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
SysAid ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
SysAid ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
SysAid ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
SysAid ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
SysAid ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Lahkopostavite neomejeno število gumbov za klepet na svoja spletna mesta.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
SysAid ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
SysAid ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
SysAid ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
SysAid ponuja neomejeno podporo 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Izboljšajte svojo službo za pomoč strankam

LiveAgent ponuja podporo za različne komunikacijske kanale, podprte z dodatnimi funkcijami. Z njimi lahko dosežete več strank in veliko hitreje rešite njihove težave. Izkoristite e-poštno izdajanje vstopnic, klepet v živo, klicni center, portal za stranke ali družbeni mediji – Facebook, Twitter in Instagram. Bodite prisotni povsod zahvaljujoč eni enotni platformi in zagotovite najboljšo možno storitev za stranke.

Efektivna rešitev za produktivnost agentov

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Najhitrejši klepet v živo na tržišču

Dvignite svojo službo za pomoč strankam na višjo raven z najhitrejšim razpoložljivim pripomočkom za klepet v živo. S prikazano hitrostjo klepeta v 2,5 sekunde lahko težave rešite hitreje in posledično pridobite boljše ocene strank in uporabnikov. Uporabniku prijazen vmesnik olajša stik z vami, dodatne funkcije pa vam omogočajo popolno vidljivost spletnih obiskovalcev.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Ponudite najboljšo uporabniško izkušnjo s klepetom v živo

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Napredni delovni tok in pregled dela

Upravljanje storitev za stranke postane lažje, če ste podprti z analitiko, spremljanjem, gladkimi poteki dela in integracijami. LiveAgent vam omogoča izboljšanje poteka dela, ustvarjanje avtomatizacij, spremljanje vašega uspeha in integracijo aplikacij, ki jih uporabljate vsak dan, da jih združite pod eno streho. Če želite izvedeti več, si oglejte naše strani s funkcijami in integracijami.

Pionirska programska oprema

Ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bil prva rešitev na trgu, ki je ponujala klepet v živo in zmogljivosti službe za pomoč uporabnikom. Od leta 2023 je LiveAgent najbolje ocenjena in najbolj pregledana rešitev službe za pomoč uporabnikom na trgu, ki služi več kot 150 milijonom uporabnikov in 40.000 podjetjem po vsem svetu.

30 %

Ustvarite več prihodkov

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodke.

97 %

Izboljšajte zadovoljstvo

Razveselite svoje stranke z bliskovito hitrimi odzivi.

16×

Povečajte vrednost za stranke

Povečajte prodajo tako, da ohranite svoje stranke zveste vaši blagovni znamki.

Prihranite več z LiveAgentom

Postanite zadovoljna stranka

Zahvaljujoč naši podpori za stranke 24/7 nas lahko kadar koli vprašate o čemer koli. Tukaj smo za vas, če imate kakršne koli težave, iščete informacije ali želite izvedeti nekaj novega. Pišite nam prek sporočila v klepetu, e-pošte ali nas pokličite in potrudili se bomo, da vam pomagamo.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni na preizkus?

Pridružite se LiveAgentu in postanite srečna stranka še danes. Oglejte si naše cenovno ugodne cenovne načrte, primerne za podjetja različnih velikosti in panog. Ali pa začnite z našim brezplačnim 30-dnevnim preizkusom. Brez obveznosti in podatkov o kreditni kartici.

Primerjajte LiveAgent z ostalimi alternativami

    Povezani članki zSysAid alternative
    Pripravljen odziv je odlično orodje za vašo večjo učinkovitost. Zastopnikom pomaga objaviti vnaprej določen odgovor na pogosto zastavljena vprašanja.

    Pripravljena sporočila

    Canned messages are pre-defined responses to common questions which can eliminate the need for repeating answers to customers. LiveAgent offers unlimited canned messages that can be linked to specific keywords. Agents can also create their own canned messages for a more personalized workflow. Using canned messages can improve customer communication and long-term business success. LiveAgent offers various tools for customer support, such as data insights and self-service portals. 91% of customers prefer using a customized knowledge base, and self-service portals are a highly sought after feature. LiveAgent has 175 functions and over 40 integrations, and offers a 14-day free trial.

    Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

    Značilnosti

    LiveAgent je kompleksna večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vključuje filtre, razširitve, mobilne aplikacije, klepet v živo, portal za stranke, forum, bazo znanja in številne druge funkcije v več jezikih. Sistem omogoča tudi spremljanje uspešnosti, varnostne funkcije ter integracijo z drugimi orodji, kot so CMS, CRM in e-trgovina.

    LiveAgent pridruženi program ponuja poročila v realnem času o vaši prodaji, prometu, stanju na računu in splošni uspešnosti. Pridružite se našemu prodruženem programu danes.

    Dobrodošli v našem pridruženem programu!

    LiveAgent ponuja integracije in večjezične možnosti, analitični pregled ter pridruženi program z bonusi in provizijami. Mobilne aplikacije so na voljo, pridružite se zdaj in začnite zaslužiti denar.

    Ocene napovedi zadovoljstva so merilo, ali bo zahtevek verjetno prejel pozitivno ali negativno oceno zadovoljstva.

    Ocene napovedi zadovoljstva

    Ocene zadovoljstva strank so ključne za razumevanje njihovih potreb in gradnjo dolgoročnih odnosov. LiveAgent ponuja celovite rešitve, vključno z ocenami zadovoljstva, ki olajšajo delo in izvajanje učinkovitih dejavnosti. Try it for FREE!

    LiveAgent je ustvaril brezplačne, že pripravljene email predloge za podjetje ali individualno odgovarjenje navprašanja, povezana z izdelki/storitvami.

    Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah

    Podjetje vrednoti mnenja in povratne informacije strank ter spodbuja uporabo baze znanja za samopostrežbo. Svetujejo, naj se stranke ob prvem stiku seznanijo z bazo znanja, kar lahko zmanjša stroške in olajša reševanje težav.

    LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

    Integracije

    Argentinsko podjetje Fontumi, kolumbijski ponudnik VoIP, VoipTel Italia in GMX so le nekateri izmed številnih ponudnikov e-poštnih strežnikov in telekomunikacijskih storitev, ki jih lahko integrirate v svojo službo za pomoč uporabnikom z LiveAgentom.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x