Programska oprema za telefonijo #1

Odkrijte, kako enostavno je lahko zagotoviti strokovno podporo pri klicu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo?

Ste naveličani prekinjanja klicev, dolgih čakalnih vrst in razočaranih strank? Z implementacijo programske opreme za telefonijo izboljšajte kakovost vaših storitev že danes! Programska oprema omogoča beleženje, snemanje in preusmerjanje klicev na proste agente iz vaše ekipe za pomoč strankam.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Professional built-in call center software

Kaj je programska oprema za telefonijo?

Programska oprema za telefonijo, poznana tudi kot Voice over Internet Protocol (VoIP), se uporablja za klicanje in sprejemanje klicev na napravah, ki so povezane z internetom. Izraz “programska oprema za telefonijo” se pogosto nadomešča z izrazom “programska oprema za klicni center“, ker obe rešitvi delujeta na principu VoIP tehnologije. Ta pretvarja glasove v digitalne signale in jih pošilja po internetu. Podjetja uporabljajo to programsko opremo, ker jim omogoča mednarodne klice brez dodatnega plačila telekomunikacijskim operaterjem. Vas zanima? Poglejte si naše VoIP partnerje.
VoIP partnerji

Zakaj podjetja uporabljajo programsko opremo za telefonijo?

Ker je ceneje

Kličite in sprejemajte mednarodne klice brez dodatnih stroškov. Vse, kar plačate, je mesečna naročnina. Nobenih dodatnih stroškov na minuto pogovora.

Popolna rešitev za delo na daljavo

Ker lahko agentje uporabljajo programsko opremo na katerikoli napravi, ki je povezana z internetom, je to popolna rešitev za ekipe ali agente, ki delajo od doma.

Večja zanesljivost

Programska oprema za telefonijo vam pomaga ponuditi boljšo izkušnjo vašim strankam. To pa zaradi naprednih funkcij kot so: snemanje klicev, možnost vračanja klica, beleženje klicev in več.

Lastnosti programske opreme za telefonijo LiveAgent

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Pametno usmerjanje klicev

LiveAgent usmerja prihajajoče klice na primerne oddelke in agente naključno ali pa po prioritetnem določilu. Klici so usmerjeni samo k tistim agentom, ki so trenutno prisotni in lahko sprejemajo klice.

Usmerjevalni odzivnik & možnosti vračanja klicev

LiveAgent vam ponuja možnost, da sestavite svoj meni usmerjevalnega odzivnika klicev, ki vključuje možnost vračanja klica. Posnamete lahko svoja sporočila v okviru LiveAgent, ali pa naložite generična pozdravna sporočila in sporočila možnosti izbire.
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Notranji klici med sodelavci

LiveAgent podpira brezplačne notranje klice (tudi klepet!) med vsemi vašimi agenti. Vsi klici se dogajajo znotraj brskalnika v aplikaciji. Za delovanje ne potrebujete namestitve nobene zunanje aplikacije.

Nastavite storitev na videoklice

Želite govoriti s stranko na bolj osebni ravni pa je stranka predaleč? Začnite videoklic! LiveAgent vam omogoča preklop vseh začetih klicev v brskalniku na videoklic.
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Sledenje klicem, dnevniki in poročila

Nadzirajte število dohodnih in odhodnih klicev. Spremljajte koliko klicev sprejme posamezni agent, njihovo dolžino in še veliko drugih statističnih podatkov, ki vam bodo pomagali razumeti stanje vaše podpore strankam in kako jo izboljšati.

Neomejeno število posnetkov klicev

LiveAgent softphone programska oprema lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev. Vsak dohodni in odhodni klic, ki ga naredite, bo posnet in shranjen v LiveAgent. Če boste kdaj potrebovali dostop do posnetkov za zagotavljanje kakovosti, šolanje agentov, preverjanje pristnosti vstopnic ali iz pravnih razlogov, lahko to storite z enim klikom.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Podpora več vrstam naprav

LiveAgent programska oprema podpira več vrst naprav: 1. Naglavni set 2. Brskalnik 3. Mobilne aplikacije 4. Telefonske naprave 5. Softphone

LiveAgent mobilna aplikacija

Naredili smo svojo aplikacijo za Android in iOS, ki se brez težav povezuje z vašim spletnim klientom. Začnite nuditi pomoč strankam, ko ste na poti. Vse to s prenosno različico programske opreme za telefonijo.
google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Zakaj je LiveAgent softphone prava izbira za vas?

LiveAgent Login

Storitev v oblaku, ki je lahka za uporabo

LiveAgent je storitev v oblaku, ki je lahka za nastavitev in za uporabo. Začnite uporabljati naš zmogljivi klicni center v nekaj minutah. Brez pomoči vašega IT osebja.
Definition of customer engagement

Vse-v-enem večkanalna platforma

Programska oprema za telefonijo je samo del kompleksne rešitve, ki omogoča enostavno upravljanje z vstopnicami, elektronsko pošto, klepetom, klici in sporočili preko družabnih medijev.
get inspired

Zaupa nam več kot 21,000 podjetij

LiveAgent pomaga podjetjem nuditi najboljšo podporo strankam že od leta 2004. Pridružite se LiveAgent družini in spoznajte zakaj smo številka 1 na področju programske opreme za pomoč strankam za mala in srednja podjetja.
Multilingual support in LiveAgent

Večjezična programska oprema

Naša programska oprema se uporablja po celem svetu in prihaja s polno oz. delno večjezično podporo. Ponuja več kot 40 jezikov in vam omogoča tudi uporabo posebnih črk in znakov.

Ste naveličani preklapljanja med klici, klepeti, elektronsko pošto in ostalimi komunikacijskimi orodji?

Tukaj to ni potrebno. LiveAgent je unikatna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov. Vse to po dostopni in transparentni ceni. Ne imejte dodatnih stroškov samo za uporabo klicnega centra. Primerjajte našo večkanalno rešitev z ostalimi na tržišču.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Migrirajte na LiveAgent programsko opremo za telefonijo že danes

    Kaj naše stranke povedo o nas?

    Povezani članki zProgramska oprema za telefonijo
    Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

    Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

    Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x