Pozdravna e-pošta je pomembna za vzpostavljanje povezave z novimi strankami. Preberite naše predloge za učinkovito pozdravno sporočilo in kako ga pravilno uporabiti v e-trgovini. Odkrijte, kateri podatki naj bodo vključeni in kdaj naj bo poslano sporočilo.
Pozdravna e-pošta je odlično orodje za vzpostavitev povezave z novimi strankami. Določajo ton prihodnje komunikacije in dajejo stranki vpogled v komunikacijski slog vašega podjetja. Kot taka so e-poštna sporočila dobrodošlice sestavni del vsakega poslovanja e-trgovine.
Pozdravna sporočila spadajo v kategorijo transakcijskih e-poštnih sporočil, ki so vrste e-poštnih sporočil, ki se samodejno pošljejo po tem, ko so potrošniki na nek način komunicirali z vami. Ob pravilni uporabi lahko transakcijska e-poštna sporočila zgradijo zvestobo blagovni znamki in povečajo donosnost naložbe, hkrati pa dajejo vaši blagovni znamki glas in gradijo odlične odnose med podjetji in strankami za podjetja B2B in B2C.
Pozdravna sporočila so nekatere najpomembnejše vrste transakcijskih e-poštnih sporočil. Omogočajo vam, da že na začetku ustvarite povezavo med potencialno stranko in blagovno znamko vaše spletne trgovine.
Brez odlašanja pojdimo na nekaj predlog e-poštnih sporočil dobrodošlice, ki jih lahko uporabite za:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.
Ready to put our e-commerce welcome email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ni univerzalne dolžine, ki bi bila idealna za uvodno e-pošto. Zvok in izgled vaše uvodne e-pošte sta odvisna od vaših ciljev. Vendar vam lahko svetujemo, da ostanete jedrnati. Ne raztezajte sporočila ali poskušajte vključiti preveč informacij v eno e-pošto.
Čas, ki je pretekel med ustvarjanjem računa in prejemom e-pošte dobrodošlice, se morda zdi težava, ki lastnikov spletnih trgovin ne bi smela motiti, vendar je to napačna domneva.
Tako kot pri idealni dolžini pozdravnega e-poštnega sporočila tudi v vsakem takem sporočilu ni seznama informacij. Kar bi moralo ali bi lahko bilo vključeno, je očitno pozdrav, ki je lahko preprost ali bolj zapleten, in nekaj dodatnih informacij, odvisno od cilja vašega pozdravnega sporočila.
E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Merila socialne podpore strankam so zadovoljna s podporo na družbenih omrežjih, z povprečno oceno zadovoljstva 70%. LiveAgent ponuja različne funkcije, kot so programska oprema za klepet v živo, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, in tudi e-poštne predloge za opuščene nakupovalne košarice.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Vsebinska e-poštna sporočila so učinkovita za oglaševalske akcije. Vključite prilagojen pozdrav, opomnik na izdelek ter močan CTA.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Prenašajte sporočila prek različnih kanalov, ne le e-pošte. Uporabite strategije digitalnega marketinga in e-poštne predloge za prodajo izdelkov.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.