Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
LiveAgent omogoča klepet v živo, standardizirana sporočila in druge orodje za podporo strankam. Ponuja tudi brezplačen preizkus z 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!
Pregled programske opreme za upravljanje e-pošte LiveAgent
Zagovorniki blagovne znamke so lahko družbeni vplivniki. LiveAgent ponuja odlične funkcije upravljanja e-pošte, vključno z integracijami in vnaprej določenimi odgovori. Spletna stran uporablja piškotke.
Pregled programske opreme klicnega centra LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in upravljanje odnosov s strankami. Ponuja cenik, lastnosti, integracije, podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb, partnerski program, portal za podporo in akademijo. Namenjen je izboljšanju odnosov s strankami.
Programska oprema za pomoč strankam, kot je chatbot, je ključna za izboljšanje storitev in zbiranje informacij. Značilnosti kakovostne programske opreme vključujejo vpogled v stranke, avtomatizacijo procesov in snemanje klicev. 24/7 podpora in integracija s trženjsko-prodajnimi platformami sta prav tako pomembni. Inovativna programska oprema je nujna za gradnjo pozitivnih odnosov s strankami.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.