Za dobro hitrost tipkanja ni točnega odgovora, vendar je povprečna hitrost tipkanja za večino ljudi približno 40 besed na minuto (WPM). Če se prijavljate na delovno mesto, ki zahteva veliko tipkanja (na primer predstavnik za podporo strankam, ki mora veliko tipkati v klepetu v živo), morate znati tipkati 60-80 besed na minuto. Za druga delovna mesta strojepiscev na visoki ravni (kot so pomožni pravniki, tajnice ali prepisovalci) boste morda morali tipkati do 100 besed na minuto.
Delodajalci dajejo prednost hitrim piscem, saj lahko v krajšem času opravijo več dela. Vendar je pomembno, da zaradi hitrosti ne žrtvujete natančnosti tipkanja. Če tipkate hitro, vendar pri tem naredite veliko napak, se boste morali vračati nazaj in popravljati vse, kar ste napisali, kar še zdaleč ni učinkovito. Če delate veliko napak, razmislite o izpopolnjevanju svojih spretnosti tipkanja z našim testom tipkanja.
LiveAgent je prva programska oprema za pomoč uporabnikom in klepet v živo na trgu. Obstaja že od leta 2003 in podjetjem pomaga zagotavljati brezhibno podporo njihovim strankam.
Ste pripravljeni poskusiti z nami?
Želite izboljšati hitrost tipkanja in zmanjšati obremenitev zahtevkov? Ni problema.
Uporabite LiveAgent orodje, s katerim boste svoje stranke presenetili z bliskovito hitrimi odzivi, ki so obveščeni in hkrati prilagojeni.
Z LiveAgentom je zagotavljanje storitev za stranke svetovnega razreda enostavno.
Z večjo hitrostjo tipkanja se izboljša tudi produktivnost agentov. Hitreje kot vaši agenti tipkajo, hitreje lahko rešujejo zahtevke in preidejo na bolj zapletene naloge.
Hitrejše tipkanje pomeni hitrejše reševanje. Presenetite svoje stranke z bliskovitimi odgovori v klepetu v živo ali družabnih medijih, tako da izboljšate hitrost tipkanja z našim testom tipkanja v klepetu v živo.
Stranke želijo dobiti odgovore na svoja vprašanja kar se da hitro. Razveselite jih s hitrim tipkanjem in časom reševanja ter hkrati povečajte zadovoljstvo strank.
Hitro tipkanje vam lahko pomaga pretvoriti obiskovalce spletnega mesta v kupce. Združite svoje spretnosti hitrega tipkanja s proaktivnimi vabili za klepet v živo in ste zmagali!
Test hitrosti tipkanja je test, ki meri število besed in znakov, ki jih lahko natipkate na minuto. Poleg hitrosti se pri testih tipkanja meri tudi točnost črkovanja.
Povprečna hitrost tipkanja se razlikuje od panoge do panoge, vendar je povprečna hitrost tipkanja za profesionalnega strojepisca med 65 in 70 besed/minuto.
Okrajšava WPM pomeni besede na minuto. Kadar opravljate test tipkanja, si morate prizadevati, da natipkate od 65 do 70 besed na minuto.
CPM je število karakterjev, ki jih vnesete v minuti, vključno z napakami.
Če želite hitreje tipkati, je pomembno, da vadite tipkanje in ugotovite pravi položaj prstov na tipkovnici. Ne osredotočajte se na hitrost tipkanja, ko šele začenjate. Namesto tega se poskušajte osredotočiti na to, da pritisnete pravilne tipke, ne da bi gledali na tipkovnico. Ko boste spoznali položaj vsake tipke, poskusite pospešiti tipkanje. Odličen način za izboljšanje hitrosti tipkanja je opravljanje praktičnih testov, s katerimi lahko opazujete svoj napredek.
Če potencialne in obstoječe zaposlene prosite, da opravijo teste hitrosti tipkanja, lahko izboljšate produktivnost, zadovoljstvo strank in posledično prihodke. Hitreje kot vaši zaposleni rešujejo težave strank, bolj zadovoljne bodo vaše stranke. Visoka stopnja zadovoljstva strank pa bo izboljšala stopnjo zadrževanja in prihodke.
Hitrost tipkanja je pri storitvah za stranke pomembna, saj hitreje kot lahko agent za pomoč uporabnikom tipka, na več prijav lahko odgovori. S tem se zmanjša obremenitev zahtevkov, izboljša produktivnost in poveča zadovoljstvo strank.
Učenje bližnjic na tipkovnici, ko obvladate osnove tipkanja, vam lahko pomaga izboljšati produktivnost in učinkovitost, saj zmanjšajo število klikov, ki jih morate opraviti za izvedbo določenih funkcij.
Hitrost tipkanja morate preveriti vsaj enkrat na mesec. Ker sta natančnost in hitrost tipkanja odvisni od mišičnega spomina, ga je dobro trenirati in vaditi z naključno generiranimi besedami, ki se generirajo v testih tipkanja.
Hitrost tipkanja je pomembna, saj kaže, kako hitro in natančno lahko tipkate. Številna podjetja uporabljajo hitrost tipkanja kot merilo, da ugotovijo, ali ste primerni za določena delovna mesta strojepiscev, kot so predstavnik za storitve za stranke, tajnica ali zapisnikar.
Najboljši način za učenje hitrega tipkanja je, da vedno znova izvajate teste tipkanja. Na začetku se morate osredotočiti na mišični spomin, razporeditev prstov in dati prednost natančnosti pred hitrostjo. Sčasoma, ko se vaš mišični spomin prilagodi in pri tipkanju pritiskate na pravilne tipke, se lahko začnete osredotočati na hitrost.
Preizkus tipkanja v programu LiveAgent je brezplačen. Želeli smo ustvariti orodje, ki ga lahko vedno znova uporabljate za vajo in izpopolnjevanje svojih spretnosti tipkanja.
Idealne postavitve tipkovnice in prstov ni. Prsti se morajo počutiti udobno v svojem položaju na tipkovnici. Pri tem vam lahko pomaga, če prste rahlo ukrivite in rahlo položite dlani navzdol, da so pripravljeni na premikanje.
Če želite ohraniti natančnost in hkrati pisati hitro, ne glejte na tipkovnico, temveč zaupajte svojim čutom in mišičnemu spominu. Če začnete gledati na tipkovnico, lahko prsti postanejo neusklajeni.
Hitrost tipkanja ni pomembna za vsakega delodajalca, vendar če se prijavljate na delovno mesto, ki je povezano s tipkanjem, je lahko hitrost tipkanja odločilna. Na splošno morajo imeti predstavniki za podporo strankam, tajnice, tekstopisci ali uradniki povprečno ali nadpovprečno hitrost tipkanja, da se lahko potegujejo za delo.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!
Pregled programske opreme za upravljanje e-pošte LiveAgent
Zagovorniki blagovne znamke so lahko družbeni vplivniki. LiveAgent ponuja odlične funkcije upravljanja e-pošte, vključno z integracijami in vnaprej določenimi odgovori. Spletna stran uporablja piškotke.
Pregled programske opreme klicnega centra LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in upravljanje odnosov s strankami. Ponuja cenik, lastnosti, integracije, podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb, partnerski program, portal za podporo in akademijo. Namenjen je izboljšanju odnosov s strankami.
Programska oprema za pomoč strankam, kot je chatbot, je ključna za izboljšanje storitev in zbiranje informacij. Značilnosti kakovostne programske opreme vključujejo vpogled v stranke, avtomatizacijo procesov in snemanje klicev. 24/7 podpora in integracija s trženjsko-prodajnimi platformami sta prav tako pomembni. Inovativna programska oprema je nujna za gradnjo pozitivnih odnosov s strankami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team