Test hitrosti tipkanja

Kaj je dobra hitrost tipkanja?

Za dobro hitrost tipkanja ni točnega odgovora, vendar je povprečna hitrost tipkanja za večino ljudi približno 40 besed na minuto (WPM). Če se prijavljate na delovno mesto, ki zahteva veliko tipkanja (na primer predstavnik za podporo strankam, ki mora veliko tipkati v klepetu v živo), morate znati tipkati 60-80 besed na minuto. Za druga delovna mesta strojepiscev na visoki ravni (kot so pomožni pravniki, tajnice ali prepisovalci) boste morda morali tipkati do 100 besed na minuto.

Zakaj je pomembno imeti dobro hitrost tipkanja?

Delodajalci dajejo prednost hitrim piscem, saj lahko v krajšem času opravijo več dela. Vendar je pomembno, da zaradi hitrosti ne žrtvujete natančnosti tipkanja. Če tipkate hitro, vendar pri tem naredite veliko napak, se boste morali vračati nazaj in popravljati vse, kar ste napisali, kar še zdaleč ni učinkovito. Če delate veliko napak, razmislite o izpopolnjevanju svojih spretnosti tipkanja z našim testom tipkanja.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Test hitrosti tipkanja, ki ga ponuja LiveAgent

LiveAgent je prva programska oprema za pomoč uporabnikom in  klepet v živo na trgu. Obstaja že od leta 2003 in podjetjem pomaga zagotavljati brezhibno podporo njihovim strankam.

Ste pripravljeni poskusiti z nami?

Ste preobremenjeni s poizvedbami?

Želite izboljšati hitrost tipkanja in zmanjšati obremenitev zahtevkov? Ni problema.

Uporabite LiveAgent orodje, s katerim boste svoje stranke presenetili z bliskovito hitrimi odzivi, ki so obveščeni in hkrati prilagojeni.

Z LiveAgentom je zagotavljanje storitev za stranke svetovnega razreda enostavno.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kako lahko test tipkanja pomaga vašemu podjetju?

Izboljšana produktivnost agentov

Z večjo hitrostjo tipkanja se izboljša tudi produktivnost agentov. Hitreje kot vaši agenti tipkajo, hitreje lahko rešujejo zahtevke in preidejo na bolj zapletene naloge.

Hitrejši čas razreševanja

Hitrejše tipkanje pomeni hitrejše reševanje. Presenetite svoje stranke z bliskovitimi odgovori v klepetu v živo ali družabnih medijih, tako da izboljšate hitrost tipkanja z našim testom tipkanja v klepetu v živo.

Večje zadovoljstvo strank

Stranke želijo dobiti odgovore na svoja vprašanja kar se da hitro. Razveselite jih s hitrim tipkanjem in časom reševanja ter hkrati povečajte zadovoljstvo strank.

Povečajte konverzijo in prodajo

Hitro tipkanje vam lahko pomaga pretvoriti obiskovalce spletnega mesta v kupce. Združite svoje spretnosti hitrega tipkanja s proaktivnimi vabili za klepet v živo in ste zmagali!

Pogosta vprašanja

Test hitrosti tipkanja je test, ki meri število besed in znakov, ki jih lahko natipkate na minuto. Poleg hitrosti se pri testih tipkanja meri tudi točnost črkovanja.

Povprečna hitrost tipkanja se razlikuje od panoge do panoge, vendar je povprečna hitrost tipkanja za profesionalnega strojepisca med 65 in 70 besed/minuto.

Okrajšava WPM pomeni besede na minuto. Kadar opravljate test tipkanja, si morate prizadevati, da natipkate od 65 do 70 besed na minuto.

CPM je število karakterjev, ki jih vnesete v minuti, vključno z napakami.

Če želite hitreje tipkati, je pomembno, da vadite tipkanje in ugotovite pravi položaj prstov na tipkovnici. Ne osredotočajte se na hitrost tipkanja, ko šele začenjate. Namesto tega se poskušajte osredotočiti na to, da pritisnete pravilne tipke, ne da bi gledali na tipkovnico. Ko boste spoznali položaj vsake tipke, poskusite pospešiti tipkanje. Odličen način za izboljšanje hitrosti tipkanja je opravljanje praktičnih testov, s katerimi lahko opazujete svoj napredek.

Če potencialne in obstoječe zaposlene prosite, da opravijo teste hitrosti tipkanja, lahko izboljšate produktivnost, zadovoljstvo strank in posledično prihodke. Hitreje kot vaši zaposleni rešujejo težave strank, bolj zadovoljne bodo vaše stranke. Visoka stopnja zadovoljstva strank pa bo izboljšala stopnjo zadrževanja in prihodke.

Hitrost tipkanja je pri storitvah za stranke pomembna, saj hitreje kot lahko agent za pomoč uporabnikom tipka, na več prijav lahko odgovori. S tem se zmanjša obremenitev zahtevkov, izboljša produktivnost in poveča zadovoljstvo strank.

Učenje bližnjic na tipkovnici, ko obvladate osnove tipkanja, vam lahko pomaga izboljšati produktivnost in učinkovitost, saj zmanjšajo število klikov, ki jih morate opraviti za izvedbo določenih funkcij.

Hitrost tipkanja morate preveriti vsaj enkrat na mesec. Ker sta natančnost in hitrost tipkanja odvisni od mišičnega spomina, ga je dobro trenirati in vaditi z naključno generiranimi besedami, ki se generirajo v testih tipkanja.

Hitrost tipkanja je pomembna, saj kaže, kako hitro in natančno lahko tipkate. Številna podjetja uporabljajo hitrost tipkanja kot merilo, da ugotovijo, ali ste primerni za določena delovna mesta strojepiscev, kot so predstavnik za storitve za stranke, tajnica ali zapisnikar.

Najboljši način za učenje hitrega tipkanja je, da vedno znova izvajate teste tipkanja. Na začetku se morate osredotočiti na mišični spomin, razporeditev prstov in dati prednost natančnosti pred hitrostjo. Sčasoma, ko se vaš mišični spomin prilagodi in pri tipkanju pritiskate na pravilne tipke, se lahko začnete osredotočati na hitrost.

Preizkus tipkanja v programu LiveAgent je brezplačen. Želeli smo ustvariti orodje, ki ga lahko vedno znova uporabljate za vajo in izpopolnjevanje svojih spretnosti tipkanja.

Idealne postavitve tipkovnice in prstov ni. Prsti se morajo počutiti udobno v svojem položaju na tipkovnici. Pri tem vam lahko pomaga, če prste rahlo ukrivite in rahlo položite dlani navzdol, da so pripravljeni na premikanje.

Če želite ohraniti natančnost in hkrati pisati hitro, ne glejte na tipkovnico, temveč zaupajte svojim čutom in mišičnemu spominu. Če začnete gledati na tipkovnico, lahko prsti postanejo neusklajeni.

Hitrost tipkanja ni pomembna za vsakega delodajalca, vendar če se prijavljate na delovno mesto, ki je povezano s tipkanjem, je lahko hitrost tipkanja odločilna. Na splošno morajo imeti predstavniki za podporo strankam, tajnice, tekstopisci ali uradniki povprečno ali nadpovprečno hitrost tipkanja, da se lahko potegujejo za delo.

Z nami boste v dobrih rokah!

Povezani članki zTest tipkanja
LiveAgent omogoča klepet v živo, standardizirana sporočila in druge orodje za podporo strankam. Ponuja tudi brezplačen preizkus z 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

LiveAgent omogoča klepet v živo, standardizirana sporočila in druge orodje za podporo strankam. Ponuja tudi brezplačen preizkus z 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!

Ali razmišljate o LiveAgentu kot programski opremi za upravljanje e-pošte? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel med našim splošnim testom.

Pregled programske opreme za upravljanje e-pošte LiveAgent

Zagovorniki blagovne znamke so lahko družbeni vplivniki. LiveAgent ponuja odlične funkcije upravljanja e-pošte, vključno z integracijami in vnaprej določenimi odgovori. Spletna stran uporablja piškotke.

LiveAgent je vsestranska programska oprema za pomoč strankam, ki izboljšuje podporo podjetjem. Oglejte si ta pregled o tem, kako vam lahko njegove funkcije klicnega centra koristijo.

Pregled programske opreme klicnega centra LiveAgent

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in upravljanje odnosov s strankami. Ponuja cenik, lastnosti, integracije, podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb, partnerski program, portal za podporo in akademijo. Namenjen je izboljšanju odnosov s strankami.

Dobra programska oprema za storitve za stranke je postala nujna za sodobna podjetja, ki si prizadevajo zgraditi pozitivne odnose s strankami.

Kaj je storitev za stranke?

Programska oprema za pomoč strankam, kot je chatbot, je ključna za izboljšanje storitev in zbiranje informacij. Značilnosti kakovostne programske opreme vključujejo vpogled v stranke, avtomatizacijo procesov in snemanje klicev. 24/7 podpora in integracija s trženjsko-prodajnimi platformami sta prav tako pomembni. Inovativna programska oprema je nujna za gradnjo pozitivnih odnosov s strankami.

Imate težave pri iskanju pravih besed? Uporabite naših 10 skrbno izdelanih predlog za pomoč uporabnikom za vsako priložnost takoj.

Predloge za pomoč uporabnikom

Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno s telefonskimi sistemi in programsko opremo za upravljanje pritožb. Njihovi trendi v izkušnji strank vključujejo ustvarjanje vključujočih izkušenj, personalizacijo, trajnost in avtentičnost.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x