Iščete alternativo Tidio?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Tidio na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Preklopite na našo večkanalno programsko opremo za komunikacijo s strankami in omogočite svojim strankam, da vas udobno dosežejo preko svojih najljubših kanalov. Izboljšajte interakcijo s strankami z email zahtevki, klepetom v živo, socialnimi mediji, klicnim centrom ali bazo znanja. Everything is available in one unified system made for convenient use. Start your free trial today and improve customer satisfaction further with LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Tidio proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Tidio
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Tidio ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Tidio ponuja klepet v živo v načrtu za 46 USD/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Tidio ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Tidio ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Tidio ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 46 $/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Tidio ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Tidio ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Tidio ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Tidio ne ponuja baze znanja.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Tidio ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Tidio ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Tidio ponuja funkcije API v načrtu za 46 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Tidio ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Tidio ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Tidio ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 46 USD/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Tidio ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 46 USD/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Tidio ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 46 USD/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Tidio ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Tidio ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Tidio ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 46 USD/mesec.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Najhitrejše orodje za klepet na trgu

Storitev klepeta je hitra in zanesljiva možnost komunikacije s strankami. LiveAgent klepet v živo je najhitrejši na trgu, s hitrostjo prikazovanja klepeta 2.5 second. Podpirajo ga tudi odlične funkcije, ki lahko izboljšajo sodelovanje s strankami in produktivnost agentov. Ogled tipkanja v realnem času vam omogoča, da vidite, kaj stranke tipkajo, preden pritisnejo pošlji, medtem pa proaktivno vabilo h klepetu opogumi stranke, da vas kontaktirajo. Oglejte si celoten seznam funkcij ali jih preizkusite.

Z našo platformo za klepet klepetajte kot profesionalci

Rešujte poizvedbe strank preko več kanalov

Klepet Tidio je neverjetno orodje za podporo strankam. Vendar se vsaka služba za pomoč uporabnikom ne more zanesti samo na klepet. Zato LiveAgent ponuja email zahtevke, klepet v živo, klicni center, portal za stranke, Viber in socialne medije – Facebook, Twitter in Instagram. Vzpostavite boljše odnose s strankami in pustite, da vas stranke dosežejo z vseh pomembnih spletnih mest. Preizkusite danes in si oglejte, kako lahko izboljšate službo za pomoč z večkanalnimi zahtevki.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Platforma za pomoč uporabnikom z inteligentnim usmerjanjem sporočil

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Poenostavljeno upravljanje z izkušnjami strank

LiveAgent je podprt z naprednimi funkcijami za vsako orodje in komunikacijski kanal, ki je na voljo v vašem paketu. Upravljajte svoje stike in uporabite napredno filtriranje za razvrščanje dohodnih sporočil strank. Ustvarite IVR drevesa po meri za vaš klicni center. Make custom chatand call buttons or adjust your branding and article style in your customer portal. Have a look at the full list of features to see what you can do with LiveAgent.

Ali ste vedeli?

LiveAgent, ustanovljen leta 2006, je bil prva rešitev na trgu, ki ponuja klepet v živo in funkcije službe za pomoč uporabnikom. Od leta 2021 je LiveAgent najbolje ocenjena in #1 rešitev za pomoč uporabnikom na trgu, ki služi več kot 150 milijonom uporabnikom in 40.000 podjetjem po vsem svetu.
30%

Generirajte več prihodkov

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki prinašajo več dohodka.

97%

Izboljšajte zadovoljstvo

Zadovoljite svoje stranke s svetlobnimi odzivi.

16×

Spodbudite vrednost strank

Prodajte več z ohranjanjem lojalnosti strank.

Lahko vam pokažemo neverjetno uporabniško izkušnjo

Zavedamo se, da je lahko podpora strankam težko delo, če vam nihče ne pomaga. Zato je naša podpora strankam na voljo 24/7 za vse, ki se želijo naučiti česa novega ali potrebujejo pomoč pri reševanju težave. LiveAgent ima veliko zadovoljnih strank in tudi vi lahko to postanete. Začnite brezplačno preskusno različico danes in si oglejte, kako to storimo, ali si oglejte naše ocene in preberite, zakaj so kupci prešli na LiveAgent.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogoča odlično podporo našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ste pripravljeni preizkusiti našo platformo za podporo strankam?

Še danes izboljšajte pogovore s strankami in začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje. Za to niso potrebni nobeni skriti pogoji in podatki o kreditni kartici. Bi radi izvedeli več? Poglejte našo spletno stran prebrskajte, da dobite več informacij o LiveAgentu. Ne pozabite si ogledati našega video posnetka, da vidite LiveAgent v akciji.

Primerjajte nas z drugimi rešitvami za klepet in

    Povezani članki zTidio alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x