Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša Vocalcom alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Vocalcomu?

Preklopite na drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom in izboljšajte svoje storitve za stranke.

LiveAgent je najboljša rešitev za podporo strankam za vaše podjetje. Zagotovite podporo prek več kanalov in računov. Zagotovite pomoč z najboljšimi orodji in si olajšajte potek dela z odličnim vstopničnim sistemom.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje pretvorbe.

Bogat nabor funkcij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč.

app installation - illustration

Zmogljiva alternativa Vocalcom

Preklopite na zmogljivo programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki zmore vse.

LiveAgent dvigne vašo službo za podporo strankam na višjo raven. Enostavno nudite podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družabnih omrežij, baze znanja in klicnega centra. Vse se upravlja prek zanesljivega vstopničnega sistema, zato vam ni treba skrbeti zaradi neurejene komunikacije. Tam je vse pravilno in razvrščeno, kot bi moralo biti.

Ostanite družabni

Prehod na drugo programsko opremo ne pomeni, da morate izgubiti podporo v družabnih omrežjih.

LiveAgent podpira vse pomembne družbene medije – Facebook, Twitter in Instagram. Še naprej lahko zagotavljate podporo prek kanalov, ki so vam najbolj všeč vaše stranke. Kmalu prihaja tudi podpora za Viber!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Najhitrejši klepet v živo

Klepet v živo je eno najboljših orodij, ki ga lahko uporabite za podporo strankam. Biti mora zanesljiv, vedno na voljo in čim hitrejši.

LiveAgent ima najhitrejši klepet v živo, ki je na voljo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2,5 sekunde. Poleg tega lahko vidite, kaj vaše stranke pišejo, še preden pritisnejo send. Odgovore lahko pripravite vnaprej.

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Savings illustration

Ste pripravljeni plačati manj za boljša orodja?

Odlična programska oprema ne sme biti tako draga. LiveAgent vam ponuja tri odlične plačljive načrte, ki so opremljeni z orodji, funkcijami in integracijami in vam ne bodo uničili proračuna.

Ohranite orodje, ki ga potrebujete, in ne preplačajte. Oglejte si naše načrte in izberite tistega, ki vam najbolj ustreza.

Primerjava različne programske opreme? Oglejte si

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zVocalcom alternativa
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x