Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Se sprašujete
zakaj LiveAgent?

Zato ker so naše razmerje med ceno in vrednostjo, naš vpliv in storitev, neprimerljivo boljši.

  • ✓ Brez stroškov za vzpostavitev   
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Iščete boljšo programsko opremo za podporo strankam?

LiveAgent je najbolj komentirana in #1 ocenjena programska oprema za podporo strankam za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim z LiveAgentom pomagajte hitreje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 razlogi, zakaj bi morala podjetja preklopiti na LiveAgent

Spoznajte, kako po mnenju naših strank, LiveAgent izstopa med alternativami.

Increase icon

Povečana produktivnost v vseh oddelkih

Prehod na LiveAgent je bil velik korak naprej. Lahko smo obdelali dvojno količino zahtevkov strank, in hkrati zmanjšali obremenitev agentov.

Smiley face icon

Stopnja zadovoljstva strank zahvaljujoč programski opremi LiveAgent

Z implementacijo storitve v realnem času smo lahko povečali zadovoljstvo strank za 29 %. LiveAgent nam je pomagal izboljšati stopnjo konverzije in zagotovil možnosti za nadgradnjo prodaje.

Sport icon

Izboljšan povprečen odzivni čas agentov

LiveAgent nam omogoča, da hitreje vzpostavimo stik s strankami in jim zagotovimo nemoteno in uspešno reševanje primera. Tudi zaradi tega je zdaj naš povprečen odzivni čas blizu 30 minut.

Glavne funkcije programske opreme LiveAgent

Vsako podjetje si zasluži boljše storitve za stranke. Zagotovite jih z LiveAgentom.

Z LiveAgentom bodo vaša e-poštna sporočila, klepeti, klici, omembe v družbenih omrežjih in drugi kanali končali v enem univerzalnem poštnem predalu.

Podpora klepeta v živo je ključna sestavina uspešne strategije pridobivanja strank vsakega podjetja. Pomaga vam pretvoriti obiskovalce v kupce.

Vzpostavite virtualni klicni center kot del vaše večkanalne rešitve za podporo strankam. LiveAgent centralizira vse telefonske klice iz vaše spletne strani ali stacionarne linije na eno mesto.

Integrirajte svoje profile, ki jih imate na družbenih medijih, v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa.

Funkcije, ki si jih zaslužite

LiveAgent ponuja pravo porcijo funkcij programske opreme za podporo strankam, vključno z močnim avtomatiziranim sistemom za zahtevke, SLA-jem, klepetom v živo, družbenimi omrežji in sporočili, klicnim centrom, sistemom IVR, kontaktnimi obrazci in centrom za podporo. Vključenih je več kot 175 funkcij za podporo strankam in več kot 40 integracij.

Pridružite se gibanju

Včlanite se v klub tisočerih zadovoljnih strank, ki uporabljajo LiveAgent. Z vsekanalno programsko rešitvijo poskrbite za boljše izkušnje strank, povečajte stopnjo konverzije in povečajte zvestobo strank.

Ready to switch to LiveAgent

Poglejte si, kako se LiveAgent uporablja v praksi

LiveAgent je izredno fleksibilen in prilagodljiv. Poglejte, kako druga podjetja uporabljajo širok nabor prednosti, ki jih ponuja LiveAgent.

Takoj je postalo jasno, da je bil preklop na LiveAgent prava odločitev, saj je distribucija zahtevkov dramatično izboljšala učinkovitost naših predstavnikov za podporo. Merjenje zadovoljstva strank bi bilo brez LiveAgenta nemogoče.

Hitro smo osvojili enostaven način spremljanja in odgovarjanja na zahtevke strank iz različnih digitalnih kanalov. Z implementacijo storitve v realnem času smo povečali zadovoljstvo strank za 29 %.

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kakšne so poslovne prednosti uporabe programa LiveAgent?

Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko takoj izboljša učinkovitost storitev za stranke. Tako lahko vaše podjetje poveča zadovoljstvo strank, njihovo ohranitev in zvestobo ter hkrati zmanjša stroške.

Katere funkcije avtomatizacije ponuja programska oprema LiveAgent?

Program LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij za izboljšanje kakovosti vaše podpore strankam. Funkcije avtomatizacije na primer vključujejo samodejno distribucijo zahtevkov, samodejni povratni klic, IVR, usmerjanje klicev, filtre za nezaželeno pošto in e-poštna obvestila. Poleg tega programska oprema avtomatizira potek dela vaših agentov prek pravil SLA, časa in ukrepov.

Koliko stane LiveAgent?

Cene programske opreme LiveAgent so odvisne od števila agentov in funkcij, ki jih dobite . Natančneje, LiveAgent ponuja tri naročnine, ki se gibljejo od 15 do 39 USD na agenta na mesec.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico