Kwik Charger
  • Scenariji primerov uporabe
  • Kwik Charger

Kwik Charger

Kwik Charger je prvotno nastal v New York-u, ko je prišlo do novih prelomnic v industriji mobilne telefonije, ki so omogočile polnjenje novejših modelov iPhone z visoko hitrostjo.

Po tisočih urah raziskav, razvoja in pridobivanja certifikatov, smo predstavili Kwik Charger vsem, ki so želeli hitrejše polnjenje svojih mobilnih telefonov. Leta 2014 je naš izdelek končno prestal veliko število testov in postal mednarodno certificiran na vseh nivojih.

“Navdušujoče je slišati, da osebje za podporo strankam z veseljem dela z LiveAgent in nima nikakršnih pripomb glede uporabnosti in vseh prednosti naše platforme.”

Ta izdelek je namenjen vsem, ki nestrpno čakajo, da se njihova, skoraj prazna baterija, počasi polni s hitrostjo po 1% naenkrat. Upamo, da bo spremenil vaša življenja v enaki meri, kot je spremenil naša. Prosimo vas, da nam sporočite vaše izkušnje, komentarje ali vprašanja v zvezi z njegovo uporabo.

Mlado Startup podjetje je kmalu spoznalo, da Gmail ne dohaja njihovih potreb in da potrebujejo nekaj drugega za izboljšanje nudenja podpore strankam. Na srečo jim je bil na voljo LiveAgent, ki je ponudil vse, kar je Kwik Charger potreboval za odličnost na tem področju. Meseca marca, 2016, je prišlo do odločitve – pojdimo do konca in v naše poslovanje vključimo to vrhunsko rešitev za podporo strankam.

Uporaba LiveAgent platforme je dvignila našo podporo strankam na višji nivo

Imeti hitro, dostopno in prijetno podporo uporabnikom je danes nujno potrebno. To dejstvo je še toliko bolj izrazito, ko gre za posel, ki se še posebno veže na ekosistem podjetja Apple, ki naj bi nudilo eno najboljših podpor svojim strankam. Stranke enostavno pričakujejo enak nivo podpore od proizvajalca dodatne opreme za Apple produkte kot je Kwikcharger.

Kwikcharger ima trenutno 38 agentov, ki nudijo podporo več kot 46,000 strankam iz 127 držav (!). Kar je še bolj impresivno, je število zahtevkov (ticket-ov), na katere agentje Kwikcharger-ja odgovorijo vsak mesec – skoraj 15,000… kar ni nič manj kot neverjetno. Podpora preko elektronske pošte je sicer njihov glavni kanal podpore, s pridom pa uporabljajo tudi funkcijo klicnega centra z več kot 1,300 klici na mesec.

Pogovor v živo je en od rastočih virov povpraševanj z več kot 600 pogovornimi sejami na mesec.

Elektronsko poslovanje na globalni ravni predstavlja izjemen izziv. Kljub temu pa Kwikcharger na podlagi LiveAgent-ovega vgrajenega sistema ocenjevanja, dosega točno 73.22% zadovoljstvo strank. Seveda pa ne pozabimo dejstva, da njihova ekipa za podporo strankam dela 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Kwikcharger smo vprašali, če se je kaj spremenilo po uvedbi LiveAgent sistema. “Sistem nam je pomagal izboljšati našo storitev in potek dela. Lahko smo bolj organizirani in imamo popoln pregled nad uspešnostjo posameznega agenta, dodatno pa nam omogoča shranjevanje vseh zahtevkov na enem mestu. In ne pozabimo tudi, da nam omogoča napreden način analitike tega področja poslovanja.” je povedal Min Chou. “Če govorimo o ostalih lastnostih, nam je zelo všeč uporaba oznak, jasno določanje zadolžitev in izdelava naprednih poročil” je dodal Min Chou.

To je za zdaj odlično. Kaj pa izzivi v prihodnje? Kwikcharger nikoli ne ubira bližnjic in si zastavlja zahtevne a hkrati jasne cilje glede podpore podjetja. Kaj torej pričakovati?

“Naš cilj je implementacija hitrejše in boljše uporabniške izkušnje, ki bo pomenila odgovarjati na povpraševanja v nekaj urah in tudi imeti popolno pokritost na telefonih in pogovorih v živo, 24 ur na dan, 7 dni v tednu.”

Želimo veliko sreče in uspeha! Na voljo imate vsa orodja za dosego zastavljenih ciljev.

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x