Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nešteto načinov za izboljšanje z
le enim orodjem

Zmanjšajte količino zahtevkov s pomočjo storitve LiveAgent.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ste preobremenjeni? Zmanjšajte količino zahtevkov s pomočjo LiveAgent!

Preveč časa posvečate zahtevam strank, namesto da bi delali druge pomembne stvari? Niste sam!

Zmanjševanje obremenitve je zahtevna naloga, vendar lahko s pravimi orodji organizirate kaos, dodelite odgovornosti in ostanete na tekočem z vsemi dohodnimi zahtevami strank.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ultimate omni-channel help desk software experience

Programska oprema za pomoč uporabnikom

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom lahko zmanjša količino zahtevkov z naknadnimi funkcijami, kot so:

Knowledge baseKnowledge base

Zmanjšajte število zahtevkovSocial media plugins

Zmanjšajte število zahtevkovA native live chat

Call center Built-in call center

Zakaj je pomembno zmanjšati količino zahtevkov?

Increase productivity

Izboljša produktivnost

Ko se zmanjša število zahtevkov, se bodo vaši podporni agenti lahko osredotočili na bolj zapletena opravila. Njihov potek dela bo učinkovitejši in bolj produktiven.

Decrease load times

Skrajša čakalne dobe

Ko se število zahtevkov zmanjša, bodo vaši agenti lahko veliko hitreje odgovarjali na dohodne poizvedbe. Posledično se bodo lahko odzvali na več zahtevkov kot prej.

Prevent burnouts

Preprečuje izgorelost

Ko se agenti spoprijemajo z neskončnim ciklom dohodnih poizvedb brez svetlobe na koncu tunela, bodo zagotovo izgoreli.

Ready to switch to LiveAgent

Izboljša zadovoljstvo

Stranke so nestrpne in želijo odgovore na svoja vprašanja čim prej. Ko se časi razrešitve zahtevkov zmanjšujejo, zadovoljstvo strank narašča.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitve iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges

Kako zmanjšati število zahtevkov s pomočjo storitve LiveAgent

Obravnava zahtevkov prek elektronske pošte

Robusten sistem izdajanja zahtevkov LiveAgent poenostavlja vsa vprašanja od e-pošte, klepeta v živo, družabnih omrežij, klicnega centra in baze znanja v eno univerzalno mapo “Prejeto”, do katere lahko hkrati dostopajo vsi agenti.

Klepet v živo v realnem času

Zmanjšajte količino zahtevkov z napredno programsko opremo Live Chat v živo. Dajte svojim strankam in obiskovalcem spletnega mesta možnost, da dobijo odgovore na njihova vprašanja s klepetom v realnem času.

Glasovni in video klici

Zgradite virtualni klicni center kot del svoje večkanalne rešitve za pomoč uporabnikom. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na enem mestu. Izdelajte kompleksna drevesa IVR za ustrezno usmerjanje klicev in zmanjšanje številka zahtevkov.

Kanali družbenih medijev

Vključite svoje profile v družabnih omrežjih z LiveAgentom in odgovarjajte na komentarje na Facebooku in Instagramu, zasebna sporočila v Facebook Messengerju ali tvite, ki omenjajo vaše podjetje neposredno z nadzorne plošče LiveAgent.

Web icon

Avtomatizacija

Uporabite napredne funkcije avtomatizacije, kot so pripravljeni odzivi ali pravila avtomatizacije, da prihranite čas in postanete učinkovitejši. Ko izboljšate produktivnost svojega agenta, se izboljšajo tudi odzivni čas, nato pa se zmanjša število zahtevkov.

Gameboy icon

Gamifikacija

Funkcija igranja LiveAgent-a spodbuja zdravo konkurenco med agenti in posledično izboljšuje produktivnost. Ko se vaši agenti tekmujejo za ravni, značke in nagrade, se bo količina zahtevkov znatno zmanjšala. In to ne boste občutili kot breme!

Chcecklist icon

Podatkovna analitika

Zmanjšajte število zahtevkov z analizo, kateri kanali ustvarijo največ zahtevkov. Po potrebi dodelite več agentov ustreznim oddelkom kot okrepitev. LiveAgent vam bo dal popoln pregled vaših prizadevanj za storitve strankam, da boste lahko premostili vrzel med pričakovanji in realnostjo.

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za zmanjšanje števila zahtevkov?

Most reviewed and number 1

Najbolj pregledan in ocenjen # 1

LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.

Preferred by 21k businesses

21.000 podjetij mu daje prednost

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.

Packed with features

Opremljeno z več kot 180 funkcijami

Z več kot 180 funkcijami, več kot  40+ integracijami  in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v le nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Prejmite našo profesionalno rešitev za pomoč uporabnikom po fiksni mesečni ceni, brez skritih provizij ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se na 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da boste imeli popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj še čakate? Začnite zmanjševati količino zahtevkov še danes!

Package Name

Zahtevek+klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja

$29 /mo
Package Name

Vse vključeno

Idealno za podjetja vseh velikosti in velike organizacije

$39 /mo

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

How can you decrease ticket load?

LiveAgent is a powerful help desk software that helps you handle customer requests from multiple channels effectively and efficiently from one interface. Moreover, it allows you to distribute customer inquiries based on your preferences. Thus, you can assign more agents to specific departments when needed.

What business benefits does LiveAgent offer, other than decreased ticket load?

LiveAgent business benefits include increased customer satisfaction, customer retention, customer loyalty, and reduced churn rate, other than decreased ticket load.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico