Preveč časa posvečate zahtevam strank, namesto da bi delali druge pomembne stvari? Niste sam!
Zmanjševanje obremenitve je zahtevna naloga, vendar lahko s pravimi orodji organizirate kaos, dodelite odgovornosti in ostanete na tekočem z vsemi dohodnimi zahtevami strank.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom lahko zmanjša količino zahtevkov z naknadnimi funkcijami, kot so:
Knowledge base
A native live chat
Built-in call center
Ko se zmanjša število zahtevkov, se bodo vaši podporni agenti lahko osredotočili na bolj zapletena opravila. Njihov potek dela bo učinkovitejši in bolj produktiven.
Ko se število zahtevkov zmanjša, bodo vaši agenti lahko veliko hitreje odgovarjali na dohodne poizvedbe. Posledično se bodo lahko odzvali na več zahtevkov kot prej.
Ko se agenti spoprijemajo z neskončnim ciklom dohodnih poizvedb brez svetlobe na koncu tunela, bodo zagotovo izgoreli.
Stranke so nestrpne in želijo odgovore na svoja vprašanja čim prej. Ko se časi razrešitve zahtevkov zmanjšujejo, zadovoljstvo strank narašča.
Ponujamo storitve selitve iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Robusten sistem izdajanja zahtevkov LiveAgent poenostavlja vsa vprašanja od e-pošte, klepeta v živo, družabnih omrežij, klicnega centra in baze znanja v eno univerzalno mapo “Prejeto”, do katere lahko hkrati dostopajo vsi agenti.
Zmanjšajte količino zahtevkov z napredno programsko opremo Live Chat v živo. Dajte svojim strankam in obiskovalcem spletnega mesta možnost, da dobijo odgovore na njihova vprašanja s klepetom v realnem času.
Zgradite virtualni klicni center kot del svoje večkanalne rešitve za pomoč uporabnikom. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na enem mestu. Izdelajte kompleksna drevesa IVR za ustrezno usmerjanje klicev in zmanjšanje številka zahtevkov.
Vključite svoje profile v družabnih omrežjih z LiveAgentom in odgovarjajte na komentarje na Facebooku in Instagramu, zasebna sporočila v Facebook Messengerju ali tvite, ki omenjajo vaše podjetje neposredno z nadzorne plošče LiveAgent.
Uporabite napredne funkcije avtomatizacije, kot so pripravljeni odzivi ali pravila avtomatizacije, da prihranite čas in postanete učinkovitejši. Ko izboljšate produktivnost svojega agenta, se izboljšajo tudi odzivni čas, nato pa se zmanjša število zahtevkov.
Funkcija igranja LiveAgent-a spodbuja zdravo konkurenco med agenti in posledično izboljšuje produktivnost. Ko se vaši agenti tekmujejo za ravni, značke in nagrade, se bo količina zahtevkov znatno zmanjšala. In to ne boste občutili kot breme!
Zmanjšajte število zahtevkov z analizo, kateri kanali ustvarijo največ zahtevkov. Po potrebi dodelite več agentov ustreznim oddelkom kot okrepitev. LiveAgent vam bo dal popoln pregled vaših prizadevanj za storitve strankam, da boste lahko premostili vrzel med pričakovanji in realnostjo.
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.
Z več kot 180 funkcijami, več kot 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v le nekaj minutah.
Prejmite našo profesionalno rešitev za pomoč uporabnikom po fiksni mesečni ceni, brez skritih provizij ali dolgoročnih obveznosti. Prijavite se na 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da boste imeli popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.
Kaj še čakate? Začnite zmanjševati količino zahtevkov še danes!
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih