Ste že naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Zoho Desk na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Get Started | 14 days free Začnite | 14 dni brezplačno
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo Zoho Desk?

Zoho Desk je odlična večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom s konkurenčnimi cenami. Uporablja vgrajeno bazo znanja, zmožnosti umetne inteligence in upravljanje procesov z več deležniki. Če pa nakupujete in iščete alternativo Zoho Desk, razmislite o LiveAgent.

LiveAgent je popolna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki bo povečala produktivnost vaše službe za pomoč strankam, povečala zadovoljstvo strank in hkrati prihranila denar. LiveAgent je služil več kot 15.000 podjetjem in 150 milijonov končnih uporabnikov po vsem svetu. Pridružite se jim pri zagotavljanju vrhunskih storitev za stranke. To vam mi olajšamo.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Ugotovite, kako LiveAgent izstopa od drugih možnosti

Izboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank in izboljšuje stopnje konverzije.

Povečana produktivnost

Z našo univerzalno mapo Prejeto zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več poizvedb strank.

Velik nabor uporabnih funkcij

Z več kot 179 funkcijami službe za pomoč uporabnikom bo zagotavljanje podpore mala malica.

report on tablet-illustration

Zmogljiva alternativa Zoho Desk

Dobiti najboljšo vrednost za svoj denar je ključnega pomena, ko iščete odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom. Zato LiveAgent ponuja 4 pakete po konkurenčnih cenah.. Osnovni paketi vsebujejo hibridni tok zahtevkov, enotno mapo z vsemi kanali, poročanje, pravila avtomatizacije, gamifikacijo in še veliko več! Z LiveAgent dobite več za manj – če iščete popolno alternativo Zoho Desk, poskusite LiveAgent. Začnite svoj brezplačni 14-dnevni preizkus še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Pričnite z brezplačno preizkusno različico

Pridobite pregled podpore za stranke

Oglejte si uporabo, statistiko, ocenite poročila o uspešnosti in se učite iz ocen zadovoljstva strank.

Najhitrejši pripomoček za klepet

Če iščete alternativo Zoho Desk in je hitrost pomembna za vas, je morda LiveAgent tisto, kar iščete. LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu – prikaže se v le 2,5 sekundah.

Pripomoček za hitri klepet je prava pot, če želite obiskovalca spletnega mesta učinkovito pretvoriti v stranko. Po poročilu eMarketer je po uporabi klepeta v živo 35% obiskovalcev spletnega mesta opravilo spletni nakup.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Smo večjezični

Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarjajo oviro med vami in vašimi strankami. Podprli vas bomo.

Pričnite z brezplačno preizkusno različico

Zaslužite si le najboljše

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Zato je odlična alternativa Zoho Desk. LiveAgent prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na tisto, kar je pomembno – na vzpostavljanje smiselnih odnosov s strankami.

man and woman receiving awards

Primerjava LiveAgent in Zoho Desk

Preverite, kako se primerjamo z Zoho Desk na podlagi mnenj strank na Capterra

ZohoDesk vs LiveAgent comparison on Capterra
Veljavno od 3.2.2020

Oglejte si, zakaj so naše stranke izbrale LiveAgent

Primerjajte nas z drugo programsko opremo

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi programskimi rešitvami? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

    Povezani članki zZoho Desk Alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x