Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste naveličani svoje programske opreme za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Helpracu na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete alternativo za Helprace?

Povečajte zadovoljstvo strank s pravo alternativo programske opreme za pomoč uporabnikom Helprace. Zanesljiv sistem za upravljanje zahtevkov, baza znanja, klepet v živo ali podpora družabnih medijev – LiveAgent ima orodja, ki vam pomagajo zagotoviti najboljše storitve za stranke in povečati produktivnost agentov.

Preberite več o naši intuitivni rešitvi za podporo in ugotovite, ali je za vaše podjetje to prava alternativa sistemu Helprace.

Prihranite več z LiveAgentom

Prednosti prehoda na LiveAgent

Increase icon

Povečan donos obresti

Spremenite obiskovalce spletnega mesta v kupce in povečajte svoj prihodek.

Clock icon

Prihrani čas in denar

Prihranite čas in denar, tako, da imate vse skupaj v eni rešitvi za pomoč uporabnikom.

Tachometer icon

Izboljšana produktivnost agentov

Odličen nabor orodij, funkcij in integracij vam pomaga narediti več.

Helprace v primerjavi z LiveAgentom na prvi pogled

Funkcije Liveagent Helprace
Upravljanje zahtevkov
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
LiveAgent ponuja upravljanje zahtevkov v paketu Zahtevek, ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja upravljanje zahtevkov v paketu, ki stane 30 $ na mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Helprace ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za vzpostavljanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Helprace ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerega se lahko vaše stranke registrirajo in dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja samopostrežni portal v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Helprace ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Helprace ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Helprace ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in pošiljanje Viber sporočil neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Helprace ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Odložišče znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogosto zastavljenimi vprašanji in članki z navodili za uporabo.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja bazo znanjo v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletni forum za razpravo za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja forum za stranke v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Delovni procesi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacija in pravila v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu, ki stane 30 $/agenta/mesec.
API - Aplikacijski programski vmesnik
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo sodelovanje.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja funkcije API v paketu, ki stane 10 $/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, še preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Helprace ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot Skype, Zoom, ali Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Helprace ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne pretečejo in se ne izbrišejo-- do njih lahko dostopate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno zgodovino v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno število spletnih strani v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Helprace ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število zahtevkov/sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in ga kadarkoli predvajajte.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Helprace ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila povpraševanj, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu, ki stane 10 $/mesec.
liveagent tools

Opravite delo s pravimi orodji

Helprace je opravil odlično delo, vendar vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje. Zato morate za svoje podjetje izbrati zanesljivo nadomestno programsko opremo za pomoč uporabnikom. LiveAgent lahko vaši službi za pomoč strankam veliko prinese.

Govorimo o odličnem sistemu za upravljanje zahtevkov, najhitrejšem pripomočku za klepet v živo, podpori družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram ali Viber. Skupaj s klicnim centrom in bazo znanja vam lahko ponudimo vsa orodja, ki jih potrebujete za zagotavljanje najboljše možne storitve za stranke. Si želite videti ta orodja v uporabi? Kliknite spodaj in jih preizkusite.

Oglejte si naša orodja

Hitri klepet v živo

Hitri klepet v živo je eno od najbolj uporabnih orodij, ki vam jih lahko ponudi programska oprema za pomoč uporabnikom. Ponujamo vam najhitrejši pripomoček za klepet v živo, saj je hitrost prikaza klepeta le 2,5 sekunde. Opremljen je tudi z uporabnimi funkcijami, kot sta prikaz tipkanja v realnem času in spremljanje spletnega mesta, ki agentom za pomoč strankam omogočata boljši pregled.

Definition of customer engagement

Oglejte si demonstracijski pogovor v živo

Oglejte si videoposnetek o našem klepetu v živo. Dobili boste vpogled v njegove zmožnosti. Prebrskajte tudi po našem YouTube kanalu in si oglejte več videoposnetkov o drugih funkcijah.

Najboljša uporabniška izkušnja

Da bi ustvarili odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom, smo morali razumeti, kako zagotoviti odlično podporo svojim strankam. Menimo, da to počnemo pravilno, zato poskušamo biti zgled za naše stranke.

Svojim strankam nudimo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Na nas se lahko obrnete, kadarkoli to potrebujete in mi vam bomo na voljo za vsa vprašanja. Uporabite klepet v živo, pošljite nam e-pošto ali nas pokličite, izbira je vaša. Naš cilj je zagotoviti najboljšo podporo, da lahko tudi vi, skupaj z drugimi, storite enako za svoje stranke. Bi se radi pridružili naši vrsti zadovoljnih strank? Kliknite spodaj.

get inspired

Kaj pravijo naše stranke o LiveAgentu

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Powerful WYSIWYG editor

Ste pripravljeni, da poskusite našo Helprace alternativo?

Kliknite spodaj in začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje še danes. Podatki o kreditni kartici niso potrebni, izkušnjo s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent dobite brez obveznosti.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj ponuja LiveAgent v primerjavi s programsko opremo Helprace?

LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije: klepet v živo, klicni center, integracije družabnih medijev, kot so, Facebook, Viber, Twitter, in Instagram.

Katere so dodatne prednosti uporabe programske opreme LiveAgent v primerjavi s storitvami, ki jih ponuja Helprace?

Dodatne prednosti uporabe storitev, ki jih ponuja LiveAgent, v primerjavi z uporabo storitev programske opreme Helprace vključujejo, večje zadovoljstvo strank, ohranjanje zvestobe strank, nižji stroški storitev za stranke, nižja stopnja izgube strank, in boljši potek dela agentov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico