Sodelujte s strankami brez napora na vseh kanalih. LiveAgent, vsekanalna programska oprema za klicni center v oblaku, je vse, kar boste kdaj potrebovali za zagotavljanje zanesljivih in prilagojenih storitev svojim strankam.
Naš telefonski sistem klicnega centra VoIP (glas preko internetnega protokola) je opremljen z naprednimi funkcijami, kot so IVR, zahteve za povratni klic, ACD, pametno usmerjanje klicev, prenosi klicev, neomejeno snemanje klicev in HD video klici – in to je šele začetek.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
00:00 / 02:02
Programske rešitve za klicni center so sistemi, ki agentom klicnega centra omogočajo upravljanje dohodnih in odhodnih klicev. Te rešitve so idealne za bolj osebno upravljanje odnosov s strankami in za zagotavljanje hitre podpore strankam.
00:00 / 04:39
Izkusite naše ključne funkcije z brezplačnim preskusom LiveAgent in si oglejte, kako je z našo rešitvijo zagotavljati profesionalne storitve. Oglejte si, kako enostavno je vzpostaviti klicni center, dodati VoIP številke ali konfigurirati IVR z našim zmogljivim orodjem
Naše orodje za kontaktni center vam lahko pomaga ustvariti vrhunsko platformo za sodelovanje s strankami in vam pomaga povečati zvestobo strank. Pokažite svojim strankam neverjetno podporo z našo rešitvijo za pomoč uporabnikom in hitro rešite zamudne težave.
Prek pričakovanja strank
Z našo rešitev vse-v-enem z lahkoto upravljajte delovanje centra za podporo strankam. Poskrbite za najvišjo raven produktivnosti vašega klicnega centra in izboljšajte kakovost interakcij s strankami z LiveAgentom.
Zmogljive funkcije, ki vam pomagajo izboljšati komunikacijo po telefonu in zagotavljajo izjemno uporabniško izkušnjo.
Naša programska oprema za večkanalni klicni center lahko upravlja več kanalov – naš klicni center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, klepet v živo, portal za stranke, e-pošto in drugo.
Naš spletni klicni center lahko pokliče katero koli spletno številko. Kliknite številko, ki jo želite poklicati, LiveAgent pa bo naredil ostalo. Uporablja lahko tudi protokole mail-to.
Klicni center LiveAgent se integrira z več kot 99 % ponudnikov VoIP s SIP Trunk. Ne vidite svojega prednostnega VoIP partnerja? Pišite nam in z veseljem ga bomo dodali na naš seznam.
Podprite svoje stranke tako, da se obrnete nanje z našim ročnim odhodnim klicnim centrom. Izboljšajte odnose s strankami in optimizirajte interakcije s strankami.
Agenti imajo možnost usmerjanja dohodnih klicev na osebno napravo, kot je mobilni telefon. Uporabite našo prek preusmeritve na telefonsko številko GSM ali naše aplikacije LivePhone.
Več o tem
Povežite neomejene klicne naprave in telefonske številke z rešitvijo klicnega centra. LiveAgent je združljiv s strojno opremo in napravami za virtualne klice, kot so programski telefoni.
Več o tem
LiveAgentova rešitev klicnega centra vse v enem ponuja namizje, bogato s kontekstom. Omogočite svojemu klicnemu centru prehode med sprejemanjem klicev in iskanjem podatkov o strankah.
Prostor vašega kontaktnega centra lahko zagotovi, da vaši agenti vedno zagotavljajo prilagojene storitve z eno od naših treh integracij CRM. Uporabite lahko tudi naša domača orodja CRM.
Vključite svoje računalnike, prenosnike in telefone s strojno opremo z LiveAgentom. Z lahkoto se odgovarjajte in kličite, hkrati pa svojim strankam nudite odlično podporo strankam.
Preglejte svoje interakcije o klicih, ki so jih opravili, prejeti, odgovorili ali zgrešeni s strani agentov. Pridobite kontekst o zgodovini strank zahvaljujoč dnevnikom klicev in funkcijam zgodovine.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent podpira drevesa IVR. Posnemite svoja sporočila ali naložite vnaprej posnete datoteke v svoj sistem glasovnega odzivanja LiveAgent za inteligentno usmerjanje.
Naša aplikacija za klicni center razporeja klice glede na prioriteto agenta ali naključno dodelitev. Izberite nastavitev, ki vam ustreza, in nastavitve po meri, kot so časi premora.
Pridobite kontekst o zgodovini strank z neomejenim snemanjem klicev, ki shranjuje vsak klic. Predvajajte jih kadar koli, da vidite, kako zagotoviti izjemno uporabniško izkušnjo.
Naša programska oprema za poslovni klicni center je združljiva s številnimi telefonskimi sistemi VoIP v oblaku. Povežite jih s svojim klicnim centrom LiveAgent in pokličite z napravami, ki jih želite.
Naša celovita rešitev klicnega centra lahko upravlja več naprav za klice. Sistem vas obvesti vsakič, ko vas nekdo poskuša poklicati na katero koli številko.
Zagotovite 24/7 podporo in izboljšajte zadovoljstvo strank, tudi ko so vaši zastopniki brez povezave. Uporabite našo bazo znanja za podporo brez povezave.
Uporabite naša zgodovinska poročila za izboljšanje storitev za stranke. Uporabite grafe ali grafikone in segmentirajte svoje podatke na poljuben način. Spremljajte klice, čas nedejavnosti in drugo.
Naša spletna programska oprema za klicni center omogoča agentom kontaktnega centra videoklepetanje s strankami. Video klici podpirajo video, glas in klepet brez možnosti snemanja.
Hitre rešitve
Klicni center LiveAgent je enostaven za nastavitev in uporabo. Zahvaljujoč popolni integraciji z našim sistemom za izdajo vozovnic lahko hitreje opravljate klice in sprejemate klice. Kratek povprečni čas dosega vam lahko pomaga pri reševanju težav veliko hitreje.
20s
Povprečni čas dosega
Integrirajte svojo večkanalno programsko opremo za izdajo vstopnic z aplikacijami, ki jih uporabljate vsak dan. Preko vtičnikov imamo na voljo več kot 150 integracij.
Boljši doseg
Klici so še vedno eden najbolj priljubljenih načinov za dosego služb za pomoč uporabnikom, zaradi česar so klici eden najhitrejših načinov za zadovoljitev vaših strank. Pridobite enega izmed najbolj priljubljenih komunikacijskih kanalov s strankami in dosežete več strank.
50 %
od vseh strank kliče
Polovica vaše baze strank morda čaka na možnost, da vas pokliče, namesto da bi pošiljala e-pošto. Že nekaj telefonskih linij lahko izboljša zadovoljstvo strank.
Kakovostna storitev
Reševanje težav na osebni ravni z resničnim pogovorom in razumevanjem. Klici vam lahko pomagajo pri obravnavanju strank na drugačni ravni, hkrati pa vam omogočajo, da se izognete dolgotrajnim pogovorom prek e-pošte. Uporabite lahko tudi video klice.
70 %
Povprečna stopnja ločljivosti
Raziskave kažejo, da so klici eden najbolj zanesljivih kanalov za reševanje težav. Nadgradite svoj nabor orodij za časovno občutljive težave ali klice s pomembnimi strankami.
Pridobite programsko opremo za klicni center v oblaku, ki vam prinaša največjo vrednost. Primerjajte funkcije in cene za uporabnika na mesec z kalkulatorjem cene.
Integrirajte, avtomatizirajte, inovirajte
Programska oprema za klicni center LiveAgent je skladna z GDPR, šifrirana HTTPS in je uspešno prestala preverjanje API-ja za Google OAuth.
Naša programska oprema voip klicnega centra v oblaku deluje na varni povezavi z uporabo Protokol HTTPS. Vsa komunikacija med vašim brskalnikom in kontaktnim centrom v oblaku je šifrirana, vključno z vašimi klepeti v živo, klici klicnega centra in e-pošto.
Strežniki LiveAgent gostujejo v objektih, skladnih s standardom Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001. Objekti našega podatkovnega centra so v zavarovanem obodu z večstopenjskimi varnostnimi območji, 24/7 varovanjem, CCTV videonadzorom, večfaktorsko identifikacijo in še več.
Naše omrežje je zaščiteno z redundantnimi požarnimi zidovi, najboljšo tehnologijo usmerjevalnikov v svojem razredu, varnim prenosom HTTPS prek javnih omrežij in tehnologijami za odkrivanje in/ali preprečevanje vdorov v omrežje (IDS /IPS), ki spremljajo in/ali blokirajo zlonamerni promet in omrežne napade.
Naše pripravljene integracije vam lahko pomagajo pri pridobivanju družbenih omrežij in zagotavljajo prilagojeno uporabniško izkušnjo na pomembnih družbenih kanalih. Naš sistem za izdajo vstopnic podpira brezhibno integracijo z vašim Facebookom, Instagramom in Twitterjem. Z našo integracijo Viberja lahko celo urejate besedilno komunikacijo.
Zagotovite izjemno izkušnjo strankam z našim klepetom v živo. Je eden najhitrejših pripomočkov za klepet v realnem času, ki so na voljo, in ga je mogoče enostavno integrirati v vaša spletna mesta. Gradite smiselne odnose s strankami in pretvorite spletne obiskovalce v stranke. Naš klepet vam lahko pomaga skrajšati čas obravnave in postati dragoceno orodje v katerem koli delovnem prostoru agenta.
Obogatite prostor svojega kontaktnega centra s obsežno bazo znanja. Preprosto ustvarite uporabne članke, razdelke z informacijami in vodnike DIY za stranke, ki raje iščejo rešitve same. Zagotovite odgovore na pogosta vprašanja s pogostimi vprašanji ali ustvarite forume, kjer se lahko ljudje povežejo z zastopniki ali drugimi strankami za podporo.
Z najsodobnejšim vstopničnim sistemomz lahkoto upravljajte storitve za stranke. Vsi digitalni kanali so povezani, tako da lahko preprosto vidite vse pogovore strank na enem mestu. Uporabite oznake za organiziranje vstopnic, pustite zapiske sebi ali drugim agentom in ustvarite oddelke, ki so odgovorni za določene poizvedbe.
Programska oprema za klicni center je rešitev, ki podjetjem pomaga upravljati dohodne telefonske klice svojih strank. Ima lahko številne funkcije, kot so centralizirani telefonski klici s stacionarnih ali spletnih mest, inteligentno usmerjanje, samodejno klicanje ali celo snemanje klicev. programska oprema centra bi morala agentom klicnega centra pomagati tudi pri dostopu do pomembnih informacij o svojih strankah, kot so zgodovina naročil, kontaktni podatki in prejšnje vstopnice.
Programska oprema za klicni center deluje tako, da centralizira in usmerja klice s stacionarnih telefonov ali spletnih mest v vašo programsko opremo. Če kliče stranka, programska oprema pregleda svojo bazo podatkov o strankah, da ugotovi, ali ima kakšne predhodne informacije o klicatelju. Te informacije so nato dostopne agent in pregleda, preden prevzame klic. Medtem je klic v čakalni vrsti. Ko se nanj odgovori, se klici posnamejo zaradi usposabljanja in kakovosti.
IVR je interaktivna tehnologija glasovnega odzivanja. IVR omogoča računalnikom interakcijo z ljudmi z uporabo glasovnih ukazov ali tonov s tipkovnice. IVR se uporablja v okolju klicnega centra za usmerjanje klicev ustreznim agentom ali oddelkom. IVR lahko tudi se uporablja za pridobivanje informacij o računu ali pošiljanje povratnih informacij. Zato je odlična rešitev za podjetja.
Glavna funkcija klicnega centra je omogočiti strankam, da pokličejo podjetja z morebitnimi vprašanji glede izdelkov, pravilnikov, vračil, funkcionalnosti, odpravljanja težav ali povratnih informacij.
Cena je odvisna od kakovosti programske opreme, ki jo izberete. LiveAgent je vse-v-enem rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje tudi klicni center. Cena je izpeljana glede na to, koliko agentov vaše podjetje potrebuje na mesec. -inclusive naročnina vsebuje celoten klicni center, kar je 39 $ na mesec na agenta.
Prednosti programske opreme klicnega centra vključujejo izboljšano učinkovitost agenta, sodelovanje strank, izkušnjo strank in večjo prodajo.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih