Ustvarite programsko opremo za klicni center
v 5 minutah.

Uživajte v kristalno čistem zvoku in podpori brez strojne opreme.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličete kadarkoli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Celotna programska oprema klicnega centra čaka na vas

Sodelujte s strankami brez napora na vseh kanalih. LiveAgent, vsekanalna programska oprema za klicni center v oblaku, je vse, kar boste kdaj potrebovali za zagotavljanje zanesljivih in prilagojenih storitev svojim strankam.

Naš telefonski sistem klicnega centra VoIP (glas preko internetnega protokola) je opremljen z naprednimi funkcijami, kot so IVR, zahteve za povratni klic, ACD, pametno usmerjanje klicev, prenosi klicev, neomejeno snemanje klicev in HD video klici – in to je šele začetek.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Celotna programska oprema klicnega centra čaka na vas - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Celotna programska oprema klicnega centra čaka na vas - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Celotna programska oprema klicnega centra čaka na vas - P - 102188 - LiveAgent

Programska oprema za klicni center v službi za pomoč uporabnikom

00:00 / 02:02

Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Kaj je programska oprema klicnega centra?

Programske rešitve za klicni center so sistemi, ki agentom klicnega centra omogočajo upravljanje dohodnih in odhodnih klicev. Te rešitve so idealne za bolj osebno upravljanje odnosov s strankami in za zagotavljanje hitre podpore strankam.

Predstavitev programske opreme za klicni center

00:00 / 04:39

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Raziščite našo programsko opremo za virtualni klicni center

Izkusite naše ključne funkcije z brezplačnim preskusom LiveAgent in si oglejte, kako je z našo rešitvijo zagotavljati profesionalne storitve. Oglejte si, kako enostavno je vzpostaviti klicni center, dodati VoIP številke ali konfigurirati IVR z našim zmogljivim orodjem

Raziščite našo programsko opremo za virtualni klicni center

Ustvarite prilagojene stranke izkušnje z LiveAgentom

Naše orodje za kontaktni center vam lahko pomaga ustvariti vrhunsko platformo za sodelovanje s strankami in vam pomaga povečati zvestobo strank. Pokažite svojim strankam neverjetno podporo z našo rešitvijo za pomoč uporabnikom in hitro rešite zamudne težave.

Prek pričakovanja strank

  • Ustvarite prilagojene izkušnje za stranke
  • Izboljšajte kakovost interakcij s strankami
  • Zagotovite nemoteno pot stranke
LiveAgent call center support - mockup

Popoln pregled rešitve vašega klicnega centra

Z našo rešitev vse-v-enem z lahkoto upravljajte delovanje centra za podporo strankam. Poskrbite za najvišjo raven produktivnosti vašega klicnega centra in izboljšajte kakovost interakcij s strankami z LiveAgentom.

funkcije​​ programske opreme za klicni center v oblaku

Zmogljive funkcije, ki vam pomagajo izboljšati komunikacijo po telefonu in zagotavljajo izjemno uporabniško izkušnjo.

funkcije​​ programske opreme za klicni center v oblaku

Notranji klici

Notranji klici so funkcija, ki vam omogoča komunikacijo s kolegi med njihovimi izmenami v primeru potrebe, ali pa vam omogoča prenos klicev.

Več o tem

Vsekanalna programska oprema za pomoč uporabnikom

Naša programska oprema za večkanalni klicni center lahko upravlja več kanalov – naš klicni center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, klepet v živo, portal za stranke, e-pošto in drugo.

Več o tem

Vsekanalna programska oprema za pomoč uporabnikom
Vsekanalna programska oprema za pomoč uporabnikom

Zmožnost klikni za klic in e-pošto

Naš spletni klicni center lahko pokliče katero koli spletno številko. Kliknite številko, ki jo želite poklicati, LiveAgent pa bo naredil ostalo. Uporablja lahko tudi protokole mail-to.

Več o tem

Prenosi klicev

Naš klicni center se je udeležil in posvetovalnih prenosov. Udeleženi prenosi povečujejo zadovoljstvo strank in zagotavljajo, da je klicatelj vezan na agenta, preden se klic zaključi.

Več o tem

Prenosi klicev
Prenosi klicev

VoIP telefonski sistem klicnega centra

Klicni center LiveAgent se integrira z več kot 99 % ponudnikov VoIP s SIP Trunk. Ne vidite svojega prednostnega VoIP partnerja? Pišite nam in z veseljem ga bomo dodali na naš seznam.

Več o tem

Funkcije povratnega klica

Povečajte zadovoljstvo strank tako, da strankam zaupate, da zahtevajo povratne klice, ko nimajo časa čakati ali ko so vaši agenti prezasedeni, da bi odgovorili.

Več o tem

Funkcije povratnega klica
Funkcije povratnega klica

Programska oprema za odhodni klicni center

Podprite svoje stranke tako, da se obrnete nanje z našim ročnim odhodnim klicnim centrom. Izboljšajte odnose s strankami in optimizirajte interakcije s strankami.

Več o tem

Usmerjanje klicev v osebno napravo

Agenti imajo možnost usmerjanja dohodnih klicev na osebno napravo, kot je mobilni telefon. Uporabite našo prek preusmeritve na telefonsko številko GSM ali naše aplikacije LivePhone.

Več o tem

Usmerjanje klicev v osebno napravo
Usmerjanje klicev v osebno napravo

Več podprtih klicnih naprav in telefonskih številk

Povežite neomejene klicne naprave in telefonske številke z rešitvijo klicnega centra. LiveAgent je združljiv s strojno opremo in napravami za virtualne klice, kot so programski telefoni.

Več o tem

Namizje agenta za vse kanale

LiveAgentova rešitev klicnega centra vse v enem ponuja namizje, bogato s kontekstom. Omogočite svojemu klicnemu centru prehode med sprejemanjem klicev in iskanjem podatkov o strankah.

Več o tem

Namizje agenta za vse kanale
Namizje agenta za vse kanale

Domorodne integracije in CRM drugih ponudnikov

Prostor vašega kontaktnega centra lahko zagotovi, da vaši agenti vedno zagotavljajo prilagojene storitve z eno od naših treh integracij CRM. Uporabite lahko tudi naša domača orodja CRM.

Več o tem

Integracija računalniške telefonije (CTI)

Vključite svoje računalnike, prenosnike in telefone s strojno opremo z LiveAgentom. Z lahkoto se odgovarjajte in kličite, hkrati pa svojim strankam nudite odlično podporo strankam.

Več o tem

Integracija računalniške telefonije (CTI)
Integracija računalniške telefonije (CTI)

Potisna obvestila v aplikaciji

Omogočite potisna obvestila v aplikaciji LivePhone in vas bo opozorila s potisnim obvestilom vsakič, ko bo zvonil klepet, klic ali dohodna prijava.

Več o tem

Dnevniki klicev

Preglejte svoje interakcije o klicih, ki so jih opravili, prejeti, odgovorili ali zgrešeni s strani agentov. Pridobite kontekst o zgodovini strank zahvaljujoč dnevnikom klicev in funkcijam zgodovine.

Več o tem

Dnevniki klicev
Dnevniki klicev

Interaktivni glasovni odziv (IVR)

Programska oprema klicnega centra LiveAgent podpira drevesa IVR. Posnemite svoja sporočila ali naložite vnaprej posnete datoteke v svoj sistem glasovnega odzivanja LiveAgent za inteligentno usmerjanje.

Več o tem

Samodejna distribucija klicev (ACD)

Naša aplikacija za klicni center razporeja klice glede na prioriteto agenta ali naključno dodelitev. Izberite nastavitev, ki vam ustreza, in nastavitve po meri, kot so časi premora.

Več o tem

Samodejna distribucija klicev (ACD)
Samodejna distribucija klicev (ACD)

Snemanje klica

Pridobite kontekst o zgodovini strank z neomejenim snemanjem klicev, ki shranjuje vsak klic. Predvajajte jih kadar koli, da vidite, kako zagotoviti izjemno uporabniško izkušnjo.

Več o tem

Softphones

Naša programska oprema za poslovni klicni center je združljiva s številnimi telefonskimi sistemi VoIP v oblaku. Povežite jih s svojim klicnim centrom LiveAgent in pokličite z napravami, ki jih želite.

Več o tem

Softphones
Softphones

Programska oprema za dohodni klicni center

Naša celovita rešitev klicnega centra lahko upravlja več naprav za klice. Sistem vas obvesti vsakič, ko vas nekdo poskuša poklicati na katero koli številko.

Več o tem

Vgrajena baza znanja

Zagotovite 24/7 podporo in izboljšajte zadovoljstvo strank, tudi ko so vaši zastopniki brez povezave. Uporabite našo bazo znanja za podporo brez povezave.

Več o tem

Vgrajena baza znanja
Vgrajena baza znanja

Zgodovinska poročila

Uporabite naša zgodovinska poročila za izboljšanje storitev za stranke. Uporabite grafe ali grafikone in segmentirajte svoje podatke na poljuben način. Spremljajte klice, čas nedejavnosti in drugo.

Več o tem

Programska oprema za videoklice

Naša spletna programska oprema za klicni center omogoča agentom kontaktnega centra videoklepetanje s strankami. Video klici podpirajo video, glas in klepet brez možnosti snemanja.

Več o tem

Programska oprema za videoklice

Hitre rešitve

Povežite se s strankami hitreje

Klicni center LiveAgent je enostaven za nastavitev in uporabo. Zahvaljujoč popolni integraciji z našim sistemom za izdajo vozovnic lahko hitreje opravljate klice in sprejemate klice. Kratek povprečni čas dosega vam lahko pomaga pri reševanju težav veliko hitreje.

  • Zagotovite hitrejšo podporo z manj čakanja in ustvarite zadovoljnejše stranke.
  • Rešite težave strank hitro in na osebni ravni
Chart

20s

Povprečni čas dosega

Integrirajte svojo večkanalno programsko opremo za izdajo vstopnic z aplikacijami, ki jih uporabljate vsak dan. Preko vtičnikov imamo na voljo več kot 150 integracij.

Boljši doseg

Razširite svoj doseg in izboljšajte svojo podporo

Klici so še vedno eden najbolj priljubljenih načinov za dosego služb za pomoč uporabnikom, zaradi česar so klici eden najhitrejših načinov za zadovoljitev vaših strank. Pridobite enega izmed najbolj priljubljenih komunikacijskih kanalov s strankami in dosežete več strank.

  • Pridobite priljubljen kanal za komuniciranje s strankami za svojo službo za pomoč uporabnikom
  • Dosezite več strank, rešite več težav in povečajte donosnost naložbe
Chart

50 %

od vseh strank kliče

Polovica vaše baze strank morda čaka na možnost, da vas pokliče, namesto da bi pošiljala e-pošto. Že nekaj telefonskih linij lahko izboljša zadovoljstvo strank.

Kakovostna storitev

Zagotovite kakovostno storitev za stranke

Reševanje težav na osebni ravni z resničnim pogovorom in razumevanjem. Klici vam lahko pomagajo pri obravnavanju strank na drugačni ravni, hkrati pa vam omogočajo, da se izognete dolgotrajnim pogovorom prek e-pošte. Uporabite lahko tudi video klice.

  • Časovno intenzivne težave rešite osebno po telefonu 
  • Dodajte videoklice in klicite s strankami iz oči v oči
Chart

70 %

Povprečna stopnja ločljivosti

Raziskave kažejo, da so klici eden najbolj zanesljivih kanalov za reševanje težav. Nadgradite svoj nabor orodij za časovno občutljive težave ali klice s pomembnimi strankami.

Prihranite več s programsko opremo klicnega centra

Pridobite programsko opremo za klicni center v oblaku, ki vam prinaša največjo vrednost. Primerjajte funkcije in cene za uporabnika na mesec z kalkulatorjem cene.

Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom
  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli

Več kot 60 integracij
VoIP ponudnika z LiveAgentom

Integrirajte, avtomatizirajte, inovirajte

LiveAgent VoIP providers

Ostanite varni s programsko opremo za klicni center LiveAgent

Programska oprema za klicni center LiveAgent je skladna z GDPR, šifrirana HTTPS in je uspešno prestala preverjanje API-ja za Google OAuth.

Ostanite varni s programsko opremo za klicni center LiveAgent

Varnost izdelka

Naša programska oprema voip klicnega centra v oblaku deluje na varni povezavi z uporabo Protokol HTTPS. Vsa komunikacija med vašim brskalnikom in kontaktnim centrom v oblaku je šifrirana, vključno z vašimi klepeti v živo, klici klicnega centra in e-pošto.

Varnost izdelka

Varnost podatkovnega centra

Strežniki LiveAgent gostujejo v objektih, skladnih s standardom Tier III+ ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001. Objekti našega podatkovnega centra so v zavarovanem obodu z večstopenjskimi varnostnimi območji, 24/7 varovanjem, CCTV videonadzorom, večfaktorsko identifikacijo in še več.

Web icon

Varnost omrežja

Naše omrežje je zaščiteno z redundantnimi požarnimi zidovi, najboljšo tehnologijo usmerjevalnikov v svojem razredu, varnim prenosom HTTPS prek javnih omrežij in tehnologijami za odkrivanje in/ali preprečevanje vdorov v omrežje (IDS /IPS), ki spremljajo in/ali blokirajo zlonamerni promet in omrežne napade.

Zagotovite podporo za vse pomembne
kanale strank

Naše pripravljene integracije vam lahko pomagajo pri pridobivanju družbenih omrežij in zagotavljajo prilagojeno uporabniško izkušnjo na pomembnih družbenih kanalih. Naš sistem za izdajo vstopnic podpira brezhibno integracijo z vašim Facebookom, Instagramom in Twitterjem. Z našo integracijo Viberja lahko celo urejate besedilno komunikacijo.

Zagotovite izjemno izkušnjo strankam z našim klepetom v živo. Je eden najhitrejših pripomočkov za klepet v realnem času, ki so na voljo, in ga je mogoče enostavno integrirati v vaša spletna mesta. Gradite smiselne odnose s strankami in pretvorite spletne obiskovalce v stranke. Naš klepet vam lahko pomaga skrajšati čas obravnave in postati dragoceno orodje v katerem koli delovnem prostoru agenta.

Obogatite prostor svojega kontaktnega centra s obsežno bazo znanja. Preprosto ustvarite uporabne članke, razdelke z informacijami in vodnike DIY za stranke, ki raje iščejo rešitve same. Zagotovite odgovore na pogosta vprašanja s pogostimi vprašanji ali ustvarite forume, kjer se lahko ljudje povežejo z zastopniki ali drugimi strankami za podporo.

Z najsodobnejšim vstopničnim sistemomz lahkoto upravljajte storitve za stranke. Vsi digitalni kanali so povezani, tako da lahko preprosto vidite vse pogovore strank na enem mestu. Uporabite oznake za organiziranje vstopnic, pustite zapiske sebi ali drugim agentom in ustvarite oddelke, ki so odgovorni za določene poizvedbe.

Pričevanja

Pridobite LiveAgent in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je programska oprema za klicni center?

Programska oprema za klicni center je rešitev, ki podjetjem pomaga upravljati dohodne telefonske klice svojih strank. Ima lahko številne funkcije, kot so centralizirani telefonski klici s stacionarnih ali spletnih mest, inteligentno usmerjanje, samodejno klicanje ali celo snemanje klicev. programska oprema centra bi morala agentom klicnega centra pomagati tudi pri dostopu do pomembnih informacij o svojih strankah, kot so zgodovina naročil, kontaktni podatki in prejšnje vstopnice.

Kako deluje programska oprema klicnega centra?

Programska oprema za klicni center deluje tako, da centralizira in usmerja klice s stacionarnih telefonov ali spletnih mest v vašo programsko opremo. Če kliče stranka, programska oprema pregleda svojo bazo podatkov o strankah, da ugotovi, ali ima kakšne predhodne informacije o klicatelju. Te informacije so nato dostopne agent in pregleda, preden prevzame klic. Medtem je klic v čakalni vrsti. Ko se nanj odgovori, se klici posnamejo zaradi usposabljanja in kakovosti.

Kaj je IVR v okolju klicnega centra?

IVR je interaktivna tehnologija glasovnega odzivanja. IVR omogoča računalnikom interakcijo z ljudmi z uporabo glasovnih ukazov ali tonov s tipkovnice. IVR se uporablja v okolju klicnega centra za usmerjanje klicev ustreznim agentom ali oddelkom. IVR lahko tudi se uporablja za pridobivanje informacij o računu ali pošiljanje povratnih informacij. Zato je odlična rešitev za podjetja.

Kakšna je funkcija klicnega centra?

Glavna funkcija klicnega centra je omogočiti strankam, da pokličejo podjetja z morebitnimi vprašanji glede izdelkov, pravilnikov, vračil, funkcionalnosti, odpravljanja težav ali povratnih informacij.

Koliko stane programska oprema za klicni center?

Cena je odvisna od kakovosti programske opreme, ki jo izberete. LiveAgent je vse-v-enem rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje tudi klicni center. Cena je izpeljana glede na to, koliko agentov vaše podjetje potrebuje na mesec. -inclusive naročnina vsebuje celoten klicni center, kar je 39 $ na mesec na agenta.

Kakšne so prednosti programske opreme za klicni center?

Prednosti programske opreme klicnega centra vključujejo izboljšano učinkovitost agenta, sodelovanje strank, izkušnjo strank in večjo prodajo.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico