Programska oprema za podporo družbenim medijem brez stresa

Udobno se usedite & sprostite se, saj LiveAgent pretvori vsa obvestila v vstopnice.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Podpora za družabne medije znotraj vaše storitve za pomoč

Povežite svoje kanale družbenih medijev z LiveAgentom in organizirajte vse zahteve storitev za stranke v eni zanesljivi rešitvi. Sistem za prodajo vstopnic LiveAgent vam omogoča upravljanje vstopnic s Facebooka, Instagrama, Twitterja in Viberja na enem priročnem mestu. S komunikacijsko platformo s popolnimi funkcijami in orodjem službe za pomoč uporabnikom v enem poskrbite, da bodo vaše družabne interakcije visoke.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Socialna podpora

Storitve za stranke družbenih medijev so relativno nova programska niša. Ta sistem vam omogoča učinkovito komuniciranje s svojim občinstvom, tako da na enem mestu zbere vsa sporočila in omembe vaše blagovne znamke v različnih družbenih omrežjih.

Glavna prednost večkanalnega sistema službe za pomoč uporabnikom je, da vam omogoča ogled interakcij strank iz drugih kanalov podpore strankam na eni armaturni plošči. Poleg tega je vsako sporočilo zbrano v univerzalnem nabiralniku in nato s hibridnim tokom vstopnic pretvorjeno v poenotene vstopnice.

Social support

Najboljše rešitve

Kako izbrati orodja za družbene medije?

Najpomembneje je, da upoštevate vse svoje zahteve in pričakovanja. Prvi korak je preveriti, ali želite svojemu komunikacijskemu sistemu dodati druge komunikacijske kanale in ali želite poenotiti vso svojo komunikacijo na enem mestu. Drugič, preverite, ali potrebujete klepet v živo, e-pošto, telefonsko podporo ali portal za stranke. Naslednja stvar, ki jo morate upoštevati, so funkcije in integracije. Nazadnje primerjajte cene in poiščite najboljšo možno vrednost.

Naj LiveAgent obravnava vaša sporočila družbenih medijev

Povežite račune z vseh priljubljenih platform družbenih medijev in dovolite, da LiveAgent upravlja vaše račune

Facebook integracija Demo: Kako deluje​

00:00/03:02
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Upravljanje občinstva

Naša Facebook integracija odpravlja potrebo po spremljanju več naprav, računov družbenih medijev in skupni rabi poverilnic za prijavo. Vsi agenti lahko odgovorijo na vstopnice iz vašega univerzalnega nabiralnika, tako da vam ni treba biti odvisen od skrbnika Facebook strani. Uporaba vaše Facebook integracije je enostavna. Preprosto povežite svojo Facebook poslovno stran (ali strani) z nadzorno ploščo LiveAgent in začnite. Vsi komentarji na vaše družabne objave ali omembe vaše strani bodo samodejno pretvorjeni v vstopnice, na katere lahko odgovorite in jih arhivirate. Posledično vam lahko pomaga zgraditi zvesto spletno skupnost s povečanjem angažiranosti strank.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Učinkovito sporočanje

Integracija Facebook Messengerja LiveAgent vam omogoča klepet s strankami v realnem času. Ko vaša Facebook stran prejme neposredno sporočilo, se to takoj pretvori v vstopnico in potisne na nadzorno ploščo LiveAgent. Z lahkoto lahko odgovorite, pošljete priloge ali celo pritisnete gumb »Všeč mi je«.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Predstavitev integracije Facebooka: kako deluje

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Kako spremljati Twitter z LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Sledite tvitom

Integracija Twitterja LiveAgent vam omogoča spremljanje vseh @omemb vaše strani ali katere koli oznake #hashtag po vaši izbiri.

Preprosto povežite svoj račun Twitter z nadzorno ploščo LiveAgent in izberite, katere hashtage in omembe želite spremljati. Vsi spremljani hashtagi in omembe bodo samodejno pretvorjeni v vstopnice in jih je mogoče samodejno dodeliti kateremu koli oddelku, ki ga izberete. LiveAgent bo samodejno pridobil vse tvite z vašimi nadzorovanimi ključnimi besedami in nanje lahko odgovorite s svoje nadzorne plošče.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Upravljanje spremljevalcev

Integracija Instagrama LiveAgent vam omogoča ogled in odgovarjanje na objave, v katerih ste označeni ali omenjeni, ter odgovarjanje na vse komentarje na vaše objave v družabnih medijih. Poleg tega imate z univerzalnim nabiralnikom LiveAgent vse svoje vstopnice pod eno streho, tako da ni potrebe po spremljanju več naprav ali računov. Posledično LiveAgent prihrani čas vašim agentom, izboljša njihov odzivni čas na poizvedbo in poveča produktivnost agentov. Preizkusite še danes in takoj ustvarite močno prisotnost v družbenih medijih.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Kako uporabiti svoj vtičnik Instagram v LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Predstavitev integracije Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Pošiljanje besedilnih sporočil v mapo »Prejeto«

Agenti lahko težave s storitvami za stranke rešijo tudi prek Viberja, ene najbolj priljubljenih platform za sporočanje danes. LiveAgent lahko racionalizira vsa sporočila s te platforme v vaš sistem izdajanja vstopnic, kjer se pretvorijo v vstopnice strank. Z lahkoto jim lahko odgovorite iz univerzalnega nabiralnika. Viber se dobro obnese kot dodatek k vašim družbenim kanalom za stranke, ki imajo raje platforme za sporočanje. Odgovarjanje na sporočila Viber brezhibno deluje z drugimi komunikacijskimi kanali v vašem izdajanju vozovnic.

  • Organizirajte komunikacijo Viber na enem mestu
  • Odgovarjajte na sporočila Viber v nabiralniku za vstopnice

Slack obvestila

Bodite obveščeni o kakršnih koli vstopnicah novih strank ali spremembah statusov vstopnic med druženjem s sodelavci. V LiveAgent imamo vgrajen vtičnik Slack, da ne zamudite ničesar pomembnega. Preprosto pritisnite stikalo v nastavitvah in prejemajte obvestila LiveAgent v namenskem kanalu Slack. Ta integracija je zelo prilagodljiva – določite lahko vrsto informacij, ki jih želite prejeti, in izberete pravila za pošiljanje obvestil določenim stikom ali kanalom.

  • Bodite obveščeni o svoji dejavnosti v zvezi z vstopnicami v Slacku
  • Prilagodite svoja obvestila v storitvi Slack o vstopnicah LiveAgent
Slack Integration
WhatsApp Integration

Podpora za WhatsApp

Naša integracija agentom za pomoč strankam omogoča uporabo najbolj priljubljene storitve družabnih sporočil na svetu. Naj bodo vaše stranke zadovoljne s preoblikovanjem sporočil WhatsApp v vstopnice za lažje reševanje težav. Preprosto dodajte svoj račun WhatsApp v LiveAgent in začnite odgovarjati na sporočila. Integracija WhatsApp dobro deluje z našimi funkcijami prodaje vstopnic, tako da lahko zagotovite hitrejšo in zanesljivejšo podporo.

  • Integracija z najbolj priljubljeno platformo za sporočanje
  • Upravljajte svojo komunikacijo WhatsApp iz svoje vstopnice
Let’s get social!

Rešujte težave strank s funkcijami družbenih medijev

Agenti lahko preprosto odgovorijo na vprašanja strank z našim popolnoma opremljenim univerzalnim nabiralnikom. Povežite svoje račune družbenih medijev od Facebooka, Twitterja, Instagrama in Viberja, da zagotovite kakovostne storitve za pomoč strankam z večjo učinkovitostjo.

Izboljšajte pot stranke z:

  • Hitrejša komunikacija s funkcijami produktivnosti
  • Učinkovita komunikacija v družabnih medijih z univerzalnim nabiralnikom
  • Brezhibna povezava z drugimi komunikacijskimi kanali
Support team view

Začnite s skrbjo za stranke družbenega omrežja

Preprosto dodajte vse pomembne socialne kanale za storitve za stranke. Povežite svoje družabne račune, upravljajte svoje družabne profile in ustvarite bazo zvestih strank na njihovi priljubljeni platformi.

Pomembne funkcije naše podpore za družbena omrežja programske opreme

Raziščite vse ključne funkcije, ki vam pomagajo zagotoviti odlične storitve za stranke in izboljšati zmožnosti upravljanja družbene skupnosti

Organizirana komunikacija

Univerzalna mapa

Vsa zasebna sporočila s katere koli platforme družbenih medijev so organizirana v univerzalni mapi »Prejeto«. Najboljše pri tem je, da univerzalni nabiralnik poenostavi komunikacijo iz vseh komunikacijskih kanalov in vam pomaga zbrati komunikacijo strank v niti tickerjev. Vsi postopki podpore strankam postanejo lažji, ko so informacije na pravem mestu.

  • Ohranja pogovore s strankami na enem priročnem mestu
  • Organizira poizvedbe in komunikacijo s storitvami za stranke
Organized communication
Efficient workflow

Učinkovit potek dela

Pravila avtomatizacije

Učinkovite storitve za stranke je mogoče dodatno izboljšati s pravili po meri za avtomatizacijo. Ti vam lahko pomagajo zagotoviti hitrejšo in učinkovitejšo interakcijo s strankami, hkrati pa vam pomagajo pri ponavljajočih se in vsakdanjih opravilih. Pravila je mogoče prilagoditi in uporabiti za različne situacije in naloge, da vam pomagajo ustvariti boljši potek dela in hitreje razvrščati sporočila strank.

  • Avtomatizirajte potek dela in se osredotočite na pomembno
  • Znebite se vsakodnevnih ali ponavljajočih se nalog.

Kategorizacija

Oddelki in oznake

Skupine za podporo strankam imajo različne specializacije. Razdelite svoje predstavnike za pomoč strankam v oddelke in svoje stranke vsakič pripeljite do pravih strokovnjakov. Oznake lahko uporabite tudi za označevanje povpraševanj ali komentarjev strank. Oznake služijo kot kategorije za vašo mapo »Prejeto«, tako da vedno veste, s kakšno vrsto težave se boste ukvarjali.

  • Člane skupine za podporo strankam razdelite po strokovnem znanju
  • Uporabite oznake za organizacijo interakcij s storitvami za stranke
  • Zagotovite pravilne in pravočasne rešitve za pomoč strankam

Več o oddelkih

Categorizing
Ticket features

Funkcije vstopnic

Makri, priloge in opombe

Skrajšajte odzivne čase in izboljšajte storitve za stranke s pripravljenimi sporočili in vnaprej določenimi odgovori. LiveAgent podpira različne vrste prilog pri odgovarjanju na prijavo. Svojim kolegom agentom lahko v vstopnicah pustite opombe in jih obvestite o skrbeh strank ali pozitivnih interakcijah, kadar koli to potrebujete.

  • Ostanite v koraku z zahtevami strank z vnaprej napisanimi sporočili
  • Pustite opombe in dodajte priloge v vstopnice
Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli

Razlogi, zakaj bi morali uporabljati programsko opremo za
socialne storitve

Ugotovite, zakaj so podjetja začela uporabljati družbene medije kot enega svojih glavnih kanalov za pomoč strankam.

Smiley face icon

Izguba bistva

Ne veste, o čem je bil vaš prejšnji pogovor s stranko, ker je bil na drugem kanalu? LiveAgent to spremlja.

Clock icon

Izguba dragocenega časa

Ali pogosto preklapljate med različnimi vrstami programske opreme? Naj LiveAgent opravi delo namesto vas.

Web icon

Težko nadzorovati

Ali upravljate več profilov na različnih družbenih omrežjih? Z LiveAgentom jih lahko vse upravljate z ene nadzorne plošče.

 

Kaj pravijo številke o podpori družbenih medijev?

Oglejte si nekaj najpomembnejših statističnih podatkov o podpori strankam v družabnih omrežjih in ugotovite, zakaj bi morali uporabljati družbena omrežja za podporo strankam

Družabna prisotnost

Skrb za stranke v družabnih medijih postaja nuja v poslovnem svetu. S svojimi družabnimi stranmi dosežete obstoječe in potencialne stranke. Svojemu občinstvu nudite nasvete pri nakupu in družbene storitve za stranke.

  • Izboljšajte svojo prisotnost v družbenih medijih in hitreje odgovarjajte
  • Vstopnice poenostavijo vašo družabno komunikacijo
Chart

63%

strank pričakuje storitve družbenih medijev

Družbeni mediji so postali bistveni za storitve strankam. Izboljšajte svojo prisotnost v družabnih medijih in bodite tam za svoje občinstvo.

Zadovoljstvo strank

Raziskave kažejo, da je obravnavanje pritožb in zahtev strank prek družbenih medijev visoko zadovoljna. Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgentom in izboljšajte svojo igro za podporo strankam.

  • Izboljšajte zadovoljstvo strank s socialnimi mediji
  • Presegajte pričakovanja z rednimi odgovori in aktivnostjo
Chart

70%

stopnja zadovoljstva

Visok odstotek strank je zadovoljnih z načinom reševanja njihovih težav prek družbenih medijev. Ne omejujte kakovostne socialne oskrbe strank in jo izboljšajte že danes.

Ustvarite zvestobo

Z LiveAgentom kot rešitvijo za družbene medije upravljajte interakcije s strankami veliko hitreje. Hitro odgovarjajte in dosledno zagotavljajte pronicljive nasvete in odgovore na svojih družbenih kanalih.

  • Povečajte zvestobo strank z dobro storitvijo
  • Zagotovite dosledne odgovore in podporo strankam
Chart

79%

strank pričakuje odgovor v 24 urah

Zagotovite si najboljše rezultate v anketah o zadovoljstvu strank in zagotovite hitro storitev za stranke na družbenih medijih.

Prihranite več z orodji za podporo družbenih medijev

Poiščite programsko opremo za podporo za družbena omrežja, ki vam prinaša najboljšo vrednost in prihrani vaš proračun. Začnite primerjavo in poiščite prave funkcije za pravo ceno.

Izjave

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša vrednost za vaš denar

Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.

14-dnevni preizkus
Kreditna kartica ni potrebna
in veliko več
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zProgramska oprema za pomoč uporabnikom družbenih medijev
Page - 8

Zagotovite odlične storitve za stranke

Sorry, I am unable to provide a summary in a specific language without the original text. If you provide the text, I can help summarize it for you.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Povečajte prihodek s klepetom v živo. Naša programska oprema vam omogoča povečanje zaslužka za 48 %. Prilagodljiva in enostavna za uporabo.

Page - 4

Zagotovite odlične storitve za stranke

Sorry, I am unable to fulfill your request as it is unclear what the given TEXT is. Can you please provide the TEXT for me to summarize?

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!

Povečajte sodelovanje strank s prilagojeno podporo za vse kanale. Vsakič, ko komunicirajo z vašim podjetjem, pustite svojim strankam odličen vtis.

Povečajte sodelovanje z LiveAgent

LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.

LiveAgent je večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki zbira interakcije strank z več kanalov, vključno z najbolj priljubljenimi platformami za družabne medije.

Programska oprema za podporo družbenih medijev brez stresa

LiveAgent omogoča podjetjem, da izboljšajo zadrževanje strank prek družbenih medijev. S tem povečajo angažiranost strank in zvestobo. LiveAgent je idealen za učinkovito upravljanje komunikacije s strankami prek različnih platform družbenih medijev.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x