Povežite svoje kanale družbenih medijev z LiveAgentom in organizirajte vse zahteve storitev za stranke v eni zanesljivi rešitvi. Sistem za prodajo vstopnic LiveAgent vam omogoča upravljanje vstopnic s Facebooka, Instagrama, Twitterja in Viberja na enem priročnem mestu. S komunikacijsko platformo s popolnimi funkcijami in orodjem službe za pomoč uporabnikom v enem poskrbite, da bodo vaše družabne interakcije visoke.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Socialna podpora
Storitve za stranke družbenih medijev so relativno nova programska niša. Ta sistem vam omogoča učinkovito komuniciranje s svojim občinstvom, tako da na enem mestu zbere vsa sporočila in omembe vaše blagovne znamke v različnih družbenih omrežjih.
Glavna prednost večkanalnega sistema službe za pomoč uporabnikom je, da vam omogoča ogled interakcij strank iz drugih kanalov podpore strankam na eni armaturni plošči. Poleg tega je vsako sporočilo zbrano v univerzalnem nabiralniku in nato s hibridnim tokom vstopnic pretvorjeno v poenotene vstopnice.
Najboljše rešitve
Najpomembneje je, da upoštevate vse svoje zahteve in pričakovanja. Prvi korak je preveriti, ali želite svojemu komunikacijskemu sistemu dodati druge komunikacijske kanale in ali želite poenotiti vso svojo komunikacijo na enem mestu. Drugič, preverite, ali potrebujete klepet v živo, e-pošto, telefonsko podporo ali portal za stranke. Naslednja stvar, ki jo morate upoštevati, so funkcije in integracije. Nazadnje primerjajte cene in poiščite najboljšo možno vrednost.
Povežite račune z vseh priljubljenih platform družbenih medijev in dovolite, da LiveAgent upravlja vaše račune
Upravljanje občinstva
Naša Facebook integracija odpravlja potrebo po spremljanju več naprav, računov družbenih medijev in skupni rabi poverilnic za prijavo. Vsi agenti lahko odgovorijo na vstopnice iz vašega univerzalnega nabiralnika, tako da vam ni treba biti odvisen od skrbnika Facebook strani. Uporaba vaše Facebook integracije je enostavna. Preprosto povežite svojo Facebook poslovno stran (ali strani) z nadzorno ploščo LiveAgent in začnite. Vsi komentarji na vaše družabne objave ali omembe vaše strani bodo samodejno pretvorjeni v vstopnice, na katere lahko odgovorite in jih arhivirate. Posledično vam lahko pomaga zgraditi zvesto spletno skupnost s povečanjem angažiranosti strank.
Učinkovito sporočanje
Integracija Facebook Messengerja LiveAgent vam omogoča klepet s strankami v realnem času. Ko vaša Facebook stran prejme neposredno sporočilo, se to takoj pretvori v vstopnico in potisne na nadzorno ploščo LiveAgent. Z lahkoto lahko odgovorite, pošljete priloge ali celo pritisnete gumb »Všeč mi je«.
00:00/03:02
00:00/06:38
Sledite tvitom
Integracija Twitterja LiveAgent vam omogoča spremljanje vseh @omemb vaše strani ali katere koli oznake #hashtag po vaši izbiri.
Preprosto povežite svoj račun Twitter z nadzorno ploščo LiveAgent in izberite, katere hashtage in omembe želite spremljati. Vsi spremljani hashtagi in omembe bodo samodejno pretvorjeni v vstopnice in jih je mogoče samodejno dodeliti kateremu koli oddelku, ki ga izberete. LiveAgent bo samodejno pridobil vse tvite z vašimi nadzorovanimi ključnimi besedami in nanje lahko odgovorite s svoje nadzorne plošče.
Upravljanje spremljevalcev
Integracija Instagrama LiveAgent vam omogoča ogled in odgovarjanje na objave, v katerih ste označeni ali omenjeni, ter odgovarjanje na vse komentarje na vaše objave v družabnih medijih. Poleg tega imate z univerzalnim nabiralnikom LiveAgent vse svoje vstopnice pod eno streho, tako da ni potrebe po spremljanju več naprav ali računov. Posledično LiveAgent prihrani čas vašim agentom, izboljša njihov odzivni čas na poizvedbo in poveča produktivnost agentov. Preizkusite še danes in takoj ustvarite močno prisotnost v družbenih medijih.
00:00/04:03
00:00/01:45
Pošiljanje besedilnih sporočil v mapo »Prejeto«
Agenti lahko težave s storitvami za stranke rešijo tudi prek Viberja, ene najbolj priljubljenih platform za sporočanje danes. LiveAgent lahko racionalizira vsa sporočila s te platforme v vaš sistem izdajanja vstopnic, kjer se pretvorijo v vstopnice strank. Z lahkoto jim lahko odgovorite iz univerzalnega nabiralnika. Viber se dobro obnese kot dodatek k vašim družbenim kanalom za stranke, ki imajo raje platforme za sporočanje. Odgovarjanje na sporočila Viber brezhibno deluje z drugimi komunikacijskimi kanali v vašem izdajanju vozovnic.
Slack obvestila
Bodite obveščeni o kakršnih koli vstopnicah novih strank ali spremembah statusov vstopnic med druženjem s sodelavci. V LiveAgent imamo vgrajen vtičnik Slack, da ne zamudite ničesar pomembnega. Preprosto pritisnite stikalo v nastavitvah in prejemajte obvestila LiveAgent v namenskem kanalu Slack. Ta integracija je zelo prilagodljiva – določite lahko vrsto informacij, ki jih želite prejeti, in izberete pravila za pošiljanje obvestil določenim stikom ali kanalom.
Podpora za WhatsApp
Naša integracija agentom za pomoč strankam omogoča uporabo najbolj priljubljene storitve družabnih sporočil na svetu. Naj bodo vaše stranke zadovoljne s preoblikovanjem sporočil WhatsApp v vstopnice za lažje reševanje težav. Preprosto dodajte svoj račun WhatsApp v LiveAgent in začnite odgovarjati na sporočila. Integracija WhatsApp dobro deluje z našimi funkcijami prodaje vstopnic, tako da lahko zagotovite hitrejšo in zanesljivejšo podporo.
Agenti lahko preprosto odgovorijo na vprašanja strank z našim popolnoma opremljenim univerzalnim nabiralnikom. Povežite svoje račune družbenih medijev od Facebooka, Twitterja, Instagrama in Viberja, da zagotovite kakovostne storitve za pomoč strankam z večjo učinkovitostjo.
Izboljšajte pot stranke z:
Družbeni mediji so odlični za pomoč strankam. Zgradite zvestobo strank, rešite težave ali svetujte svojemu občinstvu pri nakupu. LiveAgent vam lahko pomaga upravljati pogovore strank z veliko funkcijami in organiziranim potekom dela.
Izboljšajte pot stranke z:
Preprosto dodajte vse pomembne socialne kanale za storitve za stranke. Povežite svoje družabne račune, upravljajte svoje družabne profile in ustvarite bazo zvestih strank na njihovi priljubljeni platformi.
Raziščite vse ključne funkcije, ki vam pomagajo zagotoviti odlične storitve za stranke in izboljšati zmožnosti upravljanja družbene skupnosti
Organizirana komunikacija
Vsa zasebna sporočila s katere koli platforme družbenih medijev so organizirana v univerzalni mapi »Prejeto«. Najboljše pri tem je, da univerzalni nabiralnik poenostavi komunikacijo iz vseh komunikacijskih kanalov in vam pomaga zbrati komunikacijo strank v niti tickerjev. Vsi postopki podpore strankam postanejo lažji, ko so informacije na pravem mestu.
Učinkovit potek dela
Učinkovite storitve za stranke je mogoče dodatno izboljšati s pravili po meri za avtomatizacijo. Ti vam lahko pomagajo zagotoviti hitrejšo in učinkovitejšo interakcijo s strankami, hkrati pa vam pomagajo pri ponavljajočih se in vsakdanjih opravilih. Pravila je mogoče prilagoditi in uporabiti za različne situacije in naloge, da vam pomagajo ustvariti boljši potek dela in hitreje razvrščati sporočila strank.
Kategorizacija
Skupine za podporo strankam imajo različne specializacije. Razdelite svoje predstavnike za pomoč strankam v oddelke in svoje stranke vsakič pripeljite do pravih strokovnjakov. Oznake lahko uporabite tudi za označevanje povpraševanj ali komentarjev strank. Oznake služijo kot kategorije za vašo mapo »Prejeto«, tako da vedno veste, s kakšno vrsto težave se boste ukvarjali.
Funkcije vstopnic
Skrajšajte odzivne čase in izboljšajte storitve za stranke s pripravljenimi sporočili in vnaprej določenimi odgovori. LiveAgent podpira različne vrste prilog pri odgovarjanju na prijavo. Svojim kolegom agentom lahko v vstopnicah pustite opombe in jih obvestite o skrbeh strank ali pozitivnih interakcijah, kadar koli to potrebujete.
Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom
Ugotovite, zakaj so podjetja začela uporabljati družbene medije kot enega svojih glavnih kanalov za pomoč strankam.
Ne veste, o čem je bil vaš prejšnji pogovor s stranko, ker je bil na drugem kanalu? LiveAgent to spremlja.
Ali pogosto preklapljate med različnimi vrstami programske opreme? Naj LiveAgent opravi delo namesto vas.
Ali upravljate več profilov na različnih družbenih omrežjih? Z LiveAgentom jih lahko vse upravljate z ene nadzorne plošče.
Oglejte si nekaj najpomembnejših statističnih podatkov o podpori strankam v družabnih omrežjih in ugotovite, zakaj bi morali uporabljati družbena omrežja za podporo strankam
Družabna prisotnost
Skrb za stranke v družabnih medijih postaja nuja v poslovnem svetu. S svojimi družabnimi stranmi dosežete obstoječe in potencialne stranke. Svojemu občinstvu nudite nasvete pri nakupu in družbene storitve za stranke.
63%
strank pričakuje storitve družbenih medijev
Družbeni mediji so postali bistveni za storitve strankam. Izboljšajte svojo prisotnost v družabnih medijih in bodite tam za svoje občinstvo.
Zadovoljstvo strank
Raziskave kažejo, da je obravnavanje pritožb in zahtev strank prek družbenih medijev visoko zadovoljna. Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgentom in izboljšajte svojo igro za podporo strankam.
70%
stopnja zadovoljstva
Visok odstotek strank je zadovoljnih z načinom reševanja njihovih težav prek družbenih medijev. Ne omejujte kakovostne socialne oskrbe strank in jo izboljšajte že danes.
Ustvarite zvestobo
Z LiveAgentom kot rešitvijo za družbene medije upravljajte interakcije s strankami veliko hitreje. Hitro odgovarjajte in dosledno zagotavljajte pronicljive nasvete in odgovore na svojih družbenih kanalih.
79%
strank pričakuje odgovor v 24 urah
Zagotovite si najboljše rezultate v anketah o zadovoljstvu strank in zagotovite hitro storitev za stranke na družbenih medijih.
Poiščite programsko opremo za podporo za družbena omrežja, ki vam prinaša najboljšo vrednost in prihrani vaš proračun. Začnite primerjavo in poiščite prave funkcije za pravo ceno.
Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.
Most Popular
Če imate vprašanja, imamo odgovore. Oglejte si najpogostejša vprašanja o kalkulatorju cen službe za pomoč uporabnikom.
Podpora družbenih medijev se nanaša na zagotavljanje podpore strankam prek katerega koli omrežja družbenih medijev, kjer so prisotni poslovni računi in stranke. Najpogostejša in najbolj priljubljena družbena omrežja za zagotavljanje podpore strankam so Facebook, Twitter in Instagram. Spletna mesta, kot je Quora ali Reddit se pogosto uporabljajo na enak način.
Programska oprema za podporo družbenim medijem je vrsta programske opreme za podporo strankam, ki se osredotoča neposredno na pomoč agentom za podporo strankam pri zagotavljanju učinkovitih storitev prek družbenih medijev. Vsi poslovni računi družbenih medijev so zbrani na enem mestu in ustvarjene so vstopnice za komentarje, tvitov, neposrednih sporočil in druge komunikacije prek družbenih medijev. Komunikacijo je mogoče učinkovito posredovati agentom, ki lahko hitreje ustrežejo potrebam strank.
LiveAgent je odlična rešitev za podporo družbenim medijem zahvaljujoč svojim funkcijam Facebook, Twitter, Instagram in Viber. Povežite svoje račune družbenih medijev in spremljajte vse, kar se dogaja na vaših poslovnih straneh v okviru LiveAgentovega zanesljivega sistema vozovnic. Vsaka stranka interakcija bo varno shranjena, organizirana in razdeljena med razpoložljive agente.
Uporaba platforme družbenih medijev po vsem svetu nenehno narašča, zato je pomembno, da so podjetja prisotna točno tam, kjer njihova baza strank preživi veliko časa. Zagotavljanje podpore družbenih medijev je priročno za stranke in podjetjem omogoča, da zadovoljijo svoje potrebe, kar jim posledično pomaga prodati več izdelkov ali storitev.
Glavne prednosti so hitrost, učinkovitost in zanesljivost. Programska oprema za podporo družbenim medijem omogoča tudi manjšim skupinam, da zagotovijo celovito podporo strankam zahvaljujoč organizirani komunikaciji in pregledni enostavni uporabi. Poslovni računi družbenih medijev lahko rastejo zaradi zanesljivih podporo, ki lahko izboljša tudi uspešnost drugih vidikov, kot je prodaja.
LiveAgent je opremljen s plačljivim načrtom, ki podpira neomejeno število računov Facebook, Messenger, Instagram in Viber po pošteni ceni. Dobili boste tudi dostop do najsodobnejšega sistema izdajanja vstopnic, zanesljivega prenosa v živo pripomoček za klepet, funkcija klicnega centra in portal za stranke z bazo znanja za 49 USD na agenta mesečno.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Poslovite se od počasne, slabše programske opreme in pozdravite LiveAgent
Uporabniki so zelo zadovoljni s podpornim orodjem LiveAgent, saj ponuja dobro vrednost za denar, enostavno uporabo in odlično izvedbo podpore. Primerjava z drugimi podpornimi sistemi, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk in Freshdesk, kaže, da LiveAgent ponuja najboljše funkcije za ceno, vključno z mobilnimi funkcijami in možnostjo integracij. Uporabniki so tudi pohvalili odlično podporno ekipo in napreden nivo avtomatizacije. Prehod s Zendeska na LiveAgent je bil uspešen zaradi večje funkcionalnosti in bolj stabilne platforme, zlasti na mobilnih napravah.
Uporabniki LiveAgenta so zelo zadovoljni s to prodajno orodje. Storitev je stabilna, ima dobro funkcionalnost, ki jo dopolnjujejo klepet v živo, baze podatkov in integracija s socialnimi omrežji. Uporabnikom se zdi zelo enostaven za uporabo in ima visoko vrednost za denar. LiveAgent ima tudi odlično podporo strankam ter mobilna funkcionalnost. Cena je zelo dostopna v primerjavi s konkurenčnimi rešitvami in nudi napreden nivo avtomatizacije ter integracij.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih