Programska oprema za podporo družbenim medijem brez stresa

Udobno se usedite & sprostite se, saj LiveAgent pretvori vsa obvestila v vstopnice.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Uporablja ga
Social

Podpora za družabne medije znotraj vaše storitve za pomoč

Povežite svoje kanale družbenih medijev z LiveAgentom in organizirajte vse zahteve storitev za stranke v eni zanesljivi rešitvi. Sistem za prodajo vstopnic LiveAgent vam omogoča upravljanje vstopnic s Facebooka, Instagrama, Twitterja in Viberja na enem priročnem mestu. S komunikacijsko platformo s popolnimi funkcijami in orodjem službe za pomoč uporabnikom v enem poskrbite, da bodo vaše družabne interakcije visoke.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • Podpora za družabne medije znotraj vaše storitve za pomoč - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Podpora za družabne medije znotraj vaše storitve za pomoč - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.
  • Podpora za družabne medije znotraj vaše storitve za pomoč - P - 102188 - LiveAgent

Socialna podpora

Storitve za stranke družbenih medijev so relativno nova programska niša. Ta sistem vam omogoča učinkovito komuniciranje s svojim občinstvom, tako da na enem mestu zbere vsa sporočila in omembe vaše blagovne znamke v različnih družbenih omrežjih.

Glavna prednost večkanalnega sistema službe za pomoč uporabnikom je, da vam omogoča ogled interakcij strank iz drugih kanalov podpore strankam na eni armaturni plošči. Poleg tega je vsako sporočilo zbrano v univerzalnem nabiralniku in nato s hibridnim tokom vstopnic pretvorjeno v poenotene vstopnice.

Social support

Najboljše rešitve

Kako izbrati orodja za družbene medije?

Najpomembneje je, da upoštevate vse svoje zahteve in pričakovanja. Prvi korak je preveriti, ali želite svojemu komunikacijskemu sistemu dodati druge komunikacijske kanale in ali želite poenotiti vso svojo komunikacijo na enem mestu. Drugič, preverite, ali potrebujete klepet v živo, e-pošto, telefonsko podporo ali portal za stranke. Naslednja stvar, ki jo morate upoštevati, so funkcije in integracije. Nazadnje primerjajte cene in poiščite najboljšo možno vrednost.

Naj LiveAgent obravnava vaša sporočila družbenih medijev

Povežite račune z vseh priljubljenih platform družbenih medijev in dovolite, da LiveAgent upravlja vaše račune

Facebook integracija Demo: Kako deluje​

00:00/03:02
Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Upravljanje občinstva

Naša Facebook integracija odpravlja potrebo po spremljanju več naprav, računov družbenih medijev in skupni rabi poverilnic za prijavo. Vsi agenti lahko odgovorijo na vstopnice iz vašega univerzalnega nabiralnika, tako da vam ni treba biti odvisen od skrbnika Facebook strani. Uporaba vaše Facebook integracije je enostavna. Preprosto povežite svojo Facebook poslovno stran (ali strani) z nadzorno ploščo LiveAgent in začnite. Vsi komentarji na vaše družabne objave ali omembe vaše strani bodo samodejno pretvorjeni v vstopnice, na katere lahko odgovorite in jih arhivirate. Posledično vam lahko pomaga zgraditi zvesto spletno skupnost s povečanjem angažiranosti strank.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Učinkovito sporočanje

Integracija Facebook Messengerja LiveAgent vam omogoča klepet s strankami v realnem času. Ko vaša Facebook stran prejme neposredno sporočilo, se to takoj pretvori v vstopnico in potisne na nadzorno ploščo LiveAgent. Z lahkoto lahko odgovorite, pošljete priloge ali celo pritisnete gumb »Všeč mi je«.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Predstavitev integracije Facebooka: kako deluje

00:00/03:02

Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Kako spremljati Twitter z LiveAgent

00:00/06:38

Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent

Sledite tvitom

Integracija Twitterja LiveAgent vam omogoča spremljanje vseh @omemb vaše strani ali katere koli oznake #hashtag po vaši izbiri.

Preprosto povežite svoj račun Twitter z nadzorno ploščo LiveAgent in izberite, katere hashtage in omembe želite spremljati. Vsi spremljani hashtagi in omembe bodo samodejno pretvorjeni v vstopnice in jih je mogoče samodejno dodeliti kateremu koli oddelku, ki ga izberete. LiveAgent bo samodejno pridobil vse tvite z vašimi nadzorovanimi ključnimi besedami in nanje lahko odgovorite s svoje nadzorne plošče.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Upravljanje spremljevalcev

Integracija Instagrama LiveAgent vam omogoča ogled in odgovarjanje na objave, v katerih ste označeni ali omenjeni, ter odgovarjanje na vse komentarje na vaše objave v družabnih medijih. Poleg tega imate z univerzalnim nabiralnikom LiveAgent vse svoje vstopnice pod eno streho, tako da ni potrebe po spremljanju več naprav ali računov. Posledično LiveAgent prihrani čas vašim agentom, izboljša njihov odzivni čas na poizvedbo in poveča produktivnost agentov. Preizkusite še danes in takoj ustvarite močno prisotnost v družbenih medijih.

  • Povabite stranke h klepetu s samodejnimi sporočili
  • Spremenite obiskovalce spletne strani v stranke s klepetom

Kako uporabiti svoj vtičnik Instagram v LiveAgent

00:00/04:03

Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Predstavitev integracije Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent

Pošiljanje besedilnih sporočil v mapo »Prejeto«

Agenti lahko težave s storitvami za stranke rešijo tudi prek Viberja, ene najbolj priljubljenih platform za sporočanje danes. LiveAgent lahko racionalizira vsa sporočila s te platforme v vaš sistem izdajanja vstopnic, kjer se pretvorijo v vstopnice strank. Z lahkoto jim lahko odgovorite iz univerzalnega nabiralnika. Viber se dobro obnese kot dodatek k vašim družbenim kanalom za stranke, ki imajo raje platforme za sporočanje. Odgovarjanje na sporočila Viber brezhibno deluje z drugimi komunikacijskimi kanali v vašem izdajanju vozovnic.

  • Organizirajte komunikacijo Viber na enem mestu
  • Odgovarjajte na sporočila Viber v nabiralniku za vstopnice

Slack obvestila

Bodite obveščeni o kakršnih koli vstopnicah novih strank ali spremembah statusov vstopnic med druženjem s sodelavci. V LiveAgent imamo vgrajen vtičnik Slack, da ne zamudite ničesar pomembnega. Preprosto pritisnite stikalo v nastavitvah in prejemajte obvestila LiveAgent v namenskem kanalu Slack. Ta integracija je zelo prilagodljiva – določite lahko vrsto informacij, ki jih želite prejeti, in izberete pravila za pošiljanje obvestil določenim stikom ali kanalom.

  • Bodite obveščeni o svoji dejavnosti v zvezi z vstopnicami v Slacku
  • Prilagodite svoja obvestila v storitvi Slack o vstopnicah LiveAgent
Slack Integration
WhatsApp Integration

Podpora za WhatsApp

Naša integracija agentom za pomoč strankam omogoča uporabo najbolj priljubljene storitve družabnih sporočil na svetu. Naj bodo vaše stranke zadovoljne s preoblikovanjem sporočil WhatsApp v vstopnice za lažje reševanje težav. Preprosto dodajte svoj račun WhatsApp v LiveAgent in začnite odgovarjati na sporočila. Integracija WhatsApp dobro deluje z našimi funkcijami prodaje vstopnic, tako da lahko zagotovite hitrejšo in zanesljivejšo podporo.

  • Integracija z najbolj priljubljeno platformo za sporočanje
  • Upravljajte svojo komunikacijo WhatsApp iz svoje vstopnice
Let’s get social!

Rešujte težave strank s funkcijami družbenih medijev

Agenti lahko preprosto odgovorijo na vprašanja strank z našim popolnoma opremljenim univerzalnim nabiralnikom. Povežite svoje račune družbenih medijev od Facebooka, Twitterja, Instagrama in Viberja, da zagotovite kakovostne storitve za pomoč strankam z večjo učinkovitostjo.

Izboljšajte pot stranke z:

  • Hitrejša komunikacija s funkcijami produktivnosti
  • Učinkovita komunikacija v družabnih medijih z univerzalnim nabiralnikom
  • Brezhibna povezava z drugimi komunikacijskimi kanali
Support team view

Začnite s skrbjo za stranke družbenega omrežja

Preprosto dodajte vse pomembne socialne kanale za storitve za stranke. Povežite svoje družabne račune, upravljajte svoje družabne profile in ustvarite bazo zvestih strank na njihovi priljubljeni platformi.

Pomembne funkcije naše podpore za družbena omrežja programske opreme

Raziščite vse ključne funkcije, ki vam pomagajo zagotoviti odlične storitve za stranke in izboljšati zmožnosti upravljanja družbene skupnosti

Organizirana komunikacija

Univerzalna mapa

Vsa zasebna sporočila s katere koli platforme družbenih medijev so organizirana v univerzalni mapi »Prejeto«. Najboljše pri tem je, da univerzalni nabiralnik poenostavi komunikacijo iz vseh komunikacijskih kanalov in vam pomaga zbrati komunikacijo strank v niti tickerjev. Vsi postopki podpore strankam postanejo lažji, ko so informacije na pravem mestu.

  • Ohranja pogovore s strankami na enem priročnem mestu
  • Organizira poizvedbe in komunikacijo s storitvami za stranke
Organized communication
Efficient workflow

Učinkovit potek dela

Pravila avtomatizacije

Učinkovite storitve za stranke je mogoče dodatno izboljšati s pravili po meri za avtomatizacijo. Ti vam lahko pomagajo zagotoviti hitrejšo in učinkovitejšo interakcijo s strankami, hkrati pa vam pomagajo pri ponavljajočih se in vsakdanjih opravilih. Pravila je mogoče prilagoditi in uporabiti za različne situacije in naloge, da vam pomagajo ustvariti boljši potek dela in hitreje razvrščati sporočila strank.

  • Avtomatizirajte potek dela in se osredotočite na pomembno
  • Znebite se vsakodnevnih ali ponavljajočih se nalog.

Kategorizacija

Oddelki in oznake

Skupine za podporo strankam imajo različne specializacije. Razdelite svoje predstavnike za pomoč strankam v oddelke in svoje stranke vsakič pripeljite do pravih strokovnjakov. Oznake lahko uporabite tudi za označevanje povpraševanj ali komentarjev strank. Oznake služijo kot kategorije za vašo mapo »Prejeto«, tako da vedno veste, s kakšno vrsto težave se boste ukvarjali.

  • Člane skupine za podporo strankam razdelite po strokovnem znanju
  • Uporabite oznake za organizacijo interakcij s storitvami za stranke
  • Zagotovite pravilne in pravočasne rešitve za pomoč strankam
Categorizing
Ticket features

Funkcije vstopnic

Makri, priloge in opombe

Skrajšajte odzivne čase in izboljšajte storitve za stranke s pripravljenimi sporočili in vnaprej določenimi odgovori. LiveAgent podpira različne vrste prilog pri odgovarjanju na prijavo. Svojim kolegom agentom lahko v vstopnicah pustite opombe in jih obvestite o skrbeh strank ali pozitivnih interakcijah, kadar koli to potrebujete.

  • Ostanite v koraku z zahtevami strank z vnaprej napisanimi sporočili
  • Pustite opombe in dodajte priloge v vstopnice
Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli

Razlogi, zakaj bi morali uporabljati programsko opremo za
socialne storitve

Ugotovite, zakaj so podjetja začela uporabljati družbene medije kot enega svojih glavnih kanalov za pomoč strankam.

Smiley face icon

Izguba bistva

Ne veste, o čem je bil vaš prejšnji pogovor s stranko, ker je bil na drugem kanalu? LiveAgent to spremlja.

Clock icon

Izguba dragocenega časa

Ali pogosto preklapljate med različnimi vrstami programske opreme? Naj LiveAgent opravi delo namesto vas.

Web icon

Težko nadzorovati

Ali upravljate več profilov na različnih družbenih omrežjih? Z LiveAgentom jih lahko vse upravljate z ene nadzorne plošče.

 

Kaj pravijo številke o podpori družbenih medijev?

Oglejte si nekaj najpomembnejših statističnih podatkov o podpori strankam v družabnih omrežjih in ugotovite, zakaj bi morali uporabljati družbena omrežja za podporo strankam

Družabna prisotnost

Skrb za stranke v družabnih medijih postaja nuja v poslovnem svetu. S svojimi družabnimi stranmi dosežete obstoječe in potencialne stranke. Svojemu občinstvu nudite nasvete pri nakupu in družbene storitve za stranke.

  • Izboljšajte svojo prisotnost v družbenih medijih in hitreje odgovarjajte
  • Vstopnice poenostavijo vašo družabno komunikacijo
Chart

63%

strank pričakuje storitve družbenih medijev

Družbeni mediji so postali bistveni za storitve strankam. Izboljšajte svojo prisotnost v družabnih medijih in bodite tam za svoje občinstvo.

Zadovoljstvo strank

Raziskave kažejo, da je obravnavanje pritožb in zahtev strank prek družbenih medijev visoko zadovoljna. Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgentom in izboljšajte svojo igro za podporo strankam.

  • Izboljšajte zadovoljstvo strank s socialnimi mediji
  • Presegajte pričakovanja z rednimi odgovori in aktivnostjo
Chart

70%

stopnja zadovoljstva

Visok odstotek strank je zadovoljnih z načinom reševanja njihovih težav prek družbenih medijev. Ne omejujte kakovostne socialne oskrbe strank in jo izboljšajte že danes.

Ustvarite zvestobo

Z LiveAgentom kot rešitvijo za družbene medije upravljajte interakcije s strankami veliko hitreje. Hitro odgovarjajte in dosledno zagotavljajte pronicljive nasvete in odgovore na svojih družbenih kanalih.

  • Povečajte zvestobo strank z dobro storitvijo
  • Zagotovite dosledne odgovore in podporo strankam
Chart

79%

strank pričakuje odgovor v 24 urah

Zagotovite si najboljše rezultate v anketah o zadovoljstvu strank in zagotovite hitro storitev za stranke na družbenih medijih.

Prihranite več z orodji za podporo družbenih medijev

Poiščite programsko opremo za podporo za družbena omrežja, ki vam prinaša najboljšo vrednost in prihrani vaš proračun. Začnite primerjavo in poiščite prave funkcije za pravo ceno.

Izjave

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša vrednost za vaš denar

Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.

14-dnevni preizkus
Kreditna kartica ni potrebna
in veliko več
$15 mesec

Zahtevek

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • Neomejeno število e-poštnih naslovov
  • Napredno poročanje
  • Portal za stranke + forum
$29 mesec

Ticket+chat

  • Vse v Zahtevek, plus:
  • Neomejeni gumbi za klepet
  • Upravljanje povratnih informacij
  • Obiskovalci spremljajo v realnem času
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 telefonska številka
  • 1 e-poštni naslov

Pogosto zastavljena vprašanja

Če imate vprašanja, imamo odgovore. Oglejte si najpogostejša vprašanja o kalkulatorju cen službe za pomoč uporabnikom.

Kaj je podpora družbenih medijev?

Podpora družbenih medijev se nanaša na zagotavljanje podpore strankam prek katerega koli omrežja družbenih medijev, kjer so prisotni poslovni računi in stranke. Najpogostejša in najbolj priljubljena družbena omrežja za zagotavljanje podpore strankam so Facebook, Twitter in Instagram. Spletna mesta, kot je Quora ali Reddit se pogosto uporabljajo na enak način.

Kaj je programska oprema za podporo družbenim medijem?

Programska oprema za podporo družbenim medijem je vrsta programske opreme za podporo strankam, ki se osredotoča neposredno na pomoč agentom za podporo strankam pri zagotavljanju učinkovitih storitev prek družbenih medijev. Vsi poslovni računi družbenih medijev so zbrani na enem mestu in ustvarjene so vstopnice za komentarje, tvitov, neposrednih sporočil in druge komunikacije prek družbenih medijev. Komunikacijo je mogoče učinkovito posredovati agentom, ki lahko hitreje ustrežejo potrebam strank.

Zakaj je LiveAgent idealna programska oprema za podporo družbenim medijem?

LiveAgent je odlična rešitev za podporo družbenim medijem zahvaljujoč svojim funkcijam Facebook, Twitter, Instagram in Viber. Povežite svoje račune družbenih medijev in spremljajte vse, kar se dogaja na vaših poslovnih straneh v okviru LiveAgentovega zanesljivega sistema vozovnic. Vsaka stranka interakcija bo varno shranjena, organizirana in razdeljena med razpoložljive agente.

Zakaj so družbeni mediji pomembni za podporo strankam?

Uporaba platforme družbenih medijev po vsem svetu nenehno narašča, zato je pomembno, da so podjetja prisotna točno tam, kjer njihova baza strank preživi veliko časa. Zagotavljanje podpore družbenih medijev je priročno za stranke in podjetjem omogoča, da zadovoljijo svoje potrebe, kar jim posledično pomaga prodati več izdelkov ali storitev.

Kakšne so prednosti programske opreme za podporo družbenim medijem?

Glavne prednosti so hitrost, učinkovitost in zanesljivost. Programska oprema za podporo družbenim medijem omogoča tudi manjšim skupinam, da zagotovijo celovito podporo strankam zahvaljujoč organizirani komunikaciji in pregledni enostavni uporabi. Poslovni računi družbenih medijev lahko rastejo zaradi zanesljivih podporo, ki lahko izboljša tudi uspešnost drugih vidikov, kot je prodaja.

Koliko stane programska oprema za podporo družbenim medijem?

LiveAgent je opremljen s plačljivim načrtom, ki podpira neomejeno število računov Facebook, Messenger, Instagram in Viber po pošteni ceni. Dobili boste tudi dostop do najsodobnejšega sistema izdajanja vstopnic, zanesljivega prenosa v živo pripomoček za klepet, funkcija klicnega centra in portal za stranke z bazo znanja za 49 USD na agenta mesečno.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico