S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Najbolj priljubljena
Informacijska služba je namenski oddelek v podjetju ali organizaciji, ki pomaga pri odgovarjanju na tehnična vprašanja svojih uporabnikov.
Služba za pomoč strankam je programska oprema, ki skupinam za pomoč strankam pomaga pri upravljanju dohodnih zahtev in poizvedb.
Vsako podjetje ima različne želje in potrebe. Tako obstajajo različne vrste programske opreme za pomoč uporabnikom. Nekatere nastavitve vključujejo velikost podjetja, funkcije storitev za stranke in količino agentov za pomoč strankam. Posledično trg ponuja programsko opremo za pomoč v oblaku, lokalno programsko opremo, odprtokodno programsko opremo za pomoč uporabnikom in programsko opremo za pomoč podjetjem.
Vstopnični sistem je orodje za upravljanje za obdelavo in arhiviranje zahtev za storitve za stranke, znane tudi kot zahtevki. Vstopnični sistem mora biti uporabniku prijazen in shraniti vse potrebne podatke o uporabniku.
Izraza help desk in service desk se pogosto uporabljata zamenljivo, čeprav imata različne pomene. Šteje se, da je služba za pomoč bolj osredotočena na odpravljanje napak, servisna služba pa bo pomagala tudi pri zahtevah po storitvah (zahteve po novih storitvah) in zahteve po informacijah (e.g.: Kako naredim X?)
Programska oprema za pomoč uporabnikom je namenjena vsem, ki bi želeli nuditi zvezdno podporo strankam na več kanalih. Glede na to programsko opremo uporabljajo samostojni podjetniki, mala podjetja ali velike korporacije. Za vsako kategorijo obstajajo različne naročnine, zato lahko izberete, kaj potrebujete ali želite.
Poslovne prednosti izvajanja programske opreme za pomoč uporabnikom v vašem podjetju vključujejo manjše stroške, saj bodo vaši agenti lahko učinkovito obravnavali poizvedbe strank iz več kanalov. Poleg tega bodo vaši predstavniki delovali z enim vmesnikom, kar jim bo prihranilo veliko časa, kar vodi do boljše splošne uporabniške izkušnje. Zadovoljstvo strank je cilj programske opreme za pomoč uporabnikom. Zadovoljne stranke lahko postanejo zveste stranke, kar lahko vašemu podjetju da konkurenčno prednost, ki jo vsi iščejo.
Preden se odločite za programsko opremo za rešitve storitev za stranke, morate oceniti funkcije različnih možnosti službe za pomoč uporabnikom. Tukaj je nekaj bistvenih, na katere morate biti pozorni; Samodejna distribucija zahtevkov, SLA, Interni zahtevki/opombe, CRM za zahtevke, vnaprej sestavljena sporočila, Pravila in Integracije.
Vstopnični sistemi so potrebni za zagotavljanje učinkovite in osredotočene oskrbe strank. Ohranjanje vaše prisotnosti prek e-pošte, družabnih medijev, klepetov v živo ali klicev je dolgotrajno in neučinkovito. Vstopnični sistemi zbirajo vso komunikacijo v eno nadzorno ploščo v obliki zahtevkov. Tako postane skrb za stranke učinkovitejša, saj imajo agenti boljši pregled nad vsemi komunikacijskimi kanali na eni nadzorni plošči.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Predloge za pridobitev e-pošte
Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!
Klepet v živo statistika in trendi
Storitev za stranke v realnem času je ključnega pomena. Oglejte si našo statistiko klepeta v živo in trende, da ugotovite, koliko je vaše podjetje odvisno od tega.
Predloge za lansiranje izdelkov
Po mesecih, ki ste jih porabili za razvoj izdelka/storitve, je očitno, da ga lansirate. Storite to pravilno z našimi predlogami za lansiranje izdelkov.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih