Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

naredimo konec slabi storitvi.

Navdušite stranke s hitrimi in dobro obveščenimi odgovori.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Služba za pomoč uporabnikom , ki bo osvojila vaše stranke

Izkoristite višjo stopnjo produktivnosti agentov in zadrževanje strank ali (pretvorbo) z našo večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom. Razmerje med ceno in vrednostjo je neprekosljivo. Z več kot 180 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracijami je naša programska oprema odlična rešitev za podjetja vseh velikosti in panog.

Poenostavite vse komunikacijske kanale in jih upravljajte iz e -poštnega predala podjetja v skupni rabi. Uživajte v integracijah družabnih medijev, neomejeni zgodovini brskanja po zahtevkih, posnetkih klicev, hibridnih pretokih zahtevkov in drugih orodjih za produktivnost.

Odkrijte napredno programsko opremo za pomoč uporabnikom

Programska oprema za informacijsko službo LiveAgent poenostavi različne komunikacijske kanale v enotne vstopnice.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Spoznajte LiveAgent - večkanalno komunikacijsko platformo

Dajte svoji ekipi pravo orodje za pomoč uporabnikom, da povečajo njihovo produktivnost in porabijo manj časa za zahteve strank. Z LiveAgentom vas lahko stranke kontaktirajo od koder koli. Vseeno je, ali si vaše stranke želijo po e-pošti, klepetu, klicu ali stiku prek družabnih omrežij. LiveAgent vam omogoča, da na vse njihove zahteve odgovorite z enega mesta.

Napredne funkcije programske opreme za pomoč uporabnikom, da ostane organizirano

LiveAgent ponuja preproste funkcije, ki močno vplivajo na uspešnost celotne ekipe.

Samodejno distribuirajte e -pošto, klepete in klice na podlagi vnaprej določenih pravil ali vira. Preberite več…

Pravila so niz sprožilcev, ki se izvajajo, ko so postavljeni pogoj.. Preberite več…

Omogočite svojim strankam avtomatizirane povratne klice, da izboljšate zadovoljstvo strank in zmanjšate trud strank. Preberite več…

Dajte svojim agentom vse informacije, ki jih potrebujejo za zagotavljanje podrobne in prilagojene storitve na vsaki točki stika. Preberite več…

Pripravljena sporočila so vnaprej določeni odgovori, ki vam bodo pomagali hitreje odgovoriti. Preberite več…

Združite več sporočil iz različnih virov v eno nit. Preberite več…

Najboljša vrednost za vaš denar

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem v letih 2019 in 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Professional Marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Small Businesses and Professional Marketers

$29/mo
Mobile help desk application

Mobilna aplikacija za pomoč uporabnikom

Namestite izvorno aplikacijo za Android ali iOS, da odgovorite na zahteve strank, ko vas ni v pisarni. Ni pomembno, ali se morate odzvati na e-pošto ali klice strank, naša mobilna aplikacija vam omogoča, da odgovorite na vse zahteve.

V celoti večjezično

Naj vaši zastopniki in stranke uporabljajo svoj materni jezik, da se počutijo samozavestno v svoji komunikaciji. LiveAgent je preveden v več kot 40 jezikov in vam poleg tega omogoča popolno prilagoditev vsake posebne črke ali črkovnega naglasa v aplikaciji.

Multilingual support included
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Integracije družbenih medijev

Storitve za stranke na družbenih omrežjih (SoMe) so danes nujne. LiveAgent ponuja najbolj priljubljene integracije družabnih medijev, tako da se vaše podjetje lahko brez odlašanja hitro poveže s svojim občinstvom v družabnih medijih. Na primer, s preprosto integracijo se lahko povežete s Facebookom, Twitterjem ali Instagramom.

CRM integracije

LiveAgent sodeluje z več partnerji, da strankam omogoči vključitev platforme za upravljanje odnosov s strankami. Z integracije CRM-ja bodo vaši agenti lahko hitro in učinkovito dostopali do podatkov strank. Tako lahko učinkovito rešite vsako poizvedbo stranke in hkrati ustvarite dolgotrajne odnose s strankami.

Person drafting the integration flow

Funkcije, ki jih potrebujete

LiveAgent ponuja pravi del funkcij programske opreme za pomoč uporabnikom, vključno s sistemom za upravljanje vozovnic z zmogljivo avtomatizacijo, SLA, klepetom v živo, družabnimi omrežji in sporočili, klicnim centrom, IVR, obrazci za stike in centrom za podporo. Trenutno je na voljo več kot 180+ funkcij službe za pomoč uporabnikom in vključenih je več kot 40 integracij!

LiveAgent se prilagodi vašemu poslu

LiveAgent kot programska oprema za pomoč uporabnikom se hitro prilagodi potrebam različnih poslovnih modelov. S podporo za stranke odkrijte, kako lahko vašemu podjetju pomaga.

Business pages

Poslovne rešitve

Start-upi in korporacije

Podjetje

Vlada

Edu & NVO

Industry Solutions

Rešitve v industriji

E -trgovina in storitve

Potovanja in namestitev

Marketing & Telco

Zabava

Pogosti razlogi, zakaj podjetja prehajajo na programsko opremo za pomoč uporabnikom

Ali ima vaše podjetje enake težave kot večina naših strank, ki so prešle na našo programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent?

Compas icon

Prepozno odgovarjanje na zahteve vaših strank

Ali zamujate pomembne roke in izgubljate prioritete v nabiralniku? Nastavite SLA za e -poštna sporočila z visoko prioriteto.

Email icon

Nemogoče sodelovanje mz e -poštnimi sporočili

Je vaš kolega na dopustu in morate prevzeti njegove odgovornosti? Univerzalna mapa »Prejeto« podjetja je prava izbira.

Lightbulb icon

Nimate vpogleda v uspešnost vaše ekipe

Ali se zavedate, kaj se dogaja pri komunikaciji vaše ekipe? Na enem mestu analizirajte vse odgovore, ki prihajajo skozi vaše podjetje.

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.

Kaj je programska oprema za pomoč uporabnikom?

Programska oprema službe za pomoč običajno zajame vso dohodno komunikacijo strank in jo za lažje upravljanje pretvori v zahtevke. Vaše stranke uporabljajo vse možne načine, kot so e -pošta, phone, sporočila ali  klepet v živo, zato ohranjanje vse komunikacije na enem mestu pomaga vašim agentom za pomoč strankam, da bolje razumejo težavo in hitreje odgovorijo.

What is help desk software

Kako lahko programska oprema help desk pomaga vašemu podjetju?

S programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko strankam pomagate 24 ur na dan. Kako? Preprosto z ustvarjanjem poglobljene baze znanja. Po naši raziskavi ima skoraj 70% kupcev raje samopostrežno možnost. Samopostrežna storitev je hitra, priročna in lahko vašemu podjetju daje prednost pred konkurenti.

Ne izgubljajte več časa pri preklapljanju med platformami za odgovarjanje na povpraševanja strank. Osrečite svoje zastopnike in stranke tako, da v LiveAgentu povežete svojo e -pošto, klepet v živo, telefonske klice, družabne medije in drugo ter takoj opazujete izboljšanje interakcij s strankami.

Vedno bodite obveščeni o uspešnosti agenta, da se dnevno izboljšate. Podatki o uspešnosti ekipe v LiveAgentu lahko vašemu podjetju omogočijo dejanski vpogled v vašo storitev za stranke. Posledično lahko ugotovite, ali je potrebno dodatno usposabljanje in kako lahko izboljšate zadovoljstvo strank.

Eden od načinov za izboljšanje uporabniške izkušnje je doseganje strank skozi celotno izkušnjo brskanja. Programska oprema za pomoč strankam omogoča vašim predstavnikom storitev za stranke, da se obrnejo prek proaktivnih povabil na klepet. Posledično lahko vaši agenti preprečijo visoko stopnjo obiskov ene strani, izboljšajo CX in na koncu povečajo zvestobo strank.

Če želite ustvariti zvezdniško izkušnjo storitev za stranke, morajo biti vaši agenti hitri in učinkoviti. Obravnavanje ponavljajočih se nalog pa jim lahko vzame veliko časa. Avtomatizacija opravil in ustvarjanje vnaprej pripravljenih e -poštnih predlog/sporočil prek vstopničnega sistema jim omogoča, da svoj čas porabijo za stranke, ki jih potrebujejo.

Sistem za pomoč uporabnikom vašim sodelavcem omogoča sodelovanje na več načinov. Ekipa za pomoč strankam lahko komunicira neposredno v zahtevkih za podporo strankam in zelo hitro reši težave s strankami. Poleg tega lahko skupina za pomoč strankam klepeta tudi zunaj zahtevka službe za pomoč. Učinkovito timsko delo bo dvignilo vašo storitev za stranke na profesionalno raven, in posledično bodo stranke zadovoljne.

How to choose the right help desk software

Kako izbrati pravo programsko opremo za pomoč uporabnikom

Obstaja na ducate različnih rešitev za pomoč uporabnikom, vendar se razlika v ponudbi močno razlikuje. Izbira najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom mora biti vedno povezana z vašimi osebnimi in podjetniškimi potrebami.

Večina ponudnikov ponuja osnovne funkcije, kot so zahtevki, klepet ali analitična nadzorna plošča. Bolj napredni imajo avtomatizacijo, sisteme za podporo več baz znanja ali drugačen nabor orodij za sodelovanje.

Z LiveAgentom smo šli še korak dlje in v našo platformo vgradili programsko opremo klicnega centra. LiveAgentu smo omogočili tudi zbiranje sporočil v družabnih medijih in našim agentom omogočili odziv z ene nadzorne plošče. Posledično naši zahtevki poenostavljajo vse oblike komunikacije v enotno obliko.

Primerjava programske opreme za pomoč uporabnikom

Obstaja kar nekaj programske opreme za pomoč uporabnikom, izbira pravega pa je lahko izziv. Zato smo vam olajšali izbiro najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom. Preprost uporabniški vmesnik, napredne funkcije in poštene cene smo združili v en paket po ceni povprečne večerje za 2 osebi.

Help desk software comparison

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je informacijska služba za pomoč?

Informacijska služba je namenski oddelek v podjetju ali organizaciji, ki pomaga pri odgovarjanju na tehnična vprašanja svojih uporabnikov.

Kaj je služba za pomoč uporabnikom?

Služba za pomoč strankam je programska oprema, ki skupinam za pomoč strankam pomaga pri upravljanju dohodnih zahtev in poizvedb.

Kakšne so različne vrste programske opreme za pomoč uporabnikom?

Vsako podjetje ima različne želje in potrebe. Tako obstajajo različne vrste programske opreme za pomoč uporabnikom. Nekatere nastavitve vključujejo velikost podjetja, funkcije storitev za stranke in količino agentov za pomoč strankam. Posledično trg ponuja programsko opremo za pomoč v oblaku, lokalno programsko opremo, odprtokodno programsko opremo za pomoč uporabnikom in programsko opremo za pomoč podjetjem.

Kaj pomeni vstopnišni sistem v službi za pomoč strankam?

Vstopnični sistem je orodje za upravljanje za obdelavo in arhiviranje zahtev za storitve za stranke, znane tudi kot zahtevki. Vstopnični sistem mora biti uporabniku prijazen in shraniti vse potrebne podatke o uporabniku.

Kakšna je razlika med službo za pomoč uporabnikom in oddelkom za pomoč?

Izraza help desk in service desk se pogosto uporabljata zamenljivo, čeprav imata različne pomene. Šteje se, da je služba za pomoč bolj osredotočena na odpravljanje napak, servisna služba pa bo pomagala tudi pri zahtevah po storitvah (zahteve po novih storitvah) in zahteve po informacijah (e.g.: Kako naredim X?)

Kdo uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Programska oprema za pomoč uporabnikom je namenjena vsem, ki bi želeli nuditi zvezdno podporo strankam na več kanalih. Glede na to programsko opremo uporabljajo samostojni podjetniki, mala podjetja ali velike korporacije. Za vsako kategorijo obstajajo različne naročnine, zato lahko izberete, kaj potrebujete ali želite.

Kakšne so prednosti programske opreme za pomoč uporabnikom?

Poslovne prednosti izvajanja programske opreme za pomoč uporabnikom v vašem podjetju vključujejo manjše stroške, saj bodo vaši agenti lahko učinkovito obravnavali poizvedbe strank iz več kanalov. Poleg tega bodo vaši predstavniki delovali z enim vmesnikom, kar jim bo prihranilo veliko časa, kar vodi do boljše splošne uporabniške izkušnje. Zadovoljstvo strank je cilj programske opreme za pomoč uporabnikom. Zadovoljne stranke lahko postanejo zveste stranke, kar lahko vašemu podjetju da konkurenčno prednost, ki jo vsi iščejo.

Katere so bistvene lastnosti službe za pomoč uporabnikom?

Preden se odločite za programsko opremo za rešitve storitev za stranke, morate oceniti funkcije različnih možnosti službe za pomoč uporabnikom. Tukaj je nekaj bistvenih, na katere morate biti pozorni; Samodejna distribucija zahtevkov, SLA, Interni zahtevki/opombe, CRM za zahtevke, vnaprej sestavljena sporočila, Pravila in Integracije.

Zakaj potrebujemo vstopnični sistem?

Vstopnični sistemi so potrebni za zagotavljanje učinkovite in osredotočene oskrbe strank. Ohranjanje vaše prisotnosti prek e-pošte, družabnih medijev, klepetov v živo ali klicev je dolgotrajno in neučinkovito. Vstopnični sistemi zbirajo vso komunikacijo v eno nadzorno ploščo v obliki zahtevkov. Tako postane skrb za stranke učinkovitejša, saj imajo agenti boljši pregled nad vsemi komunikacijskimi kanali na eni nadzorni plošči.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico