odpravimo slabe storitve s programsko opremo za pomoč uporabnikom

Navdušite stranke s hitrimi in dobro obveščenimi odgovori.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Helpdesk software

Služba za pomoč uporabnikom , ki bo osvojila vaše stranke

Izkoristite višjo stopnjo produktivnosti agentov in zadrževanje strank ali (pretvorbo) z našo večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom. Razmerje med ceno in vrednostjo je neprekosljivo. Z več kot 180 funkcijami službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracijami je naša programska oprema odlična rešitev za podjetja vseh velikosti in panog. Poenostavite vse komunikacijske kanale in jih upravljajte iz e -poštnega predala podjetja v skupni rabi. Uživajte v integracijah družabnih medijev, neomejeni zgodovini brskanja po zahtevkih, posnetkih klicev, hibridnih pretokih zahtevkov in drugih orodjih za produktivnost.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Odkrijte napredno programsko opremo za pomoč uporabnikom

Programska oprema za informacijsko službo LiveAgent poenostavi različne komunikacijske kanale v enotne vstopnice.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Spoznajte LiveAgent - večkanalno komunikacijsko platformo

Dajte svoji ekipi pravo orodje za pomoč uporabnikom, da povečajo njihovo produktivnost in porabijo manj časa za zahteve strank. Z LiveAgentom vas lahko stranke kontaktirajo od koder koli. Vseeno je, ali si vaše stranke želijo po e-pošti, klepetu, klicu ali stiku prek družabnih omrežij. LiveAgent vam omogoča, da na vse njihove zahteve odgovorite z enega mesta.

Vstopnični sistem

Vam je težko slediti in odgovarjati na vsa vprašanja strank? Stranke pričakujejo in zahtevajo hitro komunikacijo s storitvami za stranke na več platformah. Vendar pa lahko upravljanje storitev za stranke postane neorganizirano in kaotično, če nimate sistema kakovosti. Vstopnični sistem je del vsake kakovostne programske opreme za pomoč uporabnikom. Funkcija izdajanja zahtevkov znotraj LiveAgenta zbira povpraševanja strank iz več komunikacijskih kanalov in jih organizira v en univerzalni nabiralnik. Tako lahko na eni platformi prejmete vsa vaša e-poštna sporočila, poizvedbe/omembe družbenih medijev, klice, klepete v živo in še več. Agenti bi potem lahko učinkovito upravljali komunikacijo s strankami in preprečili izgubljeno ali neodgovorjeno komunikacijo. LiveAgentov spletni vstopnični sistem je uporabniku prijazen, kar vašim agentom omogoča, da se z njim hitro seznanijo. Poleg tega je LiveAgent razvil spletni sistem za izdajo vozovnic, da bi še dodatno izboljšal avtomatizacijo storitev za stranke. Na primer, avtomatizirana distribucija zahtevkov, SLA, pravila za avtomatizacijo in drugo. Torej dajte vstopničnemu sistemu priložnost in takoj zagotovite profesionalno storitev za stranke.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Live chat connections

Klepet v živo

Funkcija klepeta v živo vam lahko pomaga zagotoviti takojšnjo storitev za stranke vašim strankam ali obiskovalcem. LiveAgent ponuja najhitrejšo storitev klepeta v živo, ki je na voljo, in ni omejitev za število gumbov za klepet, ki jih lahko uporabite. Tako lahko zagotovite podporo za URL-je, kjer obiskovalci potrebujejo vašo pomoč. Poleg tega ima LiveAgentov klepet v živo širok nabor pametnih funkcij. Funkcija Največja dolžina čakalne vrste na primer samodejno preneha prikazovati gumb za klepet, ko čakalna vrsta stranke postane predolga. Proaktivna povabila na klepet so še ena odlična funkcija, ki lahko pomaga osebju službe za pomoč uporabnikom komunicirati z obiskovalci, še preden zaprosijo za pomoč. Če vnaprej zagotovite pomoč, lahko svoje obiskovalce pretvorite v plačljive stranke. Čeprav se s funkcijami klepeta v živo lahko vedno pohvalimo, je natančno merilo uspeha število konverzij, ki jih ustvari. Zato je LiveAgent razvil funkcijo, ki vaši blagovni znamki omogoča merjenje učinkovitosti klepeta v živo v storitvi Google Analytics. Zdaj je čas za klepet. Torej zaštartajmo.

Klicni center

Kakovostna platforma za pomoč uporabnikom vključuje tudi klicni center, saj stranke še vedno želijo kontaktirati agente preko telefona. Danes rešitve službe za pomoč uporabnikom ponujajo več kot le osnovni klicni center. Klicni center LiveAgent ima napredne funkcije, ki vam omogočajo izjemno izboljšanje uporabniške izkušnje prek telefona, kot so interni klici, video klici in klicni gumbi. Poleg tega sistem ponuja funkcije avtomatizacije, ki še bolj izboljšajo pogovore s strankami. Na primer, IVR, samodejni povratni klic in usmerjanje klicev lahko preprečijo dolge čakalne dobe, saj so stranke preusmerjene na pravi oddelek. Če pa je linija zasedena, lahko zahtevajo samodejni povratni klic. Ti preprosti procesi avtomatizacije klicnega centra izboljšujejo potek dela, hkrati pa povečujejo zadovoljstvo strank. Poleg tega, ker je klicni center sestavni del programske opreme službe za pomoč uporabnikom, si lahko vaše osebje za pomoč strankam ogleda tudi podatke o strankah iz možnosti integracije CRM znotraj vsake kartice. Na splošno je LiveAgent ustvaril funkcije klicnega centra za zagotavljanje vrhunske komunikacije s strankami prek telefona z uporabo funkcij avtomatizacije službe za pomoč uporabnikom.
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Customer portal software - LiveAgent

Baza znanja

Baza znanja je skladišče informacij, ki jih izdela podjetje, ki se uporabljajo za pomoč njihovim strankam, ko njihovi zastopniki niso na voljo. Samopostrežne možnosti so danes med podjetji vse bolj priljubljene, saj skoraj 80 % strank za iskanje informacij raje uporablja spletne vire. Baze znanja so odlične tako za notranje kot za zunanje namene. Vaše podjetje lahko na primer ustvari notranjo bazo znanja za vključitev zaposlenih, posodobitve ali druge pomembne podatke podjetja. Po drugi strani pa lahko ustvarite javno bazo znanja, tako da lahko vaše podjetje deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne da bi morali najeti dodatno osebje službe za pomoč uporabnikom. Poleg tega LiveAgent ponuja tudi več baz znanja za podjetja, ki bi radi razlikovali vsebine za več blagovnih znamk. Ne čakajte, da se vaši konkurenti izboljšajo. Namesto tega ustvarite izčrpne vodnike z navodili, priročnike, korake za odpravljanje težav, članke z opisom orodij in opazujte, kako vaše podjetje v kratkem času izboljšuje zadovoljstvo strank, ohranjanje, zvestobo in prodajo.

Forum

Forum je še ena odlična samopostrežna možnost. Vaše podjetje lahko ustvari LiveAgentov forum za notranje in zunanje namene. Forum je, kjer lahko ljudje delijo svoja mnenja, izkušnje, predloge in še več glede blaga ali storitev. Z internim forumom lahko vaši agenti učinkovito in uspešno rešujejo težave, povezane z delom. Na javnem forumu lahko stranke svoje težave rešujejo s pomočjo drugih strank. Preprosto povedano, strankam ni treba stopiti v stik s predstavnikom stranke; lahko objavijo vprašanje na forumu, da najdejo odgovor. Včasih že obstaja forum o določenih težavah, kjer lahko stranke preprosto preberejo pogovor in ga sami odpravijo. Na splošno je to odličen način, da takoj povečate svojo podporo.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Customer portal software - LiveAgent

Portal strank

Portal za stranke ali z drugimi besedami samopostrežni portal je odličen način za zagotavljanje brezhibne uporabniške izkušnje 24 ur na dan. Portal za stranke LiveAgent omogoča vašim strankam, da se prijavijo in dostopajo/sledijo svojim poizvedbam. Zato se jim ni treba znova obrniti na podporo glede statusa svojega zahtevka. Stranke si lahko ogledajo tudi zgodovino zahtevkov in dodatne informacije o izdelkih/storitvah, ki so bodisi v obliki člankov iz baze znanja ali o katerih se razpravlja na javnih forumih. Na splošno vam samopostrežni portal omogoča ustvarjanje skupnosti, ki si pomaga z izmenjavo nasvetov in trikov, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zvestobo blagovni znamki.

Napredne funkcije programske opreme za pomoč uporabnikom, da ostane organizirano

LiveAgent ponuja preproste funkcije, ki močno vplivajo na uspešnost celotne ekipe.
Samodejno distribuirajte e -pošto, klepete in klice na podlagi vnaprej določenih pravil ali vira. Preberite več…
Pravila so niz sprožilcev, ki se izvajajo, ko so postavljeni pogoj.. Preberite več…
Omogočite svojim strankam avtomatizirane povratne klice, da izboljšate zadovoljstvo strank in zmanjšate trud strank. Preberite več…
Dajte svojim agentom vse informacije, ki jih potrebujejo za zagotavljanje podrobne in prilagojene storitve na vsaki točki stika. Preberite več…
Pripravljena sporočila so vnaprej določeni odgovori, ki vam bodo pomagali hitreje odgovoriti. Preberite več…
Združite več sporočil iz različnih virov v eno nit. Preberite več…

Najboljša vrednost za vaš denar

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem v letih 2019 in 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.
Zahtevek

Zahtevek

Za mala podjetja in profesionalne tržnike

$15/mo
Zahtevek

Zahtevek+Klepet

Za srednje velika podjetja in profesionalne agencije

$29/mo
LiveAgent - Mobile help desk application

Mobilna aplikacija za pomoč uporabnikom

Namestite izvorno aplikacijo za Android ali iOS, da odgovorite na zahteve strank, ko vas ni v pisarni. Ni pomembno, ali se morate odzvati na e-pošto ali klice strank, naša mobilna aplikacija vam omogoča, da odgovorite na vse zahteve.

V celoti večjezično

Naj vaši zastopniki in stranke uporabljajo svoj materni jezik, da se počutijo samozavestno v svoji komunikaciji. LiveAgent je preveden v več kot 40 jezikov in vam poleg tega omogoča popolno prilagoditev vsake posebne črke ali črkovnega naglasa v aplikaciji.
Multilingual support in LiveAgent
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Integracije družbenih medijev

Storitve za stranke na družbenih omrežjih (SoMe) so danes nujne. LiveAgent ponuja najbolj priljubljene integracije družabnih medijev, tako da se vaše podjetje lahko brez odlašanja hitro poveže s svojim občinstvom v družabnih medijih. Na primer, s preprosto integracijo se lahko povežete s Facebookom, Twitterjem ali Instagramom.

CRM integracije

LiveAgent sodeluje z več partnerji, da strankam omogoči vključitev platforme za upravljanje odnosov s strankami. Z integracije CRM-ja bodo vaši agenti lahko hitro in učinkovito dostopali do podatkov strank. Tako lahko učinkovito rešite vsako poizvedbo stranke in hkrati ustvarite dolgotrajne odnose s strankami.
Person drafting the integration flow

Funkcije, ki jih potrebujete

LiveAgent ponuja pravi del funkcij programske opreme za pomoč uporabnikom, vključno s sistemom za upravljanje vozovnic z zmogljivo avtomatizacijo, SLA, klepetom v živo, družabnimi omrežji in sporočili, klicnim centrom, IVR, obrazci za stike in centrom za podporo. Trenutno je na voljo več kot 180+ funkcij službe za pomoč uporabnikom in vključenih je več kot 40 integracij!

LiveAgent se prilagodi vašemu poslu

LiveAgent kot programska oprema za pomoč uporabnikom se hitro prilagodi potrebam različnih poslovnih modelov. S podporo za stranke odkrijte, kako lahko vašemu podjetju pomaga.
Business bag - icon

Poslovne rešitve

Start-upi in korporacije Podjetje Vlada Edu & NVO
Industry Solutions - icon

Rešitve v industriji

E -trgovina in storitve Potovanja in namestitev Marketing & Telco Zabava

Pogosti razlogi, zakaj podjetja prehajajo na programsko opremo za pomoč uporabnikom

Ali ima vaše podjetje enake težave kot večina naših strank, ki so prešle na našo programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent?
Compas icon

Prepozno odgovarjanje na zahteve vaših strank

Ali zamujate pomembne roke in izgubljate prioritete v nabiralniku? Nastavite SLA za e -poštna sporočila z visoko prioriteto.
Email icon

Nemogoče sodelovanje mz e -poštnimi sporočili

Je vaš kolega na dopustu in morate prevzeti njegove odgovornosti? Univerzalna mapa »Prejeto« podjetja je prava izbira.
Lightbulb icon

Nimate vpogleda v uspešnost vaše ekipe

Ali se zavedate, kaj se dogaja pri komunikaciji vaše ekipe? Na enem mestu analizirajte vse odgovore, ki prihajajo skozi vaše podjetje.

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.

Kaj je programska oprema za pomoč uporabnikom?

Programska oprema službe za pomoč običajno zajame vso dohodno komunikacijo strank in jo za lažje upravljanje pretvori v zahtevke. Vaše stranke uporabljajo vse možne načine, kot so e -pošta, phone, sporočila ali  klepet v živo, zato ohranjanje vse komunikacije na enem mestu pomaga vašim agentom za pomoč strankam, da bolje razumejo težavo in hitreje odgovorijo.
LiveAgent - What is help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Kdo uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Programska oprema za pomoč uporabnikom je za vsako podjetje, ki želi odlične storitve za stranke. Na splošno določene panoge največ uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom, kot so avtomobilska industrija, zabavna industrija, industrija e-športa, maloprodajna industrija, marketinška industrija in potovalna industrija. LiveAgent je spletna rešitev za pomoč uporabnikom, ki jo lahko uporablja skoraj vsaka panoga, saj je bila zasnovana tako, da hkrati koristi tako strankam kot predstavnikom službe za stranke. Sistem sledi, poroča in avtomatizira odvečne naloge agenta, da je njihov potek dela preprost in učinkovitejši. Posledično lahko zastopniki zagotovijo kakovostne storitve za stranke z minimalno zamudo.

Kako lahko programska oprema help desk pomaga vašemu podjetju?

S programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko strankam pomagate 24 ur na dan. Kako? Preprosto z ustvarjanjem poglobljene baze znanja. Po naši raziskavi ima skoraj 70% kupcev raje samopostrežno možnost. Samopostrežna storitev je hitra, priročna in lahko vašemu podjetju daje prednost pred konkurenti.
Ne izgubljajte več časa pri preklapljanju med platformami za odgovarjanje na povpraševanja strank. Osrečite svoje zastopnike in stranke tako, da v LiveAgentu povežete svojo e -pošto, klepet v živo, telefonske klice, družabne medije in drugo ter takoj opazujete izboljšanje interakcij s strankami.
Vedno bodite obveščeni o uspešnosti agenta, da se dnevno izboljšate. Podatki o uspešnosti ekipe v LiveAgentu lahko vašemu podjetju omogočijo dejanski vpogled v vašo storitev za stranke. Posledično lahko ugotovite, ali je potrebno dodatno usposabljanje in kako lahko izboljšate zadovoljstvo strank.
Eden od načinov za izboljšanje uporabniške izkušnje je doseganje strank skozi celotno izkušnjo brskanja. Programska oprema za pomoč strankam omogoča vašim predstavnikom storitev za stranke, da se obrnejo prek proaktivnih povabil na klepet. Posledično lahko vaši agenti preprečijo visoko stopnjo obiskov ene strani, izboljšajo CX in na koncu povečajo zvestobo strank.
Če želite ustvariti zvezdniško izkušnjo storitev za stranke, morajo biti vaši agenti hitri in učinkoviti. Obravnavanje ponavljajočih se nalog pa jim lahko vzame veliko časa. Avtomatizacija opravil in ustvarjanje vnaprej pripravljenih e -poštnih predlog/sporočil prek vstopničnega sistema jim omogoča, da svoj čas porabijo za stranke, ki jih potrebujejo.
Sistem za pomoč uporabnikom vašim sodelavcem omogoča sodelovanje na več načinov. Ekipa za pomoč strankam lahko komunicira neposredno v zahtevkih za podporo strankam in zelo hitro reši težave s strankami. Poleg tega lahko skupina za pomoč strankam klepeta tudi zunaj zahtevka službe za pomoč. Učinkovito timsko delo bo dvignilo vašo storitev za stranke na profesionalno raven, in posledično bodo stranke zadovoljne.
How to choose the right help desk software

Kako izbrati pravo programsko opremo za pomoč uporabnikom

Obstaja na ducate različnih rešitev za pomoč uporabnikom, vendar se razlika v ponudbi močno razlikuje. Izbira najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom mora biti vedno povezana z vašimi osebnimi in podjetniškimi potrebami. Večina ponudnikov ponuja osnovne funkcije, kot so zahtevki, klepet ali analitična nadzorna plošča. Bolj napredni imajo avtomatizacijo, sisteme za podporo več baz znanja ali drugačen nabor orodij za sodelovanje. Z LiveAgentom smo šli še korak dlje in v našo platformo vgradili programsko opremo klicnega centra. LiveAgentu smo omogočili tudi zbiranje sporočil v družabnih medijih in našim agentom omogočili odziv z ene nadzorne plošče. Posledično naši zahtevki poenostavljajo vse oblike komunikacije v enotno obliko.

Primerjava programske opreme za pomoč uporabnikom

Obstaja kar nekaj programske opreme za pomoč uporabnikom, izbira pravega pa je lahko izziv. Zato smo vam olajšali izbiro najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom. Preprost uporabniški vmesnik, napredne funkcije in poštene cene smo združili v en paket po ceni povprečne večerje za 2 osebi.
Help desk software comparison - illustration

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je informacijska služba za pomoč?

Informacijska služba je namenski oddelek v podjetju ali organizaciji, ki pomaga pri odgovarjanju na tehnična vprašanja svojih uporabnikov.

Kaj je služba za pomoč uporabnikom?

Služba za pomoč strankam je programska oprema, ki skupinam za pomoč strankam pomaga pri upravljanju dohodnih zahtev in poizvedb.

Kakšne so različne vrste programske opreme za pomoč uporabnikom?

Vsako podjetje ima različne želje in potrebe. Tako obstajajo različne vrste programske opreme za pomoč uporabnikom. Nekatere nastavitve vključujejo velikost podjetja, funkcije storitev za stranke in količino agentov za pomoč strankam. Posledično trg ponuja programsko opremo za pomoč v oblaku, lokalno programsko opremo, odprtokodno programsko opremo za pomoč uporabnikom in programsko opremo za pomoč podjetjem.

Kaj pomeni vstopnišni sistem v službi za pomoč strankam?

Vstopnični sistem je orodje za upravljanje za obdelavo in arhiviranje zahtev za storitve za stranke, znane tudi kot zahtevki. Vstopnični sistem mora biti uporabniku prijazen in shraniti vse potrebne podatke o uporabniku.

Kakšna je razlika med službo za pomoč uporabnikom in oddelkom za pomoč?

Izraza help desk in service desk se pogosto uporabljata zamenljivo, čeprav imata različne pomene. Šteje se, da je služba za pomoč bolj osredotočena na odpravljanje napak, servisna služba pa bo pomagala tudi pri zahtevah po storitvah (zahteve po novih storitvah) in zahteve po informacijah (e.g.: Kako naredim X?)

Kdo uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Programska oprema za pomoč uporabnikom je namenjena vsem, ki bi želeli nuditi zvezdno podporo strankam na več kanalih. Glede na to programsko opremo uporabljajo samostojni podjetniki, mala podjetja ali velike korporacije. Za vsako kategorijo obstajajo različne naročnine, zato lahko izberete, kaj potrebujete ali želite.

Kakšne so prednosti programske opreme za pomoč uporabnikom?

Poslovne prednosti izvajanja programske opreme za pomoč uporabnikom v vašem podjetju vključujejo manjše stroške, saj bodo vaši agenti lahko učinkovito obravnavali poizvedbe strank iz več kanalov. Poleg tega bodo vaši predstavniki delovali z enim vmesnikom, kar jim bo prihranilo veliko časa, kar vodi do boljše splošne uporabniške izkušnje. Zadovoljstvo strank je cilj programske opreme za pomoč uporabnikom. Zadovoljne stranke lahko postanejo zveste stranke, kar lahko vašemu podjetju da konkurenčno prednost, ki jo vsi iščejo.

Katere so bistvene lastnosti službe za pomoč uporabnikom?

Preden se odločite za programsko opremo za rešitve storitev za stranke, morate oceniti funkcije različnih možnosti službe za pomoč uporabnikom. Tukaj je nekaj bistvenih, na katere morate biti pozorni; Samodejna distribucija zahtevkov, SLA, Interni zahtevki/opombe, CRM za zahtevke, vnaprej sestavljena sporočila, Pravila in Integracije.

Zakaj potrebujemo vstopnični sistem?

Vstopnični sistemi so potrebni za zagotavljanje učinkovite in osredotočene oskrbe strank. Ohranjanje vaše prisotnosti prek e-pošte, družabnih medijev, klepetov v živo ali klicev je dolgotrajno in neučinkovito. Vstopnični sistemi zbirajo vso komunikacijo v eno nadzorno ploščo v obliki zahtevkov. Tako postane skrb za stranke učinkovitejša, saj imajo agenti boljši pregled nad vsemi komunikacijskimi kanali na eni nadzorni plošči.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico