20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij
Ocene

20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Zadnjič spremenjeno dne June 3, 2022 ob 6:33 am

VoIP phone systems are computerized telecommunications services that allow users to make voice calls over the internet instead of a regular phone. The best VoIP phone systems can be easily configured and provide text message alerts about missed calls, voicemail messages, and call routing. In addition, some VoIP service providers allow you to pre-purchase blocks of time at discounted prices, which all countries can use. With the most outstanding VoIP phone systems, you don’t have to worry about international rates and save money with your calling plan.

Kaj je telefonski sistem VoIP?

Programska oprema za telefon VoIP je telefonska storitev, ki za prenos klicev uporablja tehnologijo Voice over IP. Pošilja analogne signale prek spleta v digitalne sisteme in ne prek tradicionalnih telefonskih linij. Podjetja lahko uporabljajo poslovne storitve VoIP z domačimi telefoni ali komercialnimi sistemi VoIP, kot sta Vonage ali Dialpad. Ti telefonski sistemi omogočajo prenos slik, videa in zvoka na spletu.

Na voljo je več telefonskih storitev, kot so:

  • Tradicionalni sistemi VoIP imajo funkcije, kot so zadrževanje klicev in čakajoči klic.
  • VoIP telefonski sistemi v oblaku vsebujejo več funkcij in so dostopni prek katere koli naprave z dostopom do interneta.
  • VoIP telefonski sistemi z lastnim gostovanjem ohranjajo strojno opremo telefonskega sistema na mestu.

VoIP sistemi z lastnim gostovanjem – Samostojni sistemi prihranijo denar pri stroških namestitve. Ko kličete v vašem sistemu, ki ga gosti sami, so klici preusmerjeni prek interneta – za opravljanje ali sprejemanje klicev je potrebna spletna povezava. Poleg tega odhodni klici stanejo manj na minuto, ker gostite sistem VoIP. Zaradi teh razlogov lahko sisteme z lastnim gostovanjem uporabite tako, da začnete klicne centre, ki želijo začeti delovati z minimalnimi začetnimi stroški.

Notranji VoIP sistemi – Interni sistemi vključujejo uporabo VoIP telefonov in opreme na lokaciji vašega podjetja. Ta oprema je neposredno povezana z usmerjevalniki, ki jih namesti telefonsko podjetje. Ta vrsta VoIP se lahko imenuje tudi PBX ali Private Branch Exchange. Podjetje, ki si lahko privošči vnaprejšnje stroške opreme za svoj klicni center, je primer podjetja, ki ima lahko koristi od uporabe notranjih sistemov VoIP.

Tradicionalni telefonski sistemi VoIP – VoIP telefoni komunicirajo prek protokolov VoIP in programske opreme, nameščene na strežniku. V gostujočih sistemih VoIP so strežniki VoIP nameščeni v oddaljenih podatkovnih centrih ali v sosednji zgradbi prek hitre internetne povezave. Podjetja, ki iščejo bolj razširljivo in stroškovno učinkovito rešitev v primerjavi s tradicionalnimi lastnimi telekomunikacijami, bi lahko najbolj izkoristila ta sistem.

Kako deluje telefonski sistem VoIP?

Calls placed over VoIP systems transmit your digital voice as data packets across internet protocol (IP) networks. These systems allow telephone calls to be made anywhere and use packet switching instead of the traditional circuit-switched public telephone network.

Združevanje sistemov VoIP s hitrimi širokopasovnimi povezavami zagotavlja prihranke stroškov, saj en ponudnik upravlja obe funkciji. Poleg tega ti telefonski sistemi digitalizirajo vaš glas, ki zavzame veliko manj pasovne širine kot analogni načini prenosa podatkov, kot je kabelska internetna storitev, kar vašemu podjetju omogoča, da se izogne dodatnemu plačilu za najem telefonske linije ali dodatne stroške klica.

Za razliko od tradicionalnih analognih sistemi VoIP nimajo ločenih linij, potrebnih za povezavo dveh strank. Digitalni signali naredijo pogovore jasne in nanje ne vplivajo zunanji hrup ali druge motnje.

Kako deluje telefonski sistem VoIP? - App - Uploads - 2021 - 01 - Integrations VoiP Partners LiveAgent.png

Kateri so razlogi za uporabo VoIP telefonskega sistema?

Telefonski sistem VoIP uporablja funkcije, kot so napredne telefonske aplikacije in prenos glasovnih klicev. Za neposredno komunikacijo informacij se uporablja tradicionalni telefon. Tehnologija VoIP ima klicne funkcije in storitve, ki lahko izboljšajo vaše poslovanje. Nekatere funkcije vključujejo:

  • ID klicatelja – če je konfiguriran pri ponudniku VoIP, bo vaša naprava prikazala ime in številko kličočega.
  • Klic na čakanju – Če se pogovarjate na VoIP telefonu in pride drug klic, lahko hitro sprejmete ali prezrete drugi klic.
  • Prenosi – ta funkcija upravljanja omogoča agentom posredovanje dohodnih klicev neposredno na drugo številko za izboljšanje učinkovitosti.
  • Upravljanje glasovne pošte – večina ponudnikov VoIP ponuja brezplačne storitve snemanja klicev, ki spremljajo vaša sporočila in vam prihranijo denar.
  • Trismerno klicanje – različni sistemi VoIP lahko uporabljajo trismerno klicanje, ko se pogovarjate z ljudmi v ZDA ali Kanadi za enostavno komunikacijo.
  • Prihranki pri stroških – Centralizirano usmerjanje klicev na različne lokacije z uporabo sistema VoIP je enako nižje stopnje klicev kot tradicionalni telefonski sistemi.
  • Neomejen dostop – agenti lahko uporabljajo isto telefonsko številko ne glede na fizično lokacijo.
Povežite svojega VoIP ponudnika s programsko opremo za pomoč uporabnikom - LiveAgent

Ali so telefonski sistemi VoIP boljši od stacionarnih?

VoIP omogoča glasovne klice prek interneta vsem, ki imajo internetno povezavo. Na splošno so te storitve za mnoge ljudi boljša možnost od stacionarnih telefonov.

Kakovost govora VoIP se močno razlikuje glede na hitrost povezave in druge dejavnike. Kakovost sistema je pogosto boljša kot pri tradicionalnih stacionarnih telefonih, če imate dovolj pasovne širine. Vendar pa je kakovost glasu lahko slabša od stacionarne, če je pasovna širina redka. Poleg tega je tem digitalnim sistemom vseeno, če jih uporablja več ljudi hkrati; tradicionalne telefonske linije zahtevajo dodatno opremo za dosego tega.

Poslovne storitve VoIP so bolj prilagodljive kot stacionarne, saj jih lahko uporabljate na kateri koli napravi, ki jo želite, zato podjetjem ni treba skrbeti za težave z združljivostjo pri nadgradnji računalnikov ali nakupu novih strojev.

Find the right VoIP

Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?

Kako izbrati najboljši telefonski sistem VoIP

Izbira pravega VoIP telefona je lahko težavna. Veliko gre pri izbiri VoIP telefonskega sistema; to ni odločitev, ki jo je treba sprejeti zlahka. Treba je razumeti, kaj je treba upoštevati pri izbiri pravilnega VoIP telefonskega sistema za vaše podjetje.

Zaveze

Če želite izbrati telefonski sistem VoIP, se morate seznaniti z obveznostmi programske opreme, vključno s plačilnimi načrti, zahtevami za programsko opremo, zahtevami za strojno opremo, trank in prehodi. Ni priporočljivo, da se zavežete k telefonskemu sistemu VoIP, dokler ne veste, da ustreza vašemu poslovanju.

Cena

Podjetja morajo pri izbiri telefonskega sistema VoIP upoštevati modele oblikovanja cen. Cene se razlikujejo glede na VoIP programsko opremo, ki jo izberete. Vonage na primer od vas zahteva, da se obrnete na njih za ponudbo in lahko zaračuna na podlagi vsake minute klica.

Podpora

When choosing a VoIP solution, you want to ensure that your team quickly makes and takes phone calls. Select a VoIP provider with 24/7 support, especially if you have a large or remote team in various time zones.

Sposobnost povečanja/zmanjšanja

Od koder koli na svetu lahko upravljate ekipo za podporo VoIP katere koli velikosti. Ne glede na trenutno velikost vašega podjetja, želite izbrati programsko opremo, ki bo ustrezala trenutnim in prihodnjim potrebam vašega podjetja. Želite izbrati telefonski sistem VoIP, ki vam omogoča hitro prilagajanje plačilnega načrta in opreme glede na potrebe vašega podjetja.

Možnosti sodelovanja

Izbira telefonskega sistema za stranke, ki omogoča skupinsko sodelovanje, je lahko zelo koristna za komunikacijo v skupini. Naj bo to ponudnik VoIP ali klepetanje s strankami. Z uporabo vsekanalne programske opreme lahko s svojim VoIP telefonskim sistemom dodatno sodelujete s strankami in v podjetju.

Interni klici v programski opremi LiveAgentovega klicnega centra

Omejitve programske opreme

To choose a VoIP phone system that meets your business needs, you want to know your software’s limitations. Consider your current staff size and the features that will meet your client’s needs. Be it contact channels, inbound calling, or outbound calling. Ensure your VoIP phone system does not limit your business’s practices.

Prednosti uporabe VoIP telefonskega sistema

The integration of VoIP phone systems has revolutionized many facets of the industry. VoIP phone systems allow for more mobility than traditional private branch exchange phones. Instead of being confined to landlines, business owners can use their phone center system from anywhere. By implementing these systems, organizational efficiency reaches an all-time high as costs become reduced.

Poslovni VoIP telefoni imajo več dodatnih funkcij v primerjavi s tradicionalnimi ponudniki storitev poslovne telefonije. Prehod s standardnih stacionarnih telefonskih storitev na telefonske sisteme VoIP ponuja številne prednosti za vse velikosti podjetij z:

  • Odprava dragih medkrajevnih in mednarodnih klicev.
  • Konferenčni klici, avtomatska distribucija klicev in storitve samodejnega spremljanja.
  • Posredovanje klicev, ID klicatelja in virtualna telefonska številka.
  • VoIP sistemi uporabljajo platformo virtualne telefonske centrale, ki uporabniku omogoča ustvarjanje razširitev po meri za vsak oddelek.
Statistika VoIP

Katere panoge imajo največ koristi od telefonskih sistemov VoIP?

VoIP software is beneficial for small businesses to large enterprises, with features to fit the needs of companies across industries.

  • Mala podjetja v panogah, kot je gostinstvo, bodo imela koristi, saj programska oprema VoIP telefonov olajša samostojno reševanje vprašanj tehnične podpore.
  • Srednja podjetja, ki sodelujejo v omrežnih panogah, kot so nepremičnine, lahko izboljšajo doseg strank s sistemom VoIP, da se prilagodijo njihovemu velikemu obsegu klicev.
  • Velika podjetja, ki uporabljajo interakcije s strankami, kot je e-trgovina, bodo ugotovila, da so sistemi VoIP v pomoč uporabnikom znotraj organizacije in klicem strank.

Katere so slabosti VoIP telefonskega sistema?

Telefonski sistem VoIP je zanesljiv in cenovno ugoden način za podjetja, da imajo telefonske linije.
Vendar pa imajo tudi nekatere pomanjkljivosti, kot so:

  • Zakasnitev ali čas zamika
  • Zanesljiva internetna storitev
  • Draga začetna postavitev
  • Motnje signala zaradi slabe kakovosti mikrofonov ali zvočnikov.

Zakasnitev je posledica več dejavnikov, kot je razdalja med izvornim in ciljnim strežnikom. Bolj oddaljeni so klicatelji, večja je možna zakasnitev med klicem. Začetni stroški namestitve sistema VoIP so previsoki za nekatera podjetja, ki morda ne želijo preklopiti, ker bi morala vnaprej plačati veliko denarja. Končno je znano, da slaba kakovost zvoka nizkokakovostnih mikrofonov ali zvočnikov povzroča motnje v delovnem času.

Kakšne so zahteve za postavitev VoIP telefonskega sistema?

Omrežje mora imeti gigabitne ethernetne povezave v svoji infrastrukturi za dosledne povezave. Če želijo uporabniki uporabljati svoje podatkovne pakete na mobilnih napravah, kot so tablice in pametni telefoni, bodo potrebovali 4G WAN ali 3G/4G USB modeme. Modem in LAN povezava sta lahko preko kabla ali wifi. Za prenos zvoka dobre kakovosti prek interneta je priporočena najmanjša hitrost 2 Mbps nalaganja in 5 Mbps prenosa.

Število jeder CPE lahko vpliva na število možnih sočasnih klicev v sistemu. Na primer, če obstaja 100 hkratnih VoIP kanalov in vsak klic zahteva 6 Mbps pasovne širine, bo CPU potreboval vsaj šest jeder za obdelavo te količine podatkov. Če CPE ni dovolj hiter, bo zaostal pri obdelavi podatkov in povzročil zamude ali padle pakete.

Uporaba omrežja z visoko pasovno širino lahko zmanjša težave z zamudo, kar ni vedno mogoče, odvisno od velikosti podjetja. Visoka zamuda ne bo težava, če vaše podjetje ne potrebuje pretakanja zvoka in videa. Izvajanje politik kakovosti storitev je zelo priporočljivo, če pričakujete velike količine govornega prometa. To zagotavlja, da glasovnega prometa ne prekinjajo časovno občutljiva opravila, kot je deljenje datotek.

VoIP sistem za izboljšanje infografike marketinške strategije

Koliko stane telefonski sistem VoIP?

Average costs for VoIP phone systems start at about $100 and go upwards of $25,000 for larger systems. Several actions will determine the cost of your service like:

  • Količina in kakovost telefonov, ki jih uporabljate
  • Koliko telefonskih linij naj sistem podpira
  • Dohodni in odhodni klici, ki jih opravljate
  • Oprema, potrebna za nadgradnjo

Programska oprema za telefon VoIP lahko ponudi različne plačilne načrte po začetni naložbi.
Plačilni načrti so lahko mesečni, letni ali minutni. Glede na vključene funkcije tarife za mednarodne klice je razpon cen mednarodnih klicev na uporabnika običajno 20-50 USD na mesec ali več. Ko dodate mednarodna besedilna sporočila, lahko pričakujete, da boste plačali približno 80 USD na mesec za mednarodne klice. Različna programska oprema ponuja dodatne možnosti, kot so funkcije neomejenega klicanja in konferenčnih klicev, ki bi jih morala podjetja upoštevati pred nakupom svojega sistema VoIP.

Stand out from your competitors with the right VoIP software

20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij

Da bi vašemu malemu, srednjemu ali velikemu podjetju omogočili, da učinkovito obravnava digitalne klice, smo sestavili seznam 20 najboljših telefonskih sistemov in integracij VoIP, ki so na voljo leta 2022. Potrebujete sistem, ki bo ustrezal poslovnim potrebam VoIP z različnimi funkcijami, prednostmi in pomanjkljivostmi. in cenovne možnosti.

1. LiveAgent

Stran za pomoč uporabnikom LiveAgent

LiveAgent is multi-channel help-desk software that lets you keep track of all your customers’ communications under one single roof. LiveAgent’s universal inbox allows you to view and answer tickets. Like your email inbox but smarter, it will show all your emails, chats, calls, Facebook & Twitter tickets, forum posts, and suggestions. Moreover, it has extensive amounts of flexible VoIP options to connect a number.

LiveAgent lahko pomaga vsakemu podjetju, ki želi zagotoviti izjemne storitve za stranke z uporabo VoIP sistemov. Podjetja e-trgovine, od zagonskih podjetij do podjetij, bodo imela koristi od različnih funkcij VoIP in storitev za stranke, ki jih ponuja LiveAgent.

Ključne funkcije

LiveAgent se loči od drugih sistemov z enostavno integracijo z več kot 60 ponudniki VoIP.

Značilnosti vključujejo:

  • Arhiviranje in hramba
  • Dejanja, ki jih sproži dogodek
  • Snemanje na zahtevo
  • Besedilna, e-pošta, telefonska in video komunikacija
  • HD glasovni pogovori z uporabo kodeka opus
  • Upravljanje klicnega centra

Prednosti

  • Klepet v živo in rešitve službe za pomoč uporabnikom v isti aplikaciji
  • Prilagodljive oznake in oznake dajejo prednost delovnim potekom
  • Avtomatizirani vstopnični sistemi olajšajo sledenje interakcijam

Slabosti

  • Dobra sporočila lahko včasih končajo v mapi z vsiljeno pošto
  • Brez odprtega sledenja za e-pošto
  • Brez integracije WhatsApp

Cena

LiveAgent poleg 14-dnevne brezplačne preizkusne različice ponuja brezplačno različico z omejenimi funkcijami. Izbirate lahko med več načrti cen, vključno z 15 $, 29 $ in 49 $ na mesec z različnimi funkcijami. Za brezplačno preskusno različico LiveAgenta kreditna kartica ni potrebna.

2. Intermedia Unite

Intermedia Unite VoIP

Intermedia Unite ponuja uporabnikom zanesljiv način za dostop do njihovih poslovnih in osebnih stikov prek VoIP. Intermedia Unite ponuja načrte, ki podpirajo posebne poslovne potrebe za povezavo samo ene telefonske linije ali 20.

Intermedia Unite je specializiran za zagotavljanje funkcij VoIP za zelo majhna ali mikro podjetja z največ petimi zaposlenimi.

Ključne funkcije

Intermedia Unite se loči od drugih sistemov zaradi integriranih videokonferenc, skupne rabe zaslona in skupne rabe datotek.

Značilnosti vključujejo:

  • IVR in prepoznavanje glasu
  • Večuporabniško sodelovanje
  • Deljenje datotek
  • Avdio in video konference
  • Mobilni dostop

Prednosti

  • Koristna tehnična podpora
  • Enostavno dodajanje novih zaposlenih v sistem
  • Izjemna telefonska in mehka podpora za strojno opremo

Slabosti

  • Izvedba sistema je lahko težavna
  • Zadnji klici ne prikazujejo dohodnih ali odhodnih
  • Podpora se lahko počasi odziva

Cena

Intermedia Unite ponuja možnost 27,99 USD in 32,99 USD na agenta na mesec, pri čemer vsaka raven vsebuje različne funkcije.

3. RingCentral MVP

Ponudnik MVP RingCentral

RingCentral služi podjetjem po vsem svetu s telefonskimi sistemi v oblaku. Storitve uporabnikom omogočajo ustvarjanje prilagojenih načrtov in klice kjer koli imajo internetno povezavo, kar zagotavlja dostopno komunikacijo tudi, ko so podjetja na poti.

Podjetja vseh velikosti in vrst uporabljajo RingCentral. RingCentral vam omogoča lokalno, brezplačno ali neomejeno telefonsko številko z neomejenimi razširitvami, na katere lahko odgovorite iz svojega e-poštnega predala.

Ključne funkcije

RingCentral se od drugih sistemov loči zaradi svojih neomejenih razširitev, do katerih lahko dostopate od koder koli.

Značilnosti vključujejo:

  • Snemanje klica
  • Večstopenjski avtomatski spremljevalec
  • Avdio in video konference
  • Poročanje in analitika
  • Prepis glasovne pošte
  • Upravljanje telemarketinga

Prednosti

  • Hitro in zanesljivo
  • Enostavno posredovanje klicev v aplikaciji
  • Enostavna postavitev

Slabosti

  • Krivulja učenja
  • Omejena podpora strankam
  • Omejene možnosti za razširljivost

Cena

RingCentral MVP ponuja brezplačno preskusno različico in brezplačno programsko opremo. Za ponudbo po meri jih lahko kontaktirate neposredno.

​​Are you looking for a customer service solution that integrates RingCentral? Look no further, LiveAgent offers a free RingCentral integration.

4. Dialpad

4. Dialpad - App - Uploads - 2021 - 12 - Dialpad Website.png

Dialpad je telefonski sistem v oblaku, ki vam omogoča sprejemanje in klicanje z vaše mize ali mobilnega telefona.

Dialpad je priporočljiv za podjetja, ki želijo uporabljati programsko opremo v oblaku za uporabo storitev VoIP od koder koli.

Ključne funkcije

Dialpad se razlikuje od drugih kosov programske opreme zaradi svoje sposobnosti, da omogoča kateri koli velikosti podjetja, da uporablja sisteme VoIP na daljavo.

Značilnosti vključujejo:

  • Prepis glasovne pošte
  • Usmerjanje strank
  • Prenos številk
  • Odhodni klicni center
  • Dohodni klicni center
  • Upravljanje uspešnosti
  • Poročanje in analitika

Prednosti

  • Sledi KPI-jem
  • Enostavna namestitev sistema
  • Enostavno posodabljanje funkcij

Slabosti

  • Dodatni stroški se seštevajo
  • Zakasnjeno obvestilo na mobilnem telefonu
  • Minimalni nadzor skupin

Cena

Dialpad ima 14-dnevno brezplačno preskusno različico in tri načrte, ki se začnejo pri 15 USD, vendar se morate za ponudbo obrniti neposredno na njih.

5. Serija 8×8 X

Ponudnik VoIP serije 8x8 X

Serija VoIP telefonov 8×8 X je zasnovana tako, da bo vaša poslovna komunikacija učinkovitejša in obvladljiva. Serija X je vnaprej konfigurirana z naprednimi funkcijami za intuitivno uporabniško izkušnjo.

Integrirane omrežne zmogljivosti serije 8×8 X v kombinaciji s široko paleto aplikacij v oblaku zagotavljajo, da lahko upravitelji IT uporabnikom zagotovijo dostop do sistemov kadar koli in kjer koli.

Ključne funkcije

8×8 se loči od druge programske opreme na trgu zaradi brezhibne integracije s podjetji.

Značilnosti vključujejo:

  • Upravljanje stikov
  • Zaznavanje prisotnosti
  • Večuporabniško sodelovanje
  • Upravljanje telemarketinga
  • Poenotene komunikacije
  • Virtualni klicni center

Prednosti

  • Omogoča neposreden dostop do telefonov
  • Snemanje klicev za upravljanje kakovosti
  • Rešitev vse v enem

Slabosti

  • Lahko se pojavijo napake
  • Zvoni na telefonu in računalniku hkrati
  • Omejene rešitve za faksiranje

Cena

Cene serije 8×8 X se začnejo pri 10 USD na agenta na mesec, vendar jih lahko kontaktirate neposredno za ponudbo. Brezplačne programske opreme ali brezplačne preizkusne različice ni.

6. Microsoft 365 Business Voice

Spletno mesto Microsoft 365 Business Voice

Microsoft 365 Business Voice združuje napredne pisarniške aplikacije, zasnovane z zmogljivimi orodji, kot sta Skype za podjetja in Outlook, za nemoteno komunikacijo.

Microsoft 365 Business Voice je telefonski sistem VoIP, namenjen lastnikom malih podjetij in podjetnikom, ki ponuja enostavno integracijo z Microsoft Dynamics.

Ključne funkcije

Microsoft 365 Business Voice se od drugih sistemov razlikuje zaradi naprednih pisarniških aplikacij.

Značilnosti vključujejo:

  • Brainstorming
  • Upravljanje z dokumenti
  • Video konferenca
  • Poročanje in analitika
  • Generiranje dokumentov
  • Večuporabniško sodelovanje

Prednosti

  • Enostavno delo na daljavo
  • Podpira številne naprave
  • Več orodij za sodelovanje

Slabosti

  • Zaprte težave se lahko znova odprejo
  • Lastnosti so lahko zmedene
  • Zapletene funkcije

Cena

Obstaja načrt 5, 10 in 15 USD na agenta na mesec. Ta cena postane cenejša, če se zavežete za eno leto naenkrat. Obstaja brezplačna preizkusna različica, brezplačne programske opreme pa ni.

7. Vonage Business

Ponudnik Vonage VoIP

Vonage Business je telefonska storitev poslovnega razreda, ki uporabnikom omogoča klicanje in sprejemanje stacionarnih telefonskih klicev prek interneta.

Vonage Business je idealen za mala in srednja podjetja ter velika podjetja, ki potrebujejo videokonferenčno rešitev z različnimi orodji.

Ključne funkcije

Vonage Business se razlikuje zaradi svojih sposobnosti blokiranja sporočil strežnika.

Značilnosti vključujejo:

  • Pretok predstavitve
  • Klepet v realnem času
  • Poročanje in analitika
  • Upravljanje klicnega centra
  • IVR in prepoznavanje glasu

Prednosti

  • Koristna podpora strankam
  • Neboleča namestitev in uporaba
  • Zanesljiva povezava

Slabosti

  • Težave pri prenosu številk iz prejšnje storitve
  • Omejena integracija z aplikacijami tretjih oseb
  • Nadzorna plošča ni intuitivna za uporabo

Cena

Obstaja možnost 14,99 USD in 39,99 USD na agenta na mesec z dodatkom 0,03 USD na minuto za odhodne klice, brezplačno programsko opremo in brezplačno preskusno različico.

​​Are you looking for a customer service solution that integrates Vonage? Look no further, LiveAgent offers a free Vonage integration.

8. Kontaktni center Freshdesk

Freshdesk domača stran

Freshdesk pretvori agente v zagovornike strank z integracijo družbenih medijev s Facebookom, Twitterjem, Gmailom, LinkedInom in drugimi.

Kontaktni center Freshdesk upravlja in poenostavlja telefonske pogovore za tiste v panogah nevladnih organizacij, NFP in BFSI.

Ključne funkcije

Kontaktni center Freshdesk se razlikuje po svoji sposobnosti upravljanja in racionalizacije poslovanja v srednjih in velikih podjetjih.

Značilnosti vključujejo:

  • Virtualni klicni center
  • Poročanje in analitika
  • Employee activity monitoring
  • Orodja za sodelovanje
  • Mešani klicni center
  • Prepis glasovne pošte

Prednosti

  • Analizira tedensko količino klicev
  • Spremljajte in spremljajte težave strank
  • Enostavna postavitev

Slabosti

  • Vsak zahtevek je preusmerjena na upravitelja računa
  • Počasen odziv službe za stranke
  • Pretoka klicev ni enostavno prilagoditi

Cena

Poleg možnosti za 15 in 39 USD na agenta na mesec je na voljo brezplačna različica. Obstaja tudi brezplačna preizkusna različica sistema.

9. MiCloud Connect

Spletno mesto ponudnika MiCloud Connect

Cilj MiCloud Connect je zagotoviti enotno platformo za upravljanje zahtevkov za podporo, storitev VoIP in klepetov v živo. MiCloud Connect ponuja tudi integracijo telefona.

MiCloud Connect je zasnovan za podjetja vseh velikosti. To je komunikacijska platforma, ki pomaga ekipam komunicirati prek klicev, skupinskih klepetov, konferenc in še več.

Ključne funkcije

MiCloud Connect se izstopa s svojo enostavno zmožnostjo komuniciranja z notranjimi ekipami in dohodnimi klicatelji.

Značilnosti vključujejo:

  • Predvidljivo klicanje
  • Upravljanje klicnega centra
  • Integracija računalniške telefonije
  • Video konferenca
  • Upravljanje čakalne vrste

Prednosti

  • Dobra rešitev za starejše stranke
  • Enostavna konfiguracija telefonov
  • Glasovna pošta in e-pošta

Slabosti

  • Nezanesljiva povezava
  • Omejena podpora strankam
  • Ne morem poslušati glasovne pošte na slušalki

Cena

MiCloud Connect ne ponuja brezplačne preizkusne različice ali brezplačne programske opreme. Za ponudbo jih kontaktirajte neposredno.

10. Ooma Office

Spletno mesto ponudnika Ooma Office

Ooma Office je telefonski sistem v oblaku, ki združuje lokalne, medkrajevne in mednarodne klice.

Pisarna Ooma je priporočljiva za domačo pisarno in manjša podjetja, saj vam lahko njihov virtualni pomočnik pomaga pri vsakodnevnih opravilih.

Ključne funkcije

Ooma Office se od drugih sistemov, ki uporabljajo končno točko DECT strojne opreme, razlikuje po tem, da vključuje brezvrvične telefone.

Značilnosti vključujejo:

  • Poenotene komunikacije
  • Upravljanje klicnega centra
  • SIP Trunking in PBX
  • Samodejni spremljevalec
  • Prepis glasovne pošte

Prednosti

  • Virtualna receptorka
  • Enostavna postavitev
  • Enostavno prikrivanje celice #

Slabosti

  • Lastnosti so lahko težke
  • Omejeno gradivo za usposabljanje
  • Brez glasbe na čakanju

Cena

Pisarna Ooma stane 19,99 USD na mesec in vključuje eno brezplačno številko. Imajo brezplačno preskusno različico, vendar brez brezplačne različice. Za nadaljnjo ponudbo jih kontaktirajte neposredno.

11. Line2

Spletno mesto ponudnika Line2

Line2 je telefonska storitev VoIP, ki potrošnikom omogoča klicanje in pošiljanje sporočil s svojih mobilnih telefonov brez uporabe mobilnih minut.

Line2 je telefonska storitev VoIP, ki potrošnikom omogoča klicanje in pošiljanje sporočil brez uporabe mobilnih minut, zaradi česar je Line2 idealna rešitev za tiste, ki uporabljajo predvsem mobilne naprave.

Ključne funkcije

Line2 je mogoče namestiti na katero koli internetno povezavo in uporabljati iz katere koli naprave od koder koli na svetu.

Značilnosti vključujejo:

  • Virtualne razširitve
  • Skupine obročev
  • Spletni prenos govora
  • Večuporabniško sodelovanje
  • Avdio in video konference
  • Mobilni dostop

Prednosti

  • Funkcija samodejnega spremljevalca
  • Mednarodni klic
  • Dobra kakovost klica

Slabosti

  • Brez konferenčnih klicev ali rezervnih linij
  • Brez možnosti iskanja
  • Klici lahko izpadejo ali so moteni

Cena

Line2 ima mesečni načrt 14,99 USD, 19,99 USD in 24,99 USD na agenta. Z letnim načrtom lahko dobite dva meseca brezplačno.

12. Nextiva

Nextiva spletna stran

S tehnologijo VoIP podjetja Nextiva lahko uporabniki kličejo in sprejemajo telefonske klice prek internetne povezave namesto standardne telefonske linije.

Večina uporabnikov Nextive so mala do srednje velika podjetja, vključno z lokalnimi podjetji z 1 do 10 zaposlenimi na lokaciji. Nextiva oskrbuje več kot 30 držav na šestih celinah.

Ključne funkcije

Nextiva je edinstvena, s poudarkom na storitvah VoIP za naprave iOS in Android.

Značilnosti vključujejo:

  • Klepet v realnem času
  • Mobilni dostop
  • Integracije zunanjih aplikacij
  • Spremljanje pritožb
  • Dvosmerni avdio in video

Prednosti

  • Zanesljive in kvalitetne telefonske povezave
  • Hitre VoIP povezave
  • Rešitev vse v enem

Slabosti

  • Težaven postopek vkrcanja
  • Programska oprema se lahko pokvari
  • Potrebno je veliko usposabljanja

Cena

Nextiva ponuja možnost 18,95 $, 22,95 $, 32,95 $ in 57,95 $. Na voljo je brezplačna preizkusna različica njihovega sistema VoIP.

13. GoToConnect

Spletno mesto ponudnika GoTo Connect

Z GoToConnect, IP-PBX in SIP lahko strežniki prek svojih storitev VoIP kličejo katerega koli drugega gostitelja ali uporabnika na svetu.

GoToConnect je telefonski sistem, ki omogoča malim in srednje velikim podjetjem in dobro deluje s podjetji z več lokacijami z do 100 zaposlenimi na spletno mesto.

Ključne funkcije

GoToConnect se od drugih ponudnikov razlikuje zaradi svojih “preverjenih” storitev virtualne PBX.

Značilnosti vključujejo:

  • Sledenje časovnemu pasu
  • Oddaljeni dostop in nadzor
  • Upravljanje z opravili
  • Dohodni klicni center
  • Odhodni klicni center

Prednosti

  • Lahko se uporablja z ali brez stacionarnih telefonov
  • Dobra kakovost klica
  • Funkcije skupne rabe zaslona

Slabosti

  • Spletni portal je lahko zmeden
  • Sistem lahko pride do napake pri prijavi
  • Dolgotrajen postopek vkrcanja

Cena

GoToConnect ponuja osnovno, standardno in premium različico, vendar se morate obrniti na njih za ponudbo.

14. Grasshopper

Spletno mesto ponudnika VoIP Grasshopper

Grasshopper ponuja telefonsko številko in programsko opremo, ki omogoča klicanje in sprejemanje klicev iz računalnika ali mobilne naprave.

Grasshopper je priporočljiv za mala, samostojna podjetja, ki želijo svoje potrebe po VoIP-u zadovoljiti iz računalnikov ali mobilnih naprav.

Ključne funkcije

Grasshopper za razliko od drugih ponudnikov nima mesečnih stroškov za uporabo svojega sistema.

Značilnosti vključujejo:

  • Virtualne razširitve
  • Poročanje in analitika
  • Mobilni uporabniki
  • Samodejni spremljevalec
  • Upravljanje faksa

Cena

Grasshopper poleg brezplačne preizkusne različice ponuja možnost za 26, 44 in 80 $.

15. ChaseData CCaaS

Spletno mesto ponudnika VoIP ChaseData CCaaS

ChaseData ponuja telefonski sistem CCaaS prek oblaka, ki vašemu podjetju ponuja enotne storitve.

ChaseData CCaaS ponuja osem edinstvenih načrtov telefonskih storitev, ki ustrezajo vsem organizacijskim potrebam, zlasti za novoustanovljena podjetja.

Ključne funkcije

ChaseData CCaaS ponuja gostujoče storitve IVR, ki jih je mogoče zagnati prek sporočil SMS, da se ločijo od drugih sistemov.

Značilnosti vključujejo:

  • Upravljanje telemarketinga
  • Dohodni klicni center
  • Odhodni klicni center
  • Skladnost s FCC
  • Integracija računalniške telefonije

Prednosti

  • Poročanje in avtomatizacija
  • Hitro in organizirano
  • Dobro izdelan klicalnik

Slabosti

  • Omejeno usposabljanje
  • Podpora No iOS
  • Nastavitev zahteva čas

Cena

Brezplačna preizkusna različica je na voljo poleg možnosti 89, 139 in 169 USD na agenta na mesec.

16. Cloudtalk

Spletno mesto ponudnika VoIP Cloudtalk

Cloudtalk VoIP telefonski sistem je telefonska/PBX storitev v oblaku, ki lahko podpira 500 zaposlenih.

Uporaba IP-PBX je priporočljiva za vse uporabnike, ki postavljajo tranking in konferenčne zmogljivosti. Cloudtalk poenostavlja delovanje teh funkcij kanalov.

Ključne funkcije

Cloudtalk prodaja gostovano konferenčno PBX platformo z mobilno aplikacijo, ki lahko poveže uporabnike z več konferenčnimi sobami, za razliko od drugih ponudnikov.

Značilnosti vključujejo:

  • Snemanje na zahtevo
  • Dohodni klicni center
  • Odhodni klicni center
  • Mobilni dostop
  • Poročanje in analitika

Prednosti

  • Kakovostne telefonske povezave
  • Enostavna prilagodljivost sistema
  • IVR dobro deluje na spletnem mestu

Slabosti

  • Funkcije niso zelo prilagodljive
  • Omejena avtomatizacija
  • Osnovna aplikacija s programskimi napakami

Cena

Cloudtalk ponuja brezplačno preizkusno različico, možnost 20, 25 in 40 $. Za ponudbo za več storitev se lahko obrnete neposredno na njih.

Are you looking for a customer service solution that integrates Cloudtalk? Look no further, LiveAgent offers a free Cloudtalk integration.

17. Voip.ms

Spletno mesto ponudnika VoIP.ms

VoIP.ms je brezplačna storitev VoIP, ki vam omogoča brezplačno ali po zelo nizkih cenah klicati druge ljudi po vsem svetu.

VoIP.ms lahko s svojimi izrezanimi in suhimi funkcijami zagotovi osnovne funkcije za klicanje, ki jih potrebuje vaše malo podjetje.

Značilnosti vključujejo:

  • Skupine obročev
  • Video konferenca
  • Samodejno klicanje
  • Glasovna pošta
  • Poročanje in analitika

Prednosti

  • Dobra kakovost zvoka
  • Podpora za softphone
  • Model cen na minuto

Slabosti

  • Odpadni ali izgubljeni klici
  • Funkcije so lahko zahtevne za uporabo
  • Storitev faksa je nezanesljiva

Cena

VoIP.ms ponuja cenovne možnosti za klice v ZDA, Kanadi in v tujini. Ponujajo cene, ki stanejo 0,01 $ na minuto ali manj.

18. Bandwidth

Spletno mesto ponudnika VoIP pasovne širine

Bandwidth VoIP telefonski sistem je cenovno ugodna rešitev za poslovni telefon, ki se zlahka prilega vsakemu proračunu.

API-ji za pasovno širino omogočajo preprosto vdelavo govora, sporočil in dostopa 911 v programsko opremo in aplikacije.

Ključne funkcije

Navidezni telefonski sistem VoIP.ms se razlikuje z uporabo vgrajenega API-ja v svoje storitve.

Značilnosti vključujejo:

  • Klepet in sporočila
  • Dizajn API
  • SIP kanali
  • Prepis glasovne pošte
  • IVR in prepoznavanje glasu

Prednosti

  • Preprost prenos #s
  • Telefonske številke je enostavno najti
  • Nižje stopnje

Slabosti

  • Pomanjkanje funkcij
  • Armaturna plošča je lahko zapletena
  • Odziv na kritična vprašanja lahko manjka

Cena

Pasovna širina ponuja glasovni API in API za sporočila s hitrostjo na minuto ali na 100 znakov. Obstaja brezplačna različica in brezplačna preizkusna različica.

19. Ringover

Spletno mesto ponudnika Ringover VoIP

Telefonski sistem Ringover VoIP je bil ustvarjen, da podjetjem in uporabnikom omogoči, da izkoristijo najnovejšo internetno tehnologijo, ne da bi porabili bogastvo za novo strojno opremo.

Ringover upravlja svojo mrežo z več kot 20 točkami prisotnosti po vsej Evropi, da bi izboljšal kakovost povezave.

Ključne funkcije

Ringover omogoča VoIP telefonom preklapljanje med računalniki ali drugimi napravami v primeru tehničnih težav in se tako loči od drugih ponudnikov.

Značilnosti vključujejo:

  • Video klepet
  • Besedilo v govor
  • Snemanje klica
  • Glasovna pošta
  • Video konferenca
  • Podpora na daljavo

Prednosti

  • Lahko se uporablja kjerkoli
  • Brezplačni klici v Združenem kraljestvu in v tujini
  • 100% na spletu

Slabosti

  • Zamuda v pogovoru
  • Jasnost je lahko nezadostna pri slabem Wi-Fi-ju
  • Načini plačila so lahko zapleteni

20. Skype za podjetja

Spletno mesto Skype za podjetja

Skype za podjetja ponuja funkcije za konferenčne klice in takojšnje sporočanje, ki omogočajo telefonske storitve poslovnega razreda.

Microsoftov Skype za podjetja je mogoče namestiti v krajevnih podatkovnih centrih, v gostujočem podatkovnem središču v oblaku ali hibrid obojega.

Ključne funkcije

Skype za podjetja se razlikuje od drugih ponudnikov, ker ponujajo klice po skypu v vaših telefonskih sistemih.

Značilnosti vključujejo:

  • Video klici
  • Pametno sporočanje
  • Skupna raba zaslona
  • Zasebni pogovori
  • Zvočni klici
  • Snemanje klica

Prednosti

  • Funkcionalnost klepeta
  • Skupinske funkcije
  • Zvočne in video funkcije

Slabosti

  • Težave s kakovostjo klica
  • Težave pri integraciji s konferenčnimi sobami
  • Brez storitev za stranke

Haven't found the right solution yet?

LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?

Demo različica VoIP telefonskega sistema

Demo versions allow you to try out a VoIP system or call center system without obligation or penalty should you decide that the service isn’t suitable for your needs. Most companies offer their demo version free of charge. So potential customers can test drive their product without signing a contract or paying fees. Demo versions also make it easy for customers to compare their offerings with those of competitors. Demo versions do not always offer all available features depending on the system.

Prednosti preizkusne različice VoIP telefonskega sistema

Največji del brezplačnih preskusov je, da so resnično brezplačni. Ni vam treba plačati za storitev, ki je ne uporabljate, ali celo porabiti svojega denarja za sistem, dokler ne veste, ali storitve podjetja ustrezajo vašim potrebam. Tako lahko ugotovite, kaj bi vam morda bolje ustrezalo. Brezplačna preizkusna različica lahko traja omejen čas ali pa je za vedno brezplačna, ko se odločite za storitve podjetja namesto z vsemi drugimi, ki ste jih preizkusili.

Zaključek

Vaš VoIP telefonski sistem je pomemben del vašega poslovanja. Pomaga vam vsakodnevno komunicirati s strankami, zaposlenimi in prodajalci. Upamo, da smo vam predstavili 20 najboljših telefonskih sistemov in integracij VoIP. To je nekaj odličnih orodij, ki bodo vašemu podjetju pomagala rasti in uspevati, hkrati pa prihranili denar pri stroških prenosa govora prek IP. Upoštevati morate več dejavnikov, kot so strojna oprema, programska oprema, plačilni načrti in trenutne poslovne potrebe, da izberete programsko opremo VoIP, ki je prava za vas.

FAQ

What is a VoIP phone system?

A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.

How does a VoIP phone system work?

VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.

What are the reasons for using a VoIP phone system?

There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.

How to choose the best VoIP phone system?

Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.

What is the best VoIP phone system?

LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.

The benefits of using a VoIP phone system?

VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.

What are the requirements for setting up a VoIP phone system?

Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.

How much does a VoIP phone system cost?

The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.