Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Namensko vozlišče za vaše stranke

Omogočite strankam dostop do virov in spremljanje zahtevkov.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Customer portal animation
Customer Portal Software

Zmanjšajte stroške s programsko opremo portala za stranke

Vzpostavite celovit, dobro strukturiran in dobro indeksiran portal za stranke, ki vključuje bazo znanja, forume skupnosti in pogosta vprašanja. Zmanjšajte čas in stroške komunikacije s svojimi strankami tako, da ponudite samopostrežno podporo in svojim strankam omogočite, da preverijo napredek svojih poizvedb o podpori, ne da bi se morali obrniti na vas. Z LiveAgentom je preprosto.

Kaj je programska oprema portala za stranke?

Programska oprema portala za storitve za stranke, znana tudi kot programska oprema portala za stranke, vam omogoča izmenjavo informacij s strankami. Spletni portal za stranke vašim strankam omogoča tudi varen dostop do njihovega stanja ali zgodovine zahtevkov, poglobljenih informacij o izdelkih/storitvah itd.

Uporabnik portala za stranke bo imel na primer dostop do člankov v bazi znanja o izdelkih in do foruma skupnosti. Skratka, portal za stranke ponuja kombinacijo znanja, specifičnega za izdelek, poslovnih informacij in orodij za samopostrežno uporabo.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako deluje programska oprema portala za stranke?

Zavarovani portal za odjemalce, kot je  LiveAgent, omogoča vašim strankam, da po prijavi preverijo stanje svojih poizvedb. Ker se poizvedbe strank spremenijo v zahtevke, bo stranka vse podrobnosti našla v tako imenovanem “zahtevku”. Zahvaljujoč tej tehnologiji strankam ni treba posegati in čakati na pomoč agentov za pomoč strankam.

Portal za stranke je vrhunska rešitev za pomoč strankam, ki ustvarja brezhibno spletno izkušnjo in povečuje udeležbo uporabnikov prek forumov, obrazcev za povratne informacije in interaktivne baze znanja.

Zakaj bi morali imeti portal za stranke?

Storitev za stranke se je v zadnjih nekaj letih zelo razvila. Če želite vedeti, da je bila težava odpravljena, vam ni treba čakati na e-poštna obvestila. Programske rešitve portala za stranke uporabnikom portala omogočajo dostop do informacij, ki jih potrebujejo, ne da bi čakali na podporo. Ti namenski portali za podporo uporabnikom portala omogočajo tudi dostop do pretekle zgodovine zahtevkov, baze znanja, foruma skupnosti in ponujajo tudi možnost pošiljanja povratnih informacij.

Spletni samopostrežni portal je lahko namenjen prostor vašim strankam za iskanje ustreznih člankov v bazi znanja. Nehajte ustvarjati Google Preglednice za skupno rabo dokumentov s strankami. Ti zapleteni postopki le škodijo angažiranosti vaših strank.

Samopostrežni viri, kot so baze znanja, forumi ali povratne informacije strank, predstavnike strank razbremenijo pogostih vprašanj in jim omogočijo, da se osredotočijo na zahtevnejša vprašanja kupcev. Izkoristite našo programsko opremo portala za stranke, da takoj delite obvestila o funkcijah, opombe ob izdaji izdelka in izboljšate produktivnost svojega agenta.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Učinkovit portal za stranke, ki ustreza vašemu podjetju

Odjemalski portal LiveAgent vsebuje bazo znanja, forum in povratne informacije strank.

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom

Vzpostavite portal za odjemalce in njegove vizualne elemente z le nekaj kliki. Ustvarite baze znanja in ustvarite forum, da si bodo stranke lahko pomagale in razpravljale o novih funkcionalnostih ali predlogih za izboljšave.

image person 2

LiveAgent milijonkrat olajša podporo strankam. Naš odzivni čas je zdaj hitrejši za 26%.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Naučite svoje stranke, da težave odpravljajo samostojno

Vaši agenti za podporo bodo prejeli manj zahtevkov in posledično bodo odzivni časi na poizvedbe strank bistveno hitrejši.

Spletni portal za stranke hrani vaše članke iz baze znanja, objave na forumih ter povratne informacije in predloge vaših strank. Preberite več…

Baza znanja je ena ključnih funkcij portala, ki strankam omogoča enostaven in ekskluziven dostop do vaših člankov v bazi znanja ali pogosto zastavljenih vprašanj. Preberite več…

Forumi omogočajo, da si stranke med seboj pomagajo tako, da drug drugemu odgovarjajo na vprašanja. Preberite več…

Naj vam stranke pošljejo povratne informacije in predloge. Ustvarite in postavite gumb za povratne informacije na svoje spletno mesto. Preberite več…

Ugodna programska oprema namenjena portalu strank

Uporabite vse funkcije odjemalskega portala in podprite svoje stranke, tudi če predstavniki vaših služb za stranke niso povezani z našim ugodnim cenovnim načrtom.

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Professional Marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Small Businesses and Professional Marketers

$29/mo

Preobremenjena podpora?

Priznajmo si – vaše stranke bodo imele vedno neskončno veliko vprašanj, poizvedb in zahtev. Čas je najdragocenejši vir, ki ga imate, in če ga vložite v pravo sredstvo, lahko vaše podjetje znatno okrepite. Podjetja vsako leto izgubijo milijone dolarjev z dodelitvijo sredstev napačnim sredstvom. Ne bodi eden izmed njih.

Portal za zaposlene za vaše agente za pomoč strankam

Očitna prednost portala za stranke je zagotavljanje učinkovite samopostrežne storitve za vaše stranke. Namenska rešitev portala odjemalcev LiveAgent pa vam omogoča tudi ustvarjanje notranjega upravljanja znanja za vaše agente. Kot smo že omenili, je portal za stranke sestavljen iz baze znanja in foruma. Oboje je mogoče ustvariti tako za stranke kot za agente.

Podrobna zbirka znanja je lahko odličen način za skupno rabo dokumentov, ki podpirajo notranjo kontinuiteto znanja. Poleg tega lahko interno znanje delite prek foruma. Notranji forum je lahko eno mesto za razpravo o določenih temah namesto sporočil na delovnem mestu. Na splošno ustvarja boljše interakcije v skupini in poenostavlja komunikacijo na delovnem mestu.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

LiveAgent je celovita platforma, bogata s funkcijami, ki ponuja tudi portal za samopostrežne storitve. Oglejte si naše zgodbe o uspehu in ocene uporabnikov, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.

knowledge base designs in liveagent

Prilagodite videz svoji blagovni znamki

S samo nekaj kliki nastavite portal za stranke. Ustvarite bazo znanja in jo brez kakršnega koli kodiranja prilagodite zasnovi vašega podjetja. Z le nekaj kliki lahko ustvarite forum za svoje stranke, kjer lahko razpravljajo o novih funkcijah, prosijo za pomoč ali dajejo predloge za izboljšave.

Naj vas stranke kontaktirajo prek prilagodljivega obrazca za zahtevke

Obrazci za zahtevke LiveAgent strankam omogočajo, da stopijo v stik z vašo skupino za podporo prek portala za stranke. Torej, kakšna je prednost uporabe te oblike sporočanja? No, LiveAgent lahko shrani in organizira podatke o strankah prek sistema CRM.

Tako imajo zastopniki vedno več podatkov o strankah, kadar koli pridejo prek portala za stranke. Posledično lahko zagotovijo učinkovito pomoč. Na splošno je to pametna rešitev za pomoč strankam, ki izboljša komunikacijo s strankami in notranje procese podpore.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako lahko izkoristite portal strank?

Spodaj smo opisali osnovne prednosti uporabe programske opreme portala za stranke:

Flower money icon

Zmanjšajte stroške storitev za stranke

Plačilo zaposlenega je dražje od pooblastila vaših strank, da poiščejo pomoč na portalu za stranke.

Clock icon

Prihranite čas svojega podpornega agenta

Omogočite svojim agentom, da porabijo manj časa za telefon, e -pošto in klepet v živo za reševanje težav strank.

Clock icon

& nbsp; 24/7 enostaven dostop do informacij < /h3>

Spletni portali strankam olajšajo pomoč, ki jo potrebujejo, ko jo potrebujejo.

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema portala LiveAgent za stranke se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Kaj je portal za pomoč strankam?

Portal za storitve za stranke vašim strankam omogoča, da v realnem času poiščejo odgovore na njihova vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Portal za pomoč strankam je na voljo 24 ur na dan in vsebuje ustrezne informacije, kot so pravilniki, računi, dostave, naročila in spletna plačila.

Kaj je dober portal za stranke?

Dober portal za stranke izboljšuje kakovost interakcij med vašo blagovno znamko in strankami tako, da ponuja lažji dostop do informacij.

Kakšne so skupne značilnosti portala za odjemalce?

Funkcije portala za stranke vključujejo, vendar niso omejene na samopostrežno storitev 24 ur na dan, možnost prilagajanja in dodajanja blagovne znamke lastnega podjetja, enostavno vdelavo na spletne strani podjetja, dostop do izpiskov in spletnih plačil, možnost branja/ pisanje informacij in možnosti sloga CSS po meri.

Kakšen je namen spletnega portala?

Bistvo spletnega portala je zagotoviti enotno dostopno točko do ustreznih informacij, kot so pravilniki, računi, plačila ali članki z navodili. Dober spletni portal bo vašim strankam omogočil, da sami najdejo želene informacije, ne da bi se za pomoč obrnil na vas.

Kako uporabljate portal strank?

More about this source textSource text required for additional translation information Send feedback Side panels

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico