Namensko vozlišče za vaše stranke

Omogočite strankam dostop do virov in spremljanje zahtevkov.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Zmanjšajte stroške s programsko opremo portala za stranke

Vzpostavite obsežen, dobro strukturiran in dobro indeksiran portal za stranke, ki vključuje bazo znanja, forume skupnosti in pogosta vprašanja.

Zmanjšajte čas in stroške komuniciranja s strankami. s ponudbo samopostrežne podpore in s tem, da svojim strankam omogočite, da preverijo potek svojih poizvedb o podpori, ne da bi vam bilo treba kontaktirati. Z LiveAgentom je to enostavno.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kaj je programska oprema portala za stranke?

Programska oprema portala za storitve za stranke, znana tudi kot programska oprema portala za stranke, vam omogoča izmenjavo informacij s strankami. Spletni portal za stranke vašim strankam omogoča tudi varen dostop do njihovega stanja ali zgodovine zahtevkov, poglobljenih informacij o izdelkih/storitvah itd. Uporabnik portala za stranke bo imel na primer dostop do člankov v bazi znanja o izdelkih in do foruma skupnosti. Skratka, portal za stranke ponuja kombinacijo znanja, specifičnega za izdelek, poslovnih informacij in orodij za samopostrežno uporabo.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako deluje programska oprema portala za stranke?

Zavarovani portal za odjemalce, kot je LiveAgent, omogoča vašim strankam, da po prijavi preverijo stanje svojih poizvedb. Ker se poizvedbe strank spremenijo v zahtevke, bo stranka vse podrobnosti našla v tako imenovanem “zahtevku”. Zahvaljujoč tej tehnologiji strankam ni treba posegati in čakati na pomoč agentov za pomoč strankam. Portal za stranke je vrhunska rešitev za pomoč strankam, ki ustvarja brezhibno spletno izkušnjo in povečuje udeležbo uporabnikov prek forumov, obrazcev za povratne informacije in interaktivne baze znanja.

Zakaj bi morali imeti portal za stranke?

Storitev za stranke se je v zadnjih nekaj letih zelo razvila. Ni vam treba čakati na e-poštna obvestila, da bi vedeli, da je vaša težava odpravljena. Programske rešitve portala za stranke omogočajo uporabnikom portala dostop do informacij, ki jih potrebujejo, ne da bi čakali na pomoč. Ti namenski portali za podporo uporabnikom portala omogočajo tudi dostop do pretekle zgodovine vstopnic, baze znanja, skupnosti  forum , in ponudite tudi možnost oddaje povratnih informacij.

Spletni samopostrežni portal je lahko namenski prostor za vaše stranke, da iščejo ustrezne članke iz baze znanja. Nehajte ustvarjati Google Preglednice za skupno rabo dokumentov s strankami. Ti zapleteni postopki samo škodujejo vaši angažiranosti strank.

Samopostrežni viri, kot so baze znanja, forumi ali povratne informacije strank, osvobodijo vaše predstavnike strank pogostih vprašanj in jim omogočijo, da se osredotočijo na težje poizvedbe strank. Izkoristite našo programsko opremo portala za stranke, da takoj delite obvestila o funkcijah, opombe o izdaji izdelkov in izboljšajte produktivnost svojega agenta.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Učinkovit portal za stranke, ki ustreza vašemu podjetju

Odjemalski portal LiveAgent vsebuje bazo znanja, forum in povratne informacije strank.

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom

Vzpostavite portal za odjemalce in njegove vizualne elemente z le nekaj kliki. Ustvarite baze znanja in ustvarite forum, da si bodo stranke lahko pomagale in razpravljale o novih funkcionalnostih ali predlogih za izboljšave.
smiling woman with coffee

LiveAgent milijonkrat olajša podporo strankam. Naš odzivni čas je zdaj hitrejši za 26%.

black Martinus logo

Naučite svoje stranke, da težave odpravljajo samostojno

Vaši agenti za podporo bodo prejeli manj zahtevkov in posledično bodo odzivni časi na poizvedbe strank bistveno hitrejši.

Portal za stranke

Spletni portal za stranke hrani vaše članke iz baze znanja, objave na forumih ter povratne informacije in predloge vaših strank. Preberite več…

Baza znanja

Baza znanja je ena ključnih funkcij portala, ki strankam omogoča enostaven in ekskluziven dostop do vaših člankov v bazi znanja ali pogosto zastavljenih vprašanj. Preberite več…

Forum

Forumi omogočajo, da si stranke med seboj pomagajo tako, da drug drugemu odgovarjajo na vprašanja. Preberite več…

Povratne informacije in predlogi

Naj vam stranke pošljejo povratne informacije in predloge. Ustvarite in postavite gumb za povratne informacije na svoje spletno mesto. Preberite več…

Ugodna programska oprema namenjena portalu strank

Uporabite vse funkcije odjemalskega portala in podprite svoje stranke, tudi če predstavniki vaših služb za stranke niso povezani z našim ugodnim cenovnim načrtom.
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Preobremenjena podpora?

Priznajmo si – vaše stranke bodo imele vedno neskončno veliko vprašanj, poizvedb in zahtev. Čas je najdragocenejši vir, ki ga imate, in če ga vložite v pravo sredstvo, lahko vaše podjetje znatno okrepite. Podjetja vsako leto izgubijo milijone dolarjev z dodelitvijo sredstev napačnim sredstvom. Ne bodi eden izmed njih.

Portal za zaposlene za vaše agente za pomoč strankam

Očitna prednost portala za stranke je zagotavljanje učinkovite samopostrežne storitve za vaše stranke. Namenska rešitev portala odjemalcev LiveAgent pa vam omogoča tudi ustvarjanje notranjega upravljanja znanja za vaše agente. Kot smo že omenili, je portal za stranke sestavljen iz baze znanja in foruma. Oboje je mogoče ustvariti tako za stranke kot za agente. Podrobna zbirka znanja je lahko odličen način za skupno rabo dokumentov, ki podpirajo notranjo kontinuiteto znanja. Poleg tega lahko interno znanje delite prek foruma. Notranji forum je lahko eno mesto za razpravo o določenih temah namesto sporočil na delovnem mestu. Na splošno ustvarja boljše interakcije v skupini in poenostavlja komunikacijo na delovnem mestu.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

LiveAgent je celovita platforma, bogata s funkcijami, ki ponuja tudi portal za samopostrežne storitve. Oglejte si naše zgodbe o uspehu in ocene uporabnikov, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.
knowledge base designs in LiveAgent

Prilagodite videz svoji blagovni znamki

S samo nekaj kliki nastavite portal za stranke. Ustvarite bazo znanja in jo brez kakršnega koli kodiranja prilagodite zasnovi vašega podjetja. Z le nekaj kliki lahko ustvarite forum za svoje stranke, kjer lahko razpravljajo o novih funkcijah, prosijo za pomoč ali dajejo predloge za izboljšave.

Naj vas stranke kontaktirajo prek prilagodljivega obrazca za zahtevke

Obrazci za zahtevke LiveAgent strankam omogočajo, da stopijo v stik z vašo skupino za podporo prek portala za stranke. Torej, kakšna je prednost uporabe te oblike sporočanja? No, LiveAgent lahko shrani in organizira podatke o strankah prek sistema CRM. Tako imajo zastopniki vedno več podatkov o strankah, kadar koli pridejo prek portala za stranke. Posledično lahko zagotovijo učinkovito pomoč. Na splošno je to pametna rešitev za pomoč strankam, ki izboljša komunikacijo s strankami in notranje procese podpore.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako lahko izkoristite programsko opremo portala za stranke?

Spodaj smo opisali osnovne prednosti uporabe programske opreme portala za stranke:

Zmanjšajte stroške storitev za stranke

Plačilo zaposlenega je dražje od pooblastila vaših strank, da poiščejo pomoč na portalu za stranke.

Prihranite čas svojega podpornega agenta

Omogočite svojim agentom, da porabijo manj časa za telefon, e -pošto in klepet v živo za reševanje težav strank.

& nbsp; 24/7 enostaven dostop do informacij

Spletni portali strankam olajšajo pomoč, ki jo potrebujejo, ko jo potrebujejo.

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema portala LiveAgent za stranke se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Povezani članki zProgramska oprema portala za stranke
Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Zgodba o uspehu LiveAgent: Sli.do

Videos - Zgodba O Uspehu Liveagent Sli Do

Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Izboljšajte izkušnjo vaših strank z enostavnim gumbom za klepet v živo na vaši spletni strani. Preveritevse funkcije in prednosti, ki jih ponuja klepet v živo.

Klepet v realnem času

Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.

Agenti za klepet v živo so zaposleni, ki prek klepeta v živo odgovarjajo na vprašanja strank. Strankam dajejo odgovore v realnem času.

Agenti za klepet v živo

Hitri, učinkoviti in personalizirani odgovori strankam prek LiveAgent-a, platforme z orodji za boljšo komunikacijo in izkušnjo strank.

Vodja servisne podpore je oseba, ki nadzoruje program za podporo strankam. Zagotavlja, da so podporne storitve strankam zagotovljene hitro.

Vodja servisne podpore

Upravljalec storitev za stranke v LiveAgentu pregleduje dnevne aktivnosti, upravlja ekipo in podpira njihov razvoj. Lahko deluje kot lastnik ali administrator.

Prilagodite si svojo knjižnico zvokov in si omogočite nekaj opozoril po meri za nove zahtevke, klice, sporočila v klepetu, povezave in še več.

Zvoki

LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x