Vzpostavite obsežen, dobro strukturiran in dobro indeksiran portal za stranke, ki vključuje bazo znanja, forume skupnosti in pogosta vprašanja.
Zmanjšajte čas in stroške komuniciranja s strankami. s ponudbo samopostrežne podpore in s tem, da svojim strankam omogočite, da preverijo potek svojih poizvedb o podpori, ne da bi vam bilo treba kontaktirati. Z LiveAgentom je to enostavno.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Storitev za stranke se je v zadnjih nekaj letih zelo razvila. Ni vam treba čakati na e-poštna obvestila, da bi vedeli, da je vaša težava odpravljena. Programske rešitve portala za stranke omogočajo uporabnikom portala dostop do informacij, ki jih potrebujejo, ne da bi čakali na pomoč. Ti namenski portali za podporo uporabnikom portala omogočajo tudi dostop do pretekle zgodovine vstopnic, baze znanja, skupnosti forum , in ponudite tudi možnost oddaje povratnih informacij.
Spletni samopostrežni portal je lahko namenski prostor za vaše stranke, da iščejo ustrezne članke iz baze znanja. Nehajte ustvarjati Google Preglednice za skupno rabo dokumentov s strankami. Ti zapleteni postopki samo škodujejo vaši angažiranosti strank.
Samopostrežni viri, kot so baze znanja, forumi ali povratne informacije strank, osvobodijo vaše predstavnike strank pogostih vprašanj in jim omogočijo, da se osredotočijo na težje poizvedbe strank. Izkoristite našo programsko opremo portala za stranke, da takoj delite obvestila o funkcijah, opombe o izdaji izdelkov in izboljšajte produktivnost svojega agenta.
Odjemalski portal LiveAgent vsebuje bazo znanja, forum in povratne informacije strank.
LiveAgent milijonkrat olajša podporo strankam. Naš odzivni čas je zdaj hitrejši za 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Most Popular
Programska oprema portala LiveAgent za stranke se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
Portal za storitve za stranke vašim strankam omogoča, da v realnem času poiščejo odgovore na njihova vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Portal za pomoč strankam je na voljo 24 ur na dan in vsebuje ustrezne informacije, kot so pravilniki, računi, dostave, naročila in spletna plačila.
Dober portal za stranke izboljšuje kakovost interakcij med vašo blagovno znamko in strankami tako, da ponuja lažji dostop do informacij.
Funkcije portala za stranke vključujejo, vendar niso omejene na samopostrežno storitev 24 ur na dan, možnost prilagajanja in dodajanja blagovne znamke lastnega podjetja, enostavno vdelavo na spletne strani podjetja, dostop do izpiskov in spletnih plačil, možnost branja/ pisanje informacij in možnosti sloga CSS po meri.
Bistvo spletnega portala je zagotoviti enotno dostopno točko do ustreznih informacij, kot so pravilniki, računi, plačila ali članki z navodili. Dober spletni portal bo vašim strankam omogočil, da sami najdejo želene informacije, ne da bi se za pomoč obrnil na vas.
Odjemalski portal se uporablja za članke v bazi znanja, forume, predloge in table za povratne informacije. Poleg tega prikazuje zgodovino prejšnjih vstopnic stranke. Posledično lahko stranke preverijo svoje pretekle poizvedbe strank in začnejo klepet. če je potrebno.
Danes stranke pričakujejo, da imajo spletna mesta možnost samopostrežbe. Samopostrežba je zdaj prva izbira za iskanje potrebnih informacij. Če nimate portala za stranke/baze znanja, lahko izgubite konkurenca v nekaj sekundah. Najpomembnejše prednosti portala za stranke vključujejo 24 -urno storitev za stranke, povečano prodajo in večje zadovoljstvo strank.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih