Namensko vozlišče za vaše stranke

Omogočite strankam dostop do virov in spremljanje zahtevkov.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Zmanjšajte stroške s programsko opremo portala za stranke

Vzpostavite obsežen, dobro strukturiran in dobro indeksiran portal za stranke, ki vključuje bazo znanja, forume skupnosti in pogosta vprašanja.

Zmanjšajte čas in stroške komuniciranja s strankami. s ponudbo samopostrežne podpore in s tem, da svojim strankam omogočite, da preverijo potek svojih poizvedb o podpori, ne da bi vam bilo treba kontaktirati. Z LiveAgentom je to enostavno.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Kaj je programska oprema portala za stranke?

Programska oprema portala za storitve za stranke, znana tudi kot programska oprema portala za stranke, vam omogoča izmenjavo informacij s strankami. Spletni portal za stranke vašim strankam omogoča tudi varen dostop do njihovega stanja ali zgodovine zahtevkov, poglobljenih informacij o izdelkih/storitvah itd. Uporabnik portala za stranke bo imel na primer dostop do člankov v bazi znanja o izdelkih in do foruma skupnosti. Skratka, portal za stranke ponuja kombinacijo znanja, specifičnega za izdelek, poslovnih informacij in orodij za samopostrežno uporabo.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako deluje programska oprema portala za stranke?

Zavarovani portal za odjemalce, kot je  LiveAgent, omogoča vašim strankam, da po prijavi preverijo stanje svojih poizvedb. Ker se poizvedbe strank spremenijo v zahtevke, bo stranka vse podrobnosti našla v tako imenovanem “zahtevku”. Zahvaljujoč tej tehnologiji strankam ni treba posegati in čakati na pomoč agentov za pomoč strankam. Portal za stranke je vrhunska rešitev za pomoč strankam, ki ustvarja brezhibno spletno izkušnjo in povečuje udeležbo uporabnikov prek forumov, obrazcev za povratne informacije in interaktivne baze znanja.

Zakaj bi morali imeti portal za stranke?

Storitev za stranke se je v zadnjih nekaj letih zelo razvila. Ni vam treba čakati na e-poštna obvestila, da bi vedeli, da je vaša težava odpravljena. Programske rešitve portala za stranke omogočajo uporabnikom portala dostop do informacij, ki jih potrebujejo, ne da bi čakali na pomoč. Ti namenski portali za podporo uporabnikom portala omogočajo tudi dostop do pretekle zgodovine vstopnic, baze znanja, skupnosti  forum , in ponudite tudi možnost oddaje povratnih informacij.

Spletni samopostrežni portal je lahko namenski prostor za vaše stranke, da iščejo ustrezne članke iz baze znanja. Nehajte ustvarjati Google Preglednice za skupno rabo dokumentov s strankami. Ti zapleteni postopki samo škodujejo vaši angažiranosti strank.

Samopostrežni viri, kot so baze znanja, forumi ali povratne informacije strank, osvobodijo vaše predstavnike strank pogostih vprašanj in jim omogočijo, da se osredotočijo na težje poizvedbe strank. Izkoristite našo programsko opremo portala za stranke, da takoj delite obvestila o funkcijah, opombe o izdaji izdelkov in izboljšajte produktivnost svojega agenta.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Učinkovit portal za stranke, ki ustreza vašemu podjetju

Odjemalski portal LiveAgent vsebuje bazo znanja, forum in povratne informacije strank.

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom

Vzpostavite portal za odjemalce in njegove vizualne elemente z le nekaj kliki. Ustvarite baze znanja in ustvarite forum, da si bodo stranke lahko pomagale in razpravljale o novih funkcionalnostih ali predlogih za izboljšave.
smiling woman with coffee

LiveAgent milijonkrat olajša podporo strankam. Naš odzivni čas je zdaj hitrejši za 26%.

black Martinus logo

Naučite svoje stranke, da težave odpravljajo samostojno

Vaši agenti za podporo bodo prejeli manj zahtevkov in posledično bodo odzivni časi na poizvedbe strank bistveno hitrejši.
Spletni portal za stranke hrani vaše članke iz baze znanja, objave na forumih ter povratne informacije in predloge vaših strank. Preberite več…
Baza znanja je ena ključnih funkcij portala, ki strankam omogoča enostaven in ekskluziven dostop do vaših člankov v bazi znanja ali pogosto zastavljenih vprašanj. Preberite več…
Forumi omogočajo, da si stranke med seboj pomagajo tako, da drug drugemu odgovarjajo na vprašanja. Preberite več…
Naj vam stranke pošljejo povratne informacije in predloge. Ustvarite in postavite gumb za povratne informacije na svoje spletno mesto. Preberite več…

Ugodna programska oprema namenjena portalu strank

Uporabite vse funkcije odjemalskega portala in podprite svoje stranke, tudi če predstavniki vaših služb za stranke niso povezani z našim ugodnim cenovnim načrtom.
$9 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Preobremenjena podpora?

Priznajmo si – vaše stranke bodo imele vedno neskončno veliko vprašanj, poizvedb in zahtev. Čas je najdragocenejši vir, ki ga imate, in če ga vložite v pravo sredstvo, lahko vaše podjetje znatno okrepite. Podjetja vsako leto izgubijo milijone dolarjev z dodelitvijo sredstev napačnim sredstvom. Ne bodi eden izmed njih.

Portal za zaposlene za vaše agente za pomoč strankam

Očitna prednost portala za stranke je zagotavljanje učinkovite samopostrežne storitve za vaše stranke. Namenska rešitev portala odjemalcev LiveAgent pa vam omogoča tudi ustvarjanje notranjega upravljanja znanja za vaše agente. Kot smo že omenili, je portal za stranke sestavljen iz baze znanja in foruma. Oboje je mogoče ustvariti tako za stranke kot za agente. Podrobna zbirka znanja je lahko odličen način za skupno rabo dokumentov, ki podpirajo notranjo kontinuiteto znanja. Poleg tega lahko interno znanje delite prek foruma. Notranji forum je lahko eno mesto za razpravo o določenih temah namesto sporočil na delovnem mestu. Na splošno ustvarja boljše interakcije v skupini in poenostavlja komunikacijo na delovnem mestu.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

LiveAgent je celovita platforma, bogata s funkcijami, ki ponuja tudi portal za samopostrežne storitve. Oglejte si naše zgodbe o uspehu in ocene uporabnikov, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.
knowledge base designs in LiveAgent

Prilagodite videz svoji blagovni znamki

S samo nekaj kliki nastavite portal za stranke. Ustvarite bazo znanja in jo brez kakršnega koli kodiranja prilagodite zasnovi vašega podjetja. Z le nekaj kliki lahko ustvarite forum za svoje stranke, kjer lahko razpravljajo o novih funkcijah, prosijo za pomoč ali dajejo predloge za izboljšave.

Naj vas stranke kontaktirajo prek prilagodljivega obrazca za zahtevke

Obrazci za zahtevke LiveAgent strankam omogočajo, da stopijo v stik z vašo skupino za podporo prek portala za stranke. Torej, kakšna je prednost uporabe te oblike sporočanja? No, LiveAgent lahko shrani in organizira podatke o strankah prek sistema CRM. Tako imajo zastopniki vedno več podatkov o strankah, kadar koli pridejo prek portala za stranke. Posledično lahko zagotovijo učinkovito pomoč. Na splošno je to pametna rešitev za pomoč strankam, ki izboljša komunikacijo s strankami in notranje procese podpore.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako lahko izkoristite programsko opremo portala za stranke?

Spodaj smo opisali osnovne prednosti uporabe programske opreme portala za stranke:

Zmanjšajte stroške storitev za stranke

Plačilo zaposlenega je dražje od pooblastila vaših strank, da poiščejo pomoč na portalu za stranke.

Prihranite čas svojega podpornega agenta

Omogočite svojim agentom, da porabijo manj časa za telefon, e -pošto in klepet v živo za reševanje težav strank.

& nbsp; 24/7 enostaven dostop do informacij

Spletni portali strankam olajšajo pomoč, ki jo potrebujejo, ko jo potrebujejo.

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema portala LiveAgent za stranke se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Kaj je portal za pomoč strankam?

Portal za storitve za stranke vašim strankam omogoča, da v realnem času poiščejo odgovore na njihova vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Portal za pomoč strankam je na voljo 24 ur na dan in vsebuje ustrezne informacije, kot so pravilniki, računi, dostave, naročila in spletna plačila.

Kaj je dober portal za stranke?

Dober portal za stranke izboljšuje kakovost interakcij med vašo blagovno znamko in strankami tako, da ponuja lažji dostop do informacij.

Kakšne so skupne značilnosti portala za odjemalce?

Funkcije portala za stranke vključujejo, vendar niso omejene na samopostrežno storitev 24 ur na dan, možnost prilagajanja in dodajanja blagovne znamke lastnega podjetja, enostavno vdelavo na spletne strani podjetja, dostop do izpiskov in spletnih plačil, možnost branja/ pisanje informacij in možnosti sloga CSS po meri.

Kakšen je namen spletnega portala?

Bistvo spletnega portala je zagotoviti enotno dostopno točko do ustreznih informacij, kot so pravilniki, računi, plačila ali članki z navodili. Dober spletni portal bo vašim strankam omogočil, da sami najdejo želene informacije, ne da bi se za pomoč obrnil na vas.

Kako uporabljate portal strank?

Odjemalski portal se uporablja za članke v bazi znanja, forume, predloge in table za povratne informacije. Poleg tega prikazuje zgodovino prejšnjih vstopnic stranke. Posledično lahko stranke preverijo svoje pretekle poizvedbe strank in začnejo klepet. če je potrebno.

Kakšne so prednosti programske opreme portala za stranke?

Danes stranke pričakujejo, da imajo spletna mesta možnost samopostrežbe. Samopostrežba je zdaj prva izbira za iskanje potrebnih informacij. Če nimate portala za stranke/baze znanja, lahko izgubite konkurenca v nekaj sekundah. Najpomembnejše prednosti portala za stranke vključujejo 24 -urno storitev za stranke, povečano prodajo in večje zadovoljstvo strank.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Related Articles to Programska oprema portala za stranke
Preizkusite najboljšo programsko opremo za sledenje strankam na trgu. LiveAgent je dosledno priznan kot najboljše orodje za sledenje strankam za mala in srednje velika podjetja.

Ukrepajte ob pravem času s programsko opremo za sledenje strankam

LiveAgent ponuja edinstveno programsko opremo, ki združuje več komunikacijskih kanalov pod eno streho po dostopnih in preglednih cenah. Uporaba LiveAgenta izboljšuje odzivni čas ter zadovoljstvo in prodajo strank. Številni uporabniki tudi opazijo povečanje stopnje konverzije plačanih strank po uporabi LiveAgenta. Primerjajte jih s konkurenčnimi ponudniki programske opreme, ki so na voljo na trgu.

Danes napredujte s programsko opremo za interakcijo s strankami. Bodite na tekočem z vsemi zahtevami strank in izboljšajte izkušnjo strank na vseh kanalih.

Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Izjave uporabnikov kažejo, da je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo. Uporabniki poročajo o povečanju zadovoljstva strank, prodaji, izboljšani podpori in prihranku časa. LiveAgent omogoča integracijo različnih kanalov komunikacije in ponuja veliko funkcionalnosti za uporabne funkcije poročanja.

LiveAgent pomaga maloprodajni industriji pri zagotavljanju najboljših možnih storitev za stranke. LiveAgent - ena večkanalna rešitev za vsakega kupca.

Programska oprema za pomoč uporabnikom v trgovini na drobno

Trgovina lahko postane odličen vir vprašanj kupcev. S konceptom "kupi in klikni" lahko izboljšate njihovo nakupovalno izkušnjo. Zagotovite pomoč kupcem s klepetom v živo, portalom strank, bazo znanja ali pogostimi vprašanji. Poleg tega lahko povečate dobiček.

LiveAgent izboljša zadovoljstvo strank s programsko opremo za večkanalno izkušnjo strank. V tem priročniku vam bomo pokazali, kako.

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank

Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, namenjene podjetjem, ki aktivno vlagajo v digitalno trženje ter želijo racionalizirati svoja prizadevanja. Bitrix24 ponuja tri načrte, ki se razlikujejo po ceni in funkcionalnosti. SurveyMonkey CX omogoča hitro ustvarjanje prilagodljivega programa uporabniške izkušnje. Startquestion je priporočljiv za srednje velika in velika podjetja, ki želijo boljši stik s svojimi zaposlenimi in strankami. Userlike pa se integrira z drugimi aplikacijami za sporočanje in pomaga spremljati vedenje strank.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podkrepite stranke s takojšnjimi odgovori

Napredovanje s programsko opremo za upravljanje baze znanja in zagotavljanje samopostrežnih storitev strank lahko izboljša vaše podjetje in zadovoljstvo strank. Podjetja bi morala več pozornosti nameniti bazi znanja, saj ima večina strank raje samopostrežne storitve. Zagotavljanje takojšnjih odgovorov in zmanjšanje števila poizvedb strank bo izpolnilo pričakovanja strank.

Očarajte stranko svoje agencije in obiskovalcem spletnega mesta zagotovite takojšnjo pomoč z najhitrejšo programsko opremo za klepet v živo na trgu.

Programska oprema za klepet v živo za agencije

Klepet v živo je učinkovito orodje za komunikacijo in trženje, primerno za različne vrste agencij in podjetij. Z njim lahko promovirate izdelke, pridobite e-poštne naslove in vzpostavite stike s strankami na družbenih omrežjih. LiveAgent je vsestranska programska oprema za podporo uporabnikom, ki omogoča en račun po oddelkih ter več računov z domeno po meri.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico